Ο κόσμος του Κωνσταντίνου Τζούμα. Τι χάος! Τι τρέλα! Τι Καρναβάλι! 

  Ο κόσμος του Κωνσταντίνου Τζούμα. Τι χάος! Τι τρέλα! Τι Καρναβάλι!  Facebook Twitter
0

 

Ποια είναι η εικόνα που έχετε  για την απόλυτη ευτυχία ;
Με πολύ κόκκο

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σας φόβος ;
Ο ίδιος ο φόβος

Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάται ;
Την Βίκυ Ποταμιάνου

Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώσατε περισσότερο για αυτό;
Στον έρωτα

Για ποια προδοσία του εαυτού σας οικτίρετε τους άλλους ;
Αυτή που συνεπάγεται κοινωνική άνοδο

Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο ;
Πού τέτοια τύχη

Ποιο είναι το αγαπημένος σας απόφθεγμα ;
Το άγνωστο μας έχει περικυκλώσει γλυκιά μου. Ζαβαρακατρανέμια

Τι νοσταλγείτε περισσότερο ;
Τις ημέρες της ηδονής και της τέχνης

Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που κάνετε ;
A όχι τέτοιες οικειότητες

Ποιο είναι το αγαπημένος σας ταξίδι ;
Με φίλους οπουδήποτε

Ποια θεωρείται την πιο υπερεκτιμημένη αρετή ;
Την «ευαισθησία»

Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας ;
O τρόμος του τετ α τετ και η άνεση που έχει πάρει τη θέση της ντροπής

Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε σε κάποιον ;
Το γενναιόδωρο χαμόγελο

Τι θεωρείται σημαντικό στους φίλους σας ;
To φλερτ τους με το μεγαλείο (που παραμερίζει τη λύσσα μου για την ασυνέπεια τους στα ραντεβού)

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει ;
Αγόρι μου, να είσαι πάντα λεπτός να έχεις την υγειά σου και να κάνεις ότι γουστάρεις

Διαλέξτε πέντε θέσεις που περιγράφουν τον εαυτό σας ;
Δεν – χρειάζεται-να – γίνει-θέμα

Ποιοι είναι οι καλύτεροι φίλοι σας ;
Όλοι και όλα για όσο πάει

Ποια μουσική θα θέλατε να παίζουν στην κηδεία σας ;
Το knock- knock -knocking on  Heavens door του Dylan και μερικοί να κρυφογελάνε

Ποιο είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό σας στοιχείο ;
H εγγενής οικονομική μου αστάθεια

Τι θεωρείτε σαν τον έσχατο βαθμό δυστυχίας ;
Τη μελαγχολία της αφθονίας

Πού θα θέλατε να ζείτε ;
Στο Παρόν

Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση ;
Να καταβροχθίζω μυθιστορήματα και να ψωνίζω

Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα ;
Στην «πρώτη γνωριμία».Μου ξεφεύγουν

Τι απεχθάνεστε στην εξωτερική σας εμφάνιση ;
Μα μια ζωή αδύνατος ;

Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά ;
Χάος.Τι τρέλα !Τι καρναβάλι!.Θα σου φύγει το κλαπέτο , κορίτσι μου

Για τι μετανοείτε περισσότερο ;
Που ονειρεύομαι πράγματα που θα λατρέψω με ακριβοπληρωμένη φωνή.

Τι ή ποιόν αγαπάτε περισσότερο στην ζωή σας ;
Ένα καλό βιβλίο, τις παλιές ερωμένες και τους φίλους

Πότε και που υπήρξατε ευτυχισμένος ;
Όταν αλήτευα κομψά , στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του 70, και σε μερικά δείπνα στην Αθήνα ακόμα και τώρα

Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε ;
Του βιρτουόζου πιανίστα

Ποια είναι η πιο συνηθισμένη σεξουαλικής σας φαντασίωση ;
Άγνωστες ζαλιστικές αγκαλιές με καυτή σάρκα

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς ;

Κάρεν Μπλίξεν , Πατρίτσια Χάισμιθ, Μπρους Τσάτουιν και Σάμιουελ Μπέκετ

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας φανταστικός ήρωας ;
Ο αόρατος. Πλάκα δεν έχει ;

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας πραγματικοί ήρωες ;
Αυτοί που παίζουν το παιχνίδι με ακρίβεια και χωρίς πολλά πολλά

Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα ;
Της ελληνικής μυθολογίας αλλά και Λίλιαν, Αλέξης, Σάτια , Ελεονώρα, Κονσουέλο,Άμπι και Πήτερ Ο Τούλ

Τι απεχθάνεστε περισσότερο ;
Την άγρια χαρά

Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση ;
Ισορροπία που μπάζει από παντού

Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας τι θα ήταν αυτό ;
Μερικά κιλά παραπάνω και γερό στομάχι. Επίσης λίγη ΚΔΟΑ (κτηνώδης δύναμη , ογκώδης άγνοια) δεν θα έβλαπτε

Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένειά σας τι θα ήταν αυτό ;
Περισσότερα χρήματα. Απο ιδέες ... αν υποτεθεί ότι έχω οικογένεια

Ποια θεωρείτε την μεγαλύτερη επιτυχία σας ;
Το ότι συνάντησα και ευτυχισμένους τσιγγάνους, ούτως ειπείν

Αν μπορούσατε να επιστρέψετε στην ζωή τι θα θέλατε να είστε ;
Ερμής ανάμεσα σε ανθρώπους….(Ελάτε τώρα κύριε Προυστ , «you cant always get what you want)  

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ