Ο κόσμος του Κωνσταντίνου Τζούμα. Τι χάος! Τι τρέλα! Τι Καρναβάλι! 

  Ο κόσμος του Κωνσταντίνου Τζούμα. Τι χάος! Τι τρέλα! Τι Καρναβάλι!  Facebook Twitter
0

 

Ποια είναι η εικόνα που έχετε  για την απόλυτη ευτυχία ;
Με πολύ κόκκο

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σας φόβος ;
Ο ίδιος ο φόβος

Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάται ;
Την Βίκυ Ποταμιάνου

Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώσατε περισσότερο για αυτό;
Στον έρωτα

Για ποια προδοσία του εαυτού σας οικτίρετε τους άλλους ;
Αυτή που συνεπάγεται κοινωνική άνοδο

Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο ;
Πού τέτοια τύχη

Ποιο είναι το αγαπημένος σας απόφθεγμα ;
Το άγνωστο μας έχει περικυκλώσει γλυκιά μου. Ζαβαρακατρανέμια

Τι νοσταλγείτε περισσότερο ;
Τις ημέρες της ηδονής και της τέχνης

Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που κάνετε ;
A όχι τέτοιες οικειότητες

Ποιο είναι το αγαπημένος σας ταξίδι ;
Με φίλους οπουδήποτε

Ποια θεωρείται την πιο υπερεκτιμημένη αρετή ;
Την «ευαισθησία»

Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας ;
O τρόμος του τετ α τετ και η άνεση που έχει πάρει τη θέση της ντροπής

Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε σε κάποιον ;
Το γενναιόδωρο χαμόγελο

Τι θεωρείται σημαντικό στους φίλους σας ;
To φλερτ τους με το μεγαλείο (που παραμερίζει τη λύσσα μου για την ασυνέπεια τους στα ραντεβού)

Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει ;
Αγόρι μου, να είσαι πάντα λεπτός να έχεις την υγειά σου και να κάνεις ότι γουστάρεις

Διαλέξτε πέντε θέσεις που περιγράφουν τον εαυτό σας ;
Δεν – χρειάζεται-να – γίνει-θέμα

Ποιοι είναι οι καλύτεροι φίλοι σας ;
Όλοι και όλα για όσο πάει

Ποια μουσική θα θέλατε να παίζουν στην κηδεία σας ;
Το knock- knock -knocking on  Heavens door του Dylan και μερικοί να κρυφογελάνε

Ποιο είναι το πολυτιμότερο περιουσιακό σας στοιχείο ;
H εγγενής οικονομική μου αστάθεια

Τι θεωρείτε σαν τον έσχατο βαθμό δυστυχίας ;
Τη μελαγχολία της αφθονίας

Πού θα θέλατε να ζείτε ;
Στο Παρόν

Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση ;
Να καταβροχθίζω μυθιστορήματα και να ψωνίζω

Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα ;
Στην «πρώτη γνωριμία».Μου ξεφεύγουν

Τι απεχθάνεστε στην εξωτερική σας εμφάνιση ;
Μα μια ζωή αδύνατος ;

Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά ;
Χάος.Τι τρέλα !Τι καρναβάλι!.Θα σου φύγει το κλαπέτο , κορίτσι μου

Για τι μετανοείτε περισσότερο ;
Που ονειρεύομαι πράγματα που θα λατρέψω με ακριβοπληρωμένη φωνή.

Τι ή ποιόν αγαπάτε περισσότερο στην ζωή σας ;
Ένα καλό βιβλίο, τις παλιές ερωμένες και τους φίλους

Πότε και που υπήρξατε ευτυχισμένος ;
Όταν αλήτευα κομψά , στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του 70, και σε μερικά δείπνα στην Αθήνα ακόμα και τώρα

Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε ;
Του βιρτουόζου πιανίστα

Ποια είναι η πιο συνηθισμένη σεξουαλικής σας φαντασίωση ;
Άγνωστες ζαλιστικές αγκαλιές με καυτή σάρκα

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς ;

Κάρεν Μπλίξεν , Πατρίτσια Χάισμιθ, Μπρους Τσάτουιν και Σάμιουελ Μπέκετ

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας φανταστικός ήρωας ;
Ο αόρατος. Πλάκα δεν έχει ;

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας πραγματικοί ήρωες ;
Αυτοί που παίζουν το παιχνίδι με ακρίβεια και χωρίς πολλά πολλά

Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα ;
Της ελληνικής μυθολογίας αλλά και Λίλιαν, Αλέξης, Σάτια , Ελεονώρα, Κονσουέλο,Άμπι και Πήτερ Ο Τούλ

Τι απεχθάνεστε περισσότερο ;
Την άγρια χαρά

Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση ;
Ισορροπία που μπάζει από παντού

Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας τι θα ήταν αυτό ;
Μερικά κιλά παραπάνω και γερό στομάχι. Επίσης λίγη ΚΔΟΑ (κτηνώδης δύναμη , ογκώδης άγνοια) δεν θα έβλαπτε

Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένειά σας τι θα ήταν αυτό ;
Περισσότερα χρήματα. Απο ιδέες ... αν υποτεθεί ότι έχω οικογένεια

Ποια θεωρείτε την μεγαλύτερη επιτυχία σας ;
Το ότι συνάντησα και ευτυχισμένους τσιγγάνους, ούτως ειπείν

Αν μπορούσατε να επιστρέψετε στην ζωή τι θα θέλατε να είστε ;
Ερμής ανάμεσα σε ανθρώπους….(Ελάτε τώρα κύριε Προυστ , «you cant always get what you want)  

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ