O Διονύσης Σαββόπουλος στο φετινό Rockwave σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

O Διονύσης Σαββόπουλος στο φετινό Rockwave σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη Facebook Twitter
Μια συναυλία για «τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα ρούχα…». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/ LIFO
0

Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ έκλεισε χθες τα 80 και ενώ πραγματοποιούνται για εκείνον πολλά αφιερώματα σε διάφορα Μέσα, ενώ παίζονται τραγούδια του στο ραδιόφωνο, ενώ θυμόμαστε το μεγαλείο και την αξία του, εκείνος, του ’60 ο εκδρομέας, επιλέγει αυτήν τη μέρα για να ανακοινώσει μια συμμετοχή-έκπληξη σε ένα από τα μακροβιότερα και σημαντικότερα καλοκαιρινά μουσικά φεστιβάλ. 

Ο τραγουδοποιός που πλούτισε το ελληνικό τραγούδι από τα μέσα της δεκαετίας του ’60 κι έπειτα με το «Φορτηγό» του, που κουβάλησε ένα νέο δυναμικό φορτίο από τη Θεσσαλονίκη, αποθεώθηκε και αμφισβητήθηκε, όπως συμβαίνει με κάθε μεγάλο καλλιτέχνη. Προκάλεσε και προκλήθηκε. Τραγούδησε το χθες, το σήμερα και το αύριο(;) της Ελλάδας και έρχεται ξανά, με ένα νέο φορτηγό αυτήν τη φορά, γεμάτο εμπειρίες, κατακτήσεις, τραγούδια και ιστορία, για να το ξεφορτώσει το ερχόμενο καλοκαίρι στο Rockwave, σε Αθήνα (Μαλακάσα) και Θεσσαλονίκη. 

Θα ακουστούν πολλά και για αυτήν τη συμμετοχή του. Αλλά δεν θα είναι η πρώτη φορά. Φαντάζομαι πια κι ο ίδιος το έχει συνηθίσει τόσα χρόνια. Το έχει αποδεχτεί ή ίσως και να το διασκεδάζει.

Η ανακοίνωση ήρθε από τον ίδιο μέσω της σελίδας του στο Facebook, όπου γνωστοποίησε τη συμμετοχή του στο ιστορικό μουσικό φεστιβάλ, που φέτος θα γιορτάσει τα 30 του χρόνια. 

Παρότι η Σωτηρία Μπέλλου έχει δηλώσει on camera πως την έβαλε να τραγουδήσει ποπ(!), ο Διονύσης Σαββόπουλος αναμφίβολα έχει και τη ροκ πλευρά του, η οποία παραμένει κυρίαρχη, ακόμα και όταν μόνος του με μια κιθάρα τραγουδάει τις ντιλανικές ή άλλες μπαλάντες του.

Σήμερα γίνεται 80! Το 1944 γεννήθηκε. Το 1972 δήλωνε «είμαι ένας Έλλην που παίζει ροκ» Το 2025 θα είναι ένας Ελλην που θα παίξει ροκ στο Rockwave Festival! ROCKWAVE FESTIVAL OFFICIAL

Δημοσιεύτηκε από Dionysis Savvopoulos στις Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024

Θα ακουστούν πολλά και για αυτήν τη συμμετοχή του. Αλλά δεν θα είναι η πρώτη φορά. Φαντάζομαι πια κι ο ίδιος το έχει συνηθίσει τόσα χρόνια. Το έχει αποδεχτεί ή ίσως και να το διασκεδάζει. Ακόμα και όταν η κριτική είναι εύστοχη και ουσιαστική. Αυτό πιθανόν και να του δίνει την πυρηνική ενέργεια που χρειάζεται κάποιος που κλείνει τα 80 για να ανακοινώσει συμμετοχή σε ένα ροκ φεστιβάλ με βίντεο στα social media.

Και μόνο όλο τον «Μπάλο» του να είχε το κέφι να παίξει σε αυτό το φεστιβάλ, θα ήταν αρκετό για να αξίζει τον κόπο να τον δεις από κοντά. Ακόμα κι αν είσαι από εκείνους που ξενύχτησαν ακούγοντας τον νέο δίσκο του ΛΕΞ ή από εκείνους που λυπήθηκαν για τη συναυλιακή παύση του Θανάση Παπακωνσταντίνου.

Το Σάββατο 14 Ιουνίου στο Terra Vibe στην Αθήνα και το Σάββατο 21 Ιουνίου στο Terra Republic στη Θεσσαλονίκη. Μια συναυλία για «τα παιδιά με τα μαλλιά και με τα μαύρα ρούχα…», όπως λέει. Ειδικά για τη συναυλία της Θεσσαλονίκης, η ανακοίνωση αναφέρει: «Στις 21 Ιουνίου, στην εαρινή ισημερία, θα γιορτάσει μαζί μας την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο πρώτο Rockwave Festival στην ιστορία του φεστιβάλ που θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη».

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM