Πέθανε ο «κακός» του ελληνικού κινηματογράφου Νίκος Τσαχιρίδης

Πέθανε ο «κακός» του ελληνικού κινηματογράφου Νίκος Τσαχιρίδης Facebook Twitter
1


 

Σε ηλικία 82 ετών πέθανε ο ηθοποιός Νίκος Τσαχιρίδης που ταυτίστηκε με ρόλους «κακού».

 

Ο Νίκος Τσαχιρίδης που έγινε γνωστός για τους χαρακτηριστικούς ρόλους σε πολλές ελληνικές ταινίες, τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας ενώ το 2012 διαγνώστηκε με τη νόσο του Aλτσχάιμερ.

Η πρώτη του εμφάνιση ήταν στην ταινία «Μαγική πόλη» όπου ο Νίκος Κούνδουρος του είχε δώσει έναν μικρό ρόλο. Μερικές γνωστές ταινίες στις οποίες συμμετείχε ήταν οι «Καμικάζι αγάπη μου», «Φυλακές ανηλίκων», «Τα κανόνια του Ναβαρόνε», «Η φανέλα με το νούμερο 9».

Γεννήθηκε στις 9 Σεπτεμβρίου 1933. Παιδί του ποντιακού ξεριζωμού και ορφανός απο πατέρα, βγήκε απο πολύ μικρός στην σκληρή βιοπάλη της ζωής. Έπαιξε σε πάρα πολλές ταινίες τόσο του ασπρόμαυρου όσο και του έγχρωμου ελληνικού κινηματογράφου. Η πρώτη του εμφάνιση ήταν στην ταινία Μαγική πόλη ( 1954 ) οπου ο Νίκος Κούνδουρος του έδωσε έναν μικρό ρόλο.

Οι ρόλοι του στις περισσότερες ταινίες ήταν κυρίως σκληροί δευτερεύοντες. Ο Νίκος Τσαχιρίδης έπαιζε πάντα πειστικά τον ρόλο του, για αυτό και έχει χαρακτηριστεί ένας απο τους σκληρότερους του Ελληνικού κινηματογράφου. Υπήρξε ποδοσφαιριστής και μέλος του Πανελλήνιου συνδέσμου αμειβομένων ποδοσφαιριστών ( ΠΣΑΠ ), ενώ εκτός απο άριστος ηθοποιός ήταν και ένας απο τους καλύτερους κασκαντέρ του κινηματογράφου.

Ζούσε στα Μελίσσια. Τα τελευταία χρόνια έπασχε από Αλτσχάιμερ και πέθανε στις 3 Αυγούστου 2015 σε ηλικία 82 ετών. Κηδεύτηκε την επόμενη μέρα στο Κοιμητήριο των Μελισσίων.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια