Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει»

Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
0
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter

Στο έργο του Γερμανού Klaus Staeck συμπεριλαμβάνονται περίπου 300 αφίσες και πολυάριθμες φωτογραφίες, οι οποίες έχουν παρουσιαστεί σε περισσότερες από 3.000 εκθέσεις. Ευρύτερα γνωστός άρχισε να γίνεται από τη δεκαετία του 1970 λόγω της ενασχόλησής του με την πολιτική. Φρόντιζε για σκάνδαλα, εκφράζοντας τις κοινωνικοπολιτικές απόψεις του με τα καλλιτεχνικά μέσα της σάτιρας και του μοντάζ κειμένου-εικόνας. Θεωρείται πλέον ως ένας από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες στο χώρο της τέχνης της αφίσας.

Στο Goethe-Institut παρουσιάζονται τώρα σαράντα πρωτότυπες αφίσες με θέμα το περιβάλλον. Ήδη πολύ πριν από την ίδρυση της παράταξης των Οικολόγων-Πράσινων στη Γερμανία, ο Klaus Staeck επιχειρούσε να επιστήσει την προσοχή με αφυπνιστικά μοτίβα και σλόγκαν σε θέματα σχετικά με την κλιματολογική αλλαγή, τη μόλυνση της ατμόσφαιρας, την αύξηση του όγκου των απορριμμάτων, το πρόβλημα των πυρηνικών αποβλήτων και τη μόλυνση των ωκεανών. Ορισμένες από τις αφίσες της έκθεσης -αν και συγκαταλέγονται στις παλαιότερες αφίσες με θέμα το περιβάλλον- μοιάζουν να είναι πιο επίκαιρες από ποτέ. Γι' αυτό το λόγο η έκθεση φέρει και τον τίτλο: Τίποτα δεν έχει τελειώσει.

 

 

Πέμπτη 7 Μαρτίου - Τετάρτη 10 Απριλίου

Goethe-Institut

Ομήρου 14-16

Τηλ. 210 36 61 000

Είσοδος ελεύθερη

 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρρυ Σάξον: «Η ιστορία δικαιώνει τους αδικημένους»

Graphic Novel / Χάρρυ Σάξον: «Οι τρανς άντρες υπάρχουμε κι ας το αγνοεί πολύς κόσμος»

Με αφορμή την παρουσίαση του queer κόμικ του «Ο Τηλέμαχος και το Δέρας» στο 9ο Comic Con, ο Χάρρυ Σάξον μιλά για την επιστροφή του μετά από απουσία 13 ετών, για το ταξίδι της φυλομετάβασής του, και για την παρουσία όλων και περισσότερων ΛΟΑΤΚΙ+ δημιουργών στον χώρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ