Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου

Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
7

Το κάλεσμα είχε οριστεί για τη 1, σήμερα, Παρασκευή, στο Θέατρο Σφενδόνη, με αποδέκτη όλους όσοι θεωρούν ότι το βελγο-φλαμανδοκεντρικό πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, όπως ανακοινώθηκε από τον νέο του διευθυντή, Γιαν Φαμπρ, τους θίγει και τους στερεί την ευκαιρία να εκφραστούν και να εργαστούν σε αυτόν το θεσμό. Παράλληλα, απευθυνόταν στον ίδιο τον κ. Φαμπρ και στον υπουργό Πολιτισμού κ. Αριστείδη Μπαλτά, ζητώντας τους να έρθουν να συζητήσουν με τους καλλιτέχνες για το θέμα που προέκυψε μετά την ανακοίνωση του προγράμματος ή, για να είμαστε ακριβείς, των προθέσεων του «επιμελητή», όπως προτίμησε να αυτοπροσδιοριστεί ο Φαμπρ.


Το θέατρο Σφενδόνη γέμισε από κόσμο κυρίως του θεάτρου. Στην πραγματικότητα, ήταν εκεί «όλο το ελληνικό θέατρο», όπως θα λέγαμε. Σε μικρότερο ποσοστό ήταν και κάποιοι μουσικοί, σκηνογράφοι, εκπρόσωποι από τον χορό και τον εικαστικό χώρο ελάχιστοι. Δεν θα χαρακτηρίζαμε «θυελλώδη» τη συζήτηση. Αντιθέτως, ήταν μια καθόλα οργανωμένη και κόσμια συνέλευση, κυρίως χάρη στον δυναμικό συντονισμό του Αργύρη Ξάφη. Κατέγραψε εγκαίρως όλους όσοι ήθελαν να μιλήσουν και ορίστηκε ανώτερο όριο ομιλίας τα 3 λεπτά. Και το σεβάστηκαν όλοι, περίπου! Χωρίς αντεγκλήσεις και τσακωμούς, εκτός από μία σύντομη διένεξη που δημιουργήθηκε με τον Λιβαθινό.


Πολύ σύντομα, στην τέταρτη μόλις παρέμβαση, ο ηθοποιός και συγγραφέας Γιάννης Μαυριτσάκης, ο οποίος έγραψε και διάβασε ένα εξαιρετικό κείμενο απευθυνόμενος στον Γιαν Φαμπρ, μέσω του οποίου κατήγγειλε όλες τις μεθοδεύσεις του, απαξιώνοντας τους Έλληνες καλλιτέχνες, τον ανακήρυξε «persona non grata» και κατέληξε με τη φράση: «Δεν διαπραγματευόμαστε μαζί σας. Οχι, δεν διεκδικούμε όσα μας ανήκουν». Η ανάγνωσή του όχι μόνο ενθουσίασε, βρίσκοντας την πλειονότητα σύμφωνη, αλλά καταχειροκροτήθηκε και αποτέλεσε σημείο αναφοράς για όσους ακολούθησαν, παίρνοντας τον λόγο.


Η Όλια Λαζαρίδου πρότεινε να υιοθετηθεί το κείμενο, να μεταφραστεί και να σταλεί σε όλη την Ευρώπη. Οι περισσότεροι που μίλησαν στη συνέχεια, πάντως, υπογράμμισαν το γεγονός ότι ο κύριος υπεύθυνος δεν είναι ο ίδιος ο Φαμπρ αλλά οι επιλογές του ΥΠ.ΠΟ., δείχνοντας τον κ. Αριστείδη Μπαλτά. Ο Στάθης Λιβαθινός, εξάλλου, αποκάλυψε, παίρνοντας θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου, πως στην επίσκεψη που δέχθηκε χθες από τον Βέλγο καλλιτέχνη τού εξέθεσε με ευγενικό τρόπο το πρόβλημα που έχει ανακύψει και μόνο τότε ο Φαμπρ έδειξε να αρχίσει να καταλαβαίνει το μέγεθος του ζητήματος.


Μίλησαν πολλοί, κάποιοι υποστήριξαν ακόμα και ακραίας μορφής ακτιβισμούς και σαμποτάζ των παραστάσεων, κάποιοι εισηγήθηκαν τη δημιουργία ενός αντι-φεστιβάλ και άλλοι τόσοι υποστήριξαν ότι έτσι παραχωρούν τον θεσμό στο υπουργείο, κάνοντάς τους χάρη, όπως έγινε με την «Ομίχλη», που εξασθένησε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης. Η Στεφανία Γουλιώτη πρότεινε ότι το υπουργείο πρέπει οπωσδήποτε να επιστρέψει σε ένα πραγματικό διεθνές φεστιβάλ, όπως το περσινό, στο οποίο συμμετείχαν καλλιτέχνες από19 χώρες, να υπάρχει ίδια ποσόστωση μεταξύ ελληνικών και ξένων παραγωγών και ο εκάστοτε διευθυντής να μην έχει, εφόσον είναι καλλιτέχνης ο ίδιος, περισσότερες από μία συμμετοχές. Ο ιστορικός τέχνης Μάνος Στεφανίδης ζήτησε να μην κανιβαλίζουμε τον Φαμπρ, αλλά επεσήμανε ότι είναι ντροπή μια κυβέρνηση που αυτοπροσδιορίζεται «αριστερή» να μην έχει πολιτική πολιτισμού. Αντιθέτως, η Άντζελα Μπρούσκου διάβασε το πρόγραμμα πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ, προκαλώντας το αυθόρμητο γέλιο όλων, καθώς ήταν προφανές πως το κόμμα δεν έκανε τίποτε από όλα όσα ευαγγελιζόταν πριν από την ανάδειξή του στην εξουσία.


Η συνέλευση χαρακτηρίστηκε εν γένει από ομοψυχία, ωριμότητα και σύμπνοια σε μεγαλύτερο βαθμό απ' ό,τι θα περίμενε κανείς, σε μια κατάμεστη αίθουσα, όπου μέχρι και η σκηνή είχε καταληφθεί από κόσμο κάθε ηλικίας και καλλιτεχνικής γενιάς. Λίγο πριν ολοκληρωθεί η συνέλευση, κατέληξαν ότι θα πρέπει να κοινοποιηθεί το κείμενο του Μαυριτσάκη στον Γιαν Φαμπρ αλλά και στον Αριστείδη Μπαλτά, κατόπιν ψηφοφορίας με ανάταση χειρός. Τα χέρια σηκώθηκαν σχεδόν όλα και το κείμενο αναδείχτηκε στο «μανιφέστο» της ημέρας. Ένα κείμενο που εκείνη τη στιγμή έγραψε ο Μάνος Στεφανίδης για τον Μπαλτά δεν είχε την ίδια αποδοχή και ζητήθηκε να διορθωθεί, καθώς ήταν διάχυτη η γνώμη ότι ο κύριος υπουργός οφείλει να παραιτηθεί.

Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Φωτό: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
Όσα εκτυλίχθηκαν σήμερα στο κάλεσμα για το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου Facebook Twitter
7

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ