Απεργία της ΓΣΕΕ

Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter

Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει

1

Σε καθεμιά από τις φωτογραφίες που τράβηξε για τη σειρά στην οποία έδωσε τον τίτλο «Removed», ο Αμερικανός φωτογράφος Eric Pickersgill «απέσυρε» από τα υποκείμενά του –γνωστούς, συγγενείς και φίλους– το κινητό ή το τάμπλετ στο οποίο είχαν υπνωτικά και επίμονα απορροφηθεί, έτσι ώστε στη φωτογραφία να μοιάζουν ότι κοιτάζουν το χέρι ή το κενό ανάμεσα στα χέρια τους, αγνοώντας εντελώς τον κοινωνικό περίγυρο, τους συντρόφους και το περιβάλλον γύρω τους.

Το αποτέλεσμα μοιάζει μελαγχολικό και στοιχειωμένο και φανερώνει πόσο πραγματικά περίεργη, «κουλή» και αντικοινωνική είναι αυτή η στάση που υιοθετούμε πλέον εκατοντάδες φορές μέσα στη μέρα.

Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει Facebook Twitter
Φωτο: Eric Pickersgill
Φωτογραφία
1

Απεργία της ΓΣΕΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μια Τουρκάλα φωτογράφος καταγράφει την κρυφή underground σκηνή της Κωνσταντινούπολης

Φωτογραφία / Μια Τουρκάλα φωτογράφος καταγράφει την κρυφή underground σκηνή της Κωνσταντινούπολης

Η Cansu Yildiran συμπάσχει με τους ανθρώπους που φωτογραφίζει και τους γνωρίζει όλους προσωπικά αποκαλώντας τους μάλιστα την "οικογένεια που επέλεξε" όταν μετακόμισε στην Κωνσταντινούπολη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ

σχόλια

1 σχόλια
Ωραίο ως ιδέα πρότζεκτ, αλλά το ίδιο παράξενο θα ήταν αν έβαζες ανθρώπους να τρώνε αλλά να έλειπε το φαγητό, να διαβάζουν αλλά να έλειπε το βιβλίο, να ιππεύουν αλλά να έλειπε το άλογο (αυτό το κάναν οι Monty Python στο Holy Grail) ή να κάνουν σεξ αλλά να έλειπε ο/η σύντροφος.