Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας
0

Η Lady Gaga έχει προσκληθεί φυσικά, το ίδιο και ο Μαχερσάλα Άλι. Οι ωρυόμενοι φανς όμως που θα ξεροσταλιάζουν αργά την Κυριακή το βράδυ στο Μπέβερλι Χιλς έξω από το καθιερωμένο πάρτι του Vanity Fair αμέσως μετά την τελετή των Όσκαρ, θα δυσκολευτούν μάλλον να αναγνωρίσουν πολλούς από τους προσκεκλημένους.

«Η ομάδα μας έκανε πολλές συσκέψεις με τους υπεύθυνους της Condé Nast [του παραδοσιακού εκδοτικού κολοσσού που περιλαμβάνει στις τάξεις του το περιοδικό] για τη συγκεκριμένη εκδήλωση» δήλωσε η διευθύντρια marketing της Marriott - κεντρικού σπόνσορα του event – η οποία φυσικά θα παρευρεθεί στο πάρτι μαζί με έναν στρατό από στελέχη διάφορων "brand partners" του περιοδικού.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο μεγαλοατζέντης Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ (κάτω αριστερά) ήταν ο διοργανωτής των VIP πάρτι της βραδιάς των Όσκαρ πριν αναλάβει το Vanity Fair. Δίπλα του ο Ντάντλεϊ Μουρ.

To πάρτι αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας και αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Μέχρι και πριν από κάποια χρόνια, ειδικά για τους πιο ανασφαλείς σταρ της κινηματογραφικής βιομηχανίας, μια πρόσκληση στο πάρτι του Vanity Fair για τα Όσκαρ είχε σχεδόν αντίστοιχο βάρος ως σύμβολο στάτους με το να κερδίσεις το χρυσό αγαλματίδιο.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Η άφιξη του Τομ Κρουζ στο πάρτι μετά την απονομη των Όσκαρ το 1989.

Εδώ και καιρό όμως, η υστερική φρενίτιδα και η λαμπερή αίγλη που περιστοίχιζε το απόλυτο VIP event, έχει ξεθωριάσει ενώ τη θέση του ως «πιο καυτή πρόσκληση» της χρονιάς έχει πάρει το ετήσιο Met Gala στη Νέα Υόρκη, το οποίο επίσης διοργανώνεται υπό την επίβλεψη της Condé Nast και ειδικότερα της καλλιτεχνικής διευθύντριάς της, της «σιδηράς κυρίας της μόδας» Αν Γουίντουρ.

Το πάρτι του Vanity Fair ξεκίνησε το 1994, οι ρίζες του όμως εντοπίζονται στη δεκαετία του '60, όταν ο Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ – ο υπερατζέντης γνωστός ως Swifty, παρατσούκλι που του είχε κολλήσει ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – άρχισε να διοργανώνει συγκεντρώσεις μετά την απονομή με προσκεκλημένους την αφρόκρεμα του Χόλιγουντ.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο Μπεν Άφλεκ και η Τζένιφερ Λόπεζ στο πάρρτι του Vanity Fair το 2003.

Αυτά τα πάρτι περιφέρονταν για χρόνια από δω κι από κει μέχρι που βρήκαν στέγη στο εστιατόριο Spago όπου ο μικροσκοπικός ατζέντης με τα τεράστια γυαλιά έπαιζε το ρόλο του οικοδεσπότη μέχρι τον θάνατό του το 1993. Την επόμενη χρονιά την οργάνωση αυτού του κλειστού πάρτι ανέλαβε το Vanity Fair μεταφέροντας την έδρα του στο εστιατόριο Mortons (πάντα στο Μπέβερλι Χιλς).

Η δεκαετία του '90 ήταν ίσως η τελευταία που οι καταξιωμένοι σταρ της οθόνης – η Τζούλια Ρόμπερτς, ο Τομ Κρουζ, ο Τομ Χανκς – κυριαρχούσαν πραγματικά στην celebrity κουλτούρα, πριν το αποκαλούμενο «σινεμά του franchise» καταλάβει το Χόλιγουντ και πριν το ίντερνετ ξεκινήσει τη ραγδαία διαδικασία κατακερματισμού των media εν γένει. Εκείνα τα χρόνια – χωρίς τα smartphones τα social media – το πάρτι ήταν το μέρος όπου οι διασημότητες μπορούσαν να χαλαρώσουν πραγματικά.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
"Δεύτερες" δισσημότητες και smartphones παντού: Στιιγμιότυπο από το περσινό πάρτι.

Το 2000, θέλοντας να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία του πάρτι που είχε εξελιχθεί σε θεσμό, το Vanity Fair ξεκίνησε την λεγόμενη «Καμπάνια Χόλιγουντ», μια σειρά δηλαδή από εκδηλώσεις οι οποίες διεξάγονται όλη την εβδομάδα πριν τη βραδιά των βραβείων (και του πάρτι) με χορηγούς διαφημιστικές εταιρείες.

Η πλήρης όμως τροφοδοσία των επιχειρηματικών συμφερόντων εκ μέρους του περιοδικού έγινε πασιφανής μετά την οικονομική κρίση του 2008 όταν ήδη το πάρτι είχε μεταφερθεί στο ξενοδοχείο Sunset Tower όπου πλέον γινόταν το αδιαχώρητο με τους καλεσμένους - οι περισσότεροι εκ των οποίων έμοιαζαν να είναι διαφημιστές – να σχηματίζουν έναν «ιδρωμένο όχλο» όπως είχε σχολιάσει κάποιος επιφανής καλεσμένος το 2013.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Στην εποχή του #MeToo: Η τραγουδίστρια Janelle Monae με κονκάρδα "Time's Up" στο περσινό πάρτι του Vanity Fair.

Μετά από εκείνη τη χρονιά, η εκδήλωση μεταφέρθηκε λίγο πιο δυτικά, στον ανώδυνο και ουδέτερο χώρο του ιδρύματος Wallis Annenberg Center for the Performing Arts. Οι «γαλαζοαίματοι» του Χόλιγουντ όμως δεν εμφανίζονταν πλέον.

 

Ίσως είχαν γύρισμα κάπου στην Ευρώπη ή ίσως είχαν αποφασίσει να πάνε κατευθείαν στα "ultraexclusive" (και πραγματικά VIP) πάρτι που κάνουν κάθε χρόνο διασημότητες μετά την απονομή όπως η Madonna από το 2008 ή όπως ο Jay-Z που φέτος θα κάνει, όπως και πέρσι, το πάρτι του μετά τα 'Όσκαρ σε ένα ανακαινισμένο για την περίσταση γκαράζ του ξενοδοχείου Chateau Marmont. Οι προσκλήσεις για το event στο οποίο δεν θα υπάρχουν φωτογράφοι, ρεπόρτερ, «παρείσακτοι» και κόκκινο χαλί, είναι μόνο 200 και κάποιες από αυτές θα φτάσουν στους εκλεκτούς παραλήπτες τους λίγες ώρες μόνο πριν το πάρτι.

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ