ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
Μετά τα συνεχόμενα sold-out, η παράσταση Ο Ξένος σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τσιάμη παίρνει μία ακόμη, τελευταία παράταση έως τις 3 Απριλίου.
0

1.

Ο Ξένος

Το έργο του Αλμπέρ Καμί παίρνει μια τελευταία παράταση παραστάσεων.

Μετά τα συνεχόμενα sold-out, η παράσταση Ο Ξένος σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τσιάμη παίρνει μία ακόμη, τελευταία παράταση έως τις 3 Απριλίου. Όσοι δεν την έχετε δει ακόμα σπεύσατε.

Ο σκηνοθέτης καταπιάνεται με το εμβληματικό έργο του Αλμπέρ Καμί, δίνοντας όμως περισσότερο βάθος στα θέματα που απασχολούν τον ήρωα, δηλαδή τον θάνατο, τη μητέρα, τον χρόνο, το παράλογο, τη δικαιοσύνη, τη βία κ.λπ, και όχι τόσο στα γεγονότα της ιστορίας του.

Ο Ξένος, σύμφωνα με τον Αλμπέρ Καμί, είναι η ιστορία ενός ανθρώπου που δίχως τίποτα το ηρωικό στη συμπεριφορά του δέχεται να πεθάνει για την αλήθεια.

Καταδικασμένος σε θάνατο για τον φόνο ενός Άραβα, βρίσκεται μπροστά σε όλα τα μεγάλα ερωτήματα της ζωής και του νοήματός της. Χωρίς ποτέ να δίνει κάποια οριστική απάντηση, η ατομική του εξέγερση είναι τελικά αυτή που τον οδηγεί στην αποδοχή και στην υπέρβαση της κατάστασής του.

Στην παράσταση του Δημήτρη Τσιάμη, ο Ξένος συνδιαλέγεται σκηνικά με τον Μύθο του Σίσυφου (δοκίμιο του Καμί γραμμένο την ίδια περίοδο με τον Ξένο, το 1942) σε μια παράλληλη και διαρκή αναφορά σε αυτόν ως σύμβολο της μοίρας του ήρωα του Ξένου αλλά και της ανθρώπινης μοίρας ευρύτερα.


Ερμηνεύουν: Γεράσιμος Μιχελής, Κλεοπάτρα Μάρκου, Μιχάλης Βαλάσογλου

 

Από Μηχανής Θέατρο

Ακάδημου 13, Αθήνα, 210 5232097

Δευτέρα: 19:00 Τρίτη: 21:15 (Ακολουθεί συζήτηση για 45 λεπτά με τους συντελεστές) Εισ.: €12, €8 (φοιτητικό, ανέργων), €5 (ατέλειες ηθοποιών).

Διάρκεια: 90' χωρίς διάλειμμα

Έως 3/4

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

 

2.

Ο Ηλίθιος

Το εμβληματικό έργο του Ρώσου δραματουργού από τις 13 Απριλίου.

 

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter


Για μια ακόμη χρονιά το αριστούργημα του Φιόντορ Ντοστογιέφσκι Ο Ηλίθιος παρουσιάζεται στην Κεντρική Σκηνή «Δημήτρης Ροντήρης» του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά, σε σκηνοθεσία του Νίκου Διαμαντή.

Το αυτοβιογραφικό μυθιστόρημα που έγραψε ο Ντοστογιέφσκι σε μια εποχή απελπισίας, δριμύτατης φτώχειας και νοσταλγίας για την πατρίδα του αποτυπώνει την εικόνα μιας κοινωνίας που θέλει να ξορκίσει το κακό, όπως σχολιάζει και ο σκηνοθέτης.

Στο έργο, ο ηλίθιος είναι ο επιληπτικός πρίγκιπας Μίσκιν που επιστρέφει στη Ρωσία μετά από πολυετή απουσία. Στην Αγία Πετρούπολη περιφρονούν και χλευάζουν την αθωότητά του. Εκείνος όμως εμμένει στην καλοσύνη. Όταν ξαφνικά κληρονομεί μια μεγάλη περιουσία βρίσκεται στο επίκεντρο του κοινωνικού ενδιαφέροντος.

Ο ιερός «Ηλίθιος», όταν βρίσκεται στη δίνη των ανθρώπινων παθών, της απαξίωσης, της απληστίας, του έρωτα και της ζήλιας, απαντά με αυταπάρνηση, αγάπη και αυτοθυσία. «Ποιος είναι καλός, αυτός που δεν πράττει το κακό;» και «πόσο δύσκολο είναι να είσαι καλός;» είναι μερικά από τα ερωτήματα που θέτει η παράσταση.

Δημοτικό Θέατρο Πειραιά

Λ. Ηρώων Πολυτεχνείου 32, Πειραιάς, 210 4143310, www.dithepi.gr

Τετ.-Παρ. 20:00, Σάβ: 17:00 & 21:00, Κυρ. 19:00 (έως 3 Ιουνίου)

Μετάφραση - διασκευή: Αντώνης & Κωνσταντίνος Κούφαλης

Σκηνοθεσία: Νίκος Διαμαντής

Σκηνικά - κοστούμια: Λιλή Πεζανού

Μουσική: Μίνως Μάτσας

Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ

Παίζουν: Πέτρος Φιλιππίδης, Γιάννης Στάνκογλου, Μαρία Κίτσου, Λένα Παπαληγούρα, Γιώργος Κωνσταντίνου, Γιώτα Φέστα, Ιωάννης Παπαζήσης, Γιώργος Δεπάστας, Στάθης Ματζώρος, Χάρης Χιώτης

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

3.

Ιλλινόι

Η Ομάδα Νοσταλγία μάς προσκαλεί να περπατήσουμε στο ξενοδοχείο του τρόμου!

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
Φωτο: Μαρία Τούλτσα


Την ιστορία του πρώτου serial killer στην Αμερική, του Xάουαρντ Χολμς, παρουσιάζει η Ομάδα Νοσταλγία μέσα από μια ευρηματική παράσταση με δύο εκδοχές, σε διασκευή-σκηνοθεσία του Γιώργου Σίμωνα.

Έτσι, τις μισές μέρες της εβδομάδας παίζεται η εκδοχή Οι Γηγενείς και τις άλλες μισές Οι Ξένοι. Κεντρικό πρόσωπο ο Χολμς, ένας ξενοδόχος στο Σικάγο, που έχει μετατρέψει το ξενοδοχείο του σε παγίδα θανάτου, και η υπόθεση εκτυλίσσεται το βράδυ της σύλληψής του.

Στην εκδοχή Οι Γηγενείς βλέπουμε την ιστορία μέσα από τη ματιά του προσωπικού του ξενοδοχείου, ενώ στην εκδοχή Οι Ξένοι μέσα από το πρίσμα των σημαντικών προσώπων της ζωής του Χολμς.

Το Ιλλινόι είναι μια πρωτότυπη διττή παράσταση, στην οποία κάθε εκδοχή παρουσιάζεται με διαφορετικό θίασο, ενώ το κοινό συμμετέχει με κάποιον τρόπο, καθώς, χωρισμένο σε ομάδες, κινείται σε διάφορα δωμάτια, διαδρόμους και μυστικά περάσματα, αφού το θέατρο έχει μεταμορφωθεί σε ξενοδοχείο!

 

Rabbithole

Γερμανικού 20, Μεταξουργείο, 210 5249903.

Εκδοχή 1 (Οι Γηγενείς): Τρ., Πέμ., Σάβ.

Εκδοχή 2 (Οι Ξένοι): Τετ., Παρ., Κυρ.

Ώρες έναρξης ανά γκρουπ: κάθε μέρα εκτός Δευτέρας 21:15-21:30, 21:45-22:00

Διάρκεια: 90 λεπτά

Εισ.: €12-16, €8-10 (μειωμένο)

Διασκευή - σκηνοθεσία: Γιώργος Σίμωνας

Σκηνικά: Τώνια Ράλλη

Βοηθός σκηνογράφου: Παναγιώτης Λογοθέτης

Ηχητικές εγκαταστάσεις: Αχιλλέας Λυτροκάπης

Ειδικά εφέ: Αλέξανδρος Λόγγος

Φωτογραφίες: Μαρία Τούλτσα

Φωτισμοί: Γιώργος Κορδέλας

Κατασκευές σιδήρου: Σοκόλ Καλιτσάνι

Φροντιστήριο: Νατάσα Στεφανάτου

Κοστούμια: Βεστιάριο Ομάδας Νοσταλγία

Ταμείο: Γκέλυ Γκότση

Ηθοποιοί (οι γηγενείς): Δημοσθένης Ελευθεριάδης, Γιαννης Κωσταρας, Μαριάννα Λάζαρη, Έμυ Αμερικάνου, Ηώς Αντωνοπούλου, Δήμητρα Βλάχου, Μαριάννα Φασόη, Στεφανία Καλομοίρη, Φίλια Κανελλοπούλου, Νικολέττα Σοφιά, Δανάη Γουλιέλμου, Ελένη Παπαϊωάννου

(Οι ξένοι): Γιάννης Καραλής, Θάνος Αλεξίου, Ελεάνα Παπαχρήστου, Μυρτώ Στράμπη, Μαρία Δερεμπέ, Αχιλλέας Βατρίκας, Κωνσταντίνος Λιναρδάκης, Ιωάννα Ιζαμπέλ Όριο, Αναστασία Δεμέστιχα, Μάγδα Γκουβέρου, Γρηγορία Μεθενίτη, Γεωργία Σωτηριανάκου

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

4.

Άμλετ

Η επιτυχημένη παράσταση του Λεβάν Τσουλάτζε συνεχίζεται και τη νέα θεατρική σεζόν.

 

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφιδάς

 

Το αριστούργημα του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ συνεχίζεται και τη νέα χρονιά σε σκηνοθεσία του διεθνώς αναγνωρισμένου Λεβάν Τσουλάτζε, με τον Τάσο Ιορδανίδη να ξεχωρίζει στον ρόλο του Άμλετ, πλαισιωμένος από ένα δυνατό καστ ηθοποιών.

Το έργο διηγείται την ιστορία εκδίκησης του νεαρού πρίγκιπα της Δανίας, του Άμλετ, όταν μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα του γίνεται βασιλιάς ο θείος του Κλαύδιος και παντρεύεται τη χήρα μητέρα του Γερτρούδη. Δυσαρεστημένος από τον θάνατο του πατέρα του αλλά και τον εσπευσμένο γάμο της μητέρας του, βλέπει το φάντασμα του νεκρού βασιλιά πατέρα του και ζητά δικαίωση.

Ο Άμλετ στο σήμερα. Η σύγχρονη μετάφραση του Δημοσθένη Παπαδόπουλου κάνει το έργο φιλικό και προσβάσιμο στο κοινό και η δύναμη της σαιξπηρικής ιστορίας, με την αρωγή της ευρηματικής σκηνοθεσίας του βραβευμένου από το αθηναϊκό κοινό Λεβάν Τσουλάτζε, αναδεικνύεται με συναρπαστικό τρόπο, αποδεικνύοντας τη διαχρονική αξία του κλασικού αριστουργήματος.

Θέατρο Άνεσις

Λεωφ. Κηφισίας 14, Αμπελόκηποι, 210 7488881-2

Τετ.-Κυρ. 19:30, Πέμ. 20:00, Παρ.-Σάβ. 20:30

Εισ.: €17-20, €14 (μειωμένο), €10 (για ανέργους)

Παίζουν: Τάσος Ιορδανίδης, Άρης Λεμπεσόπουλος, Πέμυ Ζούνη, Ιωάννα Παππά, Νίκος Πουρσανίδης, Δημήτρης Καπετανάκος, Δημήτρης Διακοσάββας, Θοδωρής Κανδυλιώτης, Ιάσονας Παπαματθαίου, Θοδωρής Κατσαφάδος

ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

 

5.

Από τι υποφέρετε; Από Ύπαρξη

Η Ομάδα Άμαλγαμα παρουσιάζει το έργο Από τι υποφέρετε; από Ύπαρξη βασισμένο στον Νίκο Καρούζο. Ταυτόχρονα, ετοιμάζεται να ταξιδέψει στο Μιλάνο στις 4 και 5 Απριλίου για να συμμετάσχει στο International Prize Il Teatro Nudo Di Tereza Pomodoro με το έργο Το Στρώμα. Λίγο πριν από την αποψινή πρεμιέρα, η ιδρύτρια, σκηνοθέτις και χορογράφος της ομάδας Μαρία Γοργία μίλησε στη LiFO.

Πέντε θεατρικές παραστάσεις που αξίζει να δεις, λίγο πριν από το τέλος της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter


— Πώς προέκυψε ως πηγή έμπνευσης ο Νίκος Καρούζος;

Διανύω εδώ και λίγα χρόνια μια περίοδο κατά την οποία οι υπαρξιακές μου αγωνίες είναι στο προσκήνιο. Ο Νίκος Καρούζος αποτελεί για μένα τον ποιητή που εκφράζει τον υπαρξιακό προβληματισμό, συνδυάζοντάς τον με μια έγνοια για την ανθρωπότητα. Αυτό με συγκινεί.


— Κίνηση, λόγος, αντικείμενο και οπερατική φωνή αποτελούν τα εργαλεία έκφρασης του νέου έργου. Γιατί;

Με ενδιαφέρει το παιχνίδι με τα διαφορετικά εκφραστικά μέσα γιατί δημιουργεί ένα υβριδικό οπτικο-ακουστικό αποτέλεσμα, μια νέα γλώσσα που μιλά μέσα από αντιφάσεις και συνθετικές ασυνέχειες.


— Γιατί επέλεξες γυναίκες να ερμηνεύσουν τους «Καρούζους» του έργου σου;

Το έμφυλο ζήτημα με απασχολεί την τελευταία δεκαετία. Και στο έργο αυτό είναι παρόν, σχολιάζοντας έμμεσα τον Λόγο, ο οποίος συνεχίζει να είναι «ανδρικός».


— Υπάρχει και σε αυτό το έργο συμμετοχή του κοινού; Σε τι εξυπηρετεί;

Ο λόγος είναι ίδιος πάντα: με ενδιαφέρει το κοινό να έχει βιωματική εμπειρία, όχι καταστασιακή.

Χώρος Αμάλγαμα

Μενάνδρου 47, 5ος όροφος

Παρ.-Κυρ. 21:00

Είσοδος ελεύθερη με συνεισφορά, απαραίτητη κράτηση 6944686991 & 6975 619682

Ο χώρος υποδέχεται αυστηρά έως 45 άτομα.

 

Θέατρο
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ