Έλενα Χαραλαμπούδη: Η viral μαμά του YouTube και του TikTok με τα χίλια πρόσωπα

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης
0

«Μάνα είναι μόνο μία», αλλά η μάνα έχει χίλια πρόσωπα. Εκατό προσωπικότητες, άλλες τόσες διαθέσεις και πάρα πολλές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Υπάρχει όμως μια φωνή που τις εκφράζει όλες, μιλάει για αυτές και καταφέρνει αυτό που κανένας άλλος σύγχρονος δημιουργός περιεχομένου δεν έχει καταφέρει. Να μιλήσει στην καρδιά τους τόσο ανοιχτά και ειλικρινά. Η Έλενα Χαραλαμπούδη, η ηθοποιός που μέσα από το 5 Minute Μum κατάφερε να γίνει «η φωνή του λαού». 

Στο YouTube, το Instagram και το TikTok δημιουργήθηκε ένα success story με ιστορίες που όλοι τις έχουμε στο μυαλό μας, αλλά κανείς δεν έχει καταφέρει να τις διηγηθεί με τόση οξυδέρκεια, ειλικρίνεια και απλότητα.

Το κανάλι της στο YouTube έχει 74,1 χιλιάδες subscribers, ενώ ο λογαριασμός της στο TikTok έχει 99,4 χιλιάδες followers και 1,7 εκατομμύρια likes, με τις προβολές να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο. Εμείς μιλήσαμε με τη viral μάνα με τα χίλια πρόσωπα για την πορεία της προς την επιτυχία καθώς και για τη νέα παράσταση, με τίτλο «Μίξερ», στην οποία πρωταγωνιστεί στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

Νομίζω ότι δεν υπήρχε στο YouTube μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;».

— Πώς ξεκίνησαν όλα;
Για μένα όλα ξεκίνησαν κάπου στo 2018. Η ομάδα της Λίζας Αποστολοπούλου με προσέγγισε γιατί είχε την ιδέα να φτιάξει το πρώτο YouTube κανάλι για μαμάδες στην Ελλάδα. Θα είχε μαγειρική, influencers, wellness, ομορφιά, χρηστικές συμβουλές, οτιδήποτε αφορά αυτήν τη φάση της γυναίκας. Η Λίζα ήθελε να δημιουργήσει και περιεχόμενο που να τα λέει «έξω από τα δόντια» για τη μητρότητα, λίγο πιο free, να δημιουργηθεί μια περσόνα. Μια φίλη μου που δούλευε στην παραγωγή τής είπε ότι ξέρει μια ηθοποιό που είναι έγκυος, πρότεινε να με δουν και έτσι έγινε η πρώτη κουβέντα.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης

— Γιατί στράφηκες στο YouTube;
Δυσκολευόμουν και πριν το παιδί να βρω δουλειά ως ηθοποιός, αλλά όταν έμεινα έγκυος δυσκολεύτηκα ακόμα περισσότερο. Δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να λέει «απαγορεύονται οι μητέρες», δεν σου λέει κάτι ξεκάθαρο η παραγωγή, αλλά όταν ακούνε «μάνα με παιδί» είναι λίγο απαγορευτικό για οποιαδήποτε δουλειά. Πόσο μάλλον για μια δουλειά που απαιτεί να έχεις καλή φυσική κατάσταση, να μην έχεις κοιλιά. Πήγαινα σε οντισιόν για τηλεοπτική σειρά και έλεγαν «α, ωραία, και τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;» και όταν τους έλεγα ότι έχω ένα παιδάκι, η ερώτηση που ακολουθούσε ήταν «και με τα γυρίσματα πώς θα την παλέψεις, το παιδί πού θα το αφήνεις;» και εγώ απαντούσα «τι σας ενδιαφέρει;» − σε φάση «γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση; Θα την έκανες σε έναν πατέρα;».

Όταν έκανα το παιδί ήμουν 29, δεν είχα προλάβει να κάνω καριέρα, οπότε και στράφηκα στο YouTube. Μέσα στη δυσκολία του τι θα κάνω, βρέθηκαν η Λίζα Αποστολοπούλου και αυτό το κανάλι σαν από μηχανής θεοί. Μου λέει «θες να ανεβαίνει κάθε Παρασκευή βράδυ ένα βίντεό σου στο οποίο να λες πράγματα για τη μητρότητα;». Το έκανα και μου άρεσε. 

Δασκάλα σε ιδαίτερο VS Μαμάδες

— Τα Ελληνόπουλα είναι όντως κολλημένα με τις μαμάδες τους;
Είναι πάρα πολύ. Ο Έλληνας έχει θέμα με τη μάνα του, και όχι μόνο αυτός, αλλά και η μάνα του. Όμως ας μην κατηγορούμε τη μάνα, τη δόλια. Οι μανάδες αυτές δεν φταίνε, δεν ξέρανε. Λένε «μας κατέστρεψαν». Δεν νομίζω, θεωρώ ότι είμαστε αρκετά μεγάλοι, επιλέγουμε πώς θέλουμε να ζήσουμε. Είναι ξεκάθαρο, αν δεν έχεις ξεφύγει από την πραγματικότητα των γονιών σου, έχεις εσύ πρόβλημα, όχι οι γονείς σου. Αν νιώθεις ότι οι γονείς σου σού πατάνε όλα τα κουμπιά και δεν έχεις τη δύναμη να τους αντιμετωπίσεις, πήγαινε κάνε ψυχανάλυση. Δεν είναι καθόλου ντροπή. Εγώ κάνω από τα 17. 

@elena_charalampoudi Μανούλα σε Αγιασμό-Σύλλογος γονέων edition #μανουλα #αγιασμος #σχολειο #συλλογος #γονεις #πρωτη #σχολεια #μαμαδεςτουτικτοκ #ελληνικοτικτοκ #τικτοκ_ελλαδα #fy #ελεναχαραλαμπουδη #χαραλαμπουδη #momsoftiktok #ελληνιδαμανα #viral ♬ πρωτότυπος ήχος - ElenaCharalampoudi

— Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία του 5 Minute Mum;
Είναι ένα στοίχημα για το τι μπορούν να κάνουν δύο γυναίκες που έχουν πραγματικά χίλια πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι τους, αν ξεκλέψουν λίγο χρόνο και δουν με χιούμορ την κατάσταση. Βασικό κομμάτι της δημοφιλίας του 5 Minute Mum είναι το σκεπτικό μας. Δηλαδή, εμείς δεν έχουμε σκοπό να κοροϊδέψουμε κανέναν. Θέλαμε απλώς να διακωμωδήσουμε την κατάσταση. Σκοπός ήταν να ξεφύγουμε από το mum shaming. Δεν δημιουργήσαμε περιεχόμενο για να μας βρουν οι εταιρείες, για να βγάλουμε λεφτά, το κάναμε για να κάνουμε παρέα στις μανάδες. Μας έστελναν μηνύματα γυναίκες που βίωναν την εγκυμοσύνη τους μόνες, ένιωθαν απίστευτη μοναξιά μετά τη γέννα, στο σπίτι, μας λέγανε «έχω να δω τις φίλες μου έναν χρόνο γιατί δεν έχουν παιδιά και δεν με καλούν». Πολλές έγραφαν: «Ο άντρας μου λείπει συνέχεια και δεν ξέρω τι να κάνω με ένα παιδί». Είναι σαν οι γυναίκες να ντρέπονται να πουν «δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα τελικά». Δηλαδή να παραδεχτούν ότι αλλιώς το είχαν φανταστεί και αλλιώς τους βγαίνει και, να σου πω την αλήθεια, τις καταλαβαίνω που δεν έχουν το κουράγιο να το πουν. 

Υπάρχει μια υποβόσκουσα προτροπή να «μαζευτείς» όταν γίνεσαι μαμά. Με αυτά τα βίντεο νομίζω πως είμαστε στον αντίποδα όλων αυτών των πραγμάτων. Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Νομίζω λοιπόν πως αυτό το κενό βρήκαμε στο YouTube, το ότι δεν υπήρχε μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;». Έτσι το κανάλι άρχισε να έχει views και να ταυτίζονται πολλές μαμάδες με το περιεχόμενό του. Έφτασα να ζω κάτι που δεν είχα φανταστεί ποτέ. Με αναγνωρίζουν στον δρόμο, μου λένε: «Συνέχισε έτσι, προχώρα, πες τα», «Βρέθηκε κάποιος και τα είπε. Μας εκφράζεις».

Προχωρώντας, βέβαια, πήρε διαφορετική τροπή. Εμείς πιστεύαμε πως απευθυνόμαστε μόνο σε μαμάδες, όμως άρχισαν να μας βλέπουν μπαμπάδες και να αναγνωρίζουν τις γυναίκες τους, τις μαμάδες τους, μετά ήρθαν τα παιδιά. Κάτι πολύ βασικό είναι ότι δεν κάνουμε χυδαίο χιούμορ. Γιατί; Γιατί μια μάνα όταν βλέπει ένα βίντεο στο κινητό της πάντα έχει ένα παιδί κολαούζο δίπλα της. 

Ταξίδι στο χωριό ΤΟΤΕ vs ΤΩΡΑ feat Αλέξανδρος Τσουβέλας

— Πότε καταλάβατε ότι εδώ κάτι γίνεται;
Για αρκετό καιρό το κανάλι ήταν σταθερό στα νούμερα. Η αλλαγή ήρθε με αφορμή το Πάσχα. Λίγο καιρό πριν, μας είχε ζητήσει ένας χορηγός να κάνουμε κάτι για ένα καθισματάκι αυτοκινήτου και καθόμασταν και λέγαμε «θυμάσαι που όταν ταξιδεύαμε με τους γονείς μας για Πάσχα στο χωριό δεν υπήρχε καν κάθισμα αυτοκινήτου, απλά μπαίναμε στο αυτοκίνητο και καθόμασταν δίπλα στις σούβλες;».

Εμείς βλέπαμε φανατικά Τσουβέλα στο YouTube και πέσαμε σε ένα καταπληκτικό επεισόδιο του «Πάρε Πέντε» όπου ο Αλέξανδρος μιλάει για τους τύπους ανθρώπων που συναντάς το Πάσχα. Η Λίζα είπε «να του στείλουμε μήνυμα;». «Είσαι τρελή; Σιγά μην έρθει να κάνει βίντεο με την άσχετη, τη Χαραλαμπούδη, που δεν την ξέρει ούτε η μανούλα της. Ο άλλος έχει εκατομμύρια views, δεν παίζει να ασχοληθεί». Και όμως ήρθε γιατί γούσταρε αυτό που κάναμε και οι θεάσεις εκτινάχθηκαν. Ο Αλέξανδρος μάς βοήθησε να ανοίξουμε την ομπρέλα σε ένα κοινό που δεν είχε καμία σχέση με τις μαμάδες, στις οποίες εμείς απευθυνόμασταν μέχρι τότε κατά αποκλειστικότητα.

Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Γελάω πολύ με τα κακόβουλα σχόλια, τα οποία προέρχονται από άνδρες κατά κύριο λόγο. Τα αγαπημένα μου είναι αυτά που με παρομοιάζουν με άλογο, γράφουν «τι δόντια είναι αυτά που έχει αυτή; Σαν άλογο είναι!», και τώρα έχουμε και τα πρόστυχα, ούτε αυτά τα σβήνω. Επειδή αλλάζω και περούκες, ένας μου γράφει «με το ίσιο μαλλί θα σε πήδαγα, με το σγουρό όχι». Απαντάω σε όλα με ελαφράδα και χιούμορ. Μου φαίνεται πολύ αστείο να διαβάζω τέτοια σχόλια, δεν με στεναχωρούν. 

5 Τύποι Μαμάδων σε πάρτυ

— Τι σε κάνει να χαίρεσαι σε σχέση με αυτά που έχεις καταφέρει;
Αυτό που κάνω στο 5 Minute Mum είναι καθαρά υποκριτική. Δεν είμαι influencer, ούτε stand-up comedian, είμαι ηθοποιός. Είμαι περήφανη για όλα όσα έχουμε καταφέρει μέσα από το κανάλι στο YouTube και στο TikTok. Μέσα από το διαδίκτυο διεκδίκησα τη θέση μου στο θέατρο από έναν άλλο δρόμο, τη στιγμή που όλοι οι άνθρωποι από τον χώρο της υποκριτικής μού λέγανε για τα βίντεο «γιατί το κάνεις τώρα αυτό, βρε Έλενα, έχεις ανάγκη;».

Σκέψου ότι μέσα από αυτά τα βίντεο κατάφερα και έκλεισα μια τόσο αξιόλογη παράσταση, η οποία θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια. Πρόκειται για το έργο «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου, ένα «λαϊκό μιούζικαλ τσέπης» σε πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και σκηνοθεσία του Κώστα Σιλβέστρου. Είναι ένα έργο σε δεκαπεντασύλλαβο.

Εγώ και η Ζέτη γνωριζόμασταν από παλιά, εκείνη έπεσε τυχαία σε ένα βίντεό μου, σε αυτό με τις μαμάδες στον αγιασμό, και μου λέει «Έλενα, δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς κάνεις. Γράφω ένα έργο, όμως σε είδα και τώρα θέλω να το σβήσω και να το ξαναγράψω από την αρχή, γιατί με ενέπνευσες. Θέλω να παίξεις εσύ». Με καλεί έναν μήνα μετά, μου δείχνει αυτό το φανταστικό έργο, το οποίο έχει μέσα δύο πρόσωπα, δύο αφηγητές, ο ένας κρατάει την κεντρική αφήγηση και η άλλη είναι η ηθοποιός β’ που αλλάζει 25-30 ρόλους. Τρελάθηκα!

Πρόκειται για δύο ηθοποιούς που βρέθηκαν για να κάνουν τον «Άμλετ», αλλά δεν τους έβγαινε το μπάτζετ και σκέφτηκαν να πουν την ιστορία του Βαγγέλη, τον οποίο υποδύεται ο Αλέξανδρος Σιάτρας. Ο Βαγγέλης είναι ένας πορτιέρης από την Κυψέλη που γίνεται αρχηγός του κράτους μέσα σε μια νύχτα. Το βράδυ που ετοιμάζεται να πάει στο Μαξίμου, πέφτει πάνω στην Αλέκα και την ερωτεύεται, εκείνη εξαφανίζεται κι εκείνος στην προσπάθειά του να τη βρει πέφτει πάνω σε όλη τη χαώδη ελληνική κοινωνία. Και όλα αυτά τα πρόσωπα τα οποία συναντά τα υποδύομαι εγώ.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
To «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

YouTube: @5MinuteMum
Tik Tok: @elena_charalampoudi
Instagram: @fiveminutemumchannel /@elena_charalampoudi
Δείτε πληροφορίες για την παράσταση «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου και του Θοδωρή Οικονόμου εδώ

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ