47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου!

47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter

Το μουσείο Rijksmuseum, στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας, γνωστό για πολλούς πίνακες του, αλλά κυριότερα για την Βραδινή Περιπολία του Rembrant, κάλεσε τον βραβευμένο καλλιτέχνη Richard Wright να διακοσμήσει το ταβάνι έξω από το δωμάτιο όπου φιλοξενείται ο διάσημος πίνακας.

47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter

Ξαπλωμένος αρκετά μέτρα από το πάτωμα, ο Wright ζωγράφιζε επί μέρες 47.000 μικρά μαύρα αστέρια, ένα προς ένα.

47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter

"Ο Richard Wright ζωγραφίζει σύγχρονες τοιχογραφίες που μετατρέπουν τους εσωτερικούς χώρους ολοκληρωτικά, και ανοίγουν νέες προοπτικές σε αυτόν που αντικρίζει τα έργα του. Χρησιμοποιώντας μαθηματικά υπολογισμένες τεχνικές που ανάγονται στους αρχιτέκτονες της ιταλικής Αναγέννησης, Filippo Brunelleschi και Leon Battista Alberti, σκιαγραφεί αφηρημένα μοτίβα που μπορούν να δημιουργήσουν μέχρι και αυταπάτες."

- Jonathan Jones, Guardian

47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter
47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter

Η υπομονή αλλά και η επιμονή που χρειάζεται για να ζωγραφιστούν σχεδόν 50.000 μικρά αστέρια στο χέρι είναι ασύλληπτη. Και το συγκεκριμένο σχέδιο (αστεράκια..) θα πρέπει να έκανε το όλο εγχείρημα ακόμα πιο δύσκολο για τον καλλιτέχνη.

Το σίγουρο είναι πως αυτός ο έναστρος ουρανός θα έκανε ακόμα και τους πιο νηφάλιους επισκέπτες του Άμστερνταμ να..νιώσουν κάπως περίεργα...

 

 

47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter
47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter

** Η Βραδινή Περιπολία, του Rembrant

 

47.000 αστέρια, ζωγραφισμένα στο χέρι, στο ταβάνι ενός μουσείου! Facebook Twitter

[ via ]

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR