The Face: 1980-2004

The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
3

Το Face ήταν μηνιαίο βρετανικό περιοδικό μουσικής, μόδας και ποπ κουλτούρας και εκδόθηκε για πρώτη φορά το Μάιο του 1980 από τον εκδότη και δημοσιογράφο Nick Logan.

 

Τα εξώφυλλα του περιοδικού είναι θρυλικά και έχουν αναδημοσιευτεί παλιότερα πολλές φορές και στη χώρα μας. Μεγάλα ονόματα από το χώρο της φωτογραφίας απαθανάτιζαν όλη την a-list της σόουμπιζ σε εικόνες που εγγράφηκαν στο συλλογικό υποσυνείδητο των σημερινών σαραντάρηδων.

 

Ιδού μια επιλογή από εξώφυλλα, που κάποιος ποπ ιστοριοδίφης είχε την καλωσύνη να ανεβάσει στο flickr του:

The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Απρίλιος 1995: Ο Στίβεν Κλάιν φωτογραφίζει τον Ίθαν Χοκ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Δεκέμβριος 1995: Ο Ντέιβιντ Λασαπέλ φωτογραφίζει το Λεονάρντο ΝτιΚάπριο
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Μάιος 1996: Ο Μάριο Τεστίνο φωτογραφίζει την Κέιτ Μός
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Οκτώβριος 1997: Ο Ντέιβιντ Λασαπέλ φωτογραφίζει τους Κάμερον Ντίαζ και Γιούαν ΜακΓκρέγκορ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Φεβρουάριος 1998: Ο Σόν Έλις φωτογραφίζει τη Σίρλεϊ Μάνσον των Garbage
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Ιούνιος 1999: Ο Μαρκ Αλέσκι φωτογραφίζει τη Μίσι Έλιοτ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Απρίλιος 2002: Ο Ζαν Μπατίστ Μοντίνο φωτογραφίζει την Κόρτνεϊ Λαβ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Οκτώβριος 2002: Ο Λι Τζένκινς φωτογραφίζει τον Έμινεμ

Η καλύτερη περίοδος στις πωλήσεις του περιοδικού ήταν τα μέσα των 90s, όταν ο εκδότης Richard Benson φρόντιζε ώστε η ύλη του περιοδικού να αντανακλά τέλεια τις τάσεις στη μουσική, την τέχνη και τη μόδα, ενώ ο καλλιτεχνικός διευθυντής Lee Swillingham άλλαζε την εικόνα του περιοδικού εισάγοντας νέα φωτογραφικά concept.

 

Το τελευταίο τεύχος κυκλοφόρησε το Μάιο του 2004, ενώ το 2011 το Face εισήχθη στη μόνιμη συλλογή του Μουσείου Ντιζάιν στο Λονδίνο καθώς και στην έκθεση Μεταμοντερνισμού στο Μουσείο V&A.

 

The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Αύγουστος 1989: Κιμ Μπέισινγκερ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Δεκέμβριος 1989: Στο κατώφλι των 90s
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Ιούνιος 1990: Μαντόνα
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Σεπτέμβριος 1990: Πρινς
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Αύγουστος 1992: Red Hot Chili Peppers
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Οκτώβριος 1992: Νένε Τσέρι
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Σεπτέμβριος 1993: Κερτ Κομπέιν
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Νοέμβριος 1993: Μπιορκ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Ιανουάριος 1994: Ναόμι Κάμπελ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Ιούνιος 1994: Κάιλι Μινόγκ
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Οκτώβριος 1995: Ρόμπι Γουίλιαμς
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Ιούλιος 1996: Prodigy
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Ιούλιος 2000: Κλόε Σεβινί
The Face: 1980-2004 Facebook Twitter
Αύγουστος 2003: Ορλάντο Μπλουμ

[via]


 

Design
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

3 σχόλια