Reality show

Reality show Facebook Twitter
0

«Άκουσα κάποιον να διηγείται την ιστορία το καλοκαίρι, έγραψα το σενάριο και δοκίμασα να τη γυρίσω με τρεις κάμερες, σε βίντεο και με πολύ μικρό budget στους φυσικούς της χώρους» εξηγεί. «Ο τίτλος είναι ειρωνικός, για τον αμερικάνικο τρόπο ζωής και τον αντίκτυπο που έχει η πολιτική στη ζωή των απλών παιδιών των γκέτο. Πρωταγωνιστούν τέσσερις φίλοι, street casting, ερασιτέχνες -ένας μαύρος, δυο Λατίνοι και μια λευκή- που περιφέρονται στους δρόμους και κάνουν εμπόριο ναρκωτικών. Παράλληλα ακούγονται να σχολιάζουν την πραγματικότητα που βιώνουν γύρω τους».

«Έχω εντάξει στην ταινία τις πραγματικές συζητήσεις που έκαναν», λέει. «Μιλούν για τον πόλεμο στο Ιράκ γιατί τους αφορά άμεσα. Το 90% των μαύρων ή των Λατίνων που πηγαίνουν στον πόλεμο το κάνουν για τα λεφτά και υπολογίζουν ότι όταν γυρίσουν όλα θα είναι μια χαρά. Ότι θα μπορούν να βοηθήσουν την οικογένειά τους. Οι περισσότεροι δεν γυρνάνε πίσω. Κι όσοι γυρίσουν, επειδή αρνούνται να ξαναπάνε, καταλήγουν στη φυλακή. Υπάρχουν ειδικές φυλακές γι' αυτούς που αρνούνται να ξαναπάνε στον πόλεμο. Σε αυτούς έχει επιδράσει πιο πολύ αυτός ο πόλεμος, σε αυτή την τάξη. Οι άνθρωποι στο γκέτο χρησιμοποιούν μια φράση, «carpe diem»-«άδραξε τη μέρα». Αυτοί οι άνθρωποι δεν ξέρουν αν θα ζουν μετά από ένα μήνα. Ζουν το τώρα. Κοντά τους έμαθα να ζω τη στιγμή. Να ζω το κάθε γύρισμα».

Μιλάει για τα σχέδιά της, για το διαφημιστικό που γύρισε για την ελληνική τηλεόραση -«για να βγάλω μερικά λεφτά παραπάνω» λέει σχεδόν απολογούμενη, «το ΕΣΠΑ με τον Αθερίδη»- γιατους σκηνοθέτες που την έχουν επηρεάσει, τον Κασαβέτη και τον Σπάικ Λι, για τα δύο μαύρα αδέλφια που της έγραψαν τη μουσική (αυθεντικό, ανεξάρτητο χιπ χοπ). «Ο ένας σκοτώθηκε από συμμορίες μόλις ολοκληρώθηκε η ταινία» προσθέτει. «Γι' αυτό και του την αφιέρωσα».

«Ήθελα να φτιάξω μια ταινία ρεαλιστική, με βαποράκια, ντίλερς και αυτοσχεδιασμό μπροστά στην κάμερα. Νομίζω ότι τα κατάφερα. Τα πάντα είναι αληθινά, εκτός από τους τσακωμούς και τη δολοφονία που είναι σκηνοθετημένα...».

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Army of Lovers», όπως «Στρατός Εραστών»

Οθόνες / «Army of Lovers»: Μια ταινία για τα ζευγάρια εραστών του Ιερού Λόχου

Ο σκηνοθέτης Λευτέρης Χαρίτος εξηγεί πώς αποφάσισε να θίξει ένα θέμα που για αιώνες θεωρείται ταμπού: τις ερωτικές σχέσεις μεταξύ αντρών στην Αρχαία Ελλάδα, ακόμη και στο πεδίο της μάχης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Pulp Fiction / Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Mε αφορμή την βιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε στα Ελληνικά, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του κορυφαίου σταρ, που προσπάθησε πολύ να αποφύγει τη διασημότητα, αλλά, ευτυχώς για εμάς, απέτυχε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ