Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: Οι συμμετοχές όλων των χωρών

Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: Οι συμμετοχές όλων των χωρών Facebook Twitter
0

Υπό την προϋπόθεση ότι έχουν προβληθεί στις αίθουσες της χώρας τους μεταξύ 1ης Οκτωβρίου 2017 και 30ής Σεπτεμβρίου 2018, ολοκληρώθηκε η υποβολή των ταινιών που μπαίνουν πλέον στην τελική κούρσα για το Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Είναι ήδη γνωστό ότι η Ελλάδα κατεβαίνει φέτος με την «Πολυξένη» της Δώρας Μασκλαβάνου, ενώ ήδη μεγάλα φαβορί για τις πέντε τελικές θέσεις στις υποψηφιότητες θεωρούνται ο Πάβελ Παβλικόφσκι με το «Cold War», το Μεξικό με το «Roma» του Αλφόνσο Κουαρόν, η Νότια Κορέα με το «Burning» του Λι Τσανγκ-ντονγκ και η Ιταλία με το «Dogman» του Ματέο Γκαρόνε.

Ακολουθεί η πλήρης λίστα των ταινιών που θα διεκδικήσουν μια θέση στην πεντάδα της κατηγορίας του Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας.

Αίγυπτος: Yomeddine του Αμπού Μπακρ Σόκι

Αλγερία: Until the End of Time της Γιασμίν Τσουίχ

Αργεντινή: The Angel του Λουίς Ορτέγκα

Αυστρία: The Waldheim Waltz της Ρουθ Μπέκερμαν

Βέλγιο: Girl του Λούκας Ντοντ

Βενεζουέλα: The Family του Γκουστάβο Ροντόν Κόρντοβα

Βιετνάμ: The Tailor των Τραν Μπούου Λοκ και Νγκούεν Λε Πουόνγκ Καν

Βολιβία: Μuralla του Ροντρίγο Πατίνιο

Βοσνία και Ερζεγοβίνη: Never Leave Me της Αϊντα Μπέγκιτς

Βουλγαρία: Omnipresent του Ιαν Ντζεβελέκοφ

Βραζιλία: The Great Mystical Circus του Κακά Ντιέγες

Γαλλία: Η Οδύνη του Εμανουέλ Φινκιέλ

Γερμανία: Never Look Away του Φλόριαν Χένκελ φον Ντόνερσμαρκ

Γεωργία: Namme του Ζάζα Καλβάσι

Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: Οι συμμετοχές όλων των χωρών Facebook Twitter
Border (Σουηδία)

Δανία: The Guilty του Γκούσταβ Μόλερ

Δομινικανή Δημοκρατία: Cocote του Νέλσον Κάρλο ντε Λος Σάντος Αρίας

Εκουαδόρ: Α Son of Man των Jamaicanoproblem και Πάμπλο Αγκουέρο

Ελβετία: Eldorado του Μάρκους Ιμχουφ

Ελλάδα: Πολυξένη της Δώρας Μασκλαβάνου

Εσθονία: Take it or Leave it της Λίνα Τρισκίνα - Βανχατάλο

Ηνωμένο Βασίλειο: I Am not a Witch της Ρουνγκάνο Νιόνι

Ιαπωνία: Κλέφτες Καταστημάτων του Χιροκάζου Κόρε-Εντα

Ινδία: Village Rockstars της Ρίμα Ντίας

Ινδονησία Marlina the Murderer in Four Acts της Μόλι Σουρία

Ιράκ: The Journey του Μοχάμεντ Αλ-Νταράντζι

Ιράν: Περίπτωση Συνείδησης του Βαχίντ Ζαλιλβάντ

Ισλανδία: Woman at War του Μπένεντικτ Ερλινγκσον

Ισπανία: Champions του Χαβιέρ Φεσέρ

Ισραήλ: Κρυφή Συνταγή του Οφίρ Ραούλ Γκράιτσερ

Ιταλία: Dogman του Ματέο Γκαρόνε

Καμπότζη: Graves Without a Name του Ρίτι Παν

Καναδάς: Watch Dog της Σόφι Ντουπουίς

Κένυα: Supa Modo του Λικάριον Γουαϊανίνα

Κιργκιστάν: Night Accident του Τεμιρμπρέκ Μπιρναζάροφ

Κολομβία: Birds of Passage των Κριστίνα Γκαλέγκο και Σίρο Γκουέρα

Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: Οι συμμετοχές όλων των χωρών Facebook Twitter
The Wild Pear Tree (Τουρκία)

Κόσοβο: The Marriage της Μπλέρτα Ζέγκιρι

Κόστα Ρίκα: Medea της Αλεξάντρα Λάτισεβ Σαλαζάρ

Κροατία: The Eighth Commissioner του Ιβάν Σαλάζ

Λετονία: To Be Continued του Ιβάρς Σελέκις

Λευκορωσία Crystal Swan της Ντάρια Ζουκ

Λίβανος: Καπερναούμ της Ναντίν Λαμπακί

Λιθουανία: Wonderful Losers: A Different World του Αρούνας Ματέλις

Λουξεμβούργο: Gutland του Γκοβίντα Βαν Μέλε

ΠΓΔΜ: Μυστικό Συστατικό του Γκιόρτσε Σταβρέφσκι

Μαρόκο : Burnout του Νουρ-Εντίν Λακχμαρί

Μαυροβούνιο: Iskra του Γκόζκο Μπερκουλζιάν

Μεξικό: Roma του Αλφόνσο Κουαρόν

Μπανγκλαντές: No Bed of Roses του Μοστόφα Σαργουάρ Φαρούκι

Νεπάλ: Panchayat του ΣΙβάμ Αντικάρι

Νορβηγία: Τι Θα Πει ο Κόσμος της Ιράμ Χακ

Νότια Αφρική: Sew the Winter to My Skin του Τζαμίλ Χ.Τ. Κιουμπέκα

Νότια Κορέα: Burning του Λι Τσανγκ-ντονγκ

Ολλανδία: The Resistance Banker του Γιόραμ Λούρσεν

Ουγγαρία: Sunset του Λάζλο Νέμες

Ουρουγάη: A Twelve Year-Night του Αλβάρο Μπρέχνερ

Ουκρανία: Donbass του Σεργκέι Λόζνιτσα

Πακιστάν: Cake του Ασίμ Αμπάσι

Παλαιστίνη: Ghost Hunting του Ράεντ Αντονί

Παναμάς: Ruben Blades Is Not My Name του Αμπνέρ Μπεναΐμ

Παραγουάη: Οι Κληρονόμοι του Μαρσέλο Μαρτινέσι

Περού: Eternity του Οσκαρ Κατακόρα

Πορτογαλία: Peregrinação του Ζοάο Μποτέλο

Πολωνία: Ψυχρός Πόλεμος του Πάβελ Παβλικόφσκι

Ρουμανία: I Do Not Care If We Go Down in History as Barbarians του Ράντου Ζούντε

Ρωσία: Sobibor του Κονσταντίν Καμπένσκι

Σερβία: Offenders του Ντέζαν Ζέκεβιτς

Σιγκαπούρη: Buffalo Boys του Μάικ Γιλουάν

Όσκαρ Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας: Οι συμμετοχές όλων των χωρών Facebook Twitter
Girl (Βέλγιο)

Σλοβακία: The Interpreter του Μάρτιν Σούλικ

Σλοβενία: Ivan του Γιάνεζ Μπέργκερ

Σουηδία: Border του Αλί Αμπάσι

Ταϊβάν: The Great Buddha του Χουάνγκ Χσιν-γιάο

Ταϊλάνδη: Malila: The Farewell Flower της Ανούτσα Μπουνγιαγουάτανα

Τουρκία: The Wild Pear Tree του Νουρί Μπιλγκέ Τσεϊλάν

Τσεχία: Winter Flies του Ολμο Ομέρζου

Τυνησία: Beauty and the Dogs της Κάουτερ Μπεν Χάνια

Φιλιππίνες: Signal Rock του Τσίτο Σ. Ρόνο

Φινλανδία: Euthanizer του Τίμου Νίκι

Χιλή: And Suddenly the Dawn του Σίλβιο Καιότσι

Χονγκ Κονγκ: Operation Red Sea του Ντάντε Λαμ

Culture
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.