25 χρόνια μετά τη θρυλική Βlond Ambition, oι χορευτές της Μαντόνα αποκαλύπτουν την αλήθεια εκείνης της εποχής

25 χρόνια μετά τη θρυλική Βlond Ambition, oι χορευτές της Μαντόνα αποκαλύπτουν την αλήθεια εκείνης της εποχής Facebook Twitter
Σκηνή από το Strike a Pose. Ο χορευτής Carlton Wilborn.
1

Ως "ντοκιμαντέρ για ένα ντοκιμαντέρ" περιγράφει ο Guardian το "Strike a Pose" για τη ζωή των χορευτών που είχε στο πλευρό της η Madonna στην περιοδεία της Blond Ambition το 1990 και το πού βρίσκονται σήμερα, μετά από εκείνη τη "χρυσή εποχή".

Σε εκείνη την θρυλική περιοδεία, η Madonna αποκάλυψε τις διαθέσεις της για όσα θα ακολουθούσαν τα επόμενα χρόνια. Μαζί της είχε επί σκηνής επτά καλογυμνασμένους κι εξαιρετικά ταλαντούχους άνδρες χορευτές που σε συνδυασμό με τις προκλητικούς στίχους περί σεξ και θρησκείας έκαναν το σκανδαλώδες "Blond Ambition" να προκαλέσει αντιδράσεις μέχρι και στο Βατικανό, χαρακτηρίζοντάς το "σατανικό" αλλά κάνοντάς την ταυτόχρονα την απόλυτη "Βασίλισσα της Ποπ". Τότε είχε κυκλοφορήσει και το πολύκροτο ντοκιμαντέρ "Truth or Dare" (aka In Bed With Madonna) από τα backstage των συναυλιών, που έδειχνε την διάσημη τραγουδίστρια σε σκηνές πρωτοφανείς για το star system της εποχής. Η Μαντόνα έκλαιγε στον τάφο της μητέρας της, χόρευε, φλέρταρε και χαριεντίζονταν με τους χορευτές της σε ένα κρεβάτι ενώ στην ιστορία έχει περάσει η σκηνή που την κατέγραφε να δείχνει πώς κάνει στοματικό έρωτα χρησιμοποιώντας ένα μπουκάλι ενώ σε άλλο σημείο χορευτές αντάλλαζαν φιλιά.

Το σημερινό "Strike a Pose" είναι κάτι σαν sequel εκείνης της εποχής αφού ασχολείται με τους συγκεκριμένους χορευτές και το τι έχει γίνει στη ζωή τους από τότε. Όλοι τους, εκτός από έναν, ήταν ομοφυλόφιλοι (straight είναι μόνο ο Oliver Crumes III) και κανείς τους δεν ήταν λευκός. Δύο από αυτούς, τους Jose Gutierez και Luis Camacho, η Madonna τους είχε ανιχνεύσει στο κίνημα Vogue της Νέας Υόρκης, τον underground gay χορευτικό κόσμο που ενέπνευσε το χιτ "Vogue". Το νέο ντοκιμαντέρ αποκαλύπτει επίσης πως τρεις από αυτούς είχαν διαγνωστεί με AIDS πριν συμμετάσχουν στην περιοδεία, σε μια εποχή που η ασθένεια σήμαινε πρόωρο και φρικτό θάνατο. 

Παρά την επιδεικτικά χαρούμενη εικόνα που προσπαθούσε να περάσει το Blonde Ambition και τα onstage λόγια αλληλεγγύης από την πλευρά της Madonna απέναντι στους οροθετικούς, οι χορευτές της δεν ένιωθαν καθόλου άνετα να μοιραστούν το νέο, ούτε μαζί της ούτε καν μεταξύ τους. Ο χορευτής Carlton Wilborn θυμάται πως είχε απαγορεύσει σε γιατρό του που τον κούραρε στην Ιαπωνία να πει στην Madonna πως δεν ένιωθε καλά. Σε όλο το ντοκιμαντέρ γίνεται παραπάνω από σαφές πως το να είσαι ατρόμητος και ειλικρινής είναι μια πολυτέλεια μόνο για τους μεγάλους σταρ, όλοι οι υπόλοιποι πρέπει να κάνουν αναγκαστικά υποχωρήσεις. 

25 χρόνια μετά τη θρυλική Βlond Ambition, oι χορευτές της Μαντόνα αποκαλύπτουν την αλήθεια εκείνης της εποχής Facebook Twitter
Express yourself: Η Madonna και χορευτές που ήταν μαζί της στην περιοδεία "Blond Ambition".

Παρόλο που το Truth or Dare έδειχνε μια Madonna να κυλιέται με τους χορευτές της στο κρεβάτι, σε μια σχέση πιο στενή κι από τον διάσημο κορσέ του Gaultier που φορούσε τότε, τελικά τρεις από αυτούς της έκαναν μήνυση, άκρως δυσαρεστημένοι με το αποτέλεσμα του ντοκιμαντέρ. Ένας από τους τρεις, ο Gabriel Trupin που πέθανε από AIDS το 1995, είχε δυσαρεστηθεί που το "on camera" φιλί του με έναν άλλο χορευτή είχε εκθέσει την σεξουαλικότητά του σε ολόκληρο τον κόσμο, παράπονα που η Madonna είχε αγνοήσει επιδεικτικά. "Δεν ήταν δικό του statement, ήταν δικό της" λέει συντετριμμένη η μητέρα του Trupin στους σκηνοθέτες του Strike a Pose, Ester Gould και Reijer Zwaan.

Στο ντοκιμαντέρ μιλά κι η μητέρα ενός ακόμη χορευτή, του Gutierez, που δεν μπορεί να καταλάβει γιατί ο ρόλος-κλειδί του γιου της σε ένα τόσο μαζικό πολιτιστικό φαινόμενο εκείνης της εποχής δεν μεταφράστηκε σε μετέπειτα φήμη και περιουσία. Φυσικά, η Madonna προχώρησε αμέσως στο επόμενο project, αφήνοντας τους χορευτές της να προσπαθούν να χωρέσουν τα όσα είχαν συμβεί με την ξαφνική φήμη, με κάποιους να το ρίχνουν μέχρι στο αλκοόλ και τα ναρκωτικά. 

25 χρόνια μετά τη θρυλική Βlond Ambition, oι χορευτές της Μαντόνα αποκαλύπτουν την αλήθεια εκείνης της εποχής Facebook Twitter
Mια από τις εμβληματικότερες ερμηνείες της ποπ κουλτούρας με τη Μαντόνα να τραγουδά ξαπλωμένη το Like a Virgin και να καταλήγει σε ένα κρεσέντο που θύμιζε αυνανισμό με αποτέλεσμα να ξεσηκώσει θύελλα σχολίων

Η Madonna μέχρι στιγμής δεν έχει σχολιάσει τίποτα από όλα αυτά, τα οποία είναι σχεδόν αδύνατον να μην έχει μάθει. Κι ενδεχομένως να μην την ενοχλούν κιόλας, αφού στο ντοκιμαντέρ περιέχονται σκηνές από το Blonde Ambition tour, κάτι που σημαίνει πως έχει δώσει την άδειά της να χρησιμοποιηθούν είτε βλέποντάς το η ίδια, είτε μέσω των δικηγόρων της. 

Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για μια θλιβερή ιστορία, σχολιάζει ο Guardian, που αποδεικνύει πως το να σκαρφαλώνεις στην κορυφή κοντά σε ένα μεγαθήριο είναι σαν να καβαλάς μια τίγρη- που όπως λέει και μια κινέζικη παροιμία, "το δύσκολο είναι όταν θα κατέβεις". 

Μουσική
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Μουσική / Lou: Πόσες ανοιχτά λεσβίες ξέρεις αυτήν τη στιγμή στην ελληνική μουσική σκηνή;

Αυτό που κάνει η Lou στην ελληνική μουσική σκηνή είναι μοναδικό και θαρραλέο: queer μουσική για κάγκουρες με εφόδιο τις μουσικές της γνώσεις και επίγνωση αυτού που εκπροσωπεί, κάνοντας το τραπ όχημα για να περάσει τα μηνύματά της.
M. HULOT
Σοπέν

Πέθανε Σαν Σήμερα / «Κύριοι, ιδού μια μεγαλοφυΐα!»: Πώς ο Σοπέν άνοιξε νέα εποχή στη μουσική για πιάνο

Σαν σήμερα, στις 17 Οκτωβρίου 1849, πεθαίνει από φυματίωση στο Παρίσι ο Πολωνός Φρεντερίκ Φρανσουά Σοπέν, ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του Ρομαντισμού και κορυφαίος πιανίστας.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ

σχόλια

1 σχόλια
Από όπου τα πάρουμε καλό είναι. Είτε ως χoρευτές όσο μας παίρνει ή μέσω μηνύσεων κατόπιν εορτής. Αφού τους εξέθετε γιατί προχώρησαν σε συνεργασία; Προφανώς η Gurdian έχει δίκιο: είναι σκληρή η κατεβασιά.