Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει»

Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
0
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter
Η Τέχνη της Αφίσας: «Τίποτα δεν έχει τελειώσει» Facebook Twitter

Στο έργο του Γερμανού Klaus Staeck συμπεριλαμβάνονται περίπου 300 αφίσες και πολυάριθμες φωτογραφίες, οι οποίες έχουν παρουσιαστεί σε περισσότερες από 3.000 εκθέσεις. Ευρύτερα γνωστός άρχισε να γίνεται από τη δεκαετία του 1970 λόγω της ενασχόλησής του με την πολιτική. Φρόντιζε για σκάνδαλα, εκφράζοντας τις κοινωνικοπολιτικές απόψεις του με τα καλλιτεχνικά μέσα της σάτιρας και του μοντάζ κειμένου-εικόνας. Θεωρείται πλέον ως ένας από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες στο χώρο της τέχνης της αφίσας.

Στο Goethe-Institut παρουσιάζονται τώρα σαράντα πρωτότυπες αφίσες με θέμα το περιβάλλον. Ήδη πολύ πριν από την ίδρυση της παράταξης των Οικολόγων-Πράσινων στη Γερμανία, ο Klaus Staeck επιχειρούσε να επιστήσει την προσοχή με αφυπνιστικά μοτίβα και σλόγκαν σε θέματα σχετικά με την κλιματολογική αλλαγή, τη μόλυνση της ατμόσφαιρας, την αύξηση του όγκου των απορριμμάτων, το πρόβλημα των πυρηνικών αποβλήτων και τη μόλυνση των ωκεανών. Ορισμένες από τις αφίσες της έκθεσης -αν και συγκαταλέγονται στις παλαιότερες αφίσες με θέμα το περιβάλλον- μοιάζουν να είναι πιο επίκαιρες από ποτέ. Γι' αυτό το λόγο η έκθεση φέρει και τον τίτλο: Τίποτα δεν έχει τελειώσει.

 

 

Πέμπτη 7 Μαρτίου - Τετάρτη 10 Απριλίου

Goethe-Institut

Ομήρου 14-16

Τηλ. 210 36 61 000

Είσοδος ελεύθερη

 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Babel»: Το νέο αριστουργηματικό graphic novel του Soloúp

Προδημοσίευση / «Babel»: Το νέο graphic novel του Soloúp

Μια συναρπαστική εικονογραφημένη ιστορία που συνδέει με χιούμορ και συγκίνηση τις αφηγήσεις του παππού του και της παρέας του με τα βιώματα των ανθρακωρύχων κάθε εθνικότητας, γλώσσας και θρησκείας στις στοές του Βελγίου.
M. HULOT
Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Design / Η σύγχρονη τέχνη πιάνει στα χέρια της τα κλασικά έπιπλα «Συρίγος»

Είκοσι δύο δημιουργοί από τον χώρο του design και των τεχνών εμπνέονται από οκτώ αρχειακά κομμάτια της διάσημης επιπλοποιίας, αναδιατυπώνοντας την έννοια του κλασικού επίπλου στην εποχή μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πύλες της

Αποκλειστικές φωτογραφίες / Η παλιά Εθνική Βιβλιοθήκη ανοίγει ξανά τις πόρτες της

Η LiFO μπήκε στο ιστορικό Βαλλιάνειο Μέγαρο το οποίο, μετά την ολοκλήρωση των αναγκαίων εργασιών αποκατάστασης και συντήρησης, θα υποδεχθεί ξανά το κοινό στις αρχές του 2026.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Ένα σπίτι που λέει «ευχαριστώ»

Design / Ένα σπίτι που δίνει χαρά στον πεσιμιστή καλλιτέχνη που κρύβεις μέσα σου

Στο διαμέρισμα του Νίκου Τσιαπάρα στη Θεσσαλονίκη συνυπάρχουν το αρ νουβό, το αρ ντεκό, η ποπ αρτ και το τρας με τους πίνακες του ιδιοκτήτη και τα πορτρέτα των τέως βασιλιάδων, έτσι, για το κιτς του πράγματος.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ