Eric Duncan @Pixi

Eric Duncan @Pixi Facebook Twitter
0

Lifo: Μας έχεις ξαναεπισκεφθεί;

Eric Duncan: Ναι έχω βρεθεί στην Ελλάδα άλλες δύο φορές, αν θυμάμαι καλά.

L: Είμαστε στον μάτι του κυκλώνα τα τελευταία χρόνια...

D: Ναι έχω ακούσει. Μια άσχημη κατάσταση σε μια σειρά άσχημων οικονομικών και πολιτικών καταστάσεων ανά τον κόσμο (Ισλανδία, Ισπανία, κτλ.). Είναι δύσκολο να έχεις μια εμπεριστατωμένη άποψη για αυτά από τη στιγμή που εμείς ως λαός, δεν ξέρουμε ποτέ τι πραγματικά συμβαίνει στην κυβέρνηση.

 

L: Τι περιμένεις να βρεις στην Αθήνα;

D: Καταπληκτικό φαγητό, νέους φίλους και φυσικά καινούργιους δίσκους. Είχα βρει κάποια σπουδαία δισκοπωλεία την τελευταία φορά που ήμουν εκεί.

L: Μεγάλωσες στο Λος Άντζελες, αλλά μένεις στη Νέα Υόρκη. Τι αγαπάς και μισείς σε αυτά τα δύο μέρη;

D: Όντως είμαι από το Λος Άντζελες, αλλά μένω στη Νέα Υόρκη τα τελευταία 17 χρόνια. Μετακόμισα αρχικά στη Ν. Υόρκη επειδή βαριόμουν. Βαριόμουν το Λ.Α. και χρειαζόμουν μια αλλαγή. Τώρα όσο πιο πολύ μεγαλώνω, τόσο απολαμβάνω τα ταξίδια μου στο Λ.Α. Ή τώρα βαριέμαι στη Ν.Υ. ή μάλλον το Λ.Α. είναι πιο ωραίο όταν είσαι μεγάλος. Χα,χά. Δεν ξέρω. Θα μπορούσα να σου μιλάω για μέρες για τα πράγματα που αγαπώ και μισώ σε αυτές τις δύο σπουδαίες πόλεις...

L: Δηλώνεις συνεχώς παρών μουσικά, μέσω διάφορων συνεργασιών.

D: Ναι ξεκίνησα το 1998 με τους Rub Tug. Αυθεντική Νεοϋορκέζικη τρέλα. Ήμουν επίσης το μισό των Still Going που κυκλοφόρησαν στην DFA. Τώρα είμαι πολύ ενεργός στους «The Rhytm Odyssey & Dr. Dunks» που δημιούργησα μαζί με τον Dean από τους Chicken Lips. Έχουμε βγάλει πέντε singles ως τώρα και ετοιμάζουμε άλλο ένα. Οι Rub Tug έχουν επιστρέψει δυναμικά και μάλιστα θα κάνουμε τουρ στην Ιαπωνία τον επόμενο μήνα.

L: Ξεκίνησες ως dj 20 χρόνια πριν. Ποια μουσικά είδη σου άρεσαν τότε και πως έφτασες σε αυτά που παίζεις σήμερα;

D: Ξεκίνησα από το Hip-Hop στη δεκαετία του '80, όταν ακόμα ήταν μουσική για πάρτυ και όχι για κατανάλωση χασίς. Μετά στράφηκα προς τη Soul, τη Rock και το Latin. Όλα δηλαδή τα είδη που είχε «ξεσηκώσει» το Hip-Hop που άκουγα στα 80's. Μετά, στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του '90 ξεκίνησα να εμπλέκομαι με τη χορευτική μουσική. Και είμαι ακόμα χωμένος εκεί ως σήμερα. Ακόμα αγοράζω κάθε είδους δίσκων που μπορώ να βρω. Αλλά γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο να παίζεις με βινύλιο αυτές τις ημέρες. Πολλά μέρη δεν έχουν το σωστό εξοπλισμό και επίσης όλα τα καινούργια promos έρχονται σε ψηφιακή μορφή. Οπότε προσαρμόζομαι και εγώ...

L: Πόσο cool είναι να ζεις από τη μουσική;

D: Επιβιώνω από τη μουσική και ναι είναι όντως φοβερό. Αλλά θα πρέπει να έρθεις στο Miami στο Winter Music Conference για να δεις ανθρώπους που «ζουν» από τη μουσική.

  

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ