Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Τον Νοέμβριο το Mezzo θα μεταδώσει τον Κύκλο Εθνικής Λυρικής Σκηνής, στο πλαίσιο του οποίου θα παρουσιαστούν τρεις εμβληματικές παραγωγές όπερας που ανέβηκαν στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος στο ΚΠΙΣΝ. Φωτ.: Α. Σιμόπουλος

Mezzo LIVE HD: Τρείς παραστάσεις της Λυρικής, ογδόντα χώρες, εκατομμύρια τηλεθεατές

0

Το Mezzo Live HD, το διεθνές τηλεοπτικό κανάλι για την όπερα, την κλασική μουσική και τον χορό, θα προβάλει σημαντικές παραστάσεις της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στους εκατομμύρια τηλεθεατές των ογδόντα χωρών στις οποίες μεταδίδεται. Η συνεργασία της ΕΛΣ με το Mezzo Live HD υλοποιείται με τη στήριξη της δωρεάς του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ) για την ενίσχυση της καλλιτεχνικής εξωστρέφειας της ΕΛΣ.

Συγκεκριμένα, τον Νοέμβριο το Mezzo θα παρουσιάσει τον Κύκλο Εθνικής Λυρικής Σκηνής, στο πλαίσιο του οποίου θα μεταδοθούν τρεις εμβληματικές παραγωγές όπερας που ανέβηκαν στην Αίθουσα Σταύρος Νιάρχος στο ΚΠΙΣΝ. Πρόκειται για τη Φόνισσα του Γιώργου Κουμεντάκη, η οποία θα κάνει πρεμιέρα στις 13/11, τον Βότσεκ του Άλμπαν Μπεργκ, που έχει πρεμιέρα στις 12/11, και τον Θρίαμβο της Ιουδίθ του Αντόνιο Βιβάλντι, που θα ανοίξει τον Κύκλο στις 30/10. 

Η Φόνισσα του Γιώργου Κουμεντάκη επέστρεψε το 2021 στην Εθνική Λυρική Σκηνή, σημειώνοντας ιδιαίτερη επιτυχία, επτά χρόνια μετά την πρώτη της παρουσίαση. Το λιμπρέτο του Γιάννη Σβώλου βασίζεται στο ομώνυμο αριστούργημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Ο Βασίλης Χριστόπουλος υπέγραψε τη μουσική διεύθυνση, ο Αλέξανδρος Ευκλείδης τη σκηνοθεσία και η μεσόφωνος Μαίρη-Έλεν Νέζη ερμήνευσε τον ρόλο της Φραγκογιαννούς. 

«Ας το πούμε χωρίς περιστροφές: η όπερα αυτή ανοίγει τον δρόμο προς αυτό και επεκτείνει έτσι την αποστολή των Ελλήνων καλλιτεχνών να είναι οικουμενικοί, όντες μοναδικοί».

Οι κριτικές που γράφτηκαν για τη Φόνισσα σε σημαντικά διεθνή ΜΜΕ τόνισαν την ελληνικότητα του έργου αλλά και την οικουμενική του διάσταση: «Ο Γιώργος Κουμεντάκης έχει εμμονή με το να είναι ο εαυτός του, βάσει των κρητικών του ριζών. Αυτή ήταν και η εμμονή του Μοντέν, του οποίου το τόσο προσωπικό έργο είναι ένα άνοιγμα στο οικουμενικό. Ας το πούμε χωρίς περιστροφές: η όπερα αυτή ανοίγει τον δρόμο προς αυτό και επεκτείνει έτσι την αποστολή των Ελλήνων καλλιτεχνών να είναι οικουμενικοί, όντες μοναδικοί. Ένα έργο σύγχρονο, εύκολα προσβάσιμο, χωρίς καμία ευκολία στη γραφή, που δεν αντιμετωπίζει τον ακροατή ως ανήλικο που χρειάζεται κατήχηση», έγραψε ο Maurice Salles στο γαλλικό forumopera.com.

Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Η Φόνισσα του Γιώργου Κουμεντάκη επέστρεψε το 2021 στην Εθνική Λυρική Σκηνή, σημειώνοντας ιδιαίτερη επιτυχία, επτά χρόνια μετά την πρώτη της παρουσίαση. Φωτ.: Α. Σιμόπουλος

Στη «Figaro» ο Thierry Hilleriteau σημειώνει: «Μια μουσική τόσο μοναδική όσο και οικουμενική, που δανείζεται στοιχεία από τη λόγια μουσική της Δύσης, την ανανεωμένη ελληνική παράδοση, ακόμα και από την ορθόδοξη λειτουργία. Μια ορχηστρική γραφή, πλούσια σε έκφραση και χρώματα. Το όλον είναι διανθισμένο με διακριτικές μινιμαλιστικές πινελιές. Αυτήν τη μορφή που θυμίζει ελληνική τραγωδία ο Κουμεντάκης την καθιστά μια συγκινητική ηρωίδα όπερας, καθώς βαδίζει προς την ψυχική της κόλαση, την οποία εδώ μεταφέρει με εντυπωσιακή σκηνική και φωνητική ένταση η μεσόφωνος Μαίρη-Έλεν Νέζη».

Ο Clive Piget στην κριτική του για τη Φόνισσα στο musicalamerica.com, το site του παλιότερου μουσικού περιοδικού της Αμερικής για την κλασική μουσική, αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ο Κουμεντάκης τιμά τόσο το παρελθόν όσο και το παρόν με μια μουσική που συνδυάζει αιχμηρά μοντερνιστικά στοιχεία με εκείνα τα είδη των διατονικών αρμονιών και μελισματικών μελωδιών που βρίσκει κανείς στους ελληνορθόδοξους ψαλμούς και στη λαϊκή μουσική της Μικράς Ασίας. Για να σας βοηθήσω να καταλάβετε, σκεφτείτε τον Τάβερνερ, τον Μπάρτοκ ή τον Στραβίσνκι και τους Γάμους του». 

Στο βρετανικό «Opera Now» η κριτική της Helena Mathaiopoulos αναφέρει: «Είναι ένα έργο που σε στοιχειώνει, έχει τεράστια δύναμη και κατά έναν εκπληκτικό τρόπο συμπόνια. Εκτός από τις όπερες Ahkenaten και Satyagraha του Φίλιπ Γκλας, δεν έχω ξανανιώσει έτσι ποτέ για καμία άλλη σύγχρονη όπερα».

Στο επίσης βρετανικό έντυπο «Opera» ο John Alison τονίζει: «Οι χορωδίες, ορισμένες φορές σιωπηλές, αποτελούν κομμάτι της συνολικής πλοκής του έργου. Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά στοιχεία αυτής της παρτιτούρας του Κουμεντάκη συμπεριλαμβάνεται και ένα γυναικείο φωνητικό κουαρτέτο που εμφανίζεται κάθε φορά που έχει διαπραχθεί ένας φόνος – η μελισματική μουσική του θρήνου ανακαλεί μια παράδοση που εξακολουθεί να υπάρχει ακόμα στη Βόρεια Ελλάδα και στην Κρήτη, αυτή του μοιρολογιού πάνω από τον νεκρό. Υπάρχουν επίσης τρεις μουσικοί επί σκηνής, οι οποίοι παίζουν μπαγιάν (ακορντεόν), σαξόφωνο και κρουστά και συνοδεύουν τα ρετσιτατίβα, λειτουργώντας σαν ένα σύνολο μουσικής μπαρόκ κοντίνουο».

Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Βότσεκ Φωτ.: Α. Σιμόπουλος

Ο Βότσεκ του Άλμπαν Μπεργκ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην ΕΛΣ τον Ιανουάριο του 2020, σε μουσική διεύθυνση Βασίλη Χριστόπουλου και σκηνοθεσία Ολιβιέ Πι. Με τον διεθνή Έλληνα βαρύτονο Τάση Χριστογιαννόπουλο στον ομώνυμο ρόλο, ήταν μια παραγωγή που σημείωσε μεγάλη καλλιτεχνική και εισπρακτική επιτυχία. Οι διεθνείς κριτικές επαίνεσαν τη σκηνοθεσία του Ολιβιέ Πι, την ερμηνεία του Τάση Χριστογιαννόπουλου και τη διεύθυνση του Βασίλη Χριστόπουλου.

«Η μεγάλη παραγωγή του Βότσεκ, τον οποίο η ΕΛΣ παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ιστορία της, αποτελεί μια πρόκληση για το κοινό. Ο σκηνοθέτης Ολιβιέ Πι, κορυφαίος του γαλλικού θεάτρου, δεν κάνει καμία έκπτωση στη σκηνοθεσία του», σημειώνει στην κριτική του στους «Financial Times» ο James Imam. 

«Εξέχων καλλιτέχνης της ΕΛΣ, ο Τάσης Χριστογιαννόπουλος προσθέτει στο ρεπερτόριό του μια παραδειγματική ερμηνεία του ρόλου», αναφέρει o François Lehel στο γαλλικό περιοδικό «Opéra» και συνεχίζει: «Με μια άψογη ορχήστρα που αναπτύσσεται μέσα στην πλατιά ανοιχτή τάφρο, για να κορυφωθεί θαυμάσια στο φινάλε με το τελικό ιντερλούδιο σε ρε ελάσσονα (αντιπαραβαλλόμενο με το θαυμάσιο εύρημα της παρέλασης όλων των ηρώων στην περιστρεφόμενη σκηνή), ο Βασίλης Χριστόπουλος καταφέρνει πολύ περισσότερα από μια τέλεια πρώτη εκτέλεση του έργου».

Στο «Diapasson» ο Emmanuel Dupuy συνοψίζει για την παραγωγή: «Το ψυχολογικό πορτρέτο ενός Βότσεκ συντετριμμένου από το κοινωνικό του περιβάλλον εκπλήσσει με την ακρίβειά του».

Ο Θρίαμβος της Ιουδίθ του Αντόνιο Βιβάλντι ήταν μία από τις επετειακές παραγωγές της ΕΛΣ για το 2021, η οποία όμως, λόγω της πανδημίας, δεν παρουσιάστηκε ποτέ στο κοινό. Έτσι η μαγνητοσκόπηση και η μετάδοσή της από το Mezzo αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία. Ο Μάρκελλος Χρυσικόπουλος υπέγραψε τη μουσική διεύθυνση και ο Θάνος Παπακωνσταντίνου τη σκηνοθεσία. Στους βασικούς ρόλους οι Ροξάνα Κονσταντινέσκου, Κριστίνα Χάμαρστραϊμ, Ίνγκα Κάλνα, Θεοδώρα Μπάκα και Σοφία Πάτση. Συμμετείχαν η Ορχήστρα Armonia Atenea, το μουσικό σύνολο Il Pomo d’Oro, η Χορωδία και η Παιδική Χορωδία της ΕΛΣ.

Το πρόγραμμα προβολών των τριών παραγωγών της ΕΛΣ στο Mezzo είναι διαθέσιμο στο www.mezzo.tv/en.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Ο Θρίαμβος της Ιουδίθ Φωτ.: Α. Σιμόπουλος
Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Η Φόνισσα. Φωτ.: Α. Σιμόπουλος
Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Βότσεκ Φωτ.: Α. Σιμόπουλος
Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Βότσεκ Φωτ.: Α. Σιμόπουλος
Τρεις παραγωγές της Λυρικής σε παγκόσμια τηλεοπτική μετάδοση από το Μezzo Facebook Twitter
Ο Θρίαμβος της Ιουδίθ Φωτ.: Α. Σιμόπουλος
Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ