Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance

Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance Facebook Twitter
Ο Τζέιμς Φράνκο και ο Σεθ Ρόγκεν στις Χρυσές Σφαίρες τον Ιανουάριο του 2018, λίγους μήνες πριν δημοσιοποιηθούν οι κατηγορίες εναντίον του πρώτου.
0

ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΟ όταν τελειώνουν οι φιλίες, αλλά ο σχεδόν 25ετής δεσμός μεταξύ των ηθοποιών Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν φαίνεται ότι έληξε με μια νότα περισσότερο πικρή παρά γλυκιά. Η φιλία τους, που αποτυπώθηκε και στην οθόνη σε stoner κωμωδίες όπως το Pineapple Express, το This Is The End και το The Interview, είχε ξεκινήσει από την κοινή τους συμμετοχή στην τηλεοπτική σειρά Freaks and Geeks.

Τα τελευταία χρόνια όμως, ο Φράνκο έχει σχεδόν εξαφανιστεί από την κινηματογραφική παραγωγή μετά τις κατηγορίες που δέχτηκε το 2018 από πρώην φοιτήτριες δραματικής σχολής για σεξουαλική κακοποίηση και εκμεταλλευτική συμπεριφορά. Ο ηθοποιός προχώρησε σε συμβιβασμό με δύο από τις γυναίκες το 2021. Έκτοτε, έχει κρατήσει σχετικά χαμηλό προφίλ, εμφανιζόμενος σε ελάχιστα πρότζεκτ, σε κανένα από τα οποία δεν συμμετείχε ο πρώην κολλητός αλλά και τακτικός συμπρωταγωνιστής του.

Οι δύο ηθοποιοί συναντήθηκαν για πρώτη φορά στα γυρίσματα της κλασικής εφηβικής σειράς Freaks and Geeks το 1999, όταν ο Ρόγκεν ήταν 17 ετών και ο Φράνκο 22. Δεν θα συνεργάζονταν ξανά στενά μέχρι την κυκλοφορία του Pineapple Express το 2008, αν και ο Φράνκο είχε έναν μικρό αλλά χαρακτηριστικό πέρασμα στην κωμωδία Knocked Up του 2007, στην οποία πρωταγωνιστούσε ο Ρόγκεν. Οι δύο τους θα συμπρωταγωνιστούσαν σε πολλές ταινίες, όπως τα This Is The End, Sausage Party, The Interview και The Disaster Artist. Στο φεστιβάλ SXSW του 2017, ο Ρόγκεν είχε δηλώσει: «Κατά κανόνα, έχω μια ταινία με τον Φράνκο εδώ, σχεδόν κάθε χρόνο».

Όταν ρωτήθηκε αν θεωρούσε τον εαυτό του ένα είδος «συνενόχου» της συμπεριφοράς του Φράνκο, ο Ρόγκεν είπε: «Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι απεχθάνομαι την κακοποίηση και την παρενόχληση και ποτέ δεν θα κάλυπτα ή θα έκρυβα τις πράξεις κάποιου που το κάνει».

Η σχέση τους όμως πάγωσε αμέσως μετά σχεδόν από την κοινή τους υποψηφιότητα στις Χρυσές Σφαίρες για τη δουλειά τους στη σκηνοθεσία και την παραγωγή του The Disaster Artist, όταν ήρθαν στο φως οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο. Πέντε γυναίκες εμφανίστηκαν σε έρευνα των Los Angeles Times και δήλωσαν ότι ο Φράνκο έκανε κατάχρηση της εξουσίας του ως καθηγητής τους στη σχολή κινηματογράφου που ο ίδιος διατηρούσε. Ισχυρίστηκαν ότι τις χειραγωγούσε για να εκτελέσουν σεξουαλικές πράξεις, και, μεταξύ άλλων, φέρεται να αφαίρεσε κάθε «προστατευτική δικλείδα» κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων μιας σκηνής στοματικού σεξ. Ο ηθοποιός θα προχωρούσε σε διακανονισμό της αγωγής για σεξουαλικά ανάρμοστη συμπεριφορά έναντι 2,2 εκατομμυρίων δολαρίων το 2021.

Τζέιμς Φράνκο και Σεθ Ρόγκεν: Το πικρό τέλος ενός μεγάλου bromance Facebook Twitter
Η σχέση τους όμως πάγωσε αμέσως μετά σχεδόν από την κοινή τους υποψηφιότητα στις Χρυσές Σφαίρες για τη δουλειά τους στη σκηνοθεσία και την παραγωγή του «The Disaster Artist».

Εξαρχής, ο Ρόγκεν παρέμεινε μάλλον ουδέτερος όσον αφορά τα σχόλιά του σχετικά με τις κατηγορίες εναντίον του φίλου του, λέγοντας σε συνέντευξή του στο Vulture το 2018: «Η αλήθεια είναι ότι η δική μου άποψη για το θέμα είναι η λιγότερο σημαντική. Είμαι φίλος του και επίσης είμαι άντρας, στοιχεία που με κάνουν τον τελευταίο άνθρωπο που θα έπρεπε να μιλάει γι' αυτό». Είχε, ωστόσο, πει τότε ότι οι ισχυρισμοί δεν αλλάζουν την προθυμία του να συνεργαστεί με τον Φράνκο στο μέλλον.

Αρκετά χρόνια αργότερα, σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στους Sunday Times, ο Ρόγκεν αποκάλυψε ότι οι κατηγορίες εναντίον του Φράνκο άλλαξαν δραματικά τη σχέση τους. Όταν ρωτήθηκε αν θεωρούσε τον εαυτό του ένα είδος «συνενόχου» της συμπεριφοράς του Φράνκο, ο Ρόγκεν είπε: «Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι απεχθάνομαι την κακοποίηση και την παρενόχληση και ποτέ δεν θα κάλυπτα ή θα έκρυβα τις πράξεις κάποιου που το κάνει».

Αναφερόμενος σ’ εκείνη τη συνέντευξη του στο Vulture, συνέχισε: «Έλεγα τότε ότι θα συνεχίσω να συνεργάζομαι με τον Τζέιμς, η αλήθεια όμως είναι ότι δεν το έχω κάνει και δεν σκοπεύω να το κάνω αυτήν τη στιγμή». Μετά τη συνέντευξη του Ρόγκεν, ο Φράνκο δήλωσε στην εκπομπή The Jess Cagle Show: «Αγαπώ τον Σεθ Ρόγκεν. Δούλεψα μαζί του για 20 χρόνια. Δεν είχαμε ούτε έναν καυγά όλο αυτό το διάστημα. Ούτε έναν. Ήταν ο πιο στενός μου φίλος, ο πιο στενός μου συνεργάτης. Αυτό που είπε είναι αλήθεια, δεν δουλεύουμε μαζί αυτήν τη στιγμή και δεν υπάρχει κάποια τέτοια προοπτική για το άμεσο μέλλον. Φυσικά με πληγώνει αυτό, αλλά το κατανοώ».

Ο Φράνκο αποκάλυψε επίσης πόσο δύσκολα ήταν γι' αυτόν τα τελευταία χρόνια. Παρά τη δημόσια ακύρωση, δήλωσε: «Είμαι ευγνώμων που εργάζομαι. Πέρασα από μια δικαστική περιπέτεια και κατά τη διάρκεια της δεν μπορούσα να δουλέψω». Και συνέχισε: «Μέχρι, ας πούμε, τα τελευταία οκτώ χρόνια [πριν από τη διακοπή] είχα μια πολύ καλή καριέρα. Αλλά ήταν πολύ δύσκολο για μένα να την απολαύσω». Ο ηθοποιός δεν βλέπει την αποπομπή του από το Χόλιγουντ απαραίτητα ως κάτι αρνητικό: «Είναι αυτό που είναι. Ειλικρινά το έχω ξεπεράσει. Το ζήτημα αντιμετωπίστηκε και έπρεπε να αλλάξω. Αυτό ήταν λοιπόν, τελείωσε. Οπότε, προσπαθώ να προχωρήσω παρακάτω».

«Το να σου λένε ότι είσαι κακός είναι οδυνηρό», συνέχισε. Αλλά τελικά, ήταν αυτό που χρειαζόμουν για να σταματήσω να ακολουθώ τον δρόμο που είχα πάρει». Νηφάλιος πλέον, ο Φράνκο δηλώνει ότι έχει επαναπροσδιορίσει τη ζωή του. Αλλά δεν έχει πλέον επαφή με τον Ρόγκεν. «Όχι, δεν έχω μιλήσει με τον Σεθ. Τον αγαπώ, περάσαμε 20 υπέροχα χρόνια μαζί, αλλά μάλλον η σχέση μας δυστυχώς τελείωσε. Και όχι επειδή δεν προσπάθησα. Του έχω πει πολλές φορές πόσα πολλά σήμαινε για μένα».

Με στοιχεία από Salon

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Νεαρές μητέρες»: Είναι καλοκαιρινή επιλογή μία ταινία των αδελφών Νταρντέν; 

The Review / «Νεαρές μητέρες»: Tα κατάφεραν πάλι οι αδελφοί Νταρντέν; 

Τι κάνει τις «νεαρές μητέρες» να ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες δουλειές των Βέλγων δημιουργών; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητάνε για τη βραβευμένη ταινία που παίζεται στους θερινούς κινηματογράφους της Αθήνας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Οθόνες / American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Η American Apparel πουλούσε απελευθέρωση, αλλά πίσω από τις βιτρίνες και το φίνο βαμβάκι το brand ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα: σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και ένα εργασιακό κλίμα που κάθε άλλο παρά cool ήταν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Movies

Οθόνες / Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών» και 9 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ο Λίαμ Νίσον δείχνει την κωμική στόφα του, η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς, η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν και 4 επανεκδόσεις – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ