Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες

Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter
0
Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter

Αν και η εμφάνιση του πρώτου προφυλακτικό από λάτεξ ανάγεται στο 1920, σχεδόν έναν αιώνα πριν, ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει έκτοτε αναφορικά με το σχέδιό τους, την πολύ συγκεκριμένη μυρωδιά και την κολλώδη υφή. Οι απανταχού κατασκευαστές έχουν δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα προκειμένου να τα κάνουν λιγότερο μισητά- από το να τους δώσουν γεύση μπανάνα, σοκολάτα και φράουλα και ραβδώσεις μέχρι να τα κάνουν να φωσφορίζουν στο σκοτάδι ή να τα πακετάρουν σε συσκευασία Star Wars.

Τι θα γινόταν όμως, στην περίπτωση που ένα προφυλακτικό ήταν ταυτόχρονα κι ένα μικρό έργο τέχνης;

Εκεί που εταιρίες σηκώνουν τα χέρια ψηλά, έρχονται οι Julia, Lizza και Manon, τρεις αδερφές από τη Γαλλία να ταράξουν τα νερά με μια νέα γενιά προφυλακτικών, τα «Preservatifs Graphiques» ή «ερωτικά εφήμερα τατουάζ»- όπως τα αποκαλούν.

Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter

Η γαλλική startup Made in Love δημιούργησε προφυλακτικά που είναι ζωγραφισμένα, με τα σχέδια να κινούνται από φλοράλ μέχρι φτερά από παγόνι. Μέχρι στιγμής τα φιλοτεχνούν οι Maëlle De La Forge, Alex & Marine, Anna Borowski και Lilyloca, όλοι
Γάλλοι καλλιτέχνες που ασχολούνται με τη μοντέρνα τέχνη. Όσο για την διαφημιστική καμπάνια, σε αυτήν πρωταγωνιστούν ελληνικά αγάλματα που απεικονίζονται να φορούν τα ευφάνταστα προφυλακτικά.

Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter
Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter
Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter
Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter
Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter
Προφυλακτικά έργα τέχνης - Νέας γενιάς προστασία για εραστές με καλλιτεχνικές ανησυχίες Facebook Twitter

Σύμφωνα με την Made in Love, μπορεί να μην είναι τα πρώτα στο είδος τους, αφού η εταιρία Graphic Armor σου δίνει εδώ και καιρό τη δυνατότητα να αποτυπώσεις όποιο σχέδιο θέλεις σε κάποιο προφυλακτικό κατόπιν παραγγελίας, αλλά σίγουρα είναι τα πιο classy.

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR