Υποδεχτείτε τον Μάη με το νέο τραγούδι των Tame Impala

Υποδεχτείτε τον Μάη με το νέο τραγούδι των Tame Impala Facebook Twitter
2
Υποδεχτείτε τον Μάη με το νέο τραγούδι των Tame Impala Facebook Twitter

H χθεσινή συνέντευξη του Kevin Parker από τους Tame Impala στο Reddit, είχε αρκετά παρατράγουδα, νέα τραγούδια και καφρίλες. Μεταξύ άλλων, είδαμε τον Parker να δημοσιεύει φωτογραφίες του να βάφει τον τοίχο του σπιτιού του ροζ, να μιλάει επαινετικά για την αποφασιστικότητα και δυναμική του Kanye West ως καλλιτέχνη και να διηγείται αστείες ιστορίες που μοιράστηκε με τον indie μουσικό Mac Demarco με δονητές και τζακούζι. «Ο Mac είναι απίστευτος τύπος, αυτός και η παρέα του είναι εντελώς απρόβλεπτοι. Έφυγα από το Coachella με το βαν τους και αυτοί κουνούσαν έναν τεράστιο δονητή στους περαστικούς από το παράθυρο. Μετά καταλήξαμε για κάποιο λόγο σε ένα τζακούζι».

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο Kevin Parker μοιράστηκε και ένα καινούριο τραγούδι από το επερχόμενο άλμπουμ Currents του συγκροτήματος. Γεμάτο ανεμελιά και φρεσκάδα, σαν να πετάχτηκε ευθύς από το χρονομπάουλο των 60s-70s, το νέο τραγούδι των Tame Impala μοιάζει ιδανικό soundtrack για pool parties και βόλτες με το ποδήλατο στην εξοχή.

Ολόκληρη η συνέντευξη στο Reddit, εδώ

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Φεύγει σαν σήμερα από τη ζωή η Edith Piaf. «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ

σχόλια

1 σχόλια
Συμφωνω! Παντως μου αρεσει στους μουσικους να εξερευνουν τα ορια της μουσικης και να ψαχνουν για το καινοτομο. Αντι να κανουν κατι που πουλαει ολη της την ζωη. Κλασσικο παραδειγμα οι Ρεντιοχεντ βαζουν σε αλμπουμ οτι ψηνουν εκεινοι να παιζουν και οχι οτι πουλαει εχουν ηδη αλλαξει 3 ειδη μουσικης, αυτο ειναι σημαδι μεγαλης μπαντας. Ετσι λοιπον μπορει να ειναι μια στροφη της μουσικης του Κεβιν που οπως και εμενα δεν μου αρεσει τοσο αλλα και παλι αναγνωριζω οτι δεν καθεται ησυχος.