Έλενα Χαραλαμπούδη: Η viral μαμά του YouTube και του TikTok με τα χίλια πρόσωπα

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης
0

«Μάνα είναι μόνο μία», αλλά η μάνα έχει χίλια πρόσωπα. Εκατό προσωπικότητες, άλλες τόσες διαθέσεις και πάρα πολλές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Υπάρχει όμως μια φωνή που τις εκφράζει όλες, μιλάει για αυτές και καταφέρνει αυτό που κανένας άλλος σύγχρονος δημιουργός περιεχομένου δεν έχει καταφέρει. Να μιλήσει στην καρδιά τους τόσο ανοιχτά και ειλικρινά. Η Έλενα Χαραλαμπούδη, η ηθοποιός που μέσα από το 5 Minute Μum κατάφερε να γίνει «η φωνή του λαού». 

Στο YouTube, το Instagram και το TikTok δημιουργήθηκε ένα success story με ιστορίες που όλοι τις έχουμε στο μυαλό μας, αλλά κανείς δεν έχει καταφέρει να τις διηγηθεί με τόση οξυδέρκεια, ειλικρίνεια και απλότητα.

Το κανάλι της στο YouTube έχει 74,1 χιλιάδες subscribers, ενώ ο λογαριασμός της στο TikTok έχει 99,4 χιλιάδες followers και 1,7 εκατομμύρια likes, με τις προβολές να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο. Εμείς μιλήσαμε με τη viral μάνα με τα χίλια πρόσωπα για την πορεία της προς την επιτυχία καθώς και για τη νέα παράσταση, με τίτλο «Μίξερ», στην οποία πρωταγωνιστεί στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

Νομίζω ότι δεν υπήρχε στο YouTube μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;».

— Πώς ξεκίνησαν όλα;
Για μένα όλα ξεκίνησαν κάπου στo 2018. Η ομάδα της Λίζας Αποστολοπούλου με προσέγγισε γιατί είχε την ιδέα να φτιάξει το πρώτο YouTube κανάλι για μαμάδες στην Ελλάδα. Θα είχε μαγειρική, influencers, wellness, ομορφιά, χρηστικές συμβουλές, οτιδήποτε αφορά αυτήν τη φάση της γυναίκας. Η Λίζα ήθελε να δημιουργήσει και περιεχόμενο που να τα λέει «έξω από τα δόντια» για τη μητρότητα, λίγο πιο free, να δημιουργηθεί μια περσόνα. Μια φίλη μου που δούλευε στην παραγωγή τής είπε ότι ξέρει μια ηθοποιό που είναι έγκυος, πρότεινε να με δουν και έτσι έγινε η πρώτη κουβέντα.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης

— Γιατί στράφηκες στο YouTube;
Δυσκολευόμουν και πριν το παιδί να βρω δουλειά ως ηθοποιός, αλλά όταν έμεινα έγκυος δυσκολεύτηκα ακόμα περισσότερο. Δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να λέει «απαγορεύονται οι μητέρες», δεν σου λέει κάτι ξεκάθαρο η παραγωγή, αλλά όταν ακούνε «μάνα με παιδί» είναι λίγο απαγορευτικό για οποιαδήποτε δουλειά. Πόσο μάλλον για μια δουλειά που απαιτεί να έχεις καλή φυσική κατάσταση, να μην έχεις κοιλιά. Πήγαινα σε οντισιόν για τηλεοπτική σειρά και έλεγαν «α, ωραία, και τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;» και όταν τους έλεγα ότι έχω ένα παιδάκι, η ερώτηση που ακολουθούσε ήταν «και με τα γυρίσματα πώς θα την παλέψεις, το παιδί πού θα το αφήνεις;» και εγώ απαντούσα «τι σας ενδιαφέρει;» − σε φάση «γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση; Θα την έκανες σε έναν πατέρα;».

Όταν έκανα το παιδί ήμουν 29, δεν είχα προλάβει να κάνω καριέρα, οπότε και στράφηκα στο YouTube. Μέσα στη δυσκολία του τι θα κάνω, βρέθηκαν η Λίζα Αποστολοπούλου και αυτό το κανάλι σαν από μηχανής θεοί. Μου λέει «θες να ανεβαίνει κάθε Παρασκευή βράδυ ένα βίντεό σου στο οποίο να λες πράγματα για τη μητρότητα;». Το έκανα και μου άρεσε. 

Δασκάλα σε ιδαίτερο VS Μαμάδες

— Τα Ελληνόπουλα είναι όντως κολλημένα με τις μαμάδες τους;
Είναι πάρα πολύ. Ο Έλληνας έχει θέμα με τη μάνα του, και όχι μόνο αυτός, αλλά και η μάνα του. Όμως ας μην κατηγορούμε τη μάνα, τη δόλια. Οι μανάδες αυτές δεν φταίνε, δεν ξέρανε. Λένε «μας κατέστρεψαν». Δεν νομίζω, θεωρώ ότι είμαστε αρκετά μεγάλοι, επιλέγουμε πώς θέλουμε να ζήσουμε. Είναι ξεκάθαρο, αν δεν έχεις ξεφύγει από την πραγματικότητα των γονιών σου, έχεις εσύ πρόβλημα, όχι οι γονείς σου. Αν νιώθεις ότι οι γονείς σου σού πατάνε όλα τα κουμπιά και δεν έχεις τη δύναμη να τους αντιμετωπίσεις, πήγαινε κάνε ψυχανάλυση. Δεν είναι καθόλου ντροπή. Εγώ κάνω από τα 17. 

@elena_charalampoudi Μανούλα σε Αγιασμό-Σύλλογος γονέων edition #μανουλα #αγιασμος #σχολειο #συλλογος #γονεις #πρωτη #σχολεια #μαμαδεςτουτικτοκ #ελληνικοτικτοκ #τικτοκ_ελλαδα #fy #ελεναχαραλαμπουδη #χαραλαμπουδη #momsoftiktok #ελληνιδαμανα #viral ♬ πρωτότυπος ήχος - ElenaCharalampoudi

— Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία του 5 Minute Mum;
Είναι ένα στοίχημα για το τι μπορούν να κάνουν δύο γυναίκες που έχουν πραγματικά χίλια πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι τους, αν ξεκλέψουν λίγο χρόνο και δουν με χιούμορ την κατάσταση. Βασικό κομμάτι της δημοφιλίας του 5 Minute Mum είναι το σκεπτικό μας. Δηλαδή, εμείς δεν έχουμε σκοπό να κοροϊδέψουμε κανέναν. Θέλαμε απλώς να διακωμωδήσουμε την κατάσταση. Σκοπός ήταν να ξεφύγουμε από το mum shaming. Δεν δημιουργήσαμε περιεχόμενο για να μας βρουν οι εταιρείες, για να βγάλουμε λεφτά, το κάναμε για να κάνουμε παρέα στις μανάδες. Μας έστελναν μηνύματα γυναίκες που βίωναν την εγκυμοσύνη τους μόνες, ένιωθαν απίστευτη μοναξιά μετά τη γέννα, στο σπίτι, μας λέγανε «έχω να δω τις φίλες μου έναν χρόνο γιατί δεν έχουν παιδιά και δεν με καλούν». Πολλές έγραφαν: «Ο άντρας μου λείπει συνέχεια και δεν ξέρω τι να κάνω με ένα παιδί». Είναι σαν οι γυναίκες να ντρέπονται να πουν «δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα τελικά». Δηλαδή να παραδεχτούν ότι αλλιώς το είχαν φανταστεί και αλλιώς τους βγαίνει και, να σου πω την αλήθεια, τις καταλαβαίνω που δεν έχουν το κουράγιο να το πουν. 

Υπάρχει μια υποβόσκουσα προτροπή να «μαζευτείς» όταν γίνεσαι μαμά. Με αυτά τα βίντεο νομίζω πως είμαστε στον αντίποδα όλων αυτών των πραγμάτων. Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Νομίζω λοιπόν πως αυτό το κενό βρήκαμε στο YouTube, το ότι δεν υπήρχε μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;». Έτσι το κανάλι άρχισε να έχει views και να ταυτίζονται πολλές μαμάδες με το περιεχόμενό του. Έφτασα να ζω κάτι που δεν είχα φανταστεί ποτέ. Με αναγνωρίζουν στον δρόμο, μου λένε: «Συνέχισε έτσι, προχώρα, πες τα», «Βρέθηκε κάποιος και τα είπε. Μας εκφράζεις».

Προχωρώντας, βέβαια, πήρε διαφορετική τροπή. Εμείς πιστεύαμε πως απευθυνόμαστε μόνο σε μαμάδες, όμως άρχισαν να μας βλέπουν μπαμπάδες και να αναγνωρίζουν τις γυναίκες τους, τις μαμάδες τους, μετά ήρθαν τα παιδιά. Κάτι πολύ βασικό είναι ότι δεν κάνουμε χυδαίο χιούμορ. Γιατί; Γιατί μια μάνα όταν βλέπει ένα βίντεο στο κινητό της πάντα έχει ένα παιδί κολαούζο δίπλα της. 

Ταξίδι στο χωριό ΤΟΤΕ vs ΤΩΡΑ feat Αλέξανδρος Τσουβέλας

— Πότε καταλάβατε ότι εδώ κάτι γίνεται;
Για αρκετό καιρό το κανάλι ήταν σταθερό στα νούμερα. Η αλλαγή ήρθε με αφορμή το Πάσχα. Λίγο καιρό πριν, μας είχε ζητήσει ένας χορηγός να κάνουμε κάτι για ένα καθισματάκι αυτοκινήτου και καθόμασταν και λέγαμε «θυμάσαι που όταν ταξιδεύαμε με τους γονείς μας για Πάσχα στο χωριό δεν υπήρχε καν κάθισμα αυτοκινήτου, απλά μπαίναμε στο αυτοκίνητο και καθόμασταν δίπλα στις σούβλες;».

Εμείς βλέπαμε φανατικά Τσουβέλα στο YouTube και πέσαμε σε ένα καταπληκτικό επεισόδιο του «Πάρε Πέντε» όπου ο Αλέξανδρος μιλάει για τους τύπους ανθρώπων που συναντάς το Πάσχα. Η Λίζα είπε «να του στείλουμε μήνυμα;». «Είσαι τρελή; Σιγά μην έρθει να κάνει βίντεο με την άσχετη, τη Χαραλαμπούδη, που δεν την ξέρει ούτε η μανούλα της. Ο άλλος έχει εκατομμύρια views, δεν παίζει να ασχοληθεί». Και όμως ήρθε γιατί γούσταρε αυτό που κάναμε και οι θεάσεις εκτινάχθηκαν. Ο Αλέξανδρος μάς βοήθησε να ανοίξουμε την ομπρέλα σε ένα κοινό που δεν είχε καμία σχέση με τις μαμάδες, στις οποίες εμείς απευθυνόμασταν μέχρι τότε κατά αποκλειστικότητα.

Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Γελάω πολύ με τα κακόβουλα σχόλια, τα οποία προέρχονται από άνδρες κατά κύριο λόγο. Τα αγαπημένα μου είναι αυτά που με παρομοιάζουν με άλογο, γράφουν «τι δόντια είναι αυτά που έχει αυτή; Σαν άλογο είναι!», και τώρα έχουμε και τα πρόστυχα, ούτε αυτά τα σβήνω. Επειδή αλλάζω και περούκες, ένας μου γράφει «με το ίσιο μαλλί θα σε πήδαγα, με το σγουρό όχι». Απαντάω σε όλα με ελαφράδα και χιούμορ. Μου φαίνεται πολύ αστείο να διαβάζω τέτοια σχόλια, δεν με στεναχωρούν. 

5 Τύποι Μαμάδων σε πάρτυ

— Τι σε κάνει να χαίρεσαι σε σχέση με αυτά που έχεις καταφέρει;
Αυτό που κάνω στο 5 Minute Mum είναι καθαρά υποκριτική. Δεν είμαι influencer, ούτε stand-up comedian, είμαι ηθοποιός. Είμαι περήφανη για όλα όσα έχουμε καταφέρει μέσα από το κανάλι στο YouTube και στο TikTok. Μέσα από το διαδίκτυο διεκδίκησα τη θέση μου στο θέατρο από έναν άλλο δρόμο, τη στιγμή που όλοι οι άνθρωποι από τον χώρο της υποκριτικής μού λέγανε για τα βίντεο «γιατί το κάνεις τώρα αυτό, βρε Έλενα, έχεις ανάγκη;».

Σκέψου ότι μέσα από αυτά τα βίντεο κατάφερα και έκλεισα μια τόσο αξιόλογη παράσταση, η οποία θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια. Πρόκειται για το έργο «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου, ένα «λαϊκό μιούζικαλ τσέπης» σε πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και σκηνοθεσία του Κώστα Σιλβέστρου. Είναι ένα έργο σε δεκαπεντασύλλαβο.

Εγώ και η Ζέτη γνωριζόμασταν από παλιά, εκείνη έπεσε τυχαία σε ένα βίντεό μου, σε αυτό με τις μαμάδες στον αγιασμό, και μου λέει «Έλενα, δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς κάνεις. Γράφω ένα έργο, όμως σε είδα και τώρα θέλω να το σβήσω και να το ξαναγράψω από την αρχή, γιατί με ενέπνευσες. Θέλω να παίξεις εσύ». Με καλεί έναν μήνα μετά, μου δείχνει αυτό το φανταστικό έργο, το οποίο έχει μέσα δύο πρόσωπα, δύο αφηγητές, ο ένας κρατάει την κεντρική αφήγηση και η άλλη είναι η ηθοποιός β’ που αλλάζει 25-30 ρόλους. Τρελάθηκα!

Πρόκειται για δύο ηθοποιούς που βρέθηκαν για να κάνουν τον «Άμλετ», αλλά δεν τους έβγαινε το μπάτζετ και σκέφτηκαν να πουν την ιστορία του Βαγγέλη, τον οποίο υποδύεται ο Αλέξανδρος Σιάτρας. Ο Βαγγέλης είναι ένας πορτιέρης από την Κυψέλη που γίνεται αρχηγός του κράτους μέσα σε μια νύχτα. Το βράδυ που ετοιμάζεται να πάει στο Μαξίμου, πέφτει πάνω στην Αλέκα και την ερωτεύεται, εκείνη εξαφανίζεται κι εκείνος στην προσπάθειά του να τη βρει πέφτει πάνω σε όλη τη χαώδη ελληνική κοινωνία. Και όλα αυτά τα πρόσωπα τα οποία συναντά τα υποδύομαι εγώ.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
To «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

YouTube: @5MinuteMum
Tik Tok: @elena_charalampoudi
Instagram: @fiveminutemumchannel /@elena_charalampoudi
Δείτε πληροφορίες για την παράσταση «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου και του Θοδωρή Οικονόμου εδώ

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Αγγελική Στελλάτου

Οι Αθηναίοι / Αγγελική Στελλάτου: «Έχει σημασία να μιλήσω για μένα;»

Το άστρο της ξεχώρισε δίπλα στον Δημήτρη Παπαιωάννου τα πρώτα χρόνια της Ομάδας Εδάφους. Μετά, διέγραψε τη δική της αταλάντευτη πορεία. Η Αγγελική Στελλάτου αφηγείται τη ζωή της στη LiFO, αν και πιστεύει ότι δεν «έχει σημασία να μιλάμε για εμάς σε έναν κόσμο όπου συμβαίνουν πράγματα τρομακτικά»
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ» του Σάμιουελ Μπέκετ

Lifo Videos / Ο Αντώνης Αντωνόπουλος διαβάζει την «Τελευταία μαγνητοταινία του Κραπ»

Σε ένα από τα σημαντικότερα έργα του Σάμιουελ Μπέκετ, μια σπουδαία μελέτη για τη θνητότητα, τη δημιουργικότητα και τη μνήμη, ένας 69χρονος άνδρας κάθεται μόνος του στα γενέθλιά του και ακούει ηχογραφήσεις του παρελθόντος του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Θέατρο / Ήρα Κατσούδα: «Ένα αστείο δεν μπορεί να καταστρέψει τον κόσμο»

Η stand up κωμικός μιλά για την ελευθερία που κρύβεται στις «άχρηστες σκέψεις», για τη θέση των γυναικών στην κωμωδία και για το πώς το γέλιο μπορεί να γίνει εργαλείο αυτογνωσίας, χωρίς να χάνει ποτέ τη χαρά του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
«Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Χορός / «Kontakthof»: Το έργο της Pina Bausch στο Εθνικό Θέατρο με ελληνικό θίασο

Το έργο-σταθμός της γυναίκας που ανανέωσε την τέχνη του χορού δεν σταμάτησε από τα '70s να συναρπάζει το κοινό και να παραμένει «νέο» και επίκαιρο. Αυτόν τον Δεκέμβριο το Pina Bausch Foundation αναβιώνει τo «Kontakthof» στο Εθνικό Θέατρο με Έλληνες ηθοποιούς. Η LiFO μπήκε στις πρόβες και μίλησε με τους βασικούς συντελεστές.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ