Flaming Lips-Embryonic

Flaming Lips-Embryonic Facebook Twitter
0

Και πολυφορτωμένο είναι και τεράστιο σε διάρκεια (70 λεπτά) και δύσκολο με τα σημερινά μέτρα και σταθμά να το αντέξεις μέχρι το τέλος με τη μία - δηλαδή, τον ελάχιστο χρόνο που έχεις να διαθέσεις σε έναν δίσκο, την τεράστια παραγωγή και αμέτρητα άλμπουμ που σε ενθουσιάζουν και μετά από δυο ακροάσεις δεν υφίστανται.

Το «Embryonic» όμως είναι ο καλύτερος δίσκος των Flaming Lips από τις μέρες του «Soft Bulletin», κι ένας δίσκος που ’χει όλα τα φόντα να γίνει αυτό που λείπει από τα ’00s: το άλμπουμ ευρείας αποδοχής που δεν θα μπορεί κανείς να αμφισβητήσει την καλλιτεχνική του αξία, κάτι σαν το «OK Computer» των ’90s ή το «Joshua Tree» των ’80s. Στα 18 τραγούδια που το αποτελούν υπάρχουν από μακρόσυρτα επικά prog rock και φιλόδοξα ψυχεδελικά κομμάτια, μέχρι νανουρίσματα και περάσματα από παιδικά τραγουδάκια, οι Can και ο Syd Barrett, κομμάτια που φαίνονται μισοτελειωμένα ή στιγμές από πρόβες. Οι στίχοι μιλούν για εφιάλτες και απομόνωση, για ταξίδια στον χρόνο, για μια φωτεινή ελπίδα και για «τη ζωή που δεν έχει τέλος». Δεν είναι τίποτα που δεν έχουν ξανακάνει, απλά στο 12ο άλμπουμ τους ακούγονται καλύτεροι από ποτέ. Δεν είναι και λίγο…

Αβραμιώτου Σάββατο βράδυ, στον νέο πολυχώρο που ονομάζεται 6 D.O.G.S., μπαρ, λαϊβάδικο, με τραπέζια στον δρόμο και δεκάδες άτομα όρθια με ένα ποτό στο χέρι. Έξω γίνεται χαμός. Μέσα ο Publicist κάνει μία από τις πιο συναρπαστικές εμφανίσεις που έχουν γίνει στην Αθήνα τελευταία μπροστά σε 50 άτομα (έκοψε συνολικά 40 εισιτήρια). Οι υπόλοιποι δεν μπαίνουν καν στον κόπο να δουν τι συμβαίνει στο νεο-διαμορφωμένο χώρο, αποδεικνύοντας ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται για τη μουσική ή για όσα συμβαίνουν επί της ουσίας, απλά βγαίνουν για να χαριεντιστούν σε μια κατάσταση που θυμίζει νυφοπάζαρο. Είναι οξύμωρο να παραπονιέσαι για τα πανάκριβα εισιτήρια, αλλά να γεμίζουν τα στάδια με ό,τι πιο βαρετό και ξεπερασμένο έρχεται στην Ελλάδα και να μη δίνεις 5 και 8 ευρώ για να στηρίξεις τα νέα πράγματα. Τελικά, δεν είναι οι χώροι που λείπουν στην Αθήνα, αλλά το κοινό που θα τους γεμίσει.

Νωρίτερα, το νέο «trend» με τα σπιτικά live μετά τα event των My Wet Calvin και των Acte Vide συνεχίστηκε με μία εξαιρετική βραδιά με τους Άγγελο Κυρίου, Ku και Sally Zero, θυμίζοντας νεοϋορκέζικα event, με τους καλλιτέχνες να παίζουν δωρεάν για τους φίλους τους. Δεν είναι μαζικό, δεν είναι για όλους, αλλά από όλο αυτό τον καλλιτεχνικό «συνασπισμό» σίγουρα κάτι καλό θα βγει.

Home Lives Το νέο τριπλό άλμπουμ του Leyland Kirby ή Caretaker «When we parted my heart wanted to die» εξαντλήθηκε μόλις κυκλοφόρησε (επανακυκλοφορεί), ο poplie (www.poplie.eu) σκίζει διαδικτυακά -ένα πραγματικά ενδιαφέρον ραδιόφωνο-, ο Oh No κυκλοφορεί νέο εξαιρετικό άλμπουμ μέσα σε έναν μήνα («Now Again»), ο Jonny Trunks με το «Scrap» κάνει τη διαδικτυακή έκπληξη με ένα χαμηλών τόνων διαμάντι, το not an average music blog γίνεται το πρώτο ελληνικό μουσικό μπλογκ που κατεβάζει ο μπλόγκερ απροειδοποίητα - συνεχίζουν ακόμα πιο δυναμικά σε νέα διεύθυνση.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Voltnoi & Quetempo (STEGI.RADIO), Άκης Χοντάσης Επιμέλεια Μουσικού Προγράμματος «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Plāsmata 3 / Voltnoi & Quetempo, Άκης Χοντάσης: «Μια ανοιχτή πρόσκληση σε μια μουσική και ιστορική περιπλάνηση»

Το STEGI.RADIO γίνεται για τρεις εβδομάδες το σημείο συνάντησης στα Plāsmata 3 στο Πεδίον του Άρεως, με αμέτρητες ώρες μουσικής απ' όλο τον πλανήτη και συζητήσεις που αφηγούνται ιστορίες του κόσμου.
M. HULOT
H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Μουσική / «Φθηνά Tricks 3»: H τριλογία του Bloody Hawk κλείνει με τον καλύτερο τρόπο

Με το «Φθηνά Tricks 3» ολοκληρώνεται η τριλογία του Έλληνα ράπερ, με τη θεαματικότερη ίσως άνοδο που έχει δει η ελληνική σκηνή – ένα άλμπουμ που δεν αφήνει πολλά περιθώρια σε όποιον ακούει ραπ να ισχυριστεί πως δεν του αρέσει.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΚΑΡΑΚΑΣΗΣ
Tso: η βυζαντινή μουσική, το τραπ και η σύγχρονη electronica όπως δεν τα έχεις ξανακούσει

Μουσική / Tso: «Δεν με έχωσε η μάνα μου κάπου, ούτε ήταν διάσημη η γιαγιά μου»

Από τη συνεργασία του με τη Μαρίνα Σάττι κατάλαβε πως, για να πας μπροστά, πρέπει να σπάσεις κανόνες. Δεν αποδέχεται την ταμπέλα της queer ποπ για τη μουσική του ενώ προσπάθησε να κάνει τραπ που να είναι respectful προς τις γυναίκες. Ο Tso είναι, σαφώς, μια κατηγορία από μόνος του, δημιουργώντας ένα χαρμάνι με στοιχεία που δύσκολα θα τολμούσε να συνδυάσει κάποιος άλλος. Το πρώτο του single, «ZOMETSO», δίνει μια γεύση από όσα θα ακολουθήσουν.
M. HULOT
Subset Festival, η συναρπαστική σκηνή της σύγχρονης μουσικής δημιουργίας 

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Subset Festival: Η συναρπαστική μουσική του μέλλοντος είναι ήδη εδώ

Το φεστιβάλ νέας μουσικής παρουσιάζει καταξιωμένους καλλιτέχνες της διεθνούς σκηνής που συνομιλούν με τα νέα μέσα, αποκαλύπτοντας τις άπειρες δυνατότητες της σύγχρονης δημιουργίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου / Ηρώδειο: Όπερα, θέατρο και πολλή μουσική

«Τουραντότ» και «Ριγολέττο» από την Εθνική Λυρική Σκηνή, συναυλίες των Raining Pleasure και Stranglers, καθώς και οι κορυφαίοι Max Richter και Youssou N’Dour, είναι μερικές μόνο από τις πολυαναμενόμενες εκδηλώσεις που θα παρουσιαστούν στο ρωμαϊκό ωδείο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PinkPantheress: H απόλυτη ποπ σταρ της Gen Z

Μουσική / PinkPantheress: Από το παιδικό της δωμάτιο στo παγκόσμιo Billboard

Η καριέρα της γεννήθηκε μέσα από τα social media, αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η μουσική της, μια lo-fi μείξη bedroom pop, drum ‘n’ bass και UK garage, δεν μπαίνει σε κανένα κουτάκι, είτε ηχητικό είτε αισθητικό.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Μουσική / Παύλος Παυλίδης: «Δεν ξέρω αν τελικά θα σώσει τον κόσμο η ομορφιά, θέλω όμως να την εμπιστευτώ»

Με αφορμή την εμφάνισή του στο φετινό Release Athens, ο δημοφιλής τραγουδοποιός μιλά στη LiFΟ για το νέο του άλμπουμ «Μπρανκαλεόνε», για την ποίηση, την τραπ και τον ΛΕΞ, τις ευκαιρίες που δίνει στους ανθρώπους, καθώς και για την ωμή, απρόκλητη βία που τον οδήγησε να γράψει το τραγούδι «Ένα αλλιώτικο παιδάκι» για τον Ζακ Κωστόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ