Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα

Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Κατά τη διάρκεια του show, ο Saske παρουσίασε ένα ακυκλοφόρητο τραγούδι από τον επερχόμενο δίσκο του «Saskepticism Vol. 3».
0

Το TELEKOM CENTER ATHENS (ΟΑΚΑ) φιλοξένησε την Παρασκευή μία από τις πιο εντυπωσιακές συναυλίες της χρονιάς, με τον Saske να ανεβαίνει στη σκηνή για ένα θέαμα γεμάτο ένταση και φαντασμαγορία. Το live άνοιξαν οι Cash Cobain και Giggs, οι οποίοι «ζέσταναν» το κοινό και το προετοίμασαν για τη συνέχεια της βραδιάς.

Μετά από λίγη ώρα, ο Saske εμφανίστηκε και παρουσίασε ένα πρόγραμμα που συνδύαζε τις καθιερωμένες επιτυχίες του με νέα τραγούδια, διατηρώντας αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού. Κατά τη διάρκεια της συναυλίας, εμφανίστηκαν πολλοί καλεσμένοι καλλιτέχνες –Kareem Kalokoh, Moose, Ο Νέγρος του Μοριά, Sigma, Sidarta, Hawk και Mente Fuerte–, ενώ σημαντική ήταν η παρουσία της Ελένης Φουρέιρα, της Μαρίνας Σάττι και της Τάμτα.

Μια ξεχωριστή στιγμή ήρθε με την εμφάνιση του Hawk, με ένα σύντομο teaser για τη συναυλία των Above the Hood που αναμένεται τον Δεκέμβριο. Η Μαρίνα Σάττι, πέρα από τη συνεργασία της με τον Saske στη σκηνή, ερμήνευσε και το δικό της κομμάτι «Ανατολή», κερδίζοντας θερμό χειροκρότημα.

Κατά τη διάρκεια του show, ο Saske παρουσίασε ένα ακυκλοφόρητο τραγούδι από τον επερχόμενο δίσκο του «Saskepticism Vol. 3» και κατέγραψε απόσπασμα που θα ενσωματωθεί στο βιντεοκλίπ της κυκλοφορίας.

Επιπλέον, η σκηνική μπάντα –τύμπανα, μπάσο, πλήκτρα– έδωσε βάθος στο live: κατά τη διάρκεια της συναυλίας, ο κιθαρίστας Panos Nou (Πάνος Βλασόπουλος) ανέβηκε στη σκηνή δίπλα στον Saske, δίνοντας μεγαλύτερη ζωντάνια στην απόδοση.

Η συναυλία έκλεισε με δυναμικό τρόπο, αφήνοντας το κοινό ενθουσιασμένο, τόσο σε επίπεδο οργάνωσης όσο και σκηνικής παρουσίας όλης της ομάδας.

Ένα στοιχείο που δεν πρέπει να παραλειφθεί είναι ο στενός δεσμός αυτής της διοργάνωσης με το Φεστιβάλ Plisskën. Η ιδέα, το συνολικό design και η παραγωγή είναι έργο της ομάδας του. Πέρσι είχαν στήσει ένα διήμερο στο θέατρο του Λυκαβηττού ως «Saskepticism takeover» και ο στόχος ήταν –και παραμένει– να το επεκτείνουν στο ΟΑΚΑ το επόμενο έτος.

Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis
Ο Saske «έκαψε» το ΟΑΚΑ: Εικόνες από το sold-out υπερθέαμα Facebook Twitter
Φωτ.: Argiris Liosis

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ