ΤΩΡΑ

Ο πρώτος δίσκος που αγάπησε ο Sundayman

Ο πρώτος δίσκος που αγάπησε ο Sundayman Facebook Twitter
0

Vangelis-Spiral

Είμαστε κάπου πίσω στο 1979 στην Αθήνα. Χειμώνας. Ο πατέρας μου επέστρεψε στο σπίτι αργά βράδυ από τη δουλειά κρατώντας στα χέρια του μία σακούλα με βινύλια από ένα δισκάδικο στην Θεμιστοκλέους.

Ήταν κάτι σαν γιορτή για τον ίδιο! Εγώ ήμουν δεν ήμουν πέντε ετών πιτσιρίκι και όμως το θυμάμαι σαν σήμερα, όταν μέσα από την σακούλα ξεπρόβαλε ο δίσκος που ίσως με στιγμάτισε μουσικά για μια ζωή. VANGELIS – SPIRAL.

Στα παιδικά μου μάτια το συγκεκριμένο εξώφυλλο με το σπειροειδές καλώδιο μέσα στα σύννεφα, έμοιαζε σαν ένα ιπτάμενο φίδι έτοιμο να ταξιδέψει στο διάστημα! Ακριβώς έτσι ένιωσα και όταν πρωτοάκουσα το album. Με έναν εξωπραγματικό τρόπο ήταν σαν να βρέθηκα να κοιτάζω ψηλά από τον ουρανό τη γη, το σπίτι μου, τους γονείς μου, τα πάντα.

Δεν είχα ιδέα τι ήταν τα synthesizers, όμως ο ηλεκτρισμός του ήχου τους, έτσι όπως τον φίλτραρε ο Vangelis εκείνη την αξέχαστη εποχή, με διαπέρασε σε τέτοιο βαθμό που σχεδόν από τότε ήξερα τι πραγματικά ήθελα να κάνω στη ζωή μου.

Πολλά χρόνια μετά, θέλοντας να ανακαλύψω τις διαστάσεις του ήχου του Βαγγέλη Παπαθανασίου των 70’s και 80’s, κατόρθωσα με πολύ κόπο και πόνο στην τσέπη, να συγκεντρώσω στο studio μου κάποια από τα vintage synths με τα όποια μεγαλούργησε στη μουσική βιομηχανία ο ιδιοφυής και αγαπημένος μου συνθέτης. Μέσα από την χρήση τους στη μουσική μου, δεν επιδιώκω ούτε να τον αντιγράψω, ούτε φυσικά να τον ξεπεράσω. Απλά επαναφέρω ρομαντικά στις μνήμες μου εκείνη τη μαγική παιδική στιγμή, για να ξεκουράσω την ψυχή και το μυαλό μου!

Info

O συνθέτης και παραγωγός Sundayman επιστρέφει με το τρίτο του προσωπικό album, που έχει τον τίτλο "Scene Missing". Μετά το πολύ πετυχημένο album του “Retronome”, ο Sundayman ένωσε για άλλη μια φορά τις δυνάμεις του με τον Γιώργο Μανωλούδη (στίχoι, φωνητικά, συμπληρωματική σύνθεση, artwork) και μέσα από μια δημιουργική διαδικασία ανταλλαγής ιδεών ανάμεσα στους δύο φίλους προέκυψε το “Scene Missing”. To album ηχογραφήθηκε στο studio του Sundayman από το Φεβρουάριο του 2013 έως τον Δεκέμβριο του 2015 σε παραγωγή του ίδιου.

Κυκλοφορεί σε βινύλιο, cd και digital album στις 7 Νοεμβρίου από την Inner Ear.

Περισσότερα για τον Sundayman στην σελίδα του στο Facebook

0

ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Larry Gus με στίχους Ευθύμη Φιλίππου: Το βίντεο της meta-λαϊκής «Κουτσουπιάς» γυρίστηκε στο Σκακιστικό Καφενείο Πανελλήνιον

Nothing Days / Larry Gus με στίχους Ευθύμη Φιλίππου: Το βίντεο της «Κουτσουπιάς» γυρίστηκε στο Σκακιστικό Καφενείο Πανελλήνιον

O σκηνοθέτης του βίντεο Ματβέι Φικς ζει στη Νέα Υόρκη και μια μέρα θα γίνει μεγάλος και τρανός, οπότε με την ευκαιρία κάναμε μια συνέντευξη γιατί ποτέ δεν ξέρεις, ίσως σε λίγο να μην μπορείς να τον προσεγγίσεις.
M. HULOT
Μπέλα Μπάρτοκ: Το κονσέρτο της ζωής του

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Μπέλα Μπάρτοκ: Το κονσέρτο της ζωής του

Η Ματούλα Κουστένη εξερευνά το πιο εντυπωσιακό και αγαπημένο συμφωνικό έργο του Ούγγρου πρωτοπόρου, το Κοντσέρτο για Ορχήστρα, που σφύζει από ζωντάνια και χορευτική διάθεση, αγγίζοντας τα όρια του παροξυσμού.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Γιατί 'ναι μαύρα τα βουνά - Κόνιτσα

Μουσική / «Γιατί 'ναι μαύρα τα βουνά» στην Κόνιτσα: Ένα ταξίδι στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της παραδοσιακής μουσικής

Η μετεξέλιξη της παραδοσιακής μουσικής και ο ρόλος των Ρομά στη μουσική των νότιων Βαλκανίων είναι οι δυο θεματικές που απασχόλησαν το φετινό φεστιβάλ που διοργάνωσε για δεύτερη χρονιά η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση στην Κόνιτσα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Eli & Fur

Μουσική / Οι Eli & Fur φέρνουν τη μουσική τους χημεία στην Αθήνα

Το δίδυμο που αγαπάει την ενέργεια του σούρουπου και μόλις κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ εμπνευσμένο από τις νύχτες του μιλά για το αποτύπωμα της ηλεκτρονικής μουσικής στη ζωή και την πολυετή φιλία του πριν εμφανιστεί στο Bolivar.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Να είσαι καλά Σελίν Ντιόν, και μας συγχωρείς 

Daily / Να είσαι καλά, Σελίν Ντιόν, και μας συγχωρείς 

Πέρα από τις συνταρακτικές σκηνές που δείχνουν τη «Φωνή» να υποκύπτει στη νευρολογική της πάθηση, το ντοκιμαντέρ «I Am: Celine Dion» μας υπενθυμίζει ότι η απόσταση ανάμεσα στο cool και το «ξενέρωτο» είναι πολύ σχετική.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ