Έλενα Χαραλαμπούδη: Η viral μαμά του YouTube και του TikTok με τα χίλια πρόσωπα

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης
0

«Μάνα είναι μόνο μία», αλλά η μάνα έχει χίλια πρόσωπα. Εκατό προσωπικότητες, άλλες τόσες διαθέσεις και πάρα πολλές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Υπάρχει όμως μια φωνή που τις εκφράζει όλες, μιλάει για αυτές και καταφέρνει αυτό που κανένας άλλος σύγχρονος δημιουργός περιεχομένου δεν έχει καταφέρει. Να μιλήσει στην καρδιά τους τόσο ανοιχτά και ειλικρινά. Η Έλενα Χαραλαμπούδη, η ηθοποιός που μέσα από το 5 Minute Μum κατάφερε να γίνει «η φωνή του λαού». 

Στο YouTube, το Instagram και το TikTok δημιουργήθηκε ένα success story με ιστορίες που όλοι τις έχουμε στο μυαλό μας, αλλά κανείς δεν έχει καταφέρει να τις διηγηθεί με τόση οξυδέρκεια, ειλικρίνεια και απλότητα.

Το κανάλι της στο YouTube έχει 74,1 χιλιάδες subscribers, ενώ ο λογαριασμός της στο TikTok έχει 99,4 χιλιάδες followers και 1,7 εκατομμύρια likes, με τις προβολές να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο. Εμείς μιλήσαμε με τη viral μάνα με τα χίλια πρόσωπα για την πορεία της προς την επιτυχία καθώς και για τη νέα παράσταση, με τίτλο «Μίξερ», στην οποία πρωταγωνιστεί στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

Νομίζω ότι δεν υπήρχε στο YouTube μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;».

— Πώς ξεκίνησαν όλα;
Για μένα όλα ξεκίνησαν κάπου στo 2018. Η ομάδα της Λίζας Αποστολοπούλου με προσέγγισε γιατί είχε την ιδέα να φτιάξει το πρώτο YouTube κανάλι για μαμάδες στην Ελλάδα. Θα είχε μαγειρική, influencers, wellness, ομορφιά, χρηστικές συμβουλές, οτιδήποτε αφορά αυτήν τη φάση της γυναίκας. Η Λίζα ήθελε να δημιουργήσει και περιεχόμενο που να τα λέει «έξω από τα δόντια» για τη μητρότητα, λίγο πιο free, να δημιουργηθεί μια περσόνα. Μια φίλη μου που δούλευε στην παραγωγή τής είπε ότι ξέρει μια ηθοποιό που είναι έγκυος, πρότεινε να με δουν και έτσι έγινε η πρώτη κουβέντα.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Φωτ.: Διονύσης Κούτσης

— Γιατί στράφηκες στο YouTube;
Δυσκολευόμουν και πριν το παιδί να βρω δουλειά ως ηθοποιός, αλλά όταν έμεινα έγκυος δυσκολεύτηκα ακόμα περισσότερο. Δεν υπάρχει κάποια πινακίδα που να λέει «απαγορεύονται οι μητέρες», δεν σου λέει κάτι ξεκάθαρο η παραγωγή, αλλά όταν ακούνε «μάνα με παιδί» είναι λίγο απαγορευτικό για οποιαδήποτε δουλειά. Πόσο μάλλον για μια δουλειά που απαιτεί να έχεις καλή φυσική κατάσταση, να μην έχεις κοιλιά. Πήγαινα σε οντισιόν για τηλεοπτική σειρά και έλεγαν «α, ωραία, και τι άλλο κάνεις στη ζωή σου;» και όταν τους έλεγα ότι έχω ένα παιδάκι, η ερώτηση που ακολουθούσε ήταν «και με τα γυρίσματα πώς θα την παλέψεις, το παιδί πού θα το αφήνεις;» και εγώ απαντούσα «τι σας ενδιαφέρει;» − σε φάση «γιατί μου κάνεις αυτή την ερώτηση; Θα την έκανες σε έναν πατέρα;».

Όταν έκανα το παιδί ήμουν 29, δεν είχα προλάβει να κάνω καριέρα, οπότε και στράφηκα στο YouTube. Μέσα στη δυσκολία του τι θα κάνω, βρέθηκαν η Λίζα Αποστολοπούλου και αυτό το κανάλι σαν από μηχανής θεοί. Μου λέει «θες να ανεβαίνει κάθε Παρασκευή βράδυ ένα βίντεό σου στο οποίο να λες πράγματα για τη μητρότητα;». Το έκανα και μου άρεσε. 

Δασκάλα σε ιδαίτερο VS Μαμάδες

— Τα Ελληνόπουλα είναι όντως κολλημένα με τις μαμάδες τους;
Είναι πάρα πολύ. Ο Έλληνας έχει θέμα με τη μάνα του, και όχι μόνο αυτός, αλλά και η μάνα του. Όμως ας μην κατηγορούμε τη μάνα, τη δόλια. Οι μανάδες αυτές δεν φταίνε, δεν ξέρανε. Λένε «μας κατέστρεψαν». Δεν νομίζω, θεωρώ ότι είμαστε αρκετά μεγάλοι, επιλέγουμε πώς θέλουμε να ζήσουμε. Είναι ξεκάθαρο, αν δεν έχεις ξεφύγει από την πραγματικότητα των γονιών σου, έχεις εσύ πρόβλημα, όχι οι γονείς σου. Αν νιώθεις ότι οι γονείς σου σού πατάνε όλα τα κουμπιά και δεν έχεις τη δύναμη να τους αντιμετωπίσεις, πήγαινε κάνε ψυχανάλυση. Δεν είναι καθόλου ντροπή. Εγώ κάνω από τα 17. 

@elena_charalampoudi Μανούλα σε Αγιασμό-Σύλλογος γονέων edition #μανουλα #αγιασμος #σχολειο #συλλογος #γονεις #πρωτη #σχολεια #μαμαδεςτουτικτοκ #ελληνικοτικτοκ #τικτοκ_ελλαδα #fy #ελεναχαραλαμπουδη #χαραλαμπουδη #momsoftiktok #ελληνιδαμανα #viral ♬ πρωτότυπος ήχος - ElenaCharalampoudi

— Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη επιτυχία του 5 Minute Mum;
Είναι ένα στοίχημα για το τι μπορούν να κάνουν δύο γυναίκες που έχουν πραγματικά χίλια πεντακόσια πράγματα στο κεφάλι τους, αν ξεκλέψουν λίγο χρόνο και δουν με χιούμορ την κατάσταση. Βασικό κομμάτι της δημοφιλίας του 5 Minute Mum είναι το σκεπτικό μας. Δηλαδή, εμείς δεν έχουμε σκοπό να κοροϊδέψουμε κανέναν. Θέλαμε απλώς να διακωμωδήσουμε την κατάσταση. Σκοπός ήταν να ξεφύγουμε από το mum shaming. Δεν δημιουργήσαμε περιεχόμενο για να μας βρουν οι εταιρείες, για να βγάλουμε λεφτά, το κάναμε για να κάνουμε παρέα στις μανάδες. Μας έστελναν μηνύματα γυναίκες που βίωναν την εγκυμοσύνη τους μόνες, ένιωθαν απίστευτη μοναξιά μετά τη γέννα, στο σπίτι, μας λέγανε «έχω να δω τις φίλες μου έναν χρόνο γιατί δεν έχουν παιδιά και δεν με καλούν». Πολλές έγραφαν: «Ο άντρας μου λείπει συνέχεια και δεν ξέρω τι να κάνω με ένα παιδί». Είναι σαν οι γυναίκες να ντρέπονται να πουν «δεν μου αρέσει αυτό το πράγμα τελικά». Δηλαδή να παραδεχτούν ότι αλλιώς το είχαν φανταστεί και αλλιώς τους βγαίνει και, να σου πω την αλήθεια, τις καταλαβαίνω που δεν έχουν το κουράγιο να το πουν. 

Υπάρχει μια υποβόσκουσα προτροπή να «μαζευτείς» όταν γίνεσαι μαμά. Με αυτά τα βίντεο νομίζω πως είμαστε στον αντίποδα όλων αυτών των πραγμάτων. Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτό που κάνω είναι το γεγονός ότι οι γυναίκες βρήκαν μια φωνή πιο αστεία, που δεν τις κρίνει, δεν τους λέει τι να κάνουν, δεν τους δείχνει πρωινές ρουτίνες, δεν τους δείχνει πώς να ντυθούν, τι να βάλουν, τι να βγάλουν, τι να πιουν, τι να φάνε. Νομίζω λοιπόν πως αυτό το κενό βρήκαμε στο YouTube, το ότι δεν υπήρχε μια φωνή που να μιλάει στην ψυχούλα της μαμάς και να λέει την πραγματικότητα, να λέει «δεν γουστάρω να δω το παιδί μου τώρα», «δεν θέλω να το πάρω αγκαλιά», «μου τη σπάει το γεγονός ότι πρέπει να ξυπνήσω στις τρεις να το θηλάσω», «μου τη δίνει όταν γυρνάει από το σχολείο και μου λέει “βαριέμαι, μαμά, θέλω να κάνεις κάτι”. Και τι είμαι εγώ, διασκεδαστής;». Έτσι το κανάλι άρχισε να έχει views και να ταυτίζονται πολλές μαμάδες με το περιεχόμενό του. Έφτασα να ζω κάτι που δεν είχα φανταστεί ποτέ. Με αναγνωρίζουν στον δρόμο, μου λένε: «Συνέχισε έτσι, προχώρα, πες τα», «Βρέθηκε κάποιος και τα είπε. Μας εκφράζεις».

Προχωρώντας, βέβαια, πήρε διαφορετική τροπή. Εμείς πιστεύαμε πως απευθυνόμαστε μόνο σε μαμάδες, όμως άρχισαν να μας βλέπουν μπαμπάδες και να αναγνωρίζουν τις γυναίκες τους, τις μαμάδες τους, μετά ήρθαν τα παιδιά. Κάτι πολύ βασικό είναι ότι δεν κάνουμε χυδαίο χιούμορ. Γιατί; Γιατί μια μάνα όταν βλέπει ένα βίντεο στο κινητό της πάντα έχει ένα παιδί κολαούζο δίπλα της. 

Ταξίδι στο χωριό ΤΟΤΕ vs ΤΩΡΑ feat Αλέξανδρος Τσουβέλας

— Πότε καταλάβατε ότι εδώ κάτι γίνεται;
Για αρκετό καιρό το κανάλι ήταν σταθερό στα νούμερα. Η αλλαγή ήρθε με αφορμή το Πάσχα. Λίγο καιρό πριν, μας είχε ζητήσει ένας χορηγός να κάνουμε κάτι για ένα καθισματάκι αυτοκινήτου και καθόμασταν και λέγαμε «θυμάσαι που όταν ταξιδεύαμε με τους γονείς μας για Πάσχα στο χωριό δεν υπήρχε καν κάθισμα αυτοκινήτου, απλά μπαίναμε στο αυτοκίνητο και καθόμασταν δίπλα στις σούβλες;».

Εμείς βλέπαμε φανατικά Τσουβέλα στο YouTube και πέσαμε σε ένα καταπληκτικό επεισόδιο του «Πάρε Πέντε» όπου ο Αλέξανδρος μιλάει για τους τύπους ανθρώπων που συναντάς το Πάσχα. Η Λίζα είπε «να του στείλουμε μήνυμα;». «Είσαι τρελή; Σιγά μην έρθει να κάνει βίντεο με την άσχετη, τη Χαραλαμπούδη, που δεν την ξέρει ούτε η μανούλα της. Ο άλλος έχει εκατομμύρια views, δεν παίζει να ασχοληθεί». Και όμως ήρθε γιατί γούσταρε αυτό που κάναμε και οι θεάσεις εκτινάχθηκαν. Ο Αλέξανδρος μάς βοήθησε να ανοίξουμε την ομπρέλα σε ένα κοινό που δεν είχε καμία σχέση με τις μαμάδες, στις οποίες εμείς απευθυνόμασταν μέχρι τότε κατά αποκλειστικότητα.

Σκέψου ότι γίνεται τόσος χαμός πια με τα σχόλια, που έχουν αρχίσει να έρχονται και hate comments. Υπάρχουν κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν ότι είναι χιούμορ. Γελάω πολύ με τα κακόβουλα σχόλια, τα οποία προέρχονται από άνδρες κατά κύριο λόγο. Τα αγαπημένα μου είναι αυτά που με παρομοιάζουν με άλογο, γράφουν «τι δόντια είναι αυτά που έχει αυτή; Σαν άλογο είναι!», και τώρα έχουμε και τα πρόστυχα, ούτε αυτά τα σβήνω. Επειδή αλλάζω και περούκες, ένας μου γράφει «με το ίσιο μαλλί θα σε πήδαγα, με το σγουρό όχι». Απαντάω σε όλα με ελαφράδα και χιούμορ. Μου φαίνεται πολύ αστείο να διαβάζω τέτοια σχόλια, δεν με στεναχωρούν. 

5 Τύποι Μαμάδων σε πάρτυ

— Τι σε κάνει να χαίρεσαι σε σχέση με αυτά που έχεις καταφέρει;
Αυτό που κάνω στο 5 Minute Mum είναι καθαρά υποκριτική. Δεν είμαι influencer, ούτε stand-up comedian, είμαι ηθοποιός. Είμαι περήφανη για όλα όσα έχουμε καταφέρει μέσα από το κανάλι στο YouTube και στο TikTok. Μέσα από το διαδίκτυο διεκδίκησα τη θέση μου στο θέατρο από έναν άλλο δρόμο, τη στιγμή που όλοι οι άνθρωποι από τον χώρο της υποκριτικής μού λέγανε για τα βίντεο «γιατί το κάνεις τώρα αυτό, βρε Έλενα, έχεις ανάγκη;».

Σκέψου ότι μέσα από αυτά τα βίντεο κατάφερα και έκλεισα μια τόσο αξιόλογη παράσταση, η οποία θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια. Πρόκειται για το έργο «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου, ένα «λαϊκό μιούζικαλ τσέπης» σε πρωτότυπη μουσική του Θοδωρή Οικονόμου και σκηνοθεσία του Κώστα Σιλβέστρου. Είναι ένα έργο σε δεκαπεντασύλλαβο.

Εγώ και η Ζέτη γνωριζόμασταν από παλιά, εκείνη έπεσε τυχαία σε ένα βίντεό μου, σε αυτό με τις μαμάδες στον αγιασμό, και μου λέει «Έλενα, δεν είχα καταλάβει τι ακριβώς κάνεις. Γράφω ένα έργο, όμως σε είδα και τώρα θέλω να το σβήσω και να το ξαναγράψω από την αρχή, γιατί με ενέπνευσες. Θέλω να παίξεις εσύ». Με καλεί έναν μήνα μετά, μου δείχνει αυτό το φανταστικό έργο, το οποίο έχει μέσα δύο πρόσωπα, δύο αφηγητές, ο ένας κρατάει την κεντρική αφήγηση και η άλλη είναι η ηθοποιός β’ που αλλάζει 25-30 ρόλους. Τρελάθηκα!

Πρόκειται για δύο ηθοποιούς που βρέθηκαν για να κάνουν τον «Άμλετ», αλλά δεν τους έβγαινε το μπάτζετ και σκέφτηκαν να πουν την ιστορία του Βαγγέλη, τον οποίο υποδύεται ο Αλέξανδρος Σιάτρας. Ο Βαγγέλης είναι ένας πορτιέρης από την Κυψέλη που γίνεται αρχηγός του κράτους μέσα σε μια νύχτα. Το βράδυ που ετοιμάζεται να πάει στο Μαξίμου, πέφτει πάνω στην Αλέκα και την ερωτεύεται, εκείνη εξαφανίζεται κι εκείνος στην προσπάθειά του να τη βρει πέφτει πάνω σε όλη τη χαώδη ελληνική κοινωνία. Και όλα αυτά τα πρόσωπα τα οποία συναντά τα υποδύομαι εγώ.

Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι μια νέα μαμά-σταρ στο YouTube και το ΤikΤok Facebook Twitter
To «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου θα παιχτεί από τον Νοέμβριο στο θέατρο Μικρό Γκλόρια.

YouTube: @5MinuteMum
Tik Tok: @elena_charalampoudi
Instagram: @fiveminutemumchannel /@elena_charalampoudi
Δείτε πληροφορίες για την παράσταση «Μίξερ» της Ζέτης Φίτσιου και του Θοδωρή Οικονόμου εδώ

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

Θέατρο / Όσα (δε) βλέπουν τα μέντιουμ

«Δεν πηγαίνουμε ποτέ στη Μόσχα, όμως η επιθυμία γι’ αυτήν κυλάει διαρκώς μέσα μας» - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για τη sold-out παράσταση «Τρεις Αδελφές» του Τσέχοφ, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Θέμελης Γλυνάτσης: Ας ξεκινήσουμε με το να είμαστε πολύ πιο τολμηροί με τους ρόλους που δίνουμε στους νέους καλλιτέχνες, κι ας μην είναι τέλειοι

Θέατρο / Μια όπερα με πρωταγωνιστές παιδιά για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Μεταξύ χειροποίητων σκηνικών και σκέψεων γύρω από τη θρησκεία και την εξουσία, «Ο Κατακλυσμός του Νώε» δεν είναι άλλη μια παιδική παράσταση, αλλά ανοίγει χώρο σε κάτι μεγαλύτερο: στη δυνατότητα τα παιδιά να γίνουν οι αυριανοί δημιουργοί, όχι απλώς οι θεατές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ