Οι «Τρεις Εκδοχές της Ζωής» της Γιασμίνα Ρεζά έρχονται στο Θέατρο 104

Οι «Τρεις Εκδοχές της Ζωής» της Γιασμίνα Ρεζά έρχονται στο Θέατρο 104 Facebook Twitter
Φωτο: Χρήστος Συμεωνίδης / www.christossymeonides.com
0

Οι Τρεις Εκδοχές της Ζωής ανεβαίνουν, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μάρκελλου, στο Θέατρο 104 από τις 28 Νοεμβρίου, κάθε Σάββατο στις 18:30 και Κυριακή στις 21:00.

H παράσταση, μια συμπαραγωγή του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κοζάνης και των This Famous Tiny Circus theater group, θα κάνει πρεμιέρα στο Δημοτικό Θέατρο της Κοζάνης (Κεντρική Σκηνή) στις 30 Οκτωβρίου.

Τρεις διαφορετικές και εντελώς αναπάντεχες εκδοχές της ίδιας επίσκεψης ενός ζευγαριού στο σπίτι ενός άλλου, τη λάθος μέρα. Με ρεαλισμό και χιούμορ η Yasmina Reza, η διεθνώς καταξιωμένης Γαλλίδα συγγραφέας (Art, Ο Θεός της Σφαγής), μέσα σε τρεις –φαινομενικά μόνο– ομοιάζουσες σκηνές, σκιαγραφεί τα παιχνίδια εξουσίας, την υποκρισία της κοινωνικής συμπεριφοράς και του καθωσπρεπισμού, τις σχέσεις των σύγχρονων ζευγαριών.

Ο Κωνσταντίνος Μάρκελλος και η Ελένη Στεργίου, μετά τις πρόσφατες συνεργασίες τους στις παραστάσεις Ο Kαραφλομπέκατσος & Η Σπυριδούλα (3 Queer Theatre Awards) και Η Απαγωγή της Τασούλας, συναντούν για πρώτη φορά επί σκηνής τον Γιώργο Χριστοδούλου και την Μαρία Προϊστάκη, δημιουργώντας ένα εκρηκτικό ερμηνευτικό καρέ.

Οι «Τρεις Εκδοχές της Ζωής» της Γιασμίνα Ρεζά έρχονται στο Θέατρο 104 Facebook Twitter
Φωτο: Χρήστος Συμεωνίδης / www.christossymeonides.com

Λίγα λόγια για το έργο

Ο Ανρί και η Σόνια περνούν μια δύσκολη βραδιά με τον Αρνό, τον ξάγρυπνο εξάχρονο γιο τους, την ίδια ώρα που ο Ανρί, ενώ δυσκολεύεται να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα της τριετούς έρευνάς του σχετικά με την πλάτυνση των γαλαξιών, θέλει να κάνει καλή εντύπωση στον προσκεκλημένο του, διακεκριμένο αστροφυσικό Υμπέρ Φινιντορί, ο οποίος ασκεί αποφασιστική επιρροή στο ζήτημα της πολυπόθητης προαγωγής του στην ανώτερη ερευνητική βαθμίδα. Έτσι, όταν ο Υμπέρ καταφτάνει για το δείπνο, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, Ινέζ, μια μέρα νωρίτερα από το αναμενόμενο, ο Ανρί και η Σόνια θα συνειδητοποιήσουν ότι η έλλειψη φαγητού στο σπίτι δεν είναι το μόνο που μπορεί να φέρει την καταστροφή.

Το παζλ συμπληρώνουν η συχνά άξεστη συμπεριφορά του Υμπέρ απέναντι στην Ινέζ και η διφορούμενη ερωτική του διάθεση απέναντι στη Σόνια, η διττή ροπή της Ινέζ στην πειθαρχία αλλά και στο αλκοόλ, η «απειλητική» ευχέρεια της Σόνια στην χρήση του Λόγου, η αναστάτωση που φέρνει στον Ανρί η πληροφορία ότι μια ανταγωνιστική ομάδα επιστημόνων μπορεί να τον έχει προλάβει δημοσιεύοντας μια αντίστοιχη με τη δική του εργασία και, τέλος, η απρόβλεπτη συμπεριφορά του «αόρατου» εξάχρονου Αρνό.

Οι «Τρεις Εκδοχές της Ζωής» της Γιασμίνα Ρεζά έρχονται στο Θέατρο 104 Facebook Twitter
Φωτο: Χρήστος Συμεωνίδης / www.christossymeonides.com
Οι «Τρεις Εκδοχές της Ζωής» της Γιασμίνα Ρεζά έρχονται στο Θέατρο 104 Facebook Twitter
Φωτο: Χρήστος Συμεωνίδης / www.christossymeonides.com
Οι «Τρεις Εκδοχές της Ζωής» της Γιασμίνα Ρεζά έρχονται στο Θέατρο 104 Facebook Twitter
Φωτο: Χρήστος Συμεωνίδης / www.christossymeonides.com

Συντελεστές

Μετάφραση: Δήμητρα Κονδυλάκη

Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Μάρκελλος

Σκηνικά-Κοστούμια: Κωνσταντίνος Ζαμάνης

Σχεδιασμός Φωτισμών: Μελίνα Μάσχα

Ηχητικός Σχεδιασμός: Νίκος Γαλενιανός

Βοηθός Σκηνοθέτη: Γιώργος Σαββίδης

Παίζουν: Γιώργος Χριστοδούλου, Ελένη Στεργίου, Μαρία Προϊστάκη, Κωνσταντίνος Μάρκελλος

 

Θέατρο 104 (Ευμολπιδών 41, Γκάζι, 210 3455020)

Από 28/11

Ημέρες και ώρες παραστάσεων: Σάββατο 18:30, Κυριακή 21:00

Τιμές εισιτηρίων: 12€ (κανονικό) | 10€ (μειωμένο)

 

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.