Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας
0

Η Lady Gaga έχει προσκληθεί φυσικά, το ίδιο και ο Μαχερσάλα Άλι. Οι ωρυόμενοι φανς όμως που θα ξεροσταλιάζουν αργά την Κυριακή το βράδυ στο Μπέβερλι Χιλς έξω από το καθιερωμένο πάρτι του Vanity Fair αμέσως μετά την τελετή των Όσκαρ, θα δυσκολευτούν μάλλον να αναγνωρίσουν πολλούς από τους προσκεκλημένους.

«Η ομάδα μας έκανε πολλές συσκέψεις με τους υπεύθυνους της Condé Nast [του παραδοσιακού εκδοτικού κολοσσού που περιλαμβάνει στις τάξεις του το περιοδικό] για τη συγκεκριμένη εκδήλωση» δήλωσε η διευθύντρια marketing της Marriott - κεντρικού σπόνσορα του event – η οποία φυσικά θα παρευρεθεί στο πάρτι μαζί με έναν στρατό από στελέχη διάφορων "brand partners" του περιοδικού.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο μεγαλοατζέντης Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ (κάτω αριστερά) ήταν ο διοργανωτής των VIP πάρτι της βραδιάς των Όσκαρ πριν αναλάβει το Vanity Fair. Δίπλα του ο Ντάντλεϊ Μουρ.

To πάρτι αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας και αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Μέχρι και πριν από κάποια χρόνια, ειδικά για τους πιο ανασφαλείς σταρ της κινηματογραφικής βιομηχανίας, μια πρόσκληση στο πάρτι του Vanity Fair για τα Όσκαρ είχε σχεδόν αντίστοιχο βάρος ως σύμβολο στάτους με το να κερδίσεις το χρυσό αγαλματίδιο.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Η άφιξη του Τομ Κρουζ στο πάρτι μετά την απονομη των Όσκαρ το 1989.

Εδώ και καιρό όμως, η υστερική φρενίτιδα και η λαμπερή αίγλη που περιστοίχιζε το απόλυτο VIP event, έχει ξεθωριάσει ενώ τη θέση του ως «πιο καυτή πρόσκληση» της χρονιάς έχει πάρει το ετήσιο Met Gala στη Νέα Υόρκη, το οποίο επίσης διοργανώνεται υπό την επίβλεψη της Condé Nast και ειδικότερα της καλλιτεχνικής διευθύντριάς της, της «σιδηράς κυρίας της μόδας» Αν Γουίντουρ.

Το πάρτι του Vanity Fair ξεκίνησε το 1994, οι ρίζες του όμως εντοπίζονται στη δεκαετία του '60, όταν ο Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ – ο υπερατζέντης γνωστός ως Swifty, παρατσούκλι που του είχε κολλήσει ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – άρχισε να διοργανώνει συγκεντρώσεις μετά την απονομή με προσκεκλημένους την αφρόκρεμα του Χόλιγουντ.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο Μπεν Άφλεκ και η Τζένιφερ Λόπεζ στο πάρρτι του Vanity Fair το 2003.

Αυτά τα πάρτι περιφέρονταν για χρόνια από δω κι από κει μέχρι που βρήκαν στέγη στο εστιατόριο Spago όπου ο μικροσκοπικός ατζέντης με τα τεράστια γυαλιά έπαιζε το ρόλο του οικοδεσπότη μέχρι τον θάνατό του το 1993. Την επόμενη χρονιά την οργάνωση αυτού του κλειστού πάρτι ανέλαβε το Vanity Fair μεταφέροντας την έδρα του στο εστιατόριο Mortons (πάντα στο Μπέβερλι Χιλς).

Η δεκαετία του '90 ήταν ίσως η τελευταία που οι καταξιωμένοι σταρ της οθόνης – η Τζούλια Ρόμπερτς, ο Τομ Κρουζ, ο Τομ Χανκς – κυριαρχούσαν πραγματικά στην celebrity κουλτούρα, πριν το αποκαλούμενο «σινεμά του franchise» καταλάβει το Χόλιγουντ και πριν το ίντερνετ ξεκινήσει τη ραγδαία διαδικασία κατακερματισμού των media εν γένει. Εκείνα τα χρόνια – χωρίς τα smartphones τα social media – το πάρτι ήταν το μέρος όπου οι διασημότητες μπορούσαν να χαλαρώσουν πραγματικά.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
"Δεύτερες" δισσημότητες και smartphones παντού: Στιιγμιότυπο από το περσινό πάρτι.

Το 2000, θέλοντας να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία του πάρτι που είχε εξελιχθεί σε θεσμό, το Vanity Fair ξεκίνησε την λεγόμενη «Καμπάνια Χόλιγουντ», μια σειρά δηλαδή από εκδηλώσεις οι οποίες διεξάγονται όλη την εβδομάδα πριν τη βραδιά των βραβείων (και του πάρτι) με χορηγούς διαφημιστικές εταιρείες.

Η πλήρης όμως τροφοδοσία των επιχειρηματικών συμφερόντων εκ μέρους του περιοδικού έγινε πασιφανής μετά την οικονομική κρίση του 2008 όταν ήδη το πάρτι είχε μεταφερθεί στο ξενοδοχείο Sunset Tower όπου πλέον γινόταν το αδιαχώρητο με τους καλεσμένους - οι περισσότεροι εκ των οποίων έμοιαζαν να είναι διαφημιστές – να σχηματίζουν έναν «ιδρωμένο όχλο» όπως είχε σχολιάσει κάποιος επιφανής καλεσμένος το 2013.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Στην εποχή του #MeToo: Η τραγουδίστρια Janelle Monae με κονκάρδα "Time's Up" στο περσινό πάρτι του Vanity Fair.

Μετά από εκείνη τη χρονιά, η εκδήλωση μεταφέρθηκε λίγο πιο δυτικά, στον ανώδυνο και ουδέτερο χώρο του ιδρύματος Wallis Annenberg Center for the Performing Arts. Οι «γαλαζοαίματοι» του Χόλιγουντ όμως δεν εμφανίζονταν πλέον.

 

Ίσως είχαν γύρισμα κάπου στην Ευρώπη ή ίσως είχαν αποφασίσει να πάνε κατευθείαν στα "ultraexclusive" (και πραγματικά VIP) πάρτι που κάνουν κάθε χρόνο διασημότητες μετά την απονομή όπως η Madonna από το 2008 ή όπως ο Jay-Z που φέτος θα κάνει, όπως και πέρσι, το πάρτι του μετά τα 'Όσκαρ σε ένα ανακαινισμένο για την περίσταση γκαράζ του ξενοδοχείου Chateau Marmont. Οι προσκλήσεις για το event στο οποίο δεν θα υπάρχουν φωτογράφοι, ρεπόρτερ, «παρείσακτοι» και κόκκινο χαλί, είναι μόνο 200 και κάποιες από αυτές θα φτάσουν στους εκλεκτούς παραλήπτες τους λίγες ώρες μόνο πριν το πάρτι.

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Το τρίο Πασκάλ-Τζόνσον-Έβανς και 9 ακόμα λόγοι να πάτε σινεμά

Μια ταινία που η Τζέιν Όστιν θα ήταν περήφανη να είχε σκηνοθετήσει, η Λίντσεϊ Λόχαν ανταλλάζει σώμα με την Τζέιμι Λι Κέρτις ξανά μετά από 22 χρόνια κι ένας μεταλλαγμένος Μπάμπι εκδικείται για τον θάνατο της μαμάς του. – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Νεαρές μητέρες»: Είναι καλοκαιρινή επιλογή μία ταινία των αδελφών Νταρντέν; 

The Review / «Νεαρές μητέρες»: Tα κατάφεραν πάλι οι αδελφοί Νταρντέν; 

Τι κάνει τις «νεαρές μητέρες» να ξεχωρίζουν από τις προηγούμενες δουλειές των Βέλγων δημιουργών; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητάνε για τη βραβευμένη ταινία που παίζεται στους θερινούς κινηματογράφους της Αθήνας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Οθόνες / American Apparel: Τα βρόμικα μυστικά της πιο ανατρεπτικής εταιρείας των ’00s

Η American Apparel πουλούσε απελευθέρωση, αλλά πίσω από τις βιτρίνες και το φίνο βαμβάκι το brand ήταν βουτηγμένο στα σκάνδαλα: σεξουαλική παρενόχληση, κατάχρηση εξουσίας και ένα εργασιακό κλίμα που κάθε άλλο παρά cool ήταν.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Movies

Οθόνες / Η σπαρταριστή επιστροφή των «Τρελών Σφαιρών» και 9 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ο Λίαμ Νίσον δείχνει την κωμική στόφα του, η Άλισον Μπρι και ο Ντέιβ Φράνκο πρωταγωνιστούν στην πιο αναμενόμενη ταινία τρόμου της χρονιάς, η νέα ταινία των αδερφών Νταρντέν και 4 επανεκδόσεις – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Είδαμε την ταινία που διασκευάζει ο Γιώργος Λάνθιμος

Οθόνες / Η ταινία στην οποία βασίστηκε ο Λάνθιμος: Ένα κρυμμένο νοτιοκορεατικό διαμάντι

Η επικείμενη κυκλοφορία του «Bugonia» στάθηκε αφορμή για να επισκεφτούμε ξανά την κινηματογραφική του πηγή, το cult «Save the Green Planet!», έναν από τους κρυμμένους θησαυρούς του νοτιοκορεατικού σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ