Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι

Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
2

Ο Iάπωνας Kazuhiro Tsuji είναι ένας σύγχρονος δημιουργός που ζει και εργάζεται στο Λος Άντζελες. Στο ενεργητικό του έχει μια μεγάλη καριέρα στα ειδικά εφέ μεγάλων κινηματογραφικών στούντιο και μια υποψηφιότητα για Όσκαρ. Είναι σχεδόν απίθανο να μην έχεις δει κάποιες από τις δουλειές του καθώς το όνομά του κρύβεται πίσω από μπλοκμπάστερ όπως "Ο Πλανήτης των Πιθήκων ", το 'Salt' με την Αντζελίνα Τζολί και το "Η Απίστευτη Ιστορία του Μπέντζαμιν Μπάτον".

Αυτή είναι μόνο η μία πτυχή του ταλέντου του και της δημιουργικότητάς του, καθώς αυτές τις μέρες ο Tsuji έχει γίνει το επίκεντρο του εικαστικού ενδιαφέροντος στο Μαϊάμι, όπου στα πλαίσια του SCOPE Miami Beach 2015 παρουσίασε το νέο υπερρεαλιστικό του γλυπτό.

 

Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com

Οι τρισδιάστατες δημιουργίες του από ρητίνη και σιλικόνη έχουν κατά καιρούς αποσπάσει το θαυμασμό, αλλά το τελευταίο του έργο που είναι αφιερωμένο σε μια πολύ ξεχωριστή και αγαπημένη γυναίκα της τέχνης, είναι ίσως και η υπέρτατη απόδειξη της πολύπλευρης δημιουργικότητας του Ιάπωνα. Το γλυπτό της Φρίντα Κάλο, είναι εξωφρενικά αληθινό και αριστοτεχνικά φτιαγμένο ώστε να προκαλεί οφθαλμαπάτες και να κάνει το θεατή να πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής για να το επεξεργαστεί. Η προτομή της ζωγράφου στηρίζεται σε δύο επίχρυσα, χέρια και η κάθε λεπτομέρεια έχει δουλευτεί για πολύ καιρό και με χειρουργική ακρίβεια από τα χέρια του Kazuhiro Tsuji.

Μιλώντας για το έργο του και το πώς αντιμετωπίζει τις προσωπικότητες που έχει "ζωντανέψει""Στόχος μου είναι να φιλοτεχνώ πορτρέτα που υπερβαίνουν τη σύλληψη της ομοιότητας. Έχω δημιουργήσει αυτές τις προτομές από μέσα προς τα έξω, ζωντανεύοντας όσο μπορώ και τη ψυχή του καθενός. Η λεπτομέρεια επιτρέπει την προσεκτική εξέταση του κάθε πόρου στο δέρμα σε μια επαφή τόσο στενή που δεν θα επιτρεπόταν ακόμη και σε εραστές."

 

Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji / kazustudios.com
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Works of Kazuhiro Tsuji
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Eugene Kim / My Modern Met.
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Eugene Kim / My Modern Met.
Αυτή δεν είναι μια φωτογραφία της Φρίντα Κάλο, αλλά ένα υπερρεαλιστικό γλυπτό που μόλις παρουσιάστηκε στο Μαϊάμι Facebook Twitter
Eugene Kim / My Modern Met.

kazustudios.com 

2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Ρεπορτάζ / Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Στο βιβλίο του «Ο πλαστογράφος του Φράνκο», ένας ντετέκτιβ από τη Σεβίλλη ισχυρίζεται πως μεγάλα μουσεία, μεταξύ των οποίων και η ελληνική Εθνική Πινακοθήκη, έχουν αγοράσει πιστά αντίγραφα έργων του Ελ Γκρέκο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μέσα στο εργαστήριο του Χριστόφορου Κατσαδιώτη 

Εικαστικά / Ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης αναδεικνύει το άχρηστο σε τέχνη

Το εργαστήριο του χαράκτη, όπου ξεδιπλώνεται ένα σύμπαν βγαλμένο από κάποιο σκοτεινό παραμύθι, μεταφέρεται προσωρινά σε μια σχεδόν κρυμμένη αίθουσα του μουσείου Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ