Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Mε το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά.
0

O «Μεθόδης», όπως τον αποκαλούν χαριτωμένα και εξελληνισμένα οι γηγενείς κλάμπερ, έχει τύχει να παίξει σε μικρούς αλλά και μεγάλους χώρους στην Αθήνα με το ίδιο αποτέλεσμα: οι φανατικοί της χορευτικής μουσικής κυριολεκτικά παραμιλούν μετά από κάθε εμφάνισή του στη χώρα μας για το υψηλό επίπεδο των sets του και την απίστευτη μείξη techno-house-μελωδίας και σκληρών beats που τολμά να συμπεριλάβει σε αυτή. Κατά τα άλλα, το γλυκομίλητο και εξαιρετικά φιλικό αγόρι από τη Βουλγαρία σαρώνει σταθερά από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στον χώρο με κυκλοφορίες που φιγουράρουν στα charts αλλά και με παρακαταθήκη την παρουσία του σε ελιτίστικα labels, όπως οι Deeperfect, Glasgow Underground, Material, Lapsus, Noir Music, OFF Recordings, Stereo Productions, Terminal M, Trapez, Gruuv, Sincopat, VIVa MUSiC, και η λίστα συνεχίζεται... Μεγάλη στιγμή στην καριέρα του η επικείμενη συνεργασία του με τους GusGus που μας ανακοίνωσε σε αυτή την κουβέντα και που μάλλον θα βάλει τον ήχο του σε μια άλλη διάσταση.


— Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες επιρροές σου και ποια η στιγμή που αναγνώρισες ότι είχες κλίση στη μουσική;

Δυστυχώς, για πολλούς λόγους δεν είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με κάποιο μουσικό όργανο κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων. Όσο μεγάλωνα τόσο περισσότερο ένιωθα πως έπρεπε να ασχοληθώ με τη μουσική, είχε γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Στα 16 μου ένας φίλος μού έδειξε πώς θα μπορούσα να φτιάξω μουσική σε έναν υπολογιστή. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό και ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που ένιωσα πως κάτι με ελκύει τόσο πολύ. Έτσι, κυριολεκτικά ανάγκασα τη μητέρα μου να μου πάρει υπολογιστή, με μοναδικό σκοπό να αγοράσω αυτό το πρόγραμμα και να αρχίσω να γράφω (γελάει). Ακόμα και τότε, όμως, δεν είχα πλάνο να γίνω επαγγελματίας του χώρου, το έκανα για να περνάω καλά, κάτι που φαινόταν πολύ περίεργο στους φίλους μου. Κάποια μέρα και μετά από πολλά πειράματα διαπίστωσα πως αυτό θα είναι το μέλλον μου. Το μεγάλο ερωτηματικό ήταν σε ποιο είδος θα εστιαζόμουν, αφού τότε με ενδιέφεραν η hip hop, η house αλλά και όλα τα είδη ηλεκτρονικής μουσικής. Μια μέρα, όταν ήμουν 17 ή 18, καθόμασταν σε ένα μπαρ με τον φίλο μου και αποφάσισα να πάω στον DJ και να του ζητήσω να με μάθει να παίζω. Μετά από έναν σύντομο κύκλο μαθημάτων, λύθηκαν όλες μου οι απορίες. Εκείνη την εποχή λάτρευα τον ήχο των Deep Dish, Rick Pier O'Neil, dd2Basket και Danny Tenaglia. Αυτοί καθόρισαν το στυλ μου.

Στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.


— Αντιμετώπισες δυσκολίες λόγω Βουλγαρίας; Σκέφτηκες ποτέ να μετακομίσεις κάπου αλλού;

Στην πραγματικότητα, δεν αντιμετώπισα την παραμικρή δυσκολία λόγω της καταγωγής μου. Η μοναδική δυσκολία, που αντιμετωπίζω ακόμα και σήμερα, είναι το ότι η Σόφια δεν έχει καλή αεροπορική σύνδεση με άλλες χώρες κι έτσι τα ταξίδια μου είναι πολύ πιο μεγάλα απ' όσο πρέπει (γελάει). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο σκέφτηκα πολύ σοβαρά σε κάποια φάση να μετακομίσω στη Βαρκελώνη, όμως μετά από εξοντωτική σκέψη και ιεράρχηση των προτεραιοτήτων μου αποφάσισα να παραμείνω στη Βουλγαρία.


— Είναι γεγονός πως είσαι ένας από τους πιο καλούς παραγωγούς εκεί έξω. Σε βοήθησε κάτι ή κάποιος άλλος στην πορεία σου ή βασίστηκες στη σκληρή δουλειά;

Σ' ευχαριστώ πολύ, εκτιμώ αφάνταστα τα λόγια σου! Με το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά. Ίσως το γεγονός ότι είμαι επίμονος ως χαρακτήρας να βοήθησε αρκετά και φυσικά η βαθιά μου επιθυμία γι' αυτό.


— Πρόσφατα διάβασα μια συνέντευξη του Jeff Mills, στην οποία δήλωσε πως σήμερα δεν βλέπει ανθρώπους να παράγουν/συνθέτουν μουσική, σύμφωνα με την αυστηρή σημασία του όρου. Συμφωνείς ή διαφωνείς;

Αν μιλάμε σε αυτό το πλαίσιο, τότε μάλλον ο Jeff Mills έχει δίκιο. Όμως στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.

— Έχεις γνωρίσει την επιτυχία με όλες σχεδόν τις κυκλοφορίες σου. Πόσο σου παίρνει συνήθως να στήσεις ένα καλό τραγούδι;

Στη δική μου περίπτωση αυτό είναι πολύ σχετικό, αφού κάθε τραγούδι απαρτίζεται από διαφορετικά στοιχεία. Κάποιες φορές παίρνει λίγο, άλλες πολύ. Ανάλογα με τη διάθεση και την έμπνευση, μου έχει τύχει να ολοκληρώσω κομμάτι σε μια μέρα αλλά και σε τρεις μήνες. Και πάντα στο τέλος το αφήνω να «ξεκουραστεί» μια μέρα, μετά το ακούω με καθαρό μυαλό και τότε αποφασίζω αν θα το κυκλοφορήσω.


— Αυτό που έχεις καταφέρει με τη δισκογραφική σου, τη Set About, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα είναι εντυπωσιακό.

Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή, κυκλοφορούμε μόνο αυτά που μας αρέσουν. Επίσης, ήμασταν πολύ τυχεροί που από την πρώτη στιγμή είχαμε πολύ σημαντική υποστήριξη από το Beatport. Πιστεύω πως κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό δεδομένο που κάνει μια δισκογραφική επιτυχημένη ή όχι. Φυσικά, είναι απαραίτητη η συνεργασία με γνωστά ονόματα του χώρου, κάτι που δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Άρα, είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτά που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Ο Metodi Hristov με την Gallya.


— Έχεις δίπλα σου μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες, ανερχόμενες DJs/παραγωγούς, την Gallya. Πιστεύεις πως παλεύει συγκριτικά περισσότερο (λόγω του φύλου της) να εδραιωθεί; Πώς την καθοδηγείς ως μέντοράς της;

Είχα τη μεγάλη τύχη να γνωρίσω αυτό το πολύ ταλαντούχο κορίτσι πριν από 5 χρόνια. Έγινε το άλλο μου μισό, η καλύτερή μου φίλη και ο άνθρωπος με τον οποίο μοιράζομαι τις εμπειρίες μου. Παλιότερα, υπήρχε πολλή επιφυλακτικότητα σχετικά με τις γυναίκες καλλιτέχνιδες, όμως σήμερα η παρουσία τους θεωρείται φυσιολογική, τη συνήθισαν. Η πρώτη συμβουλή που έδωσα στην Gallya ήταν να είναι ασυμβίβαστη σε ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη της και να συνθέτει μόνο μουσική που της αρέσει. Έχει πολλή πλάκα, στην αρχή ήμουν εγώ αυτός που έδινε τις συμβουλές, όμως τώρα έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι και μου δίνει εκείνη τις καλύτερες!


— Είσαι πολύ φειδωλός και ντροπαλός στον τρόπο που χειρίζεσαι τα social media...

(Γελάει) Δεν το είχα πάρει χαμπάρι πως «βγαίνω» έτσι! Αυτό που κάνω είναι να μοιράζομαι με τον κόσμο μόνο αυτά που αξίζει να μοιραστώ.


— Η πολύ δυνατή κυκλοφορία σου στην Terminal M έσπασε τα charts. Πόσο σημαντικό είναι για σένα να βλέπεις τα κομμάτια σου να φιγουράρουν ψηλά στις λίστες;

Είμαι υπερ-χαρούμενος με την επιτυχία του EP στην Terminal M! Το δεύτερο κομμάτι, το «Sirius», έφτασε στο νούμερο 4 των techno charts στο Beatport, μεγάλη επιτυχία για μένα. Είναι πολύ σημαντικό για έναν DJ να έχει ψηλές θέσεις στα charts, αφού αυτό έχει άμεση επίδραση στα bookings του. Και, φυσικά, δείχνει εμπράκτως πως αρέσει η μουσική στον κόσμο, κάτι που σε διεγείρει πολύ! (γελάει)

 

Metodi Hristov - Sirius (Original Mix)


— Τι έχεις προγραμματίσει για το μέλλον;

Ανυπομονώ για κάποια νέα πρότζεκτ της Gallya, της Set About και δικά μου που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι η συνεργασία μου με τους GusGus. Κάναμε δύο τραγούδια μαζί και ήταν τιμή μου να κάνω το remix για το πιλοτικό τραγούδι του νέου τους άλμπουμ «Featherlight». Χαίρομαι με το αποτέλεσμα και λόγω του ότι θρυλικοί καλλιτέχνες, όπως οι GusGus, μου ζήτησαν να συμμετάσχω. Ένα από τα κομμάτια που κάναμε μαζί θα κυκλοφορήσει το 2018 από τη Set About, συνοδευόμενο από remixes. Όσον αφορά τις δικές μου κυκλοφορίες, θα βγουν κομμάτια στις Form Music, Unity Records, Set About και ένα νέο EP στην Terminal M.


Ο Metodi Hristov θα βρίσκεται στο Terraza το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του 3D EGG LDN tour.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αν γράψεις κακή κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ, θα λάβεις απειλές για τη ζωή σου: Mέσα στον ψηφιακό πόλεμο που αντιμετωπίζουν οι μουσικοκριτικοί

Μουσική / Έγραψες αρνητική κριτική για την Τέιλορ Σουίφτ; Την έβαψες

Πέντε μουσικοί συντάκτες εξηγούν πώς ασκούν την κριτική τους σε μια εποχή όπου η γνώμη για μια σούπερ σταρ μπορεί να προκαλέσει διαδικτυακό εκφοβισμό, παρενόχληση ή ακόμα και αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων.
THE LIFO TEAM
Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Σαν Σήμερα / Ήταν η διασημότερη τραγουδίστρια της Γαλλίας. Όταν πέθανε, ο Αρχιεπίσκοπος αρνήθηκε να την κηδέψει

Φεύγει σαν σήμερα από τη ζωή η Edith Piaf. «Το σπουργιτάκι» που ξεκίνησε από τους δρόμους του Παρισιού και δοξάστηκε όσο λίγοι. Αυτή είναι η ζωή της, το τέλος που της επιφύλασσε η Καθολική εκκλησία και ένα απόσπασμα από μία συνέντευξή της.
ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΟΛΟΒΟΥ
«Mara Gibb»: Μια space όπερα για ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας

Μουσική / Μια ελληνική space όπερα για τη μυστική ζωή ενός non-binary εξωγήινου

Το «Secret life of Mara Gibb» του Prins Obi έχει για κεντρικό ήρωα ένα non-binary εξωγήινο που ξεκινά ένα αυτογνωσίας. Ο ήχος έχει ρίζες στην ψυχεδέλεια αλλά δεν μένει εκεί. Παίζει να είναι και η καλύτερη δουλειά του μετά τους Baby Guru.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
ΕΠΕΞ INDIRA PAGANOTTO INTERVIEW

Μουσική / H Ιndira Paganotto φέρνει στην Αθήνα την απίθανη psy-techno της και μια στρατιά νίντζα

Είναι περήφανη για τις ιταλικές και τις ισπανικές της ρίζες, και για τη μουσική της. Το στυλ της, χωρίς κανόνες ή κουτάκια, ανεβάζει τον πήχη, μαζί και τις προσδοκίες μας για την εμφάνισή της στο Techniques.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η μοιραία σχέση που ενέπνευσε ένα αριστούργημα του ρομαντισμού

Το πρόγραμμα της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών στο Μέγαρο Μουσικής για τη νέα σεζόν περιλαμβάνει το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Μπραμς με τον διεθνώς αναγνωρισμένο πιανίστα Αλεξέι Βολόντιν, και η Ματούλα Κουστένη μάς ξεναγεί στην ιστορία αυτού του αριστουργήματος που γεννήθηκε μέσα από τη μοιραία γνωριμία του συνθέτη με την Κλάρα Σούμαν.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Είναι true, έχει vibe: Γι’ αυτό ο νεαρόκοσμος αγαπάει τη Θώδη

Μουσική / «Είναι true, έχει vibe»: Αν δεν το έχετε καταλάβει, οι 20άρηδες αγαπούν τη Θώδη

Βρεθήκαμε σε ένα γλέντι στον Ταύρο όπου ακόμη και οι teenagers διασκέδαζαν, φύγαμε με καλτσάκια που έγραφαν «Με κλαρίνο στο Πεκίνο» και με την ευχή να βρούμε πάρκινγκ στο κέντρο.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
ΖΟΡΝΤΙ ΣΑΒΑΛ: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Μουσική / Jordi Savall: «Με αποκαλούν αρχαιολόγο της μουσικής, αλλά η μουσική δεν πεθαίνει ποτέ»         

Ο διακεκριμένος μουσικός κάνει μουσική σαν να ανακαλύπτει νέα, όμορφα μέρη. Επιστρέφει στην Αθήνα και συμπράττει με τη Διαπολιτισμική Ορχήστρα της ΕΛΣ σε μια συναυλία που υμνεί την ενωτική φύση της Μεσογείου. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
REWORKS 2025 - Τα νέα / ανερχόμενα ονόματα του φετινού φεστιβάλ

Μουσική / Κρατήστε σημειώσεις: Αυτά είναι τα ανερχόμενα ονόματα του φετινού Reworks

Μέσα σε πέντε μέρες το κορυφαίο φεστιβάλ ηλεκτρονικής μουσικής φέρνει στη Θεσσαλονίκη πολυσυλλεκτικά, απρόβλεπτα και ατμοσφαιρικά sets που συνδυάζουν την εγκεφαλική με τη χορευτική διάσταση.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ