Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter

Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν

0

Η έκθεση των Αποφοίτων της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών αποτελεί έναν από τους παλαιότερους και σταθερότερους θεσμούς στα εικαστικά δρώμενα της Ελλάδας. Μέσα από την έκθεση δίνεται η ευκαιρία στο κοινό να γνωρίσει από κοντά το έργο δημιουργών που τώρα ξεκινούν την εικαστική τους σταδιοδρομία και να αποκτήσει μια αντιπροσωπευτική εικόνα των σύγχρονων εικαστικών τάσεων, όπως αυτές διαμορφώνονται διεθνώς.

Ακολουθώντας διαχρονικά αυτές τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές, η ΑΣΚΤ αντιμετωπίζει πλέον τον εν λόγω θεσμό όχι μόνο ως ένα αποκλειστικά εκθεσιακό γεγονός αλλά και ως ένα επιπλέον πλαίσιο καλλιτεχνικού, εκπαιδευτικού και επιμελητικού πειραματισμού.

Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Κρητικού Σεβαστή, «Σχολική παρέλαση», 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Λουλούδης Γιώργο, «Ύπνος – Στάδιο 5», 2016
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Λεωνί Καπέλη, «Η αβάσταχτη ελαφρότητα του φαίνεσθαι»
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Μυλωνάς Αναστάσιος, “Split in space portrait”, 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Ντούρας Αλέξανδρος, «Χωρίς Τίτλο», εγκατάσταση, 2018
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Χοτζόγλου Βέρα, “Rausch”, 2017-2018
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Αλεξανδρή Αναστασία, “Gobblegum”, 2019, τµήµα από την εγκατάσταση.
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Μίντη Κατερίνα, «Χωρίς Τίτλο», τµήµα από την εγκατάσταση, 2018
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Κατσαρού Ιόλη, «Χωρίς Τίτλο», 2020
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Βερελή Ευγενία, Άποψη από την παρουσίαση της διπλωματικής εργασίας, 2018
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Καραλής Ορέστης, «Ο καλλιγράφος, ο γλύπτης και ο αναρριχητής», 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Πολυδώρου Φωτεινή, “Plasmata”, 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Μαραγκάκη Ελένη, “Cities”, 2018
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Διώτης Θωµάς, τμήμα από την εγκατάσταση «The acathist chair», 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Πλατανιά Ελένη, “Garden”, 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Παρέ Χλόη, “What is cosmos”, τµήµα από την εγκατάσταση, 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Παπαδάκης Γιάννης, «Χωρίς Τίτλο», 2018
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Δηµακογιάννη Χριστίνα, «Ενθύµηση», 2018
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Παντελής Γιώργος, «Τα αγάλματα δεν ομιλούν», 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Τροµπούκης Παντελής, «Υπεράνω Μοµφής», 2019
Οι απόφοιτοι της Σχολής Καλών Τεχνών εκθέτουν Facebook Twitter
Μουτσολάρι Κέβιν, “My old sweater“, στιγμιότυπο από ψηφιακό βίντεο, 2019

«Απόφοιτοι 2017-2018 & 2018-2019»

Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών - Εκθεσιακός χώρος «Νίκος Κεσσανλής»

23/10-22/11/2020

Επιμέλεια έκθεσης: Ηλιάνα Φωκιανάκη

 

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ελένη Βερναδάκη: Η κορυφαία Ελληνίδα κεραμοπλάστρια σε μια σπάνια συνέντευξη με τη LIFO

Οι Αθηναίοι / Ελένη Βερναδάκη: Η κορυφαία Ελληνίδα κεραμοπλάστρια σε μια σπάνια συνέντευξη με τη LIFO

Γεννήθηκε στην Κρήτη το 1933 και ζει στην Αθήνα. Τα τελευταία πενήντα περίπου χρόνια δούλευε, αν όχι στο πιο όμορφο, τουλάχιστον σε ένα από τα ομορφότερα εργαστήρια κεραμικής της χώρας, που σχεδίασε για εκείνην ο Τάκης Ζενέτος. Σίγουρα είναι η πλέον αναγνωρισμένη προσωπικότητα του καιρού μας σε αυτόν τον κλάδο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ