Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι»

Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
1

Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter

 

Η συνεργασία της Catherine Martin, ενδυματολόγου της ταινίας O Υπέροχος Γκάτσμπι με την Miuccia Prada ξεκίνησε όταν η Martin χρησιμοποίησε ρούχα από παλιότερες συλλογές της Prada για να γίνουν οι δοκιμές των πλάνων της ταινίας. Αυτά αποδείχθηκαν τόσο πετυχημένα που της ζήτησε να συνεργαστούν στη δημιουργία των γυναικείων ρούχων της ταινίας, κυρίως προσαρμόζοντας φορέματα από προηγούμενες συλλογές της Prada στις προδιαγραφές των Roaring 20s.

Tα περισσότερα από τα 40 κοστούμια που φαίνονται στην έκθεση που έστησε η Catherine Martin με την Μiuccia Prada έχουν φορεθεί από κομπάρσους, με κάποιες εξαιρέσεις, όπως το εντυπωσιακό κρυστάλλινο φόρεμα πολυέλαιος που φοράει η Carey Mulligan σε μια βασική σκηνή.

Η έκθεση φεύγει στις 14 Μαΐου από τη Νέα Υορκη για να παρουσιαστεί  στο Τόκυο στις 14-30 Ιουνίου και μετά στη Σανγκάη από τα μέσα Ιουλίου, πάντα σε μπουτίκ του οίκου Prada.


Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter

Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter
Τα ρούχα των γυναικών του «Υπέροχου Γκάτσμπι» Facebook Twitter

Η Catherine Martin μιλάει για τη συνεργασία της με την Prada στη δημιουργία των κοστουμιών

Design
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

1 σχόλια
Για την ίδια ταινία "The great Gutsby", το όσκαρ ενδυματολογίας απονεμήθηκε τότε (1974) στην ελληνίδα Θεώνη Βαχλιώτη-Ολντριτζ για τα επίσης υπέροχα κοστούμια της.