Bear Bones Lay Low: O Βενεζουελάνoς Ernesto Gonzalez έρχεται για μια ψυχεδελική βραδιά στο Ρομάντσο

Bear Bones Lay Low: O Βενεζουελάνoς Ernesto Gonzalez έρχεται για μια ψυχεδελική βραδιά στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Φωτο: Stephan C. Kaffa
0

Τι θέα έχεις αυτήν τη στιγμή;

Είμαι στο σπίτι, στο στούντιό μου, και απέναντί μου έχω μουσικό εξοπλισμό και τοίχους καλυμμένους με φωτογραφίες και έργα τέχνης.

— Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική;

Άρχισα να παίζω κιθάρα στα 12, όταν ακόμα ζούσα στη Βενεζουέλα. Αφού μετακομίσαμε στο Βέλγιο με την οικογένειά μου, γύρω στα 16 ξεκίνησα να κάνω πιο «πειραματική» μουσική.

—Τρεις λέξεις που έρχονται στο μυαλό σου όταν σκέφτεσαι τη νέα σου δουλειά, «Ses Kondi»;

Ναρκωτικά, καπνός, νύχτα.

—Ποια ήταν η έμπνευση γι' αυτό το άλμπουμ;

Η πρόσφατη εμμονή μου με τη μουσική, που εστιάζει στον ρυθμό και στον χορό, ξεκίνησε από τον Raymonde και τον Tolouse Low Trax. Και οι δύο με έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό.

Ψάχνω συνέχεια για δίσκους και καινούργια μουσική, αλλά επιστρέφω και σε πράγματα «κλασικά» για μένα. Τον τελευταίο καιρό έχω κολλήσει με τον Matthew Bower.

Εκτός από τη μουσική, τα τελευταία χρόνια αντλώ τεράστια έμπνευση μέσα από ψυχεδελικές εμπειρίες, από την κουλτούρα των ιθαγενών και την αναρχική σκέψη. Όλα αυτά με κάνουν να βλέπω τη ζωή διαφορετικά και την ομορφιά γύρω μου.

Bear Bones Lay Low: O Βενεζουελάνoς Ernesto Gonzalez έρχεται για μια ψυχεδελική βραδιά στο Ρομάντσο Facebook Twitter
Φωτο: Gabriela Gonzalez

—Παίζεις συχνά σε ασυνήθιστα μέρη. Μέχρι στιγμή ποιο είναι το αγαπημένο σου;

Δύο από τις πιο αξέχαστες συναυλιακές εμπειρίες που έχω ζήσει ήταν στη Γαλλία, δύο διαφορετικά καλοκαίρια. Η πρώτη ήταν τον Ιούλιο του 2016, όταν έπαιξα στο Φεστιβάλ Echos, που πραγματοποιήθηκε στην κορυφή ενός βουνού και κράτησε είκοσι τέσσερις ώρες. Εκεί ένιωσα τη μουσική μου να ταιριάζει τέλεια με το περιβάλλον.

Η δεύτερη φορά ήταν πέρσι το καλοκαίρι, σε ένα μικρό φεστιβάλ που έστησαν κάποιοι φίλοι μου, το Division. Έπαιξα στις όχθες του ποταμού La Loire από τις πέντε το πρωί, όταν ήταν ακόμα σκοτάδι, μέχρι τις έξι που βγήκε ο ήλιος. Ήταν σαν να μην έπαιζα εγώ, σαν να ήμουν κάποιο είδος μέντιουμ. Όταν άνοιξα τα μάτια μου, το τραπέζι μπροστά μου ήταν γεμάτο κόκαλα και φύκια που είχε μαζέψει ο κόσμος απ' το ποτάμι.

—Τι θες να κάνεις οπωσδήποτε στην Αθήνα;

Να περάσω χρόνο και να γνωρίσω καλύτερα τους φίλους που έχω κάνει στην πόλη.

 

Info

15/3, 21:00

Ρομάντσο (Αναξαγόρα 3-5)

Εισ.: 6 ευρώ

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ