ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

Τον άκουσαν αλλά δεν τον είδαν

Τον άκουσαν αλλά δεν τον είδαν Facebook Twitter
1

           

   Οτι ο Κιθ Τζάρετ είναι ολίγον δύστροπος, το ξέρουμε. Και καθόλου δεν μας πειράζει καθώς το καλλιτεχνικό του μέγεθος σκεπάζει όλα τα άλλα. Στην Ιταλία, όμως, φαίνεται πως δεν είναι τόσο ανεκτικοί. Ο σπουδαίος τζαζίστας έπαιζε προχθές στο Santa Giuliana, καλεσμένος του Φεστιβάλ Τζαζ της Ούμπρια που πραγματοποιείται στην Περούτζια της Ιταλίας. Λίγο πριν ανέβει στη σκηνή ζήτησε από τους ιθύνοντες της διοργάνωσης να κλείσουν όλα τα φώτα. Ηθελε να παίξει στο σκοτάδι. Οι επικεφαλείς του φεστιβάλ στην αρχή δίστασαν αλλά επειδή το ύφος του δεν σήκωνε συζητήσεις ακολούθησαν τις προσταγές του.

   Οι θεατές που δεν είχαν ακόμα βρει τις θέσεις του καθόλου ρομαντική δεν βρήκαν την πρωτοβουλία του καλλιτέχνη καθώς αδυνατούσαν να βρουν τις θέσεις τους. Κι εκεί άρχισαν τα παρατράγουδα. Πολλοί μάλιστα διαμαρτυρήθηκαν λέγοντας πως δεν είναι δυνατόν να αντιμετωπίζονται με αυτόν τον τρόπο όταν έχουν έρθει από την άλλη γωνιά της χώρας για να δουν τον Τζάρετ. Κι όταν έχουν πληρώσει για μια θέση στις πρώτες σειρές 120 ευρώ.

   Ο εκνευρισμός μεταφέρθηκε στη σκηνή, ο Τζάρετ αποχώρισε για λίγο λέγοντας "See you later" αλλά τελικά επέστρεψε, οι μισοί θεατές νόμιζαν ότι το σκοτάδι οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα που δεν λύνεται, οι διοργανωτές ήταν σε αναμμένα κάρβουνα. Ωραία ατμόσφαιρα.

 Αναζητώντας την εξήγηση για την απόλυτη στάση του Τζάρετ θα πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο 2007. Καλεσμένος και τότε του ιταλικού φεστιβάλ ο πιανίστας που -ως γνωστόν- μισεί θανάσιμα τις φωτογραφίες 

ανέβηκε στη σκηνή και είδε εκατοντάδες από κάτω να τον φωτογραφίζουν. Εξοργισμένος άρπαξε το μικρόφωνο και πολύ ξεκάθαρα είπε: "Κλείστε στις γαμημήνες μηχανές σας. Αν ξαναδώ φως διατηρώ το δικαίωμα να διακόψω την συναυλία".

  Αν καταλάβατε τους τα είχε φυλαγμένα. Και κάπως έτσι  αρχίζει να εξηγείται το σκοτάδι...

Μουσική
1

ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης»
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Edith Piaf: «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ

σχόλια

1 σχόλια
"However, Jarrett is notoriously intolerant of audience noise, including coughing and other involuntary sounds, especially during solo improvised performances. He feels that extraneous noise affects his musical inspiration, and distracts from the purity of the sound. As a result, cough drops are routinely supplied to Jarrett's audiences in cold weather, and he has even been known to stop playing and lead the crowd in a group cough". Ναι, έχει μεγάλο ταλέντο κι είναι ιδαίτερη προσωπικότητα. Άμα όμως δεν θελει να βλέπει άνθρωπο, γιατί στην ευχή κάνει συναυλίες; Κι αυτός στην τελική όταν παράγει φυσικούς ήχους κατά την διάρκεια των συναυλιών του λες και πάσχει από σύνδρομο tourettes, δεν κάνει θόρυβο;