Έλενα Χαραλαμπούδη: Η viral μαμά του YouTube και του TikTok με τα χίλια πρόσωπα

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης
0

«Μάνα είναι μόνο μία», αλλά η μάνα έχει χίλια πρόσωπα. Εκατό προσωπικότητες, άλλες τόσες διαθέσεις και πάρα πολλές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Υπάρχει όμως μια φωνή που τις εκφράζει όλες, μιλάει για αυτές και καταφέρνει αυτό που κανένας άλλος σύγχρονος δημιουργός περιεχομένου δεν έχει καταφέρει. Να μιλήσει στην καρδιά τους τόσο ανοιχτά και ειλικρινά. Η Έλενα Χαραλαμπούδη, η ηθοποιός που μέσα από το 5 Minute Μum κατάφερε να γίνει «η φωνή του λαού». 

Στο YouTube, το Instagram και το TikTok δημιουργήθηκε ένα success story με ιστορίες που όλοι τις έχουμε στο μυαλό μας, αλλά κανείς δεν έχει καταφέρει να τις διηγηθεί με τόση οξυδέρκεια, ειλικρίνεια και απλότητα.

Το κανάλι της στο YouTube έχει 74,1 χιλιάδες subscribers, ενώ ο λογαριασμός της στο TikTok έχει 99,4 χιλιάδες followers και 1,7 εκατομμύρια likes, με τις προβολές να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο. Εμείς μιλήσαμε με τη viral μάνα με τα χίλια πρόσωπα για την πορεία της προς την επιτυχία καθώς και για τη νέα παράσταση, με τίτλο «Μίξερ», στην οποία πρωταγωνιστεί στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

Νομίζω ότι δεν υπήρχε στο YouTube μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;».

— Πώς ξεκίνησαν όλα;
Για μένα όλα ξεκίνησαν κάπου στo 2018. Η ομάδα της Λίζας Αποστολοπούλου με προσέγγισε γιατί είχε την ιδέα να φτιάξει το πρώτο YouTube κανάλι για μαμάδες στην Ελλάδα. Θα είχε μαγειρική, influencers, wellness, ομορφιά, χρηστικές συμβουλές, οτιδήποτε αφορά αυτήν τη φάση της γυναίκας. Η Λίζα ήθελε να δημιουργήσει και περιεχόμενο που να τα λέει «έξω από τα δόντια» για τη μητρότητα, λίγο πιο free, να δημιουργηθεί μια περσόνα. Μια φίλη μου που δούλευε στην παραγωγή τής είπε ότι ξέρει μια ηθοποιό που είναι έγκυος, πρότεινε να με δουν και έτσι έγινε η πρώτη κουβέντα.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης

— Γιατί στράφηκες στο YouTube;
Δυσκολευόμουν και πριν το παιδί να βρω δουλειά ως ηθοποιός, αλλά όταν έμεινα έγκυος δυσκολεύτηκα ακόμα περισσότερο. Δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να λέει «απαγορεύονται οι μητέρες», δεν σου λέει κάτι ξεκάθαρο η παραγωγή, αλλά όταν ακούνε «μάνα με παιδί» είναι λίγο απαγορευτικό για οποιαδήποτε δουλειά. Πόσο μάλλον για μια δουλειά που απαιτεί να έχεις καλή φυσική κατάσταση, να μην έχεις κοιλιά. Πήγαινα σε οντισιόν για τηλεοπτική σειρά και έλεγαν «α, ωραία, και τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;» και όταν τους έλεγα ότι έχω ένα παιδάκι, η ερώτηση που ακολουθούσε ήταν «και με τα γυρίσματα πώς θα την παλέψεις, το παιδί πού θα το αφήνεις;» και εγώ απαντούσα «τι σας ενδιαφέρει;» − σε φάση «γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση; Θα την έκανες σε έναν πατέρα;».

Όταν έκανα το παιδί ήμουν 29, δεν είχα προλάβει να κάνω καριέρα, οπότε και στράφηκα στο YouTube. Μέσα στη δυσκολία του τι θα κάνω, βρέθηκαν η Λίζα Αποστολοπούλου και αυτό το κανάλι σαν από μηχανής θεοί. Μου λέει «θες να ανεβαίνει κάθε Παρασκευή βράδυ ένα βίντεό σου στο οποίο να λες πράγματα για τη μητρότητα;». Το έκανα και μου άρεσε. 

Δασκάλα σε ιδαίτερο VS Μαμάδες

— Τα Ελληνόπουλα είναι όντως κολλημένα με τις μαμάδες τους;
Είναι πάρα πολύ. Ο Έλληνας έχει θέμα με τη μάνα του, και όχι μόνο αυτός, αλλά και η μάνα του. Όμως ας μην κατηγορούμε τη μάνα, τη δόλια. Οι μανάδες αυτές δεν φταίνε, δεν ξέρανε. Λένε «μας κατέστρεψαν». Δεν νομίζω, θεωρώ ότι είμαστε αρκετά μεγάλοι, επιλέγουμε πώς θέλουμε να ζήσουμε. Είναι ξεκάθαρο, αν δεν έχεις ξεφύγει από την πραγματικότητα των γονιών σου, έχεις εσύ πρόβλημα, όχι οι γονείς σου. Αν νιώθεις ότι οι γονείς σου σού πατάνε όλα τα κουμπιά και δεν έχεις τη δύναμη να τους αντιμετωπίσεις, πήγαινε κάνε ψυχανάλυση. Δεν είναι καθόλου ντροπή. Εγώ κάνω από τα 17. 

@elena_charalampoudi Μανούλα σε Αγιασμό-Σύλλογος γονέων edition #μανουλα #αγιασμος #σχολειο #συλλογος #γονεις #πρωτη #σχολεια #μαμαδεςτουτικτοκ #ελληνικοτικτοκ #τικτοκ_ελλαδα #fy #ελεναχαραλαμπουδη #χαραλαμπουδη #momsoftiktok #ελληνιδαμανα #viral ♬ πρωτότυπος ήχος - ElenaCharalampoudi

— Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία του 5 Minute Mum;
Είναι ένα στοίχημα για το τι μπορούν να κάνουν δύο γυναίκες που έχουν πραγματικά χίλια πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι τους, αν ξεκλέψουν λίγο χρόνο και δουν με χιούμορ την κατάσταση. Βασικό κομμάτι της δημοφιλίας του 5 Minute Mum είναι το σκεπτικό μας. Δηλαδή, εμείς δεν έχουμε σκοπό να κοροϊδέψουμε κανέναν. Θέλαμε απλώς να διακωμωδήσουμε την κατάσταση. Σκοπός ήταν να ξεφύγουμε από το mum shaming. Δεν δημιουργήσαμε περιεχόμενο για να μας βρουν οι εταιρείες, για να βγάλουμε λεφτά, το κάναμε για να κάνουμε παρέα στις μανάδες. Μας έστελναν μηνύματα γυναίκες που βίωναν την εγκυμοσύνη τους μόνες, ένιωθαν απίστευτη μοναξιά μετά τη γέννα, στο σπίτι, μας λέγανε «έχω να δω τις φίλες μου έναν χρόνο γιατί δεν έχουν παιδιά και δεν με καλούν». Πολλές έγραφαν: «Ο άντρας μου λείπει συνέχεια και δεν ξέρω τι να κάνω με ένα παιδί». Είναι σαν οι γυναίκες να ντρέπονται να πουν «δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα τελικά». Δηλαδή να παραδεχτούν ότι αλλιώς το είχαν φανταστεί και αλλιώς τους βγαίνει και, να σου πω την αλήθεια, τις καταλαβαίνω που δεν έχουν το κουράγιο να το πουν. 

Υπάρχει μια υποβόσκουσα προτροπή να «μαζευτείς» όταν γίνεσαι μαμά. Με αυτά τα βίντεο νομίζω πως είμαστε στον αντίποδα όλων αυτών των πραγμάτων. Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Νομίζω λοιπόν πως αυτό το κενό βρήκαμε στο YouTube, το ότι δεν υπήρχε μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;». Έτσι το κανάλι άρχισε να έχει views και να ταυτίζονται πολλές μαμάδες με το περιεχόμενό του. Έφτασα να ζω κάτι που δεν είχα φανταστεί ποτέ. Με αναγνωρίζουν στον δρόμο, μου λένε: «Συνέχισε έτσι, προχώρα, πες τα», «Βρέθηκε κάποιος και τα είπε. Μας εκφράζεις».

Προχωρώντας, βέβαια, πήρε διαφορετική τροπή. Εμείς πιστεύαμε πως απευθυνόμαστε μόνο σε μαμάδες, όμως άρχισαν να μας βλέπουν μπαμπάδες και να αναγνωρίζουν τις γυναίκες τους, τις μαμάδες τους, μετά ήρθαν τα παιδιά. Κάτι πολύ βασικό είναι ότι δεν κάνουμε χυδαίο χιούμορ. Γιατί; Γιατί μια μάνα όταν βλέπει ένα βίντεο στο κινητό της πάντα έχει ένα παιδί κολαούζο δίπλα της. 

Ταξίδι στο χωριό ΤΟΤΕ vs ΤΩΡΑ feat Αλέξανδρος Τσουβέλας

— Πότε καταλάβατε ότι εδώ κάτι γίνεται;
Για αρκετό καιρό το κανάλι ήταν σταθερό στα νούμερα. Η αλλαγή ήρθε με αφορμή το Πάσχα. Λίγο καιρό πριν, μας είχε ζητήσει ένας χορηγός να κάνουμε κάτι για ένα καθισματάκι αυτοκινήτου και καθόμασταν και λέγαμε «θυμάσαι που όταν ταξιδεύαμε με τους γονείς μας για Πάσχα στο χωριό δεν υπήρχε καν κάθισμα αυτοκινήτου, απλά μπαίναμε στο αυτοκίνητο και καθόμασταν δίπλα στις σούβλες;».

Εμείς βλέπαμε φανατικά Τσουβέλα στο YouTube και πέσαμε σε ένα καταπληκτικό επεισόδιο του «Πάρε Πέντε» όπου ο Αλέξανδρος μιλάει για τους τύπους ανθρώπων που συναντάς το Πάσχα. Η Λίζα είπε «να του στείλουμε μήνυμα;». «Είσαι τρελή; Σιγά μην έρθει να κάνει βίντεο με την άσχετη, τη Χαραλαμπούδη, που δεν την ξέρει ούτε η μανούλα της. Ο άλλος έχει εκατομμύρια views, δεν παίζει να ασχοληθεί». Και όμως ήρθε γιατί γούσταρε αυτό που κάναμε και οι θεάσεις εκτινάχθηκαν. Ο Αλέξανδρος μάς βοήθησε να ανοίξουμε την ομπρέλα σε ένα κοινό που δεν είχε καμία σχέση με τις μαμάδες, στις οποίες εμείς απευθυνόμασταν μέχρι τότε κατά αποκλειστικότητα.

Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Γελάω πολύ με τα κακόβουλα σχόλια, τα οποία προέρχονται από άνδρες κατά κύριο λόγο. Τα αγαπημένα μου είναι αυτά που με παρομοιάζουν με άλογο, γράφουν «τι δόντια είναι αυτά που έχει αυτή; Σαν άλογο είναι!», και τώρα έχουμε και τα πρόστυχα, ούτε αυτά τα σβήνω. Επειδή αλλάζω και περούκες, ένας μου γράφει «με το ίσιο μαλλί θα σε πήδαγα, με το σγουρό όχι». Απαντάω σε όλα με ελαφράδα και χιούμορ. Μου φαίνεται πολύ αστείο να διαβάζω τέτοια σχόλια, δεν με στεναχωρούν. 

5 Τύποι Μαμάδων σε πάρτυ

— Τι σε κάνει να χαίρεσαι σε σχέση με αυτά που έχεις καταφέρει;
Αυτό που κάνω στο 5 Minute Mum είναι καθαρά υποκριτική. Δεν είμαι influencer, ούτε stand-up comedian, είμαι ηθοποιός. Είμαι περήφανη για όλα όσα έχουμε καταφέρει μέσα από το κανάλι στο YouTube και στο TikTok. Μέσα από το διαδίκτυο διεκδίκησα τη θέση μου στο θέατρο από έναν άλλο δρόμο, τη στιγμή που όλοι οι άνθρωποι από τον χώρο της υποκριτικής μού λέγανε για τα βίντεο «γιατί το κάνεις τώρα αυτό, βρε Έλενα, έχεις ανάγκη;».

Σκέψου ότι μέσα από αυτά τα βίντεο κατάφερα και έκλεισα μια τόσο αξιόλογη παράσταση, η οποία θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια. Πρόκειται για το έργο «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου, ένα «λαϊκό μιούζικαλ τσέπης» σε πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και σκηνοθεσία του Κώστα Σιλβέστρου. Είναι ένα έργο σε δεκαπεντασύλλαβο.

Εγώ και η Ζέτη γνωριζόμασταν από παλιά, εκείνη έπεσε τυχαία σε ένα βίντεό μου, σε αυτό με τις μαμάδες στον αγιασμό, και μου λέει «Έλενα, δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς κάνεις. Γράφω ένα έργο, όμως σε είδα και τώρα θέλω να το σβήσω και να το ξαναγράψω από την αρχή, γιατί με ενέπνευσες. Θέλω να παίξεις εσύ». Με καλεί έναν μήνα μετά, μου δείχνει αυτό το φανταστικό έργο, το οποίο έχει μέσα δύο πρόσωπα, δύο αφηγητές, ο ένας κρατάει την κεντρική αφήγηση και η άλλη είναι η ηθοποιός β’ που αλλάζει 25-30 ρόλους. Τρελάθηκα!

Πρόκειται για δύο ηθοποιούς που βρέθηκαν για να κάνουν τον «Άμλετ», αλλά δεν τους έβγαινε το μπάτζετ και σκέφτηκαν να πουν την ιστορία του Βαγγέλη, τον οποίο υποδύεται ο Αλέξανδρος Σιάτρας. Ο Βαγγέλης είναι ένας πορτιέρης από την Κυψέλη που γίνεται αρχηγός του κράτους μέσα σε μια νύχτα. Το βράδυ που ετοιμάζεται να πάει στο Μαξίμου, πέφτει πάνω στην Αλέκα και την ερωτεύεται, εκείνη εξαφανίζεται κι εκείνος στην προσπάθειά του να τη βρει πέφτει πάνω σε όλη τη χαώδη ελληνική κοινωνία. Και όλα αυτά τα πρόσωπα τα οποία συναντά τα υποδύομαι εγώ.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
To «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

YouTube: @5MinuteMum
Tik Tok: @elena_charalampoudi
Instagram: @fiveminutemumchannel /@elena_charalampoudi
Δείτε πληροφορίες για την παράσταση «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου και του Θοδωρή Οικονόμου εδώ

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ