Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα

Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτό: Elizabeth Rovit/LIFO
0
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτό: Elizabeth Rovit/LIFO

Ο Ben Montero είναι από την Αυστραλία. Ο Ben είναι γνωστός για τις υπέροχες ψυχεδελικές εικονογραφήσεις του για συγκροτήματα όπως οι Hot Chip (η τελευταία αφίσα που έφτιαξε για μια συναυλία τους ήταν σε όλους τους σταθμούς του Παρισιού), οι Tame Impala και οι Pond. Οι ήρωες του είναι ανθρωπόμορφα ζώα (τελευταία έχει μια εμμονή με τα βατραχάκια) που παλεύουν με την μελαγχολία και το παράλογο. To έργο του είναι μοναδικό και ακαταμάχητο και έχει μια γλυκόπικρη γεύση που όμως με ένα περίεργο τρόπο σου προκαλεί αισιοδοξία. Ο Ben επίσης είναι μουσικός. Χρησιμοποιεί το επίθετό του Montero για την μουσική του και τώρα ετοιμάζει την δεύτερη δισκογραφική του δουλειά. Την Αθήνα την αγάπησε τόσο πολύ την πρώτη φορά που ήρθε που δεν ήθελε να φύγει και ας πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας μέσα στο σπίτι του. Αλλά επέστρεψε για άλλες 2 φορές και τώρα κάνει μια έκθεση και παρουσιάζει το έργο του για μια μέρα στο VCA στο Ψυρρή.

— Πού βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή;
Στο σπίτι της φίλης μου της Βικτώριας στην πλατεία Βικτωρία. Είμαι από την Βικτώρια της Αυστραλίας.

— Πόσες φορές έχεις έρθει στην Ελλάδα;
Αυτή είναι η τρίτη φορά. Πήγαμε με τον αδερφό μου στην Κρήτη. Κολυμπήσαμε και βρήκαμε ένα κρανίο τράγου.

Τα πάντα ήταν μια μεγάλη έκπληξη επειδή δεν είχα σχεδιάσει να έρθω στην Αθήνα. Ήταν με διαφορά το πιο αγαπημένο μου μέρος στην Ευρώπη αν όχι στον κόσμο.

— Τι σε έφερε στην Αθήνα;

Η μοίρα!

— Τι σου έκανε περισσότερο έκπληξη εδώ όταν έφτασες;

Τα πάντα ήταν μια μεγάλη έκπληξη επειδή δεν είχα σχεδιάσει να έρθω στην Αθήνα. Ήταν με διαφορά το πιο αγαπημένο μου μέρος στην Ευρώπη αν όχι στον κόσμο.

— Πώς σου φάνηκε γενικά;

Υπέροχο, φιλικό, συναρπαστικό και με καλά vibes. Κι έφαγα πολύ σουβλάκι.

— Ποιο ήταν το αγαπημένο σου μέρος στην Αθήνα;

Το κρεβάτι. Επίσης μου άρεσε το πάρκο με τις χελώνες [Ζάππειο] και όλα τα μπαρ. Μου άρεσε μέχρι και η Ομόνοια! Μου αρέσουν επίσης οι λαϊκές και ο καιρός.

Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτό: Elizabeth Rovit/LIFO

— Πες μας μερικά πράγματα για τον εαυτό σου.

Ζωγραφίζω όλη μέρα και όλη νύχτα και επίσης κάνω μουσική. Γράφω τραγούδια στο πιάνο και στην κιθάρα αλλά δεν είμαι ειδικός σε τίποτα από τα δύο. Μου αρέσουν οι νερομπογιές, το soft rock και να ταξιδεύω με αεροπλάνα.

— Πώς ξεκίνησες να ζωγραφίζεις; Ξεκίνησες να γράφεις μουσική ή να ζωγραφίζεις πρώτα;

Δεν ήμουν καλός στα σπορ, έτσι η ζωγραφική φαινόταν η πιο ασφαλής επιλογή. Επίσης με έκανε αντικοινωνικό γιατί δεν είχα μεγάλη επαφή με τον κόσμο. Ξεκίνησα να ζωγραφίζω όταν ήμουν πολύ μικρός και μετά η ζωγραφική πέρασε σε δεύτερη μοίρα, επειδή άρχιζα να παίζω σε μπάντες και έπαθα εμμονή με το τραγούδι. Πριν από λίγα χρόνια ξεκίνησα να κάνω πόστερ για μπάντες και τότε ασχολήθηκα πάλι με τη ζωγραφική και συνεχίζω μέχρι σήμερα.

— Γιατί έχεις εμμονή με τα βατράχια;

Δεν έχω. Είναι απλά αστεία και έτυχε να τα ζωγραφίζω εδώ και λίγο καιρό. Πριν ήταν σκυλιά και τώρα κουνέλια.

— Υπάρχει κάποιος βασικός ήρωας σε αυτά που κάνεις;

Όχι ακόμη.  Προσπαθώ να κρατήσω έναν χαρακτήρα όσο μπορώ, αλλά τελικά τους βαριέμαι.

Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτό: Elizabeth Rovit/LIFO

—Πώς θα περιέγραφες αυτά που κάνεις;

Δεν θα ήθελα να το κάνω. Είμαι φρικτός στο να περιγράφω πράγματα για τον εαυτό μου. Πάντοτε μου φαίνεται χαζό να αποκαλείς τον εαυτό σου καλλιτέχνη, αλλά αυτό γράφω ως επάγγελμα στα χαρτιά. Είναι ένας visual artist που λίγο πολύ δουλεύει σε μια μουσική αρένα και είμαι ένας ποπ τραγουδιστής που δεν του αρέσει να κάνει συναυλίες.

— Πόσο σημαντική είναι η μουσική στην ζωή σου;

Αγαπάω την μουσική. Όσο σημαντική είναι στον καθένα, φαντάζομαι.

— Πες μας λίγο για την μουσική σου.

Τελευταία, το βασικό μου μουσικό πρότζεκτ λέγεται Montero. Γράφω κομμάτια και τραγουδάω και δεν χρειάζεται να κουβαλάω βαρύ εξοπλισμό για αυτό. Ο Montero κυκλοφόρησε ένα άλμπουμ πριν από δύο χρόνια που είχε τίτλο The Loving Gaze και τώρα ένα καινούργιο που τελειώνει αυτό το διάστημα.

— Από που αντλείς έμπνευση;

Φαντασία, μουσική, ανασφάλεια και ομορφιά.

Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter

— Τι θα δείξεις στην έκθεση;

Θα δείξω πρόσφατη δουλειά μου. Καρτούν, κόμικς και αφίσες για μπάντες, πολύχρωμα χαζοχαρούμενα πράγματα. Θα δείξω επίης ένα κόμικς περιορισμένων αντιτύπων που έκανα με ήρωα ένα βάτραχο. Είναι όλα πράγματα που δημιούργησα σε όλη την διάρκεια της διαμονής μου στην Αθήνα και έχουν να κάνουν κυρίως με το άγχος, την μοναξιά, το ρομάντσο, τα όνειρα και την πίτσα στο κρεβάτι.

— Γιατί διάλεξες το VCA για να δείξεις την δουλειά σου;

Επειδή έχει πλάκα και είναι ανεπιτήδευτο. Στην πόλη μου στην Μελβούρνη VCA είναι τα αρχικά του  Victorian Collage of the Arts. Τώρα επομένως μπορώ να λέω ότι κατάφερα να μπω στο VCA και οι Αυστραλοί θα εντυπωσιαστούν από την ακαδημαϊκή μου επιτυχία.

— Επόμενα σχέδια;

Αυτή στιγμή δουλεύω σε 2 παιδικά βιβλία, ένα μεγάλο κόμικς, ένα βίντεο κινουμένων σχεδίων και κάποιες συνεργασίες με έναν οίκο μόδας που θέλει να χρησιμοποιήσει τη δουλειά μου. Επίσης θα κυκλοφορήσω το νέο μου σινγκλ με το γκρουπ μου τους Montero και θα ασχοληθώ με την μουσική για λίγο.

— Τι θα σου λείψει στην Ελλάδα;

Το σουβλάκι. Στην Αυστραλία είναι 2 φορές μεγαλύτερο αλλά 4 φορές πιο ακριβό.

Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτό: Elizabeth Rovit/LIFO
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτό: Elizabeth Rovit/LIFO
Τα μελαγχολικά βατραχάκια του Ben Montero στην Αθήνα Facebook Twitter
Φωτό: Elizabeth Rovit/LIFO

Ο Ben Montero θα εκθέσει τα σκίτσα του στο VCA [Μελανθίου 8, Ψυρρή] την Πέμπτη 22 Οκτωβρίου

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Ρεπορτάζ / Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Στο βιβλίο του «Ο πλαστογράφος του Φράνκο», ένας ντετέκτιβ από τη Σεβίλλη ισχυρίζεται πως μεγάλα μουσεία, μεταξύ των οποίων και η ελληνική Εθνική Πινακοθήκη, έχουν αγοράσει πιστά αντίγραφα έργων του Ελ Γκρέκο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μέσα στο εργαστήριο του Χριστόφορου Κατσαδιώτη 

Εικαστικά / Ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης αναδεικνύει το άχρηστο σε τέχνη

Το εργαστήριο του χαράκτη, όπου ξεδιπλώνεται ένα σύμπαν βγαλμένο από κάποιο σκοτεινό παραμύθι, μεταφέρεται προσωρινά σε μια σχεδόν κρυμμένη αίθουσα του μουσείου Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ