Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter
0

 

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

 

 Δεκαήμερο

Μέσα από εκατό νουβέλες που γράφτηκαν από το 1349 έως το 1351 και συνθέτουν το Δεκαήμερο ο Βοκάκιος αποκαλύπτει ολοκληρωμένο τον ποιητικό του κόσμο, γεμάτο έρωτα, ευφυΐα και ουμανισμό.
Η μεταφορά του Νίκου Καραθάνου, που σκηνοθέτησε και διασκεύασε το κείμενο σε συνεργασία με τη Λένα Κιτσοπούλου, επιστρέφει στις 10 Οκτωβρίου στη Νέα Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου.


Διαβάστε τις εντυπώσεις της Αργυρώς Μποζώνη και του Χρήστου Παρίδη από την περσινή παράσταση, καθώς και τη συνέντευξη του Καραθάνου στην Τίνα Μανδηλαρά για τη στήλη «Αθηναίοι».

Εθνικό Θέατρο (Νέα Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος»), Αγ. Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288173

4.48 Ψύχωση

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Το τελευταίο έργο της Σάρα Κέιν μεταφέρθηκε την περσινή σεζόν από την Άντζελα Μπρούσκου στο υπόγειο του BIOS και επιστρέφει από τις 2 Οκτωβρίου για 8 μόνο παραστάσεις. Το έργο αναφέρεται στη συγκεκριμένη ώρα πριν από την ανατολή. Ένας χρόνος καταγεγραμμένος ως μία στιγμή ακραίας διαύγειας – οι πρωινές ώρες κατά τις οποίες στατιστικά διαπράττεται ένας μεγάλος αριθμός αυτοκτονιών. Τρεις ηθοποιοί βρίσκονται επί σκηνής καθώς και η μουσικός Nalyssa Green που παίζει και τραγουδάει ζωντανά στην παράσταση.

Η Ματίνα Καλτάκη έγραψε κριτική για την παράσταση, η Αργυρώ Μποζώνη ανέλυσε τη μανία με τη Σάρα Κέιν που έχει κατακλύσει τις αθηναϊκές σκηνές, η Παρθενόπη Μπουζούρη μίλησε στον M. Hulot για τη στήλη «Λεπτά» με αφορμή τη συμμετοχή της και η Nalyssa Green στη Μαρίνα Πετρίδου για το grekamag.gr.

Bios, Πειραιώς 84, Γκάζι, 210 3425335

Mέχρι 12/10, Πέμ.-Κυρ. 8.30 μ.μ.

Εισ.: € 10.

 

 

Μεφίστο

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Ο Νίκος Μαστοράκης ανέβασε τον περασμένο Μάιο στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά το κλασικό έργο των Αριάν Μνουσκίν και Κλάους Μαν. Η παράσταση επαναλαμβάνεται στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου από τις 26 Σεπτεμβρίου.

Το μυθιστόρημα του Μαν, που γράφτηκε στο Άμστερνταμ το 1936, είναι εμπνευσμένο από τον μύθο του Φάουστ. Η Μνουσκίν το διασκεύασε για το θέατρο, κάνοντάς το γνωστό στο ευρύ κοινό. Η άνοδος του Χίτλερ στην εξουσία δοκιμάζει τις αντοχές, την ιδεολογία και την ηθική όλων των ηρώων μέσα στη δίνη καταιγιστικών ιστορικών εξελίξεων.

Διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε ο Μαστοράκης στον Χρήστο Παρίδη για τη στήλη «Αθηναίοι».

Εθνικό Θέατρο (Κεντρική Σκηνή), Αγ. Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288170

Κυρ. 7.30 μ.μ. Τετ.-Σάβ. 8 μ.μ.

Εισ.: € 20, 15, 10. Κάθε Πέμ. € 13.

 

 

Εγώ ο Θουκυδίδης, ένας Αθηναίος

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Ύστερα από τρεις παρατάσεις, το έργο της Άννας Κοκκίνου έκλεισε πέρσι μια επιτυχημένη σεζόν για το Θέατρο Σφενδόνη κι επιστρέφει σε αυτό από τις 3 Οκτωβρίου.

Ένα τολμηρό εγχείρημα που αποδίδει σκηνικά κάτι μέχρι πρότινος αδιανόητο: την Ιστορία του Θουκυδίδη. Η Κοκκίνου συνθέτει από το κλασικό ελληνικό κείμενο μια πυκνή αφήγηση μεγάλης και υποδόριας έντασης, που με φόντο τον Πελοποννησιακό Πόλεμο ουσιαστικά μιλά για τον ελληνικό χαρακτήρα και τη φύση των ανθρώπων.

Ο Στάθης Τσαγκαρουσιάνος έγραψε σε editorial του κάποιους συνειρμούς με αφορμή την παράσταση, ο Σπύρος Στάβερης τη φωτογράφισε, ενώ η Αργυρώ Μποζώνη μίλησε με την Άννα Κοκκίνου και μετέφερε τις εντυπώσεις της από αυτό που παρακολούθησε.

Θέατρο Σφενδόνη, Μακρή 4, Μακρυγιάννη 215 5158968

Παρ., Σάβ. 8 μ.μ. Κυρ. 7 μ.μ.

Εισ.: € 15, 10.

Από 4/10 

 

Ραμόνα travel / η γη της καλοσύνης

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Η Γλυκερία Μπασδέκη γράφει, ο Γιάννης Σκουρλέτης σκηνοθετεί και η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη πρωταγωνιστεί στην παράσταση της bijoux de kant που άνοιξε το τελευταίο Φεστιβάλ Αθηνών.

Ένα κορίτσι της επαρχίας του ελληνικού Βορρά, η Ραμόνα, ταξιδεύει στα Βαλκάνια των μύθων, των θρύλων, των ηρωικών στιγμών και των θρησκευτικών εμμονών. Τραγουδά την ιστορία του τόπου της, κουβαλώντας, όμως, σαν άλλη Μπλανς Ντιμπουά, το φορτίο των ματαιωμένων προσδοκιών της. Στο Θέατρο της Οδού Κυκλάδων, από 1 Οκτωβρίου.

Η Γλυκερία Μπασδέκη έγραψε μερικές γραμμές για το έργο και η Λένα Δροσάκη μίλησε στον Αλέξανδρο Διακοσάββα και στο grekamag.gr με αφορμή τη συμμετοχή της στην παράσταση.

 

Οδού Κυκλάδων, Κυκλάδων 11 & Κεφαλληνίας, Κυψέλη, 210 8217877

Mέχρι 2/11, Κυρ. 7 μ.μ. Τετ.-Σάβ. 9 μ.μ.

Εισ.: € 18, 12, 10, 5.

 

 

Δυτική Αποβάθρα

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Η ιδέα για τη Δυτική Αποβάθρα γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη, στις όχθες του ποταμού Χάντσον, όπου υπήρχε ένα μεγάλο, έρημο υπόστεγο που ανήκε στις παλιές αποβάθρες. Εκεί ο Μπερνάρ-Μαρί Κολτές οραματίστηκε έναν τόπο-πέρασμα όμοιο με σταυροδρόμι, ένα μετά-μοντέρνο γκέτο μύησης ή απώλειας για κάθε καρυδιάς καρύδι που ξεβράζεται δίπλα στο ποτάμι.

Η μεταφορά του Γάλλου σκηνοθέτη Ludovic Lagarde στο έργο του καταραμένου ποιητή του γαλλικού θεάτρου επιστρέφει στη σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» του Εθνικού μέχρι τις 5 Οκτωβρίου.

Εθνικό Θέατρο (Νέα Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος»), Αγ. Κωνσταντίνου 22-24, 210 5288173

Mέχρι 5/10, Κυρ. 7.30 μ.μ. Τετ.-Σάβ. 9 μ.μ.

Εισ.: € 15, 10. Τετ. (απογ.), Πέμ. € 13.

Ο Μουνής

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Μια ιστορία ακραία και απόκοσμα βίαιη σε ένα χωριό της ελληνικής επαρχίας κάπου την δεκαετία της «Αλλαγής». Όλοι ξέρουν, αλλά όλοι σιωπούν. Και όλα λύνονται με πολύ ξύλο πίσω από κλειστές πόρτες ή χορεύοντας ένα λεβέντικο τσάμικο στην κεντρική πλατεία του χωριού.

Η ομάδα 4frontal και ο σκηνοθέτης Παντελής Δεντάκης μετέφεραν το διήγημα της Λένας Κιτσοπούλου στη σκηνή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου κι έπειτα από την περσινή επιτυχία η παράσταση επαναλαμβάνεται από τις 11 Οκτωβρίου.

Διαβάστε τη συνέντευξη που έδωσε ο Δεντάκης στην Αργυρώ Μποζώνη.

Θέατρο του Νέου Κόσμου (Κάτω Χώρος), Αντισθένους 7 & Θαρύπου, 210 9212900

Μέχρι 2/11, Σάβ. 7 μ.μ. Κυρ. 9.30 μ.μ.
 

Ε_φυγα

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Το Συνεργείο στο Μεταξουργείο θα μεταμορφωθεί και πάλι από τις 2 Οκτωβρίου σε μια πενταώροφη κατοικία με πολλά μικρά δωμάτια όπου θα ζήσουν άνθρωποι που έφτασαν στην Αθήνα από μακριά.

Μια πρωτότυπη παράσταση-περιήγηση στο σπίτι του καθένα από αυτούς. Νέοι άνθρωποι από το Αφγανιστάν, το Πακιστάν, το Μπαγκλαντές, φυγάδες που εξομολογούνται την προσωπική τους ιστορία και μας ξεναγούν στην προσωπική τους μνήμη και στο παρελθόν τους.

Η Αργυρώ Μποζώνη παρουσίασε πριν από μερικούς μήνες την παράσταση και μίλησε με τη δημιουργό της.

Συνεργείο, Κολωνού 31, Μεταξουργείο, 698 1802544

Πέμ.-Παρ. 2, 3, 9, 10, 16, 17/10 & Τετ.-Πέμ.-Παρ. 22, 23, 24, 29, 30, 31/10 & 5, 6, 7/11, 9.30 μ.μ.

Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας κατόπιν τηλεφωνικής κράτησης.

Καταστρούπολη

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Στη Μικρή Πόρτα, ο Μανώλης Μαυροματάκης, ως σκηνοθέτης, και η Ξένια Καλογεροπούλου σε έναν γοητευτικά παράδοξο ρόλο παρουσιάζουν, ύστερα από το Φεστιβάλ Αθηνών, το έργο του Φίλιπ Ρίντλεϊ.

Η συγκινητική ιστορία μιας παρέας παιδιών που, με την καθοδήγηση μιας γριάς μάγισσας, αποφασίζουν να φτιάξουν τον κόσμο από την αρχή θα κάνει πρεμιέρα στις 4 Οκτωβρίου.

Πόρτα, Μεσογείων 59, Αμπελόκηποι, 210 7711333

Μέχρι 22/11, Σάβ. 6 μ.μ. Δευτ. 9.15 μ.μ.

Εισ.: € 10.

 

 

Προσοχή! Ο πρίγκιπας λερώνει

Οι 10 καλύτερες επαναλήψεις της θεατρικής σεζόν Facebook Twitter

Είκοσι χρόνια μετά την πρώτη τους συνεργασία, ο Νίκος Κυπουργός και ο Θωμάς Μοσχόπουλος συναντήθηκαν την περσινή σεζόν στην όπερα «Προσοχή! Ο πρίγκιπας λερώνει» που ανέβασε η Εθνική Λυρική Σκηνή.

Η ιστορία βασίζεται στο διάσημο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, ενώ το θέαμα που αφορά εξίσου τα παιδιά και το ενήλικο κοινό επιστρέφει στο Θέατρο Ολύμπια από τις 7 Νοεμβρίου.

Διαβάστε τις εντυπώσεις της Αργυρώς Μποζώνη από την περσινή παράσταση.

Θέατρο Ολύμπια, Ακαδημίας 59-61, 210 3662100

7, 22/10, 24, 30/1/2015, 8 μ.μ.

11, 12, 16, 18, 19, 20, 21, 23/11, 21, 23, 24/12, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 22, 23, 25, 27, 28, 29/1/2015, 1, 3, 8, 15, 17, 18, 19, 20/2/2015, 5, 6, 8/3/2015, 11 π.μ.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ