Το site - σκάνδαλο της Κάρλας Μπρούνι

Το site - σκάνδαλο της Κάρλας Μπρούνι Facebook Twitter
1

Οταν η Κάρλα Μπρούνι έγινε πρώτη κυρία της Γαλλίας, όλοι περίμεναν ότι η χώρα θα ζούσε μια περίοδο σύγχρονης "Μαρίας Αντουανέτας". Η εκατομμυριούχος κληρονόμος που κάποτε κέρδιζε ως supermodel πάνω από 4 εκ.λίρες ετησίως, προβλήθηκε σαν το σύμβολο των πλουσίων. Ως πρώτη κυρία της χώρας είχε το δικό της γραφείο, τις δικές της δημόσιες σχέσεις και το δικό της, προσωπικό ιστότοπο, ο οποίος την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του "κατέρευσε" από τα εκατομμύρια των επισκεπτών.

Αυτή η "πτώση" συνοδευόταν από ένα όχι και τόσο ευγενικό σημείωμα στο οποίο λίγο ως πολύ η Κάρλα κατηγορούσε τον τεράστιο αριθμό επισκεπτών, θεωρώντας τους υπεύθυνους για τη ζημιά που είχε γίνει. Σκοπός της ύπαρξης του Site, ήταν η προώθηση του έργου της. Το φιλανθρωπικό ίδρυμα της, βοηθά μειονότητες και το Παγκόσμιο Ταμείο για την Καταπολέμηση του AIDS, της φυματίωσης και της ελονοσίας. Μέχρι εδώ όλα καλά, ή περίπου καλά. Η δυσφορία άρχισε από τη στιγμή που αποφάσισε να προωθήσει μέσω του ιστότοπου της το νέο της άλμπουμ προκαλώντας τις αντιδράσεις των γάλλων φορολογούμενων που είχαν πληρώσει για την δημιουργία του 410.000 ευρώ (από την εποχή που ήταν πρώτη κυρία). Το κόστος δημοσιεύθηκε στην έκθεση του ελεγκτή δημόσιας διοίκησης, σε μια περίοδο που η γαλλική κυβέρνηση του σοσιαλιστή Φρανσουά Ολάντ προσπαθεί να εξοικονομήσει πόρους για τον προϋπολογισμό. Οταν δημοσιεύθηκε το κόστος του ιστότοπου, ένας web developer, ο Νικολά Μπουσκέ, έκανε μια αναφορά, σημειώνοντας ότι είναι ανήθικο να σπαταληθούν τόσα χρήματα για μια δουλειά που θα μπορούσε να γίνει με 10.000 ευρώ.

Ο κόσμος εξοργίστηκε και πλέον κυκλοφορεί μια on-line αίτηση που απαιτεί από την Κάρλα Μπρούνι να επιστρέψει τα χρήματα στο κράτος. Ως τώρα το αίτημα αυτό έχει συγκεντρώσει 50.000 υπογραφές. "Θα περίμενε κανείς, αυτό το site με τόσα χρήματα που σπαταλήθηκαν να είναι ένα πραγματικό θαύμα, αλλά είναι απλώς μια καταστροφή" , έγραψε ο Oλιβιέ Λορελί, Γάλλος εμπειρογνώμονας web στην ιστοσελίδα του Rue89. Από την μεριά της Κάρλα Μπρούνι εκδόθηκε μια ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται ότι το site έχει χρηματοδοτηθεί από το Ιδρυμά της, το οποίο έχει διανείμει βοήθεια του ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ.

Ακολούθησε μια σειρά μικρών οικονομικών ιστοριών: Το πρωθυπουργικό γραφείο ανακοίνωσε ότι τα πέντε άτομα που απασχολούνται στο γραφείο της δημοσιογράφου και συντρόφου του Ολαντ Βαλερί Τριερβελέρ, στοιχίζουν 19.742 ευρώ το μήνα, ενώ τα οκτώ άτομα που απασχολούνταν από το γραφείο Μπρούνι-Σαρκοζί κόστιζαν τον Ιανουάριο του 2012, 36.448 ευρώ το μήνα. Στο χορό μπήκε και το συνδικάτο της Air France το οποίο εξέφρασε την οργή του για τις δωρεάν πτήσεις του ζεύγους Σαρκοζί-Μπρούνι στις ΗΠΑ, για την προώθηση του νέου της άλμπουμ. Μάλιστα η γαλλική εταιρεία σημείωσε πως κατέβαλε 500 ευρώ φόρους στο αεροδρομίου της Νέας Υόρκης για λογαριασμό της Μπρούνι. "Είναι σκανδαλώδης αυτή η παράδοση με τα δωρεάν εισιτήρια", γράφει η ανακοίνωση της SUD "σε μια εποχή που η οικονομική κατάσταση της εταιρείας είναι άθλια, καθώς μετά την αναδιάρθρωσή της προσπαθεί να μειώσει το χρέος της κατά 2 δις ευρώ μέχρι το 2015, καταγράφοντας και σημαντικές απώλειες θέσεων εργασίας.

Βεβαίως η χειρότερη κοτσάνα της Μπρούνι ειπώθηκε κατά την προεκλογική εκστρατεία, όταν χαρακτήρισε ως απλή και λαϊκή τη ζωή που ζουν με τον Σαρκοζί. Το γραφείο του συζύγου της προαπάθησε να μαζέψει την δήλωση και εξέδωσε μια επανόρθωση, στην οποία η Μπρούνι έλεξε ότι γνωρίζει καλά ότι η ζωή τους είναι γεμάτη προνόμια. Λέγοντας μέτρια -είπε- εννοούσε την μετριοπαθή στάση τους. Αλλά μάλλον δεν την πίστεψε κανείς...

*****

Μουσική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο τελικά έχει ακυρωθεί ο Morrissey;

Μουσική / Morrissey: Η συναυλία ακυρώθηκε, το beef συνεχίζεται

Η πορεία ενός από τους πιο δημοφιλείς μουσικούς της εποχής μας έχει έχει στιγματιστεί από τις πολιτικές του τοποθετήσεις υπέρ ενός ακροδεξιού κόμματος, καθώς και από τις προκλητικές δηλώσεις του για ζητήματα όπως η μετανάστευση, η ισλαμοφοβία και η πολιτική ορθότητα. Το κοινό χωρίζεται στα δύο. Τι πιστεύει η κάθε πλευρά;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Νταϊάνα Ρος, η βασίλισσα της μουσικής 

Μουσική / Νταϊάνα Ρος: «Θέλει χρόνο και δουλειά για να γίνεις Diva, δεν είναι τόσο απλό»

Μια από τις πιο μεγάλες τραγουδίστριες του πλανήτη, η ακαταπόνητη ερμηνεύτρια που με τη μαγνητική της παρουσία μαγεύει το κοινό, είναι ένα φαινόμενο πιο ασυνήθιστο από όσο νομίζετε. Έρχεται σε λίγες μέρες στην Αθήνα για μια μοναδική συναυλία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
105’ με τον Rack

Μουσική / Rack: «Έχω φάει σφαλιάρες γιατί τις ζήταγα, αλλά η ζωή μου πλέον έχει αλλάξει»

Γιος του Λεκτικού Επεξεργαστή και με καριέρα που εκτοξεύτηκε νωρίς, ο δημοφιλής ράπερ έχει αλλάξει ρότα. Στα 25 του, πιο ήρεμος από ποτέ, απολαμβάνει μια φήμη που έφτασε μέχρι το Χόλιγουντ.
M. HULOT
Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Μουσική / Στην Κόνιτσα, σε ένα τριήμερο γλέντι με ρουμανικό fusion, ποντιακά και ηπειρώτικα

Το ακριτικό διαβαλκανικό φεστιβάλ του Christopher King και της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση ξεσήκωσε για άλλη μια χρονιά άτομα κάθε ηλικίας και καταγωγής με παραδοσιακή μουσική απρόσμενη και συναρπαστική.
M. HULOT
Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η ποίηση του Οδυσσέα Ελύτη που έγινε λαϊκό ορατόριο από τον Μίκη Θεοδωράκη

Η Ματούλα Κουστένη διερευνά τη σχέση του ποιητή με τον συνθέτη, την αφετηρία της δημιουργίας του μεγάλου έργου «Άξιον Εστί» και την πορεία του μέχρι την πρώτη ηχογράφηση.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Βιβλίο / Κι όμως, πέρασε μισός αιώνας από την αυγή των Talking Heads

Τέτοιες μέρες πριν από πενήντα χρόνια, το γκρουπ έκανε το ντεμπούτο του στην σκηνή του θρυλικού κλαμπ CBGB στη Νέα Υόρκη, κι ένα νέο βιβλίο ακολουθεί την πορεία τους από τις πρώτες τους ημέρες μέχρι το είδος εκείνο της επιτυχίας που συνήθως έρχεται με τα δικά της προβλήματα
THE LIFO TEAM
Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Μουσική / Νανά Τράντου: «Οι συναυλίες δεν θα πεθάνουν ποτέ, είναι μια εμπειρία»

Η artistic και managing director της High Priority Promotions, η μόνη γυναίκα με αυτήν τη θέση στην Ελλάδα, μιλά για τις συναυλίες, τη μουσική σήμερα, τις αλλαγές σε καλλιτέχνες και κοινό και το Memory Corner με τα ιδιαίτερα vintage ρούχα, την άλλη μεγάλη της αγάπη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses».

Μουσική / Q Lazzarus: Tο τραγικό στόρι του θρυλικού κομματιού «Goodbye Horses»

Για χρόνια η Q Lazzarus του «Goodbye Horses», μία από τις πιο αδικημένες ερμηνεύτριες στην ιστορία της ποπ μουσικής, παρέμενε μια μυστηριώδης φιγούρα, τώρα όμως ένα μουσικό ντοκιμαντέρ φωτίζει τη ζωή της.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια