ΤΟ «SYZYGY»
του Autow Nite Superstore είναι από τα πιο όμορφα κομμάτια που ακούσαμε τελευταία, με ένα ατμοσφαιρικό βίντεο της Έφης Παππά, το «Jersey Pool» είναι το σάουντρακ της αμηχανίας λίγο πριν ο κόσμος ξαναζωντανέψει μετά την πολύμηνη καραντίνα. Ένα παραλήρημα από αστικές εικόνες από πολλά μέρη του κόσμου λίγο μετά την ανατολή.

 

Το νέο άλμπουμ του Autow Nite Superstore, που μόλις κυκλοφόρησε, είναι γεμάτο από σύγχρονους ήχους και εικόνες της Αθήνας και είναι ένα άλμπουμ που γεννήθηκε και ολοκληρώθηκε μέσα σε δύο lockdowns. Ωστόσο, είναι ένα άλμπουμ αισιόδοξο και πιο μελωδικό απ' οτιδήποτε έχει κάνει μέχρι τώρα ο ANS. Έχει τίτλο «Head Over Hills», παραφράζοντας ένα παλιό τραγουδάκι των Tears For Fears…     

 

ARARI

Γράφτηκε το φθινόπωρο και αρχικά προοριζόταν να έχει ένα πιο grime ύφος, όπως και κάποια ακόμα κομμάτια του δίσκου. Στην πορεία άλλαξε χροιά, μπήκαν πιο γλυκά στοιχεία και «έσπασε» με κάποιες τονικές αλλαγές που το έκαναν πιο bright, πιο «άνοιξη». Είναι ένα mixed-feelings track, ηχητικά αρκετά ανοιχτό και με στοιχεία που παρουσιάζονται και στη συνέχεια του άλμπουμ, οπότε και ένιωσα ότι είναι αυτό που ήθελα για την πρώτη επαφή κάποιου με το πρότζεκτ.

 

JERSEY POOL

Techno, βαρύ bass και λίγο footwork. To βίντεο που σκηνοθέτησε και έφτιαξε η Έφη Παππά συνοψίζει ακριβώς τις δικές μου εικόνες γι’ αυτό το κομμάτι. Super-fast imagery, ένα εκατομμύριο διαφορετικά καρέ από πορτρέτα μέχρι παράθυρα, τρένα, γήπεδα και σουβλάκια. Είναι μια βουτιά στο κέντρο μιας ζεστής πόλης κι ένα dededede daaaamn. Περιμένω πολύ ανυπόμονα τη live εκδοχή του, για να ’μαι ειλικρινής θα έχει πολύ ενδιαφέρον το audiovisual experience.

 

FOR YOUNGER BROTHERS (SENT WITH THE JINGLING COWS TO MARKET)

O τίτλος εμπνευσμένος από ένα καταπληκτικό βιβλίο, σε ένα κομμάτι που το νιώθω πολύ κοντά μου. Το βασικό arpeggio βγήκε λίγο κατά λάθος, πειράζοντας ένα synth. Θύμιζε rave και μπήκα κατευθείαν στο κλίμα. Ηχογράφησα με το κινητό ήχους που έτυχε να ακούσω εκείνη τη στιγμή και μου άρεσαν, όπως claps, ένα «ου» και άλλα vocal stabs. Έκατσα όλο το βράδυ και το έγραψα, ήθελα μια ασταμάτητη drumline, μια συνεχόμενη ροή, σαν οδήγηση στην εθνική. Χρειαζόμουν ένα πολύ νυχτερινό στοιχείο, κάτι τελείως cross-over αλλά και γνώριμο. Είχα έναν ρυθμό με έντονα γυρίσματα, μου ταίριαζε πολύ για κλαρινέτο, οπότε και το έστειλα στον μουσικό Χρήστο Κυριαζή, που ηχογράφησε ένα καταπληκτικό solo, και τον ευχαριστώ πολύ.

 

SYZYGY

Έγραψα το πιάνο κάπου πέρσι τέτοια εποχή – το άφησα να με πάει μόνο του γιατί έβγαινε αρκετά αβίαστα, από την αρχή μέχρι το τέλος. Ήξερα τι ακριβώς ήθελα και οι περισσότεροι ήχοι έμειναν ίδιοι μέχρι και το τελικό mix. Έψαχνα μια σοπράνο να εκτελέσει το πρώτο μέρος και γνώρισα τη φανταστική Λία Κολυτά. Μου έστειλε τις ηχογραφήσεις από ένα στούντιο στην Κέρκυρα ένα βράδυ και λίγο μετά ήταν έτοιμο το πρώτο σινγκλ. Για το βίντεο θα μπορούσα να μιλάω για μέρες, μια υπέροχη εμπειρία με υπέροχους ανθρώπους. Η Έφη έφερε εις πέρας ένα μεγάλο έργο και το παρέδωσε έχοντας δώσει σε αυτό πολύ υψηλή αισθητική. Είχαμε απίστευτα performances από την Νατάσα και τον James και πολύ φορτισμένες στιγμές στο γύρισμα, δεν ήταν απλώς ένα γύρισμα. Ήταν μια εντελώς ανεξάρτητη παραγωγή, οπότε αποτελεί μεγάλη επιτυχία το ότι μπορέσαμε να το ολοκληρώσουμε από πλευράς παραγωγής με την Έφη – και ευχαριστούμε πολύ όσους μας βοήθησαν σε αυτό.

 

JUGGERNAUT

Ένα drum'n'bass κομμάτι με κάποια cinematic στοιχεία. Αρχικά προοριζόταν για αρκετά dance track, στην πορεία μπήκαν πιο απλωμένοι ήχοι και έγχορδα και πήρε άλλη μορφή. Σε ένα από τα sessions, και καθώς το τρακ έπαιζε στο background, έπεσα πάνω στο story ενός τύπου στο Instagram που είχε ένα πολύ hyped vocal reaction σε κάτι που έβλεπε – αν θυμάμαι καλά ήταν σαν να βγήκε κατευθείαν από feat σε κάποιο drill track. Τον σάμπλαρα κατευθείαν και τον έβαλα πάνω στο πρότζεκτ, όπως ακούγεται στη μέση περίπου. Του έστειλα μήνυμα κατευθείαν μετά με το κομμάτι, του λέω «yo, i sampled your story, hope it’s fine lol» και ενθουσιάστηκε, γελάσαμε αρκετά.

 

EVERYTHING/ANYBODY

Ένα αρκετά personal κομμάτι, που το άφησα να εξελιχθεί μόνο του. Δεν έχει κλασική δομή ούτε κύρια μέρη, μπαινοβγαίνουν elements και γίνεται συνέχεια κάτι άλλο. Με εξιτάρει πολύ αυτό και το πώς μπορεί πραγματικά να σε βγάλει κάπου, που το καταλαβαίνεις αργότερα. Τις περισσότερες φορές αυτός είναι και ο τρόπος που επιλέγω να δουλεύω, όπου υπάρχει ο χώρος. Το track οδηγείται από βαθιές χαμηλές συχνότητες και ήθελα όλα αυτά τα μπάσα να οδηγούν σε μια στιγμή κορύφωσης. Νομίζω ήταν και είναι από τις αγαπημένες μου στιγμές του άλμπουμ.

 

YOU WOULDN’T THINK THERE IS MUCH

Ήταν το πρώτο κομμάτι που γράφτηκε μετά το «Conversations». Το ξαναέπιασα όταν άρχισα να ολοκληρώνω το άλμπουμ, το αποδόμησα και μπήκαν νέα στοιχεία. Τα rap verses στο δεύτερο μισό τού προσδίδουν ένα brutal honesty και ηχητικά είναι κάτι που θα ήθελα πολύ να ενώσω, ένα πιο grime album δηλαδή.

 

AISLES

Πριν από κάναν χρόνο είχα πάρει ένα παλιό vintage organ που, παρότι είχε φάει μπόλικα ψωμιά και έπαιζε με δική του βούληση και χαρακτήρα, είχε ένα πολύ ωραίο και ζεστό ηχόχρωμα. Το κομμάτι αυτό είναι γραμμένο κατά κύριο λόγο σε αυτό το organ, μία μέρα πέρσι το καλοκαίρι. Το βρήκα τυχαία ξανά όταν τελείωνα το άλμπουμ και ένιωσα πως έχει ένα συναίσθημα που το ενώνει με τις συνολικές εικόνες του πρότζεκτ. Το περάσαμε από ένα tape recorder και μπήκε ως τελευταίο track του δίσκου.

 

----------------

Links:

https://autownitesuperstore.com

https://found.ee/headoverhills

Youtube (w/ music videos)

Spotify

Bandcamp

Website

Instagram

Facebook