Νeon Extropic Optimisms: η in situ έκθεση του Άγγελου Πλέσσα στην Breeder

Νeon Extropic Optimisms: η in situ έκθεση του Άγγελου Πλέσσα στην Breeder Facebook Twitter
0
Νeon Extropic Optimisms: η in situ έκθεση του Άγγελου Πλέσσα στην Breeder Facebook Twitter

Η γκαλερί The Breeder παρουσιάζει την in situ εγκατάσταση neon ☮ Extropic Optimisms του Άγγελου Πλέσσα στην πρόσοψη του κτιρίου της οδού Ιάσονος, στα πλαίσια του πρότζεκτ The Breeder Skin, το οποίο κάθε χρόνο αναλαµβάνει ένας διαφορετικός  καλλιτέχνης.  



Σύμφωνα με τον καλλιτέχνη:

◘ Το έργο αναφέρεται ◐ σε σύµβολα ♆ εµπνευσµένα από την αρχαιοελληνική  ☗  και µεσοποτάµια ♝ εικονογραφία αλλά και στα πλέον οικιοποιηµένα σύµβολα ↺ της ιντερνετικής κουλτούρας ☈. Στην σύγχρονη υπερσυνδεδεµένη ✆ πραγµατικότητα ☌ µια νέα τεχνοπαγανιστική   εικονογραφία αναδύεται και διαδίδεται κυρίως µέσα από ✄ copy paste Unicode ⌘ χαρακτήρες.



▣ Το Extropic Optimisms είναι ☘ µία αυθόρµητη αφήγηση της ανθρώπινης  ₪ ιστορίας ✍. Αποτελείται από Ανθρωπόµορφες φιγούρες ☻ Ιπτάµενα όντα ▰ Ζώα ♞ σύµβολα που σχετίζονται µε αρχέγονα φαινόµενα όπως η γέννηση,  η γονιµότητα ✿ η κάθαρση, ☨ αλλά και µε πιο σύγχρονα βιώµατα όπως η συνδεσιµότητα, ♺  η επικοινωνία, ☊ η σωµατική ανάγέννηση ☍ και η δηµιουργικότητα ✍ 

 

✔To Extropic Optimisms είναι ένα ενεργειακό ☯ σύµβολο, ένα τάλισµαν που έλκει θετική ενέργεια ◈ cyber και µη. Θα µας φέρει νέους φίλους ⚢ στο ίνσταγκραµ και το facebook, θα αποθαρρύνει τους χάκερς ☢ θα πολλαπλασιάσει τα λάικς και τα retweets ♆, και θα εξορκίσει ☥ τις µη εφικτές συνδέσεις.  

   

(Τα σύμβολα του κειμένου είναι μέρος του πρότζεκτ).               

  

Νeon Extropic Optimisms: η in situ έκθεση του Άγγελου Πλέσσα στην Breeder Facebook Twitter
           

            

  ▁ ▂ ▃ ▄ ▅ ▆ ▇ EXTROPIC OPTIMISMS ▇ ▆ ▅ ▄ ▃ ▂ ▁   
 



☀ Εγκαίνια: 17 Δεκεµβρίου 2015, 8.00-10.00µµ 



☸ Διάρκεια: Δεκέµβριος 2015 – Νοέµβριος 2016 



♜ Διεύθυνση: Ιάσονος 45, 10436, Αθήνα

   


               

Ο Άγγελος Πλέσσας ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Είναι ο ιδρυτής και επιµελητής του "The Eternal Internet Brotherhood" ενός συλλογικού, ετήσιου residency / summit / project που πραγµατοποιείται σε διάφορα µέρη του κόσµου (Ανάφη, 2012, Xilitla, 2013, Νεκρή Θάλασσα, 2014, Malaspina Castle, Τοσκάνη 2015).  Ο Άγγελος Πλέσσας είναι ο νικητής του βραβείου ΔΕΣΤΕ 2015. Αυτή την περίοδο η Στέγη Γραµµάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση παρουσιάζει το έργο του Ethereal Sunrise που έγινε σε ειδική ανάθεση.

Έχει παρουσιάσει την δουλειά του σε πολλές εκθέσεις µεταξύ των οποίων συµπεριλαµβάνονται: Βραβείο ΔΕΣΤΕ 2015, Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, Αθήνα (2015), “Mirage Machines” ατοµική έκθεση στην γκαλερι The Breeder, Aθήνα, (2015), ”Supersuperstudio”, PAC Milano σε επιµέλεια Ανδρέα Αγγελιδάκη, Vittorio Pizzigoni and Valter Scelsi, (2015), Narcissus Now: The Art Wall, Onassis Culltural Center, Νέα Υόρκη (2015), "Α Cab" σε επιµέλεια Valentinas Klimasauskas, Kunsthalle Athena, (2014), "Food" σε επιµέλεια της Adelina von Furstenberg στο MuCEM στην Μασσαλία (2014), "Scenes d' Europe" σε επιµέλεια της Florence Derieux και του Antoine Marchand, Frac Champagne-Ardenne (2013), Frieze Projects σε επιµέλεια Nicola Lees, Frieze London (2013), "This must be the place" στην Kunsthalle Athena (2013),  The Twilight of the Idols, Every Website is a Monument, Cell Projects, London "Word of Mouth", 3η Μπιενάλε της Αθήνα, (2011), 3η Μπιενάλε της Θεσσαλονίκης "A Rock and a hard place", σε επιµέλεια Paolo Colombo, Mahita Ebu, και Μαρίνας Φωκίδη, "The Angelo Foundation School of Music" σε επιµέλεια του Σταµάτη Σχιζάκη στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στην Αθήνα (2011),  "Visual Dialogues", Στέγη Γραµµάτων και Τεχνών του Ιδρύµατος Ωνάση (2010), "Spendid Isolation", 2η Μπιενάλε της Αθήνας σε επιµέλεια Cay Sophie Rabinowitz (2009), The Angelo Foundation Headquarters (with Andreas Angelidakis), curated by Maria Ines Rodriguez, Jeu De Paume, Paris, "Διευρυµένες Οικολογίες" σε επιµέλεια Δάφνης Βιτάλη στο ΕΜΣΤ, Αθήνα (2009), "Σε Ενεστώτα Χρόνο", ΕΜΣΤ, Αθήνα (2007), "Her(his)story" σε επιµέλεια Μαρίνας Φωκίδη στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.   

Νeon Extropic Optimisms: η in situ έκθεση του Άγγελου Πλέσσα στην Breeder Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε – ενεργεί, αντιδρά και μεταβάλλεται συνεχώς»

Εικαστικά / Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε»

Η εικαστικός μιλάει για την εγκατάσταση με την οποία θα εκπροσωπήσει στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2026 την Κύπρο, για την επιρροή της χώρας στο έργο της και για τη θέση του καλλιτέχνη στη σύγχρονη κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το μαγευτικό, υπερβατικό σύμπαν της Yayoi Kusama προσγειώνεται στην Ευρώπη

Εικαστικά / Tα πλοκάμια και οι κολοκύθες της Yayoi Kusama προσγειώνονται στην Ευρώπη

Από τη Βασιλεία ξεκίνησε η ευρωπαϊκή περιοδεία της μεγάλης αναδρομικής έκθεσης της πιο διάσημης και πιο επιτυχημένης εν ζωή εικαστικού στον κόσμο, με περισσότερα από 300 έργα που καλύπτουν επτά δεκαετίες.
THE LIFO TEAM
Τι μυστήριο κρύβει η ιστορία της αυτοπροσωπογραφίας του Κουρμπέ;

Εικαστικά / «Ο απελπισμένος»: Ο περίφημος πίνακας του Κουρμπέ εκτίθεται ξανά μετά από 20 χρόνια

Ίσως το πιο γνωστό έργο του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου, «Ο απελπισμένος» θα εκτεθεί στο Μουσείο Ορσέ αρχικά και έπειτα στο Μουσείο Art Mill στη Ντόχα. Ποια είναι η ιστορία του; Σε ποιον ανήκει τώρα ο πίνακας;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα έκθεση αναδεικνύει τη συμβολή των γυναικών στην τέχνη της γεωμετρικής αφαίρεσης

Εικαστικά / Έξι γυναίκες. Έξι πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες της γεωμετρικής αφαίρεσης

Έργα των Όπυ Ζούνη, Etel Adnan, Samia Halaby, Saloua Raouda Choucair, Ebtisam Abdulaziz και Lubna Chowdhary, αποτελούν το υλικό της έκθεσης του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη που ξεκίνησε μόλις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Εικαστικά / Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Αμέτρητες είναι οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από την έκδοση «Ελληνικαί Εθνικαί Ενδυμασίαι», φέρνοντας στο φως την επίδραση που άσκησε η ενδυμασία στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και στην κυρίαρχη μόδα του Μεσοπολέμου.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Και λοιπόν τι;»: Μία έκθεση στον Ταύρο «φωτίζει» το θρυλικό άλμπουμ των Εν Πλω

Εικαστικά / «Οι Εν πλω άφησαν πίσω τραγούδια που συνδέουν όσους ονειρεύονται με παρόμοιο τρόπο»

Έγιναν θρύλοι της εγχώριας μουσικής σκηνής με την κυκλοφορία ενός μόνο άλμπουμ. Μετά, εξαφανίστηκαν. Ο Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου, ο Απόστολος Βασιλόπουλος και η Μαρία-Θάλεια Καρρά επιμελήθηκαν, μετά από δεκαετή έρευνα, μια έκθεση για ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ελληνικής δισκογραφίας. Mίλησαν στη LifO.
M. HULOT
Με Chryssa και Iannis Xenakis η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Εικαστικά / Με Chryssa και Ιάννη Ξενάκη η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Μέσα από 100 έργα και 40 καλλιτέχνες επιχειρείται η διερεύνηση της διεθνούς εξέλιξης του κινήματος το οποίο από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 επαναπροσδιόρισε ριζικά την έννοια του καλλιτεχνικού έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ