Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
Μετά τα συνεχόμενα sold-out, η παράσταση Ο Ξένος σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τσιάμη παίρνει μία ακόμη, τελευταία παράταση έως τις 3 Απριλίου.
0

1.

Ο Ξένος

Το έργο του Αλμπέρ Καμί παίρνει μια τελευταία παράταση παραστάσεων.

Μετά τα συνεχόμενα sold-out, η παράσταση Ο Ξένος σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τσιάμη παίρνει μία ακόμη, τελευταία παράταση έως τις 3 Απριλίου. Όσοι δεν την έχετε δει ακόμα σπεύσατε.

Ο σκηνοθέτης καταπιάνεται με το εμβληματικό έργο του Αλμπέρ Καμί, δίνοντας όμως περισσότερο βάθος στα θέματα που απασχολούν τον ήρωα, δηλαδή τον θάνατο, τη μητέρα, τον χρόνο, το παράλογο, τη δικαιοσύνη, τη βία κ.λπ, και όχι τόσο στα γεγονότα της ιστορίας του.

Ο Ξένος, σύμφωνα με τον Αλμπέρ Καμί, είναι η ιστορία ενός ανθρώπου που δίχως τίποτα το ηρωικό στη συμπεριφορά του δέχεται να πεθάνει για την αλήθεια.

Καταδικασμένος σε θάνατο για τον φόνο ενός Άραβα, βρίσκεται μπροστά σε όλα τα μεγάλα ερωτήματα της ζωής και του νοήματός της. Χωρίς ποτέ να δίνει κάποια οριστική απάντηση, η ατομική του εξέγερση είναι τελικά αυτή που τον οδηγεί στην αποδοχή και στην υπέρβαση της κατάστασής του.

Στην παράσταση του Δημήτρη Τσιάμη, ο Ξένος συνδιαλέγεται σκηνικά με τον Μύθο του Σίσυφου (δοκίμιο του Καμί γραμμένο την ίδια περίοδο με τον Ξένο, το 1942) σε μια παράλληλη και διαρκή αναφορά σε αυτόν ως σύμβολο της μοίρας του ήρωα του Ξένου αλλά και της ανθρώπινης μοίρας ευρύτερα.


Ερμηνεύουν: Γεράσιμος Μιχελής, Κλεοπάτρα Μάρκου, Μιχάλης Βαλάσογλου

 

Από Μηχανής Θέατρο

Ακάδημου 13, Αθήνα, 210 5232097

Δευτέρα: 19:00 Τρίτη: 21:15 (Ακολουθεί συζήτηση για 45 λεπτά με τους συντελεστές) Εισ.: €12, €8 (φοιτητικό, ανέργων), €5 (ατέλειες ηθοποιών).

Διάρκεια: 90' χωρίς διάλειμμα

Έως 3/4

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

 

2.

Ο Ηλίθιος

Το εμβληματικό έργο του Ρώσου δραματουργού από τις 13 Απριλίου.

 

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter


Για μια ακόμη χρονιά το αριστούργημα του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι Ο Ηλίθιος παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή «Δημήτρης Ροντήρης» του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, σε σκηνοθεσία του Νίκου Διαμαντή.

Το αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα που έγραψε ο Ντοστογιέφσκι σε μια εποχή απελπισίας, δριμύτατης φτώχειας και νοσταλγίας για την πατρίδα του αποτυπώνει την εικόνα μιας κοινωνίας που θέλει να ξορκίσει το κακό, όπως σχολιάζει και ο σκηνοθέτης.

Στο έργο, ο ηλίθιος είναι ο επιληπτικός πρίγκιπας Μίσκιν που επιστρέφει στη Ρωσία μετά από πολυετή απουσία. Στην Αγία Πετρούπολη περιφρονούν και χλευάζουν την αθωότητά του. Εκείνος όμως εμμένει στην καλοσύνη. Όταν ξαφνικά κληρονομεί μια μεγάλη περιουσία βρίσκεται στο επίκεντρο του κοινωνικού ενδιαφέροντος.

Ο ιερός «Ηλίθιος», όταν βρίσκεται στη δίνη των ανθρώπινων παθών, της απαξίωσης, της απληστίας, του έρωτα και της ζήλιας, απαντά με αυταπάρνηση, αγάπη και αυτοθυσία. «Ποιος είναι καλός, αυτός που δεν πράττει το κακό;» και «πόσο δύσκολο είναι να είσαι καλός;» είναι μερικά από τα ερωτήματα που θέτει η παράσταση.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Λ. Ηρώων Πολυτεχνείου 32, Πειραιάς, 210 4143310, www.dithepi.gr

Τετ.-Παρ. 20:00, Σάβ: 17:00 & 21:00, Κυρ. 19:00 (έως 3 Ιουνίου)

Μετάφραση - διασκευή: Αντώνης & Κωνσταντίνος Κούφαλης

Σκηνοθεσία: Νίκος Διαμαντής

Σκηνικά - κοστούμια: Λιλή Πεζανού

Μουσική: Μίνως Μάτσας

Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ

Παίζουν: Πέτρος Φιλιππίδης, Γιάννης Στάνκογλου, Μαρία Κίτσου, Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Κωνσταντίνου, Γιώτα Φέστα, Ιωάννης Παπαζήσης, Γιώργος Δεπάστας, Στάθης Ματζώρος, Χάρης Χιώτης

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

3.

Ιλλινόι

Η Ομάδα Νοσταλγία μάς προσκαλεί να περπατήσουμε στο ξενοδοχείο του τρόμου!

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
Φωτο: Μαρία Τούλτσα


Την ιστορία του πρώτου serial killer στην Αμερική, του Xάουαρντ Χολμς, παρουσιάζει η Ομάδα Νοσταλγία μέσα από μια ευρηματική παράσταση με δύο εκδοχές, σε διασκευή-σκηνοθεσία του Γιώργου Σίμωνα.

Έτσι, τις μισές μέρες της εβδομάδας παίζεται η εκδοχή Οι Γηγενείς και τις άλλες μισές Οι Ξένοι. Κεντρικό πρόσωπο ο Χολμς, ένας ξενοδόχος στο Σικάγο, που έχει μετατρέψει το ξενοδοχείο του σε παγίδα θανάτου, και η υπόθεση εκτυλίσσεται το βράδυ της σύλληψής του.

Στην εκδοχή Οι Γηγενείς βλέπουμε την ιστορία μέσα από τη ματιά του προσωπικού του ξενοδοχείου, ενώ στην εκδοχή Οι Ξένοι μέσα από το πρίσμα των σημαντικών προσώπων της ζωής του Χολμς.

Το Ιλλινόι είναι μια πρωτότυπη διττή παράσταση, στην οποία κάθε εκδοχή παρουσιάζεται με διαφορετικό θίασο, ενώ το κοινό συμμετέχει με κάποιον τρόπο, καθώς, χωρισμένο σε ομάδες, κινείται σε διάφορα δωμάτια, διαδρόμους και μυστικά περάσματα, αφού το θέατρο έχει μεταμορφωθεί σε ξενοδοχείο!

 

Rabbithole

Γερμανικού 20, Μεταξουργείο, 210 5249903.

Εκδοχή 1 (Οι Γηγενείς): Τρ., Πέμ., Σάβ.

Εκδοχή 2 (Οι Ξένοι): Τετ., Παρ., Κυρ.

Ώρες έναρξης ανά γκρουπ: κάθε μέρα εκτός Δευτέρας 21:15-21:30, 21:45-22:00

Διάρκεια: 90 λεπτά

Εισ.: €12-16, €8-10 (μειωμένο)

Διασκευή - σκηνοθεσία: Γιώργος Σίμωνας

Σκηνικά: Τώνια Ράλλη

Βοηθός σκηνογράφου: Παναγιώτης Λογοθέτης

Ηχητικές εγκαταστάσεις: Αχιλλέας Λυτροκάπης

Ειδικά εφέ: Αλέξανδρος Λόγγος

Φωτογραφίες: Μαρία Τούλτσα

Φωτισμοί: Γιώργος Κορδέλας

Κατασκευές σιδήρου: Σοκόλ Καλιτσάνι

Φροντιστήριο: Νατάσα Στεφανάτου

Κοστούμια: Βεστιάριο Ομάδας Νοσταλγία

Ταμείο: Γκέλυ Γκότση

Ηθοποιοί (οι γηγενείς): Δημοσθένης Ελευθεριάδης, Γιαννης Κωσταρας, Μαριάννα Λάζαρη, Έμυ Αμερικάνου, Ηώς Αντωνοπούλου, Δήμητρα Βλάχου, Μαριάννα Φασόη, Στεφανία Καλομοίρη, Φίλια Κανελλοπούλου, Νικολέττα Σοφιά, Δανάη Γουλιέλμου, Ελένη Παπαϊωάννου

(Οι ξένοι): Γιάννης Καραλής, Θάνος Αλεξίου, Ελεάνα Παπαχρήστου, Μυρτώ Στράμπη, Μαρία Δερεμπέ, Αχιλλέας Βατρίκας, Κωνσταντίνος Λιναρδάκης, Ιωάννα Ιζαμπέλ Όριο, Αναστασία Δεμέστιχα, Μάγδα Γκουβέρου, Γρηγορία Μεθενίτη, Γεωργία Σωτηριανάκου

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

4.

Άμλετ

Η επιτυχημένη παράσταση του Λεβάν Τσουλάτζε συνεχίζεται και τη νέα θεατρική σεζόν.

 

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφιδάς

 

Το αριστούργημα του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ συνεχίζεται και τη νέα χρονιά σε σκηνοθεσία του διεθνώς αναγνωρισμένου Λεβάν Τσουλάτζε, με τον Τάσο Ιορδανίδη να ξεχωρίζει στον ρόλο του Άμλετ, πλαισιωμένος από ένα δυνατό καστ ηθοποιών.

Το έργο διηγείται την ιστορία εκδίκησης του νεαρού πρίγκιπα της Δανίας, του Άμλετ, όταν μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα του γίνεται βασιλιάς ο θείος του Κλαύδιος και παντρεύεται τη χήρα μητέρα του Γερτρούδη. Δυσαρεστημένος από τον θάνατο του πατέρα του αλλά και τον εσπευσμένο γάμο της μητέρας του, βλέπει το φάντασμα του νεκρού βασιλιά πατέρα του και ζητά δικαίωση.

Ο Άμλετ στο σήμερα. Η σύγχρονη μετάφραση του Δημοσθένη Παπαδόπουλου κάνει το έργο φιλικό και προσβάσιμο στο κοινό και η δύναμη της σαιξπηρικής ιστορίας, με την αρωγή της ευρηματικής σκηνοθεσίας του βραβευμένου από το αθηναϊκό κοινό Λεβάν Τσουλάτζε, αναδεικνύεται με συναρπαστικό τρόπο, αποδεικνύοντας τη διαχρονική αξία του κλασικού αριστουργήματος.

Θέατρο Άνεσις

Λεωφ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 210 7488881-2

Τετ.-Κυρ. 19:30, Πέμ. 20:00, Παρ.-Σάβ. 20:30

Εισ.: €17-20, €14 (μειωμένο), €10 (για ανέργους)

Παίζουν: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Πέμυ Ζούνη, Ιωάννα Παππά, Νίκος Πουρσανίδης, Δημήτρης Καπετανάκος, Δημήτρης Διακοσάββας, Θοδωρής Κανδυλιώτης, Ιάσονας Παπαματθαίου, Θοδωρής Κατσαφάδος

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

 

5.

Από τι υποφέρετε; Από Ύπαρξη

Η Ομάδα Άμαλγαμα παρουσιάζει το έργο Από τι υποφέρετε; από Ύπαρξη βασισμένο στον Νίκο Καρούζο. Ταυτόχρονα, ετοιμάζεται να ταξιδέψει στο Μιλάνο στις 4 και 5 Απριλίου για να συμμετάσχει στο International Prize Il Teatro Nudo Di Tereza Pomodoro με το έργο Το Στρώμα. Λίγο πριν από την αποψινή πρεμιέρα, η ιδρύτρια, σκηνοθέτις και χορογράφος της ομάδας Μαρία Γοργία μίλησε στη LiFO.

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter


— Πώς προέκυψε ως πηγή έμπνευσης ο Νίκος Καρούζος;

Διανύω εδώ και λίγα χρόνια μια περίοδο κατά την οποία οι υπαρξιακές μου αγωνίες είναι στο προσκήνιο. Ο Νίκος Καρούζος αποτελεί για μένα τον ποιητή που εκφράζει τον υπαρξιακό προβληματισμό, συνδυάζοντάς τον με μια έγνοια για την ανθρωπότητα. Αυτό με συγκινεί.


— Κίνηση, λόγος, αντικείμενο και οπερατική φωνή αποτελούν τα εργαλεία έκφρασης του νέου έργου. Γιατί;

Με ενδιαφέρει το παιχνίδι με τα διαφορετικά εκφραστικά μέσα γιατί δημιουργεί ένα υβριδικό οπτικο-ακουστικό αποτέλεσμα, μια νέα γλώσσα που μιλά μέσα από αντιφάσεις και συνθετικές ασυνέχειες.


— Γιατί επέλεξες γυναίκες να ερμηνεύσουν τους «Καρούζους» του έργου σου;

Το έμφυλο ζήτημα με απασχολεί την τελευταία δεκαετία. Και στο έργο αυτό είναι παρόν, σχολιάζοντας έμμεσα τον Λόγο, ο οποίος συνεχίζει να είναι «ανδρικός».


— Υπάρχει και σε αυτό το έργο συμμετοχή του κοινού; Σε τι εξυπηρετεί;

Ο λόγος είναι ίδιος πάντα: με ενδιαφέρει το κοινό να έχει βιωματική εμπειρία, όχι καταστασιακή.

Χώρος Αμάλγαμα

Μενάνδρου 47, 5ος όροφος

Παρ.-Κυρ. 21:00

Είσοδος ελεύθερη με συνεισφορά, απαραίτητη κράτηση 6944686991 & 6975 619682

Ο χώρος υποδέχεται αυστηρά έως 45 άτομα.

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ