Ο πρώτος δίσκος που αγάπησε ο Sundayman

Ο πρώτος δίσκος που αγάπησε ο Sundayman Facebook Twitter
0

Vangelis-Spiral

Είμαστε κάπου πίσω στο 1979 στην Αθήνα. Χειμώνας. Ο πατέρας μου επέστρεψε στο σπίτι αργά βράδυ από τη δουλειά κρατώντας στα χέρια του μία σακούλα με βινύλια από ένα δισκάδικο στην Θεμιστοκλέους.

Ήταν κάτι σαν γιορτή για τον ίδιο! Εγώ ήμουν δεν ήμουν πέντε ετών πιτσιρίκι και όμως το θυμάμαι σαν σήμερα, όταν μέσα από την σακούλα ξεπρόβαλε ο δίσκος που ίσως με στιγμάτισε μουσικά για μια ζωή. VANGELIS – SPIRAL.

Στα παιδικά μου μάτια το συγκεκριμένο εξώφυλλο με το σπειροειδές καλώδιο μέσα στα σύννεφα, έμοιαζε σαν ένα ιπτάμενο φίδι έτοιμο να ταξιδέψει στο διάστημα! Ακριβώς έτσι ένιωσα και όταν πρωτοάκουσα το album. Με έναν εξωπραγματικό τρόπο ήταν σαν να βρέθηκα να κοιτάζω ψηλά από τον ουρανό τη γη, το σπίτι μου, τους γονείς μου, τα πάντα.

Δεν είχα ιδέα τι ήταν τα synthesizers, όμως ο ηλεκτρισμός του ήχου τους, έτσι όπως τον φίλτραρε ο Vangelis εκείνη την αξέχαστη εποχή, με διαπέρασε σε τέτοιο βαθμό που σχεδόν από τότε ήξερα τι πραγματικά ήθελα να κάνω στη ζωή μου.

Πολλά χρόνια μετά, θέλοντας να ανακαλύψω τις διαστάσεις του ήχου του Βαγγέλη Παπαθανασίου των 70’s και 80’s, κατόρθωσα με πολύ κόπο και πόνο στην τσέπη, να συγκεντρώσω στο studio μου κάποια από τα vintage synths με τα όποια μεγαλούργησε στη μουσική βιομηχανία ο ιδιοφυής και αγαπημένος μου συνθέτης. Μέσα από την χρήση τους στη μουσική μου, δεν επιδιώκω ούτε να τον αντιγράψω, ούτε φυσικά να τον ξεπεράσω. Απλά επαναφέρω ρομαντικά στις μνήμες μου εκείνη τη μαγική παιδική στιγμή, για να ξεκουράσω την ψυχή και το μυαλό μου!

Info

O συνθέτης και παραγωγός Sundayman επιστρέφει με το τρίτο του προσωπικό album, που έχει τον τίτλο "Scene Missing". Μετά το πολύ πετυχημένο album του “Retronome”, ο Sundayman ένωσε για άλλη μια φορά τις δυνάμεις του με τον Γιώργο Μανωλούδη (στίχoι, φωνητικά, συμπληρωματική σύνθεση, artwork) και μέσα από μια δημιουργική διαδικασία ανταλλαγής ιδεών ανάμεσα στους δύο φίλους προέκυψε το “Scene Missing”. To album ηχογραφήθηκε στο studio του Sundayman από το Φεβρουάριο του 2013 έως τον Δεκέμβριο του 2015 σε παραγωγή του ίδιου.

Κυκλοφορεί σε βινύλιο, cd και digital album στις 7 Νοεμβρίου από την Inner Ear.

Περισσότερα για τον Sundayman στην σελίδα του στο Facebook

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ