Ηλεκτρονικός γκουρού: Δέκα πράγματα που γνωρίζουμε για τον Biesmans

Biesmans Facebook Twitter
Η προσγείωση, όπως παραδέχεται ο ίδιος, «ήταν αρχικά ανώμαλη», αφού το Βερολίνο «δεν περίμενε άλλον έναν DJ». Φωτ.: Marie Staggat
0

Ο Biesmans είναι ένα από τα πιο hot ονόματα στον χώρο της ηλεκτρονικής μουσικής αυτή τη στιγμή. Η ιστορία του ξεκίνησε όταν ήταν μόλις 14 ετών, στη μικροσκοπική πόλη Waltwilder στο Βέλγιο. Μαζί με τον μεγαλύτερο αδερφό του, Ντέιβιντ, έστησαν ένα κλαμπ στην πίσω αυλή του σπιτιού τους, δανείστηκαν έναν μίκτη και άρχισαν να διοργανώνουν πάρτι για τους έφηβους φίλους τους.

• Έμαθε να συνθέτει χρησιμοποιώντας λογισμικό Fast Tracker και ταυτόχρονα εξασκούνταν στο DJing, κάνοντας αιματηρές οικονομίες για μήνες, ώστε να αγοράσει "δίσκους που σε έκαναν να ανατριχιάζεις". Τους πιο αγαπημένους του, τους έχει ακόμα.

• Στα 18 του ήδη έπαιζε μουσική σε τοπικά κλαμπ 2-3 φορές την εβδομάδα, και τότε  αποφάσισε να βελτιώσει τις δεξιότητές του, σπουδάζοντας στο PXL Music College στο Hasselt. Αποφοίτησε μετά από «τρία προκλητικά χρόνια», όπως λέει, καταθέτοντας την πτυχιακή του, που ήταν η κατασκευή ενός συνθεσάιζερ. Το 2013 Biesmans αποφασίζει να δοκιμάσει την τύχη του στην επόμενη πίστα και μετακομίζει στο Βερολίνο.

Είναι ο πρώτος καλλιτέχνης, μετά από 10 χρόνια, που υπογράφει την παραγωγή/συμπαραγωγή όλων των κομματιών, άρα ουσιαστικά μιλάμε για ένα άλμπουμ πρότζεκτ μεταμφιεσμένο σε συλλογή.

• Η προσγείωση, όπως παραδέχεται ο ίδιος, «ήταν αρχικά ανώμαλη», αφού το Βερολίνο «δεν περίμενε άλλον έναν DJ». Όμως μετά από λίγους μήνες βρήκε δουλειά στο Watergate club, ως τεχνικός ήχου, και 8 χρόνια αργότερα έγινε ένας από τους resident DJs του. Εν τω μεταξύ, και οι παραγωγές του είχαν αρχίσει να τραβούν την προσοχή των σωστών ανθρώπων.

Biesmans Facebook Twitter
Έχοντας δουλέψει πολύ σκληρά για να φτάσει στην επιτυχία, μετά από 20 χρόνια καριέρας στο DJing και στην παραγωγή, ο Biemsans πλέον νιώθει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τη μουσική του. Φωτ.: Marie Staggat

• Εντοπίζει την έμπνευσή του στους Daft Punk, Laurent Garnier και James Holden, ενώ αναφέρει τους Tim Sweeney και Floating Points ως κάποιους από τους καλύτερους DJs που έχει ακούσει στο Βερολίνο τα τελευταία χρόνια. Θεωρεί ως «πραγματική σύνδεση με τη μουσική» την αίσθηση που έχεις, όταν βλέπεις τον Laurent Garnier να παίζει. 

• Νοσταλγικές, αλλά συγχρόνως σύγχρονες, αισιόδοξες και φωτεινές, οι παραγωγές του Biesmans βρήκαν στέγη στις καλύτερες και πιο ιδιαίτερες δισκογραφικές εταιρείες του ήχου που πρεσβεύει, όπως οι Running Back, TAU, Correspondent και Disco Halal

• Ο Biesmans λατρεύει τις προκλήσεις! Πέρυσι κυκλοφόρησε το άλμπουμ «Trains, Planes & Automobiles», το οποίο ήταν ουσιαστικά ένα άλμπουμ - πρόκληση για εκείνον την περίοδο της καραντίνας, αφού είχε βάλει στόχο να κάνει τρία κομμάτια την εβδομάδα για ένα μήνα, συνδυάζοντάς τα με pop culture πλάνα της της δεκαετίας του '80, ως μίνι βίντεο κλιπς.

• Ο Biesmans ανέλαβε την πρόσφατη έκδοση του «Watergate 28», της πασίγνωστης σειράς εξαιρετικών μιξαρισμένων συλλογών του label. Είναι ο πρώτος καλλιτέχνης, μετά από 10 χρόνια, που υπογράφει την παραγωγή/συμπαραγωγή όλων των κομματιών, άρα ουσιαστικά μιλάμε για ένα άλμπουμ πρότζεκτ μεταμφιεσμένο σε συλλογή. Έμεινε εντελώς νηφάλιος για 3 μήνες, ώστε να εστιάσει 100% στο αποτέλεσμα. 

• Το «Watergate 28» περιλαμβάνει 17 τραγούδια και συνεργασίες με τους πασίγνωστους Mathew Jonson, Adana Twins, Dusky, Kasper Bjorke, Zombies In Miami, αλλά και ανερχόμενους καλλιτέχνες όπως οι Shubostar και Mala Ika. Ο Biesmans απέδειξε ότι είναι μια ένα πραγματικό ταλέντο στην παραγωγή, με απίστευτη ροή εργασίας, αφού όλη η συλλογή ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από τρεις μήνες.

• Έχοντας δουλέψει πολύ σκληρά για να φτάσει στην επιτυχία, μετά από 20 χρόνια καριέρας στο DJing και στην παραγωγή, ο Biemsans πλέον νιώθει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για τη μουσική του. Άλλωστε, οι κριτικές που έχει λάβει ήδη και οι εμφανίσεις του, που πολλαπλασιάζονται καθημερινά, δείχνουν έμπρακτα πως ήρθε η ώρα να απολαύσει μια καριέρα που κέρδισε με την αξία του.  

Biesmans & Adana Twins - Hounds of Hell

Μπορείτε να ακούσετε το Watergate 28 – Biesmans εδώ



 

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Rebekah

Μουσική / Rebekah: «Η κατάχρηση εξουσίας και ναρκωτικών πλήττει την techno σκηνή»

Η επιτυχημένη Βρετανή DJ, ιδιοκτήτρια δισκογραφικής και παραγωγός μιλά στη LiFO για τα φαινόμενα σεξουαλικής κακοποίησης που μαστίζουν τη χορευτική μουσική, με αφορμή την αποψινή της εμφάνιση στην Αθήνα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Richie Hawtin

Μουσική / Richie Hawtin: «Θα ήθελα ένα μουσικό μικροσκόπιο για να έρθω κοντά στις συχνότητες που συνθέτουν τον ήχο»

Λίγο πριν από την πολυαναμενόμενη εμφάνισή του στο φετινό Techniques, ο σούπερ σταρ Βρετανοκαναδός δείχνει τον δρόμο για το μέλλον της μουσικής και του clubbing, μιλώντας για την τεχνητή νοημοσύνη, τα NFTs και όλα τα νέα του σχέδια.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Οι Αθηναίοι / Νανά Μούσχουρη: «Τραγουδώ σαν να είμαι αρχάρια»

Θυμάται ακόμα τα καμιόνια με τους νεκρούς στην κατοχή. Της λείπει η καλοσύνη που είχαν οι παλιοί Αθηναίοι. Ο Μάνος Χατζιδάκις της άλλαξε τη ζωή, ενώ θυμάται ακόμα την παρέα του Φλόκα. Ο Μπομπ Ντίλαν είχε δηλώσει στο «Rolling Stone» ότι αυτή και η Ουμ Καλσούμ είναι οι αγαπημένες του τραγουδίστριες. Η Νανά Μούσχουρη αφηγείται τη ζωή της στη LiFO
ΦΩΤΗΣ ΒΑΛΛΑΤΟΣ
Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM