«Ex»: Μια ταινία που γυρίστηκε στις τουαλέτες του βερολινέζικου κλαμπ KitKat Facebook Twitter
Πώς συνδέονται η techno, η queer και γενικότερα η εναλλακτική σκηνή μιας πόλης με τον χαρακτήρα της; Ιδού τι συζητήσαμε με τον σκηνοθέτη του πολυσυζητημένου «Ex» που στις 2/11 κάνει την επίσημη αθηναϊκή πρεμιέρα του στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος.

«Ex»: Μια ταινία που γυρίστηκε στις τουαλέτες του βερολινέζικου κλαμπ KitKat

0

Ποιες ανάγκες και τι δραστηριότητες μπορεί να εξυπηρετούν οι τουαλέτες ενός κλαμπ, πέρα από την ανακούφιση και το φρεσκάρισμα; Είναι άραγε ο χώρος αυτός ο «αντεστραμμένος καθρέφτης» του dancefloor, ένα μέρος που μπορεί να λειτουργεί και ως chill out room, ως οιονεί εξομολογητήριο ή ως το ντιβάνι ενός ψυχοθεραπευτή;

Τι κάνει την dance σκηνή του Βερολίνου τόσο ξεχωριστή και πόσο ισχύει, μιλώντας για το clubbing και όχι μόνο, ο νεολογισμός «Athens is the new Berlin»; Πώς συνδέονται η techno, η queer και γενικότερα η εναλλακτική σκηνή μιας πόλης με τον χαρακτήρα της; Ιδού τι συζητήσαμε με τον σκηνοθέτη του πολυσυζητημένου «Ex» που στις 2/11 κάνει την επίσημη αθηναϊκή πρεμιέρα του στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος.

— Πώς προέκυψε η ιδέα να γυρίσεις μια ταινία στις τουαλέτες ενός κλαμπ; Υπάρχει κάτι που συνδέει τα πρόσωπα, τους διαλόγους, τις ιστορίες τους και τα εκεί τεκταινόμενα;
Ζώντας στο Βερολίνο εδώ και έντεκα χρόνια και κάνοντας clubbing, έβρισκα πάντα τις τουαλέτες ένα ενδιαφέρον set up κοινωνιολογικής ανάλυσης, έναν χώρο εξομολόγησης όπου μπορούσες να είσαι περισσότερο ο εαυτός σου και να ζήσεις έντονες στιγμές με φίλους ή και με αγνώστους.

Τα πρόσωπα κάθε ιστορίας που θα δεις στην ταινία είναι αληθινές περσόνες από την underground σκηνή της πόλης. Δουλέψαμε με αυτοσχεδιασμό πάνω σε θέματα που θέλαμε να ακουστούν και τα οποία απασχολούν μια κοινότητα η οποία αντιμετωπίζεται με πολλή προκατάληψη και δέχεται επικρίσεις από την «καθωσπρέπει» κοινωνία.

Τα πρόσωπα κάθε ιστορίας που θα δεις στην ταινία είναι αληθινές περσόνες από την underground σκηνή της πόλης. Δουλέψαμε με αυτοσχεδιασμό πάνω σε θέματα που θέλαμε να ακουστούν και τα οποία απασχολούν μια κοινότητα η οποία αντιμετωπίζει πολλή προκατάληψη και δέχεται επικρίσεις από την «καθωσπρέπει» κοινωνία.

— Πόσο εύκολο ήταν να γίνουν αυτά τα γυρίσματα; 
Ήταν αρκετά δύσκολο, θα έλεγα, καθώς δούλεψα με μη επαγγελματίες ηθοποιούς στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας. Φτιάξαμε ένα ασφαλές περιβάλλον, μια «οικογένεια» θα έλεγα, ώστε όλοι να νιώθουν άνετα με την κάμερα, δημιουργώντας την ατμόσφαιρα μιας τουαλέτας που θα έβρισκες σε ένα βερολινέζικο κλαμπ και με απόλυτο σεβασμό στην techno κουλτούρα.

Αυτό ήταν και η μεγαλύτερη πρόκληση. Για τον καθένα χωριστά, συνεργείο και cast, ήταν ένα προσωπικό στοίχημα το να εκφράσουν τον πραγματικό εαυτό τους μπροστά σε μια κάμερα και στα φώτα και να μιλήσουν ελεύθερα για θέματα που συνήθως θα συζητούσε κανείς μόνο με τον ψυχολόγο του.

Ex, όπως «έξτρα απαγορευμένο» Facebook Twitter
«Ζώντας στο Βερολίνο εδώ και έντεκα χρόνια και κάνοντας clubbing,έβρισκα πάντα τις τουαλέτες ένα ενδιαφέρον set up κοινωνιολογικής ανάλυσης, έναν χώρο εξομολόγησης όπου μπορούσες να είσαι περισσότερο ο εαυτός σου και να ζήσεις έντονες στιγμές με φίλους ή και με αγνώστους». Φωτ.: Νόπη Ράντη

— Πόσο καθοριστική ήταν η συμβολή της πρωταγωνίστριας Diana Kleimenova στην υλοποίηση αυτής της ταινίας;
Με την Diana γνωριστήκαμε στο συγκεκριμένο κλαμπ και η χημεία μας ήταν εξαρχής φανταστική. Όταν της είπα τι ταινία σκοπεύω να κάνω, είχε κάποιους ενδοιασμούς σε σχέση με την προσέγγισή μου. Γιατί δεν είναι μόνο το πάρτι, η ταινία επιχειρεί γενικότερα μια διαφορετική ματιά πάνω στον συγκεκριμένο τρόπο ζωής. Ζήτησε λίγο χρόνο να το σκεφτεί και ύστερα από δυο εβδομάδες μου τηλεφώνησε λέγοντάς μου ότι, ναι, δέχεται – αφορμή ήταν ένα περιστατικό που της συνέβη στο Berghain, όπου, πηγαίνοντας στην τουαλέτα, άκουσε από δίπλα κάποιους να σχολιάζουν το πώς είναι, πώς συμπεριφέρεται και τι φοράει.

Τότε, μου είπε, κατάλαβε ακριβώς τι είδους ταινία ήθελα να κάνω. Θα ήταν άλλωστε και μια ευκαιρία να ακουστεί η προσωπική μαρτυρία, η δική της, και άλλων πλασμάτων της νύχτας. Μια ευκαιρία να εξετάσουμε τι τελικά σημαίνει «κοινωνικά αποδεκτό» και να αναδειχθούν η απόρριψη και η περιθωριοποίηση που υφίστανται πολλοί άνθρωποι επειδή απλώς αποφασίζουν να εκφραστούν ελεύθερα και αντισυμβατικά, δίχως να ενοχλούν κανέναν.

— Είναι βέβαια γνωστό ότι τα αποχωρητήρια ενός κλαμπ προσφέρονται για εύθυμη ψιλοκουβέντα αλλά και για δραματικές εξομολογήσεις, για χαλάρωση, γνωριμίες, φλερτ και διάφορες άλλες χρήσεις. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι λειτουργούν ως «αντεστραμμένος καθρέφτης» του dancefloor; 
Η τουαλέτα του club είναι κάτι σαν το σαλόνι του σπιτιού σου. Εκεί μπορείς να κοινωνικοποιηθείς περισσότερο με ανθρώπους που μόλις έχεις γνωρίσει στο dancefloor, να βρεθείς με κάποιον/-α φίλο-/η που ήρθατε να διασκεδάσετε παρέα, αλλά κάπου χαθήκατε, να μοιραστείς κάτι που συνέβη εκεί έξω, ακόμα και να κουβεντιάσεις θέματα που πάντα ήθελες να συζητήσεις, αλλά πότε δεν ήσουν σίγουρος αν ήταν το σωστό timing – θα έλεγα πως είναι μια ολιστική εμπειρία σε έναν «ανύπαρκτο» χρόνο.

— Δεν είναι όμως κι ένα μέρος όπου μπορεί καμιά φορά να συμβούν δυσάρεστα πράγματα;
Έχουν, νομίζω, αναπτυχθεί πια κώδικες συνύπαρξης με κοινό παρονομαστή την αγάπη και την κατανόηση, ούτως ώστε όλοι να νιώθουν ασφαλείς. Υπάρχει μοίρασμα και  φροντίδα, είμαστε όλοι μαζί σε αυτό –στο πάρτι–, μοιράζοντας θετική ενέργεια και βοηθώντας ο ένας τον άλλο αν χρειαστεί. Τέτοια περιστατικά σπανίζουν σε αυτού του είδους τα κλαμπ.

Ex, όπως «έξτρα απαγορευμένο» Facebook Twitter
«Ήταν αρκετά δύσκολο, θα έλεγα, καθώς δούλεψα με μη επαγγελματίες ηθοποιούς στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας. Δημιουργήσαμε ένα ασφαλές περιβάλλον, μια “οικογένεια”, θα έλεγα, ώστε όλοι να νιώθουν άνετα με την κάμερα».

—Τι είναι, πιστεύεις, αυτό που ξεχωρίζει τη βερολινέζικη dance σκηνή; Η «ψαγμένη» μουσική, οι φιλοσοφημένοι χώροι, ο  απελευθερωτικός χαρακτήρας μιας κοσμοπολίτικης κουλτούρας ηδονισμού, «συνενοχής» και εξωστρέφειας;
Οι άνθρωποι σε πολλά μέρη του κόσμου δυσκολεύονται πολύ να είναι πραγματικά αυθεντικοί, πραγματικά ελεύθεροι. Η dance όπως και η queer κοινότητα του Βερολίνου, που αποτελεί συστατικό της στοιχείο, παραμένουν ζωντανές, πολύχρωμες και αναρχικές. Έχει δημιουργηθεί μια ατμόσφαιρα όπου όλοι συνυπάρχουν χωρίς να χύνεται πολύ αίμα!

Μην ξεχνάμε, έπειτα, ότι είναι παγκόσμιο σημείο αναφοράς για την ηλεκτρονική μουσική και την κουλτούρα της techno. Δύσκολα το συναντάς αυτό σε άλλες πόλεις. Σίγουρα τα τελευταία χρόνια, ειδικά στην Αθήνα, η queer σκηνή κερδίζει περισσότερο έδαφος, ενώ η ηλεκτρονική μουσική επανέρχεται στο προσκήνιο.

— Πόσο πιο φιλικό είναι το περιβάλλον εκεί σε έναν νέο ειδικά δημιουργό; 
Το Βερολίνο είναι μια ανοιχτή, συμπεριληπτική, εξωστρεφής πόλη, όπου μπορείς να είσαι ο εαυτός σου, ένα πεδίο ελεύθερων πειραματισμών που ευνοεί και στηρίζει την καλλιτεχνική δημιουργία.

Η πολυεθνική κουλτούρα είναι ένα επίσης πολύ σημαντικό στοιχείο της, ενώ η ακμάζουσα queer σκηνή είναι πολύ ενεργή και πρόθυμη να σε υποστηρίξει σε κάτι που θα εμπνευστείς και θέλεις να πραγματοποιήσεις.

— Πόσο ισχύει λες ο νεολογισμός «Athens is the new Berlin»; 
Δεν αποδέχομαι αυτό τον όρο. Κάθε πόλη είναι ξεχωριστή και μοναδική. Η Αθήνα εξελίσσεται συνεχώς και μετατρέπεται σταδιακά σε πραγματική μητρόπολη, καθώς η γενιά των σημερινών 30άρηδων και 40άρηδων μεγάλωσε σε μια πιο ανοιχτόμυαλη κοινωνία λόγω της τεχνολογίας και του διαδικτύου. Ταξιδεύουν πολύ, μιλάνε αρκετές ξένες γλώσσες και θέλουν να αφήσουν πίσω τους όλα αυτά που δυσκολέψανε τόσο πολύ τη δική μου γενιά.

Μετά από μια δεκαετία οικονομικής κρίσης και σκοταδισμού, συν μια πανδημία, η Αθήνα παίρνει επιτέλους αυτό που πραγματικά της αξίζει: όλα βρίσκονται σε ένα «υπό κατασκευή» στάδιο, θα έλεγα, υπάρχουν προοπτικές και οι καλλιτέχνες βρίσκουν πιο πρόσφορο έδαφος και περισσότερη υποστήριξη για να δημιουργήσουν, παρά τις οικονομικές αντιξοότητες.

Ex, όπως «έξτρα απαγορευμένο» Facebook Twitter
«Ex»

— Τι θα κρατούσες και τι θα άφηνες από την προσωπική σου εμπειρία στο clubbing; 
Κρατώ καταρχάς τη δημιουργία αυτής της ταινίας και την ξεχωριστή εμπειρία που έζησα για να πραγματοποιηθεί, τους αξιόλογους ανθρώπους που γνώρισα και μαζί δημιουργήσαμε, πέρα από την ταινία, και μια φιλία ζωής. Από κει και πέρα, όλες οι εμπειρίες, καλές και άσχημες, είναι μέρος της ζωής.

— Τι άλλο ετοιμάζεις;
Αυτή την περίοδο γράφουμε, σε συνεργασία με τον Κωνσταντίνο Κωνιό, το σενάριο της νέας μου ταινίας, μέρος της οποίας θα γυριστεί στην ελληνική φύση και θα διαπραγματεύεται τις ανθρώπινες σχέσεις στη νέα «κανονικότητα» που διαμορφώνεται στις σύγχρονες κοινωνίες. Είμαστε κοντά στην ολοκλήρωση του πρώτου draft και αναζητούμε χρηματοδότη!

Δείτε το trailer της ταινίας Ex.

Η ταινία «Ex» του Γιώργου Μαρκάκη προβάλλεται στις 2/11 στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος (21:30)
Μετά την ταινία ακολουθεί πάρτι στο Ρομάντσο με καλεσμένους στα decks τους DJs και πρωταγωνιστές της ταινίας, τη Γιαπωνέζα DJ M+1 και τον Πορτογάλο DJ Deepneue με έδρα το Βερολίνο και εμφανίσεις στο Berghain. Μαζί τους θα είναι και η «διεθνής» Ελληνίδα DJ Κ.atou 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Θα ήθελα να ήμουν στα γυρίσματα του Pulp Fiction»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Δημήτρη Νάκου

Μυθολογίες / «Θα ήθελα να ήμουν στα γυρίσματα του Pulp Fiction»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Δημήτρη Νάκου

Ο σκηνοθέτης που μόλις παρουσίασε την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, το «Κρέας», μοιράζεται μια λίστα που περιλαμβάνει από ρουμάνικο νέο κύμα μέχρι την ταινία με το πιο αταίριαστο ζευγάρι στην ιστορία του κινηματογράφου.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Η Εύα Κοταμανίδου μιλά για τα γυρίσματα του «Θιάσου» και για το μεγαλείο του Θόδωρου Αγγελόπουλου

Σαν Σήμερα / Εύα Κοταμανίδου: «Όλοι είχαμε μια έγνοια, ότι γυρίζοντας την ταινία αυτή κάναμε μια ουσιαστική αντίσταση»

Η ηθοποιός που γεννήθηκε σαν σήμερα το 1936 είχε καταγράψει τις αναμνήσεις της από την ιστορική ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου στην οποία πρωταγωνιστούσε.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
CHECK «Εφηβεία»: Μια οδυνηρή σειρά για τον άγνωστο κόσμο των σημερινών 13χρονων 

Οθόνες / «Εφηβεία»: Μια οδυνηρή σειρά για τον άγνωστο κόσμο των σημερινών 13χρονων 

Οι σημερινοί έφηβοι μεγαλώνουν σε ένα τρομακτικό χάος πληροφορίας και επιρροών που τους διαμορφώνουν, χωρίς τον έλεγχο της οικογένειάς τους. Μια βρετανική σειρά στο Netflix θέτει ερωτήματα για τους λόγους που οδηγούν σε ακραίες καταστάσεις - προσοχή, περιέχει spoiler.
M. HULOT
Ariane Labed: «Δεν με ενδιαφέρει να σκίσω το γυναικείο σώμα στις ταινίες μου, το σέβομαι»

Οθόνες / Ariane Labed: «Δεν με ενδιαφέρει να σκίσω το γυναικείο σώμα στις ταινίες μου· το σέβομαι»

Με αφορμή την κυκλοφορία της πρώτης της μεγάλου μήκους ταινίας -στην οποία υπογράφει το σενάριο και τη σκηνοθεσία-, την κινηματογραφική διασκευή του γοτθικού μυθιστορήματος Sisters της Ντέιζι Τζόνσον, η Ariane Labed μιλάει στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για το σινεμά που την εξιτάρει και την κάνει να ρισκάρει.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Οι ταινίες της εβδομάδας: O Σόντερμπεργκ ξαναχτυπά και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Οι ταινίες της εβδομάδας: O Σόντερμπεργκ ξαναχτυπά και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Αυτή η κινηματογραφική εβδομάδα έχει να μας δώσει το φοβερό δίδυμο Μπλάνσετ-Φασμπέντερ, την αδικημένη από τα Όσκαρ ερμηνεία της Μαριάν Ζαν-Μπατίστ στο Hard Truths και ένα αριστουργηματικό ντοκιμαντέρ που ήταν υποψήφιο για αγαλματίδιο.
THE LIFO TEAM
«Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Οθόνες / «Mr Bates vs The Post Office»: Όταν οι Βρετανοί έχασαν την εμπιστοσύνη τους στη Δικαιοσύνη

Μια σειρά τεσσάρων επεισοδίων υπενθυμίζει μία από τις μεγαλύτερες δικαστικές αδικίες στη βρετανική ιστορία, όταν εκατοντάδες αθώοι υπεύθυνοι ταχυδρομείων κατηγορήθηκαν για κλοπή και απάτη εξαιτίας ενός ελαττωματικού πληροφοριακού συστήματος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Είμαστε εθισμένοι, θέλουμε παραπάνω λεφτά, παραπάνω ομορφιά, παραπάνω νιότη»

Οθόνες / «Είμαστε εθισμένοι, θέλουμε παραπάνω λεφτά, παραπάνω ομορφιά, παραπάνω νιότη»

Με αφορμή το αφιέρωμα του 27ου Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης στο έργο της, μια δημιουργός που ξέρει πώς να φτιάχνει σωστά crowdpleasers, η Λόρεν Γκρίνφιλντ μιλά στη LiFO για την απροθυμία μας να διδαχτούμε από τις οικονομικές κρίσεις και εξηγεί γιατί βλέπει τις ταινίες τεκμηρίωσης ως μηχανές ενσυναίσθησης.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
‘CHAOS: The Manson Murders’: Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Daily / «CHAOS: The Manson Murders». Ο Μάνσον βρίσκεται ακόμα μέσα στο κεφάλι μας 

Το νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Έρολ Μόρις επιχειρεί ένα διαφορετικό προφίλ του «σατανικού μεσσία», φωτίζοντας κάποιες από τις λιγότερο ίσως προβεβλημένες εκδοχές, αιτιάσεις και εικασίες γύρω από μια υπόθεση που μοιάζει με σταυροδρόμι του Κακού.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Bong Joon Ho: «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μπονγκ Τζουν-Χο / «Δεν με συναρπάζουν οι υπερήρωες, προτιμώ να σώσω έναν απλό άνθρωπο που παλεύει στο χάος»

Μετά τα πολυβραβευμένα «Παράσιτα», ο Μπονγκ Τζουν-Χο επιστρέφει με το «Mickey 17», μια σάτιρα επιστημονικής φαντασίας, και μιλά στη LiFO για τις ιστορίες που επιλέγει να αφηγείται.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Μυθολογίες / «To Magnolia με κάνει να νιώθω ότι η καρδιά μου θα εκραγεί»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιώργου Κατσή

Ο ηθοποιός και σκηνοθέτης μοιράζεται μια λίστα με ταινίες που έχει δει δεκάδες φορές και του έχουν προκαλέσει έντονα συναισθήματα, όπως εκείνη που κάνει τη ζωή του πιο υποφερτή και αυτή που τον έφερε αντιμέτωπο με τη φθορά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Movies

Οθόνες / Οι ταινίες της εβδομάδας: «Mickey 17» και 7 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μαζί με τον Μπονγκ Τζουν-Χο που επιστρέφει δυναμικά μετά τα «Παράσιτα», αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες προβάλλεται ένα καλοδουλεμένο θρίλερ, και ένα ντοκιμαντέρ που θα μιλήσει στην καρδιά των Αθηναίων – και δη των Εξαρχειωτών και των σκακιστών.
THE LIFO TEAM
15 επιλογές από το 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, 6-16/3/25

Οθόνες / 15 πολύ καλά ντοκιμαντέρ που έρχονται στο 27ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης

Το φεστιβάλ-θεσμός επιστρέφει από τις 6 έως τις 16 Μαρτίου με μια ποικιλία από συναρπαστικά ντοκιμαντέρ, που καλύπτουν επίκαιρα και διαχρονικά κοινωνικά ζητήματα, καθώς και προσωπικές ιστορίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Οθόνες / «Daredevil: Born again»: Σαν να μην πέρασε μια μέρα

Παρά τη μεταγραφή της στη Disney από το Netflix, η σειρά διατηρεί τον βλοσυρό τόνο και τα αιματοβαμμένα set-pieces, επιχειρώντας, παράλληλα, να μιλήσει για κάτι πέρα από το είδος της – σπάνιο αυτό για δημιουργία της Marvel.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Οθόνες / «Θέλουμε να φαινόμαστε δυνατοί και άτρωτοι, πιστεύοντας ότι έτσι θα επιβιώσουμε»

Γοητεύτηκε ξαφνικά από το θέατρο και διάβαζε γι' αυτό ενώ εργαζόταν σε ένα περίπτερο. Όταν, δίχως να ξέρει τι τον περιμένει, ο Γιάννης Καράμπαμπας βρέθηκε μπροστά από την κάμερα της Πέννυς Παναγιωτοπούλου στο «Wishbone», διακρίθηκε με το βραβείο του πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ