Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Mε το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά.
0

O «Μεθόδης», όπως τον αποκαλούν χαριτωμένα και εξελληνισμένα οι γηγενείς κλάμπερ, έχει τύχει να παίξει σε μικρούς αλλά και μεγάλους χώρους στην Αθήνα με το ίδιο αποτέλεσμα: οι φανατικοί της χορευτικής μουσικής κυριολεκτικά παραμιλούν μετά από κάθε εμφάνισή του στη χώρα μας για το υψηλό επίπεδο των sets του και την απίστευτη μείξη techno-house-μελωδίας και σκληρών beats που τολμά να συμπεριλάβει σε αυτή. Κατά τα άλλα, το γλυκομίλητο και εξαιρετικά φιλικό αγόρι από τη Βουλγαρία σαρώνει σταθερά από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στον χώρο με κυκλοφορίες που φιγουράρουν στα charts αλλά και με παρακαταθήκη την παρουσία του σε ελιτίστικα labels, όπως οι Deeperfect, Glasgow Underground, Material, Lapsus, Noir Music, OFF Recordings, Stereo Productions, Terminal M, Trapez, Gruuv, Sincopat, VIVa MUSiC, και η λίστα συνεχίζεται... Μεγάλη στιγμή στην καριέρα του η επικείμενη συνεργασία του με τους GusGus που μας ανακοίνωσε σε αυτή την κουβέντα και που μάλλον θα βάλει τον ήχο του σε μια άλλη διάσταση.


— Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες επιρροές σου και ποια η στιγμή που αναγνώρισες ότι είχες κλίση στη μουσική;

Δυστυχώς, για πολλούς λόγους δεν είχα την ευκαιρία να έρθω σε επαφή με κάποιο μουσικό όργανο κατά τη διάρκεια των παιδικών μου χρόνων. Όσο μεγάλωνα τόσο περισσότερο ένιωθα πως έπρεπε να ασχοληθώ με τη μουσική, είχε γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μου. Στα 16 μου ένας φίλος μού έδειξε πώς θα μπορούσα να φτιάξω μουσική σε έναν υπολογιστή. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό και ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που ένιωσα πως κάτι με ελκύει τόσο πολύ. Έτσι, κυριολεκτικά ανάγκασα τη μητέρα μου να μου πάρει υπολογιστή, με μοναδικό σκοπό να αγοράσω αυτό το πρόγραμμα και να αρχίσω να γράφω (γελάει). Ακόμα και τότε, όμως, δεν είχα πλάνο να γίνω επαγγελματίας του χώρου, το έκανα για να περνάω καλά, κάτι που φαινόταν πολύ περίεργο στους φίλους μου. Κάποια μέρα και μετά από πολλά πειράματα διαπίστωσα πως αυτό θα είναι το μέλλον μου. Το μεγάλο ερωτηματικό ήταν σε ποιο είδος θα εστιαζόμουν, αφού τότε με ενδιέφεραν η hip hop, η house αλλά και όλα τα είδη ηλεκτρονικής μουσικής. Μια μέρα, όταν ήμουν 17 ή 18, καθόμασταν σε ένα μπαρ με τον φίλο μου και αποφάσισα να πάω στον DJ και να του ζητήσω να με μάθει να παίζω. Μετά από έναν σύντομο κύκλο μαθημάτων, λύθηκαν όλες μου οι απορίες. Εκείνη την εποχή λάτρευα τον ήχο των Deep Dish, Rick Pier O'Neil, dd2Basket και Danny Tenaglia. Αυτοί καθόρισαν το στυλ μου.

Στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.


— Αντιμετώπισες δυσκολίες λόγω Βουλγαρίας; Σκέφτηκες ποτέ να μετακομίσεις κάπου αλλού;

Στην πραγματικότητα, δεν αντιμετώπισα την παραμικρή δυσκολία λόγω της καταγωγής μου. Η μοναδική δυσκολία, που αντιμετωπίζω ακόμα και σήμερα, είναι το ότι η Σόφια δεν έχει καλή αεροπορική σύνδεση με άλλες χώρες κι έτσι τα ταξίδια μου είναι πολύ πιο μεγάλα απ' όσο πρέπει (γελάει). Αυτός ήταν και ο λόγος για τον οποίο σκέφτηκα πολύ σοβαρά σε κάποια φάση να μετακομίσω στη Βαρκελώνη, όμως μετά από εξοντωτική σκέψη και ιεράρχηση των προτεραιοτήτων μου αποφάσισα να παραμείνω στη Βουλγαρία.


— Είναι γεγονός πως είσαι ένας από τους πιο καλούς παραγωγούς εκεί έξω. Σε βοήθησε κάτι ή κάποιος άλλος στην πορεία σου ή βασίστηκες στη σκληρή δουλειά;

Σ' ευχαριστώ πολύ, εκτιμώ αφάνταστα τα λόγια σου! Με το χέρι στην καρδιά μπορώ να σου πω πως δεν με βοήθησε κανείς να φτάσω εδώ που βρίσκομαι. Ό,τι έχω κάνει το οφείλω αποκλειστικά στη σκληρή δουλειά. Ίσως το γεγονός ότι είμαι επίμονος ως χαρακτήρας να βοήθησε αρκετά και φυσικά η βαθιά μου επιθυμία γι' αυτό.


— Πρόσφατα διάβασα μια συνέντευξη του Jeff Mills, στην οποία δήλωσε πως σήμερα δεν βλέπει ανθρώπους να παράγουν/συνθέτουν μουσική, σύμφωνα με την αυστηρή σημασία του όρου. Συμφωνείς ή διαφωνείς;

Αν μιλάμε σε αυτό το πλαίσιο, τότε μάλλον ο Jeff Mills έχει δίκιο. Όμως στην Τέχνη δεν χωρούν περιορισμοί. Η Τέχνη δεν υπόκειται σε σχέδια, κανόνες και φόρμουλες.

— Έχεις γνωρίσει την επιτυχία με όλες σχεδόν τις κυκλοφορίες σου. Πόσο σου παίρνει συνήθως να στήσεις ένα καλό τραγούδι;

Στη δική μου περίπτωση αυτό είναι πολύ σχετικό, αφού κάθε τραγούδι απαρτίζεται από διαφορετικά στοιχεία. Κάποιες φορές παίρνει λίγο, άλλες πολύ. Ανάλογα με τη διάθεση και την έμπνευση, μου έχει τύχει να ολοκληρώσω κομμάτι σε μια μέρα αλλά και σε τρεις μήνες. Και πάντα στο τέλος το αφήνω να «ξεκουραστεί» μια μέρα, μετά το ακούω με καθαρό μυαλό και τότε αποφασίζω αν θα το κυκλοφορήσω.


— Αυτό που έχεις καταφέρει με τη δισκογραφική σου, τη Set About, σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα είναι εντυπωσιακό.

Δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συνταγή, κυκλοφορούμε μόνο αυτά που μας αρέσουν. Επίσης, ήμασταν πολύ τυχεροί που από την πρώτη στιγμή είχαμε πολύ σημαντική υποστήριξη από το Beatport. Πιστεύω πως κι αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό δεδομένο που κάνει μια δισκογραφική επιτυχημένη ή όχι. Φυσικά, είναι απαραίτητη η συνεργασία με γνωστά ονόματα του χώρου, κάτι που δεν είναι πάντα τόσο εύκολο. Άρα, είμαστε πολύ χαρούμενοι με αυτά που έχουμε καταφέρει μέχρι τώρα.

Γι' αυτό το αγόρι από τη Βουλγαρία παραμιλούν οι φαν της χορευτικής μουσικής Facebook Twitter
Ο Metodi Hristov με την Gallya.


— Έχεις δίπλα σου μία από τις πιο πολλά υποσχόμενες, ανερχόμενες DJs/παραγωγούς, την Gallya. Πιστεύεις πως παλεύει συγκριτικά περισσότερο (λόγω του φύλου της) να εδραιωθεί; Πώς την καθοδηγείς ως μέντοράς της;

Είχα τη μεγάλη τύχη να γνωρίσω αυτό το πολύ ταλαντούχο κορίτσι πριν από 5 χρόνια. Έγινε το άλλο μου μισό, η καλύτερή μου φίλη και ο άνθρωπος με τον οποίο μοιράζομαι τις εμπειρίες μου. Παλιότερα, υπήρχε πολλή επιφυλακτικότητα σχετικά με τις γυναίκες καλλιτέχνιδες, όμως σήμερα η παρουσία τους θεωρείται φυσιολογική, τη συνήθισαν. Η πρώτη συμβουλή που έδωσα στην Gallya ήταν να είναι ασυμβίβαστη σε ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη της και να συνθέτει μόνο μουσική που της αρέσει. Έχει πολλή πλάκα, στην αρχή ήμουν εγώ αυτός που έδινε τις συμβουλές, όμως τώρα έχουν αντιστραφεί οι ρόλοι και μου δίνει εκείνη τις καλύτερες!


— Είσαι πολύ φειδωλός και ντροπαλός στον τρόπο που χειρίζεσαι τα social media...

(Γελάει) Δεν το είχα πάρει χαμπάρι πως «βγαίνω» έτσι! Αυτό που κάνω είναι να μοιράζομαι με τον κόσμο μόνο αυτά που αξίζει να μοιραστώ.


— Η πολύ δυνατή κυκλοφορία σου στην Terminal M έσπασε τα charts. Πόσο σημαντικό είναι για σένα να βλέπεις τα κομμάτια σου να φιγουράρουν ψηλά στις λίστες;

Είμαι υπερ-χαρούμενος με την επιτυχία του EP στην Terminal M! Το δεύτερο κομμάτι, το «Sirius», έφτασε στο νούμερο 4 των techno charts στο Beatport, μεγάλη επιτυχία για μένα. Είναι πολύ σημαντικό για έναν DJ να έχει ψηλές θέσεις στα charts, αφού αυτό έχει άμεση επίδραση στα bookings του. Και, φυσικά, δείχνει εμπράκτως πως αρέσει η μουσική στον κόσμο, κάτι που σε διεγείρει πολύ! (γελάει)

 

Metodi Hristov - Sirius (Original Mix)


— Τι έχεις προγραμματίσει για το μέλλον;

Ανυπομονώ για κάποια νέα πρότζεκτ της Gallya, της Set About και δικά μου που θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ένα από τα πιο σημαντικά είναι η συνεργασία μου με τους GusGus. Κάναμε δύο τραγούδια μαζί και ήταν τιμή μου να κάνω το remix για το πιλοτικό τραγούδι του νέου τους άλμπουμ «Featherlight». Χαίρομαι με το αποτέλεσμα και λόγω του ότι θρυλικοί καλλιτέχνες, όπως οι GusGus, μου ζήτησαν να συμμετάσχω. Ένα από τα κομμάτια που κάναμε μαζί θα κυκλοφορήσει το 2018 από τη Set About, συνοδευόμενο από remixes. Όσον αφορά τις δικές μου κυκλοφορίες, θα βγουν κομμάτια στις Form Music, Unity Records, Set About και ένα νέο EP στην Terminal M.


Ο Metodi Hristov θα βρίσκεται στο Terraza το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο του 3D EGG LDN tour.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ