Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας
0

Η Lady Gaga έχει προσκληθεί φυσικά, το ίδιο και ο Μαχερσάλα Άλι. Οι ωρυόμενοι φανς όμως που θα ξεροσταλιάζουν αργά την Κυριακή το βράδυ στο Μπέβερλι Χιλς έξω από το καθιερωμένο πάρτι του Vanity Fair αμέσως μετά την τελετή των Όσκαρ, θα δυσκολευτούν μάλλον να αναγνωρίσουν πολλούς από τους προσκεκλημένους.

«Η ομάδα μας έκανε πολλές συσκέψεις με τους υπεύθυνους της Condé Nast [του παραδοσιακού εκδοτικού κολοσσού που περιλαμβάνει στις τάξεις του το περιοδικό] για τη συγκεκριμένη εκδήλωση» δήλωσε η διευθύντρια marketing της Marriott - κεντρικού σπόνσορα του event – η οποία φυσικά θα παρευρεθεί στο πάρτι μαζί με έναν στρατό από στελέχη διάφορων "brand partners" του περιοδικού.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο μεγαλοατζέντης Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ (κάτω αριστερά) ήταν ο διοργανωτής των VIP πάρτι της βραδιάς των Όσκαρ πριν αναλάβει το Vanity Fair. Δίπλα του ο Ντάντλεϊ Μουρ.

To πάρτι αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Το φετινό πάρτι θα αποτελέσει την κλιμάκωση μιας σειράς από "branded events" που έχουν ήδη ξεκινήσει από την αρχή της εβδομάδας και αναμένεται να αποφέρει πάνω από 10 εκατομμύρια δολάρια στον δοκιμαζόμενο (όπως τα περισσότερα έντυπα) τα τελευταία χρόνια τίτλο του Vanity Fair.

Μέχρι και πριν από κάποια χρόνια, ειδικά για τους πιο ανασφαλείς σταρ της κινηματογραφικής βιομηχανίας, μια πρόσκληση στο πάρτι του Vanity Fair για τα Όσκαρ είχε σχεδόν αντίστοιχο βάρος ως σύμβολο στάτους με το να κερδίσεις το χρυσό αγαλματίδιο.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Η άφιξη του Τομ Κρουζ στο πάρτι μετά την απονομη των Όσκαρ το 1989.

Εδώ και καιρό όμως, η υστερική φρενίτιδα και η λαμπερή αίγλη που περιστοίχιζε το απόλυτο VIP event, έχει ξεθωριάσει ενώ τη θέση του ως «πιο καυτή πρόσκληση» της χρονιάς έχει πάρει το ετήσιο Met Gala στη Νέα Υόρκη, το οποίο επίσης διοργανώνεται υπό την επίβλεψη της Condé Nast και ειδικότερα της καλλιτεχνικής διευθύντριάς της, της «σιδηράς κυρίας της μόδας» Αν Γουίντουρ.

Το πάρτι του Vanity Fair ξεκίνησε το 1994, οι ρίζες του όμως εντοπίζονται στη δεκαετία του '60, όταν ο Ίρβινγκ Πολ Λαζάρ – ο υπερατζέντης γνωστός ως Swifty, παρατσούκλι που του είχε κολλήσει ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ – άρχισε να διοργανώνει συγκεντρώσεις μετά την απονομή με προσκεκλημένους την αφρόκρεμα του Χόλιγουντ.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Ο Μπεν Άφλεκ και η Τζένιφερ Λόπεζ στο πάρρτι του Vanity Fair το 2003.

Αυτά τα πάρτι περιφέρονταν για χρόνια από δω κι από κει μέχρι που βρήκαν στέγη στο εστιατόριο Spago όπου ο μικροσκοπικός ατζέντης με τα τεράστια γυαλιά έπαιζε το ρόλο του οικοδεσπότη μέχρι τον θάνατό του το 1993. Την επόμενη χρονιά την οργάνωση αυτού του κλειστού πάρτι ανέλαβε το Vanity Fair μεταφέροντας την έδρα του στο εστιατόριο Mortons (πάντα στο Μπέβερλι Χιλς).

Η δεκαετία του '90 ήταν ίσως η τελευταία που οι καταξιωμένοι σταρ της οθόνης – η Τζούλια Ρόμπερτς, ο Τομ Κρουζ, ο Τομ Χανκς – κυριαρχούσαν πραγματικά στην celebrity κουλτούρα, πριν το αποκαλούμενο «σινεμά του franchise» καταλάβει το Χόλιγουντ και πριν το ίντερνετ ξεκινήσει τη ραγδαία διαδικασία κατακερματισμού των media εν γένει. Εκείνα τα χρόνια – χωρίς τα smartphones τα social media – το πάρτι ήταν το μέρος όπου οι διασημότητες μπορούσαν να χαλαρώσουν πραγματικά.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
"Δεύτερες" δισσημότητες και smartphones παντού: Στιιγμιότυπο από το περσινό πάρτι.

Το 2000, θέλοντας να κεφαλαιοποιήσει την επιτυχία του πάρτι που είχε εξελιχθεί σε θεσμό, το Vanity Fair ξεκίνησε την λεγόμενη «Καμπάνια Χόλιγουντ», μια σειρά δηλαδή από εκδηλώσεις οι οποίες διεξάγονται όλη την εβδομάδα πριν τη βραδιά των βραβείων (και του πάρτι) με χορηγούς διαφημιστικές εταιρείες.

Η πλήρης όμως τροφοδοσία των επιχειρηματικών συμφερόντων εκ μέρους του περιοδικού έγινε πασιφανής μετά την οικονομική κρίση του 2008 όταν ήδη το πάρτι είχε μεταφερθεί στο ξενοδοχείο Sunset Tower όπου πλέον γινόταν το αδιαχώρητο με τους καλεσμένους - οι περισσότεροι εκ των οποίων έμοιαζαν να είναι διαφημιστές – να σχηματίζουν έναν «ιδρωμένο όχλο» όπως είχε σχολιάσει κάποιος επιφανής καλεσμένος το 2013.

Πώς έχασε την αίγλη του το απόλυτο VIP Όσκαρ πάρτι του Vanity Fair Facebook Twitter
Στην εποχή του #MeToo: Η τραγουδίστρια Janelle Monae με κονκάρδα "Time's Up" στο περσινό πάρτι του Vanity Fair.

Μετά από εκείνη τη χρονιά, η εκδήλωση μεταφέρθηκε λίγο πιο δυτικά, στον ανώδυνο και ουδέτερο χώρο του ιδρύματος Wallis Annenberg Center for the Performing Arts. Οι «γαλαζοαίματοι» του Χόλιγουντ όμως δεν εμφανίζονταν πλέον.

 

Ίσως είχαν γύρισμα κάπου στην Ευρώπη ή ίσως είχαν αποφασίσει να πάνε κατευθείαν στα "ultraexclusive" (και πραγματικά VIP) πάρτι που κάνουν κάθε χρόνο διασημότητες μετά την απονομή όπως η Madonna από το 2008 ή όπως ο Jay-Z που φέτος θα κάνει, όπως και πέρσι, το πάρτι του μετά τα 'Όσκαρ σε ένα ανακαινισμένο για την περίσταση γκαράζ του ξενοδοχείου Chateau Marmont. Οι προσκλήσεις για το event στο οποίο δεν θα υπάρχουν φωτογράφοι, ρεπόρτερ, «παρείσακτοι» και κόκκινο χαλί, είναι μόνο 200 και κάποιες από αυτές θα φτάσουν στους εκλεκτούς παραλήπτες τους λίγες ώρες μόνο πριν το πάρτι.

Με στοιχεία από τους New York Times

Οθόνες
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ