Υπάρχει ακόμα η έννοια του movie star;

Υπάρχει ακόμα η έννοια του movie star; Facebook Twitter
Η Marvel παραμένει το sexiest brand alive και ο πραγματικός σταρ του τρέχοντος σινεμά.
0

Ενώ τα καλλιστεία, εκτός από τα ελληνικά, δεν ανακηρύσσουν Μις Υφήλιος κοπέλα που να μην έχει χρυσό μετάλλιο σε δύο ολυμπιακά αθλήματα  και τουλάχιστον Νόμπελ αστροφυσικής, αντιδρώντας στα φεμινιστικά πυρά που δέχονται επί δεκαετίες, το περιοδικό «People» επιμένει να στεφανώνει ετησίως, γιατί έτσι θέλει και χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν, έναν άνδρα από τον ευρύτερο χώρο του θεάματος (ο Τζον Κένεντι ο νεότερος ήταν και celebrity) ως τον πιο σέξι του κόσμου, κρατώντας ανέπαφη μια παράδοση από τα παλιά χρόνια της πολιτικής ουδετερότητας απέναντι στα φύλα και την αντικειμενικοποίησή τους.

Πέρσι διάλεξαν τον Πολ Ραντ, έναν γλυκό τύπο που δεν γερνά ποτέ και δεν απειλεί κανέναν ‒ τον μυρμηγκάνθρωπο υποδύεται, και για τη δύναμη της ψυχής μιλά ουσιαστικά, κόντρα στο φυσικό μέγεθος. Φέτος, όμως, επανήλθαν στο κλασικό πρότυπο του υπεργραμμωμένου ήρωα με τις σμιλεμένες γωνίες και τα διαπεραστικά μπλε μάτια, δηλαδή τον Κρις Έβανς. «Δεν είναι αυτός ο σταρ, αλλά ο Κάπτεν Αμέρικα», απεφάνθη ο Κουέντιν Ταραντίνο, ο οποίος σπάνια μιλά για τα politics, αλλά με την προσωπική του ματιά και τον απολαυστικό, σκόρπιο βερμπαλισμό του αναλύει την κινηματογραφική πραγματικότητα με τις διαχρονικές ποπ αναφορές του και την ευρυμάθειά του σε οτιδήποτε αφορά την ιστορία του σινεμά. Πολύ σωστά λέει λοιπόν πως απότοκη της μαρβελοποίησης της βιομηχανίας είναι πλέον η εκτόξευση των ηθοποιών που υποδύονται τους κεντρικούς χαρακτήρες στη σφαίρα της διασημότητας. Εννοεί πως οι φαν ανά τον κόσμο λατρεύουν και ποστάρουν ‒αντί να κρεμάνε πόστερ στους τοίχους‒ τον Θορ και τον Αμέρικα, ανεξάρτητα από το ποιος ακριβώς τους ενσαρκώνει ‒ διόλου τυχαία, ο Κρις Χέμσγουορθ ήταν προκάτοχος του τίτλου του «Sexiest Man Alive».

Μόνο μανδύες, σφυριά, κεραυνοί και ατσάλινες οπλές αντέχουν σε μια παρακινδυνευμένη αντιπαράθεση με τα πρόσφατα άλμπουμ του Ντρέικ και της Τέιλορ Σουίφτ ή την περιοδεία του Χάρι Στάιλς. 

Όλοι οι σταρ διαχρονικά είναι αναλώσιμοι γιατί η μπογιά τους κρατά ανάλογα με τα γούστα του κοινού και φυσικά με τις επιλογές του υλικού από μεριάς τους. Η διαφορά με τους καινούργιους είναι πως, εκτός από πρόσκαιροι, είναι και ανταλλάξιμοι. Σωστό: εκτός από τον Ρόμπερτ Ντάουνι, που συνιστά ακριβώς sexy material και ο οποίος, σύμφωνα με την παραδοχή του στούντιο, ήταν οργανικά και δημιουργικά άρρηκτα δεμένος με τον Iron Man, οι υπόλοιποι φυτρώνουν σαν κεφάλια μιας λερναίας Ύδρας που κουβαλά το μυαλό που τους συντηρεί και αποφασίζει πώς και πότε θα εμφανιστούν, αν θα συνεχίσουν ή θα εκτοπιστούν σε μακρινό γαλαξία και τελικά πόσο ικανοί είναι να ορίσουν την τύχη τους μακριά από το κόμικ σύστημα.

downey robert Facebook Twitter
Ο Ρόμπερτ Ντάουνι, σύμφωνα με την παραδοχή του στούντιο, ήταν οργανικά και δημιουργικά άρρηκτα δεμένος με τον Iron Man.

Το «People», ένα ιδιόμορφο βαρόμετρο του αμερικανικού γούστου σχετικά με το τι εστί ελκυστικός άνδρας, την τελευταία δεκαετία συνήθως διαλέγει, με μερικές εξαιρέσεις, ηθοποιούς όπως οι τραγουδιστές Μπλέικ Σέλτον, Τζον Λέτζεντ και Άνταμ Λεβίν. Αναρωτιέται κανείς ωστόσο αν θα ευνοούσε τον Τζόνι Ντεπ ή τον Χιου Τζάκμαν αν δεν είχαν μεταμορφωθεί σε Τζακ Σπάροου και Γούλβεριν αντίστοιχα. Οι εστεμμένοι το ρίχνουν στην πλάκα όταν ρωτιούνται σχετικά στα talk shows. Ο Κλούνι πειράζει τον Πιτ, ο Ντεπ έχει σκοτούρες και δεν ασχολείται, ο The Rock ευχαριστεί το κοινό και δράττεται της ευκαιρίας να διαφημίσει κάτι, οτιδήποτε, και η ομάδα των Εκδικητών απλώς περιμένει την επετηρίδα για να γιορτάσει τον επόμενο, όταν έρθει η σειρά του. (Η DC έχει αδικηθεί, απουσιάζει ο Χένρι Κάβιλ, αλλά τώρα που ο Σούπερμαν επιστρέφει δυναμικά, δεν είναι απίθανο να τον δούμε στο εξώφυλλο).

Το χιούμορ δεν αναιρεί την αρρενωπότητα μόνο στην περίπτωση του Ράιαν Ρέινολντς. Πήρε τον τίτλο του το 2010, φαντάζομαι με τη δύναμη της εμπορικής επιτυχίας του «The Proposal». Ωστόσο, την ίδια χρονιά λάνσαρε και τον Deadpool στο «X-Men» εκείνης της περιόδου, εφαρμόζοντας την κωμική περσόνα του καλοφτιαγμένου γκαφατζή που δέρνει μπαμπαλίζοντας και το αντίστροφο, σε έναν υπερήρωα ακατάλληλο, αλλά συμπαθέστατο δι’ ανηλίκους.

chalamet Facebook Twitter
O Πολ Ατρείδης παραείναι σοφιστικέ για να συναγωνιστεί τις σημαίες του πολυσύμπαντος;

Μαζί με τον Τιμοτέ Σαλαμέ είναι οι βέροι πρωταγωνιστές του εικοστού πρώτου αιώνα στο σινεμά. Διασχίζουν τα κινηματογραφικά μεγέθη, υπογράφουν με διαφορετικές εταιρείες παραγωγής γιατί έχουν δύναμη, διαθέτουν όνομα ικανό να τραβήξει το κοινό και τα φλας προς το μέρος τους και δεν ταυτίζονται οριστικά με τους χαρακτήρες που υποδύονται. Ο Σαλαμέ θα ντουμπλάρει ρόλο για πρώτη φορά στο Dune, που αποτελεί άλλου τύπου θηρίο, δεν έχει υποκύψει σε κόμικ σειρήνες, αλλά, από την άλλη, δεν είναι ακόμη ο σέξι άνδρας όπως τον φαντάζεται το «People». Επειδή μοιάζει με έφηβο; Ή ο Πολ Ατρείδης παραείναι σοφιστικέ για να συναγωνιστεί τις σημαίες του πολυσύμπαντος;

Ανάμεσα στους κατασκευασμένους σταρ του στούντιο συστήματος της χρυσής περιόδου του Χόλιγουντ και στους αυτοδημιούργητους ήρωες δράσης, όπως ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ και ο Κλιντ Ίστγουντ πριν από αυτόν, υπήρξε ένα ευλογημένο κενό εξουσίας, όπου άνθησαν οι αντιήρωες. Σε πείσμα της κλασικής αντίληψης για το ποιος κυριαρχεί, ο Ρόμπερτ ντε Νίρο και ο Αλ Πατσίνο, ο Τζακ Νίκολσον και ο Έντι Μέρφι έγιναν οι ωραίοι του σινεμά, ελεύθεροι να ρισκάρουν και να δοκιμαστούν πέρα από τις συνταγές που είχαν καταρρεύσει, με τρομερή ανταπόκριση. Ο Μάρλον Μπράντο και ο Πολ Νιούμαν κατάλαβαν νωρίς πως το παλιό είχε τελειώσει και προσαρμόστηκαν ανακουφισμένοι, θριαμβευτικά.

Ακόμη και ο αυταπόδεικτα όμορφος Ρόμπερτ Ρέντφορντ χρησιμοποίησε την εξωτερική του τελειότητα για να σπείρει τις θέσεις του σε διαφορετικές ταινίες και να χτίσει το Sundance, την επιτομή της στήριξης σε ένα σύστημα αντίθετο στη λογική των studio. Κανείς δεν γνωρίζει πώς θα συμπεριφέρονταν ή αν θα είχαν χρόνο να αντιδράσουν όλοι αυτοί στην παρούσα κατάσταση της κοινωνικής δικτύωσης. Μάλλον θα είχαν απορροφηθεί σε τηλεοπτικές πλατφόρμες, γιατί το παρόν σινεμά αναδεικνύει σποραδικά και μόνο το υπερμέγεθες ταλέντο. Οι βασιλιάδες της τηλεόρασης στέκουν πιο γυμνοί χωρίς τους δράκους και τον Ράιαν Μέρφι τους, ανέστιοι έξω από το concept (θυμάστε τα ονόματα των πρωταγωνιστών/θυμάτων στο «Squid Game»;).

lawrence Facebook Twitter
«Είχα καταντήσει commodity, ένα εμπορικό προϊόν», δήλωσε πρόσφατα η Τζένιφερ Λόρενς.

Η Τζένιφερ Λόρενς αντιστάθηκε στις πλατφόρμες, αλλά παρ’ ολίγον να υποκύψει στα τραύματα της υπερέκθεσης. «Είχα καταντήσει commodity, ένα εμπορικό προϊόν», δήλωσε πρόσφατα. Το αντιλήφθηκε σχετικά αργά, αλλά όχι στο τελευταίο στάδιο, μαζεύτηκε, σταμάτησε να παρίσταται σε κάθε εκδήλωση και συνέντευξη που της ζητούσαν, αραίωσε τις δουλειές, είπε πολλά όχι, άλλαξε ατζέντη, έκανε οικογένεια και επανήλθε, λέγοντας πως όφειλε να θυμηθεί από πού ξεκίνησε, τι την ενδιέφερε εξαρχής, να μηδενίσει για να περισώσει την ακεραιότητά της και να μπορέσει να ξαναδεί καθαρά αυτά που την ενδιαφέρουν.

Η Κάτνις σχεδόν την έκαψε, και η αλήθεια είναι πως έπεσαν ταυτόχρονα οι «Αγώνες Πείνας», το Όσκαρ για τον «Οδηγό Αισιοδοξίας», ο απαιτητικός Ντέιβιντ Ο’Ράσελ και τα συμβόλαια με τους οίκους ομορφιάς ‒ τα μεγάλα φώτα της πρωτεύουσας στα ενθουσιώδη μάτια ενός 25χρονου αυθόρμητου κοριτσιού. Έχει τα χρήματα να αποσυρθεί τελείως, αντί να παραπονιέται, θα πείτε. Δεν λέει όμως αυτό και δεν γκρινιάζει ακριβώς. Εννοεί πως η εικόνα κάθε επιτυχημένου ψυχαγωγού πλέον ξεγλιστρά εύκολα από τον έλεγχό του και πολλαπλασιάζεται ερήμην του, σαν viral video που ακόμη κι αν προσπαθήσεις πολύ σκληρά, ξοδέψεις περιουσίες, αμολήσεις ντετέκτιβ και προσλάβεις τους καλύτερους διαχειριστές κρίσης δεν γίνεται να μαζέψεις. Και δεν είναι μόνο ο λόξιγκας στην καριέρα της, όπως αποκαλεί το ατυχές «Passengers» του Μόρτεν Τίλντουμ, που η Αντέλ την είχε προτρέψει να μη γυρίσει επειδή τα δράματα του Διαστήματος είναι μοδάτο σύμπτωμα, όπως κάποτε οι βαμπιρικές ρομαντσάδες, αλλά η συνειδητοποίηση πως το να αρέσεις και να ικανοποιείς με τη συχνή παρουσία σου οδηγεί μαθηματικά σε κορεσμό. Το παραδέχεται ένα γνήσιο τέκνο της Gen Z, μια δραστήρια και διακεκριμένη zoomer γεννημένη στο ψηφιακό σύμπαν και ενστικτωδώς ενήμερη για τη θέση του εαυτού της στις διαρκείς μετατοπίσεις γύρω της.

lopez Facebook Twitter
Τίποτε δεν λειτούργησε υπέρ της πρόσφατης ταινίας της Τζένιφερ Λόπεζ, όσες συνεντεύξεις και να έδωσε.

Πενήντα χρόνια πριν ίσως περίμενε να της πουν τι δρόμο πρέπει να τραβήξει. Ακόμη και οι 50άρες πλέον δρουν ακαριαία: η Τζένιφερ Λόπεζ δεν δίστασε να μαυρίσει το προφίλ της στο Ιnsta και να σβήσει εντελώς όλες τις αναρτήσεις της εκεί, αυξάνοντας παλμούς στους 200 και πλέον εκατομμύρια ακολούθους της. Βγάζει δίσκο; Μπορεί. Τίποτε όμως δεν λειτούργησε υπέρ της πρόσφατης ταινίας της, όσες συνεντεύξεις και να έδωσε. Είναι στο τσακ να περάσει στη ζώνη του ζωντανού μύθου. Σαν τη Μαντόνα, αλλά πιο προσεκτική. Συμπέρασμα; Μόνο η Τζέιν Φόντα επιβίωσε μεγαλειωδώς από φαράγγια ήττας και ωκεανούς δόξας. Κατανόησε πως η φήμη μοιάζει με την αεροβική, θέλει διατάσεις και πειθαρχία για να μη μαγκώσεις στη νοσταλγία της «προϊούσας» νεότητας. 

Για να ανακτήσεις τις δυνάμεις που κάποτε είχες στη μεγάλη γειτονιά του Χόλιγουντ, ξανασχεδιάζεις τις συνθήκες. Αλλιώς περιμένεις την επόμενη κίνηση του Κέβιν Φάιγκ. Διότι η Marvel παραμένει το sexiest brand alive και ο πραγματικός σταρ του τρέχοντος σινεμά. Μόνο μανδύες, σφυριά, κεραυνοί και ατσάλινες οπλές αντέχουν σε μια παρακινδυνευμένη αντιπαράθεση με τα πρόσφατα άλμπουμ του Ντρέικ και της Τέιλορ Σουίφτ ή την περιοδεία του Χάρι Στάιλς. 

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ