Συναυλία Μουσικής Δωματίου για Κοντραμπάσο και Πιάνο

Συναυλία Μουσικής Δωματίου για Κοντραμπάσο και Πιάνο Facebook Twitter
0

Ο Πολυχώρος Πολιτισμού Διέλευσις παρουσιάζει την Παρασκευή 24 Μαΐου μια συναυλία μουσικής δωματίου για κοντραμπάσο (Γιώργος Κοκκινάρης) και πιάνο (Παπαθύμνιος Κωνσταντίνος).


Το ντουέτο δημιουργήθηκε με στόχο συστηματικές συναυλίες, ώστε να αναδείξουν το ρεπερτόριο μουσικής δωματίου για αυτά τα όργανα, αλλά και μεταγραφές από έργα για άλλα όργανα ορχήστρας και τραγούδια. Το κοντραμπάσο ξεφεύγει από το παραδοσιακό του ρόλο της συνοδείας και σαν σολιστικό όργανο, ερμηνεύει έργα μεγάλων συνθετών αλλά και λιγότερο γνωστών με ανάλογη αισθητική βαρύτητα.

Το ντουέτο πειραματίζεται με την διαμόρφωση μίας νέας οπτικής της κλασικής μουσικής, επιλέγοντας εναλλακτικούς χώρους και προσέγγιση ερμηνείας, προσπαθώντας να επαναπροσδιορίσει τις σχέσεις καλλιτεχνών και κοινού..


O Γιώργος Κοκκινάρης σπουδάζει και μελετά το ρεπερτόριο κοντραμπάσου από την κλασσική μουσική μέχρι την σύγχρονη μουσική για σύνολα δωματίου, σόλο αλλά και ορχήστρα. Σκοπός η βαθιά μελέτη της μουσικής μέσω του βαθύχορδου. Παράλληλα είναι performer και αυτοσχεδιαστής εξερευνώντας τις ηχητικές δυνατότητες του κοντραμπάσου σε όλο του το εύρος. Συνεργάζεται με καλλιτέχνες της free jazz/imrpov σκηνής. Τακτικά δίνει παραστάσεις με ηθοποιούς, χορευτές και ποιητές εξερευνώντας μέσω του πειραματισμού, την συνύπαρξη μουσικής με άλλες μορφές τέχνης.


Ο Παπαθύμνιος Κωνσταντίνος σπούδασε πιάνο στο Ωδείο Αθηνών και μουσικολογία στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του ΕΚΠΑ. Έχει δώσει συναυλίες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και έχει συνεργαστεί με τις ορχήστρες Academica Αθηνών και τη μαθητική ορχήστρα του ωδείου Αθηνών. Από το 2019 συνεργάζεται με τα κοινωνικά εκπαιδευτικά προγράμματα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής ως συνοδός χορωδίας.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών του έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια και διαγωνισμούς πιάνου όπου και διακρίθηκε. Παράλληλα ασχολείται και με άλλα είδη μουσικής και παίζει ηλεκτρικό μπάσο και ποντιακή λύρα, αριθμώντας μεγάλο αριθμό συνεργασιών και συναυλιών. Στη μουσική του προσπαθεί να διερευνήσει τη σχέση των διαφορετικών μουσικών ειδών και παραδόσεων και να την αναδείξει.

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ