Ποιος σκότωσε το «χρυσό κορίτσι» της βρετανικής τηλεόρασης;

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Η Τζιλ Ντάντο ήταν 37 χρονών όταν δολοφονήθηκε το 1999. Courtesy of Netflix © 2023
0

Ποιος σκότωσε την Τζιλ Ντάντο; Το ερώτημα αυτό σήμερα, 22 χρόνια μετά τη δολοφονία της διάσημης δημοσιογράφου, είναι τόσο ανοιχτό όσο και όταν συνέβη. Την υπόθεση επανεξετάζει, χωρίς να μπορεί να την εξιχνιάσει, μόνο παραθέτοντας όλα τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, η νέα σειρά του Netflix «Ποιος σκότωσε την Τζιλ Ντάντο», που σε τρία επεισόδια αναψηλαφεί μία από τις μεγαλύτερες έρευνες ανθρωποκτονιών στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου. 

Η Τζιλ Ντάντο ήταν 37 χρονών όταν δολοφονήθηκε το 1999. Ήταν η πιο διάσημη Βρετανίδα δημοσιογράφος, το ανάλογο της πριγκίπισσας Νταϊάνα στον κόσμο της δημοσιογραφίας – «αν η Νταϊάνα ήταν το ρόδο μας, η Τζιλ ήταν το ηλιοτρόπιό μας», ακούγεται στη σειρά. 

Το «χρυσό κορίτσι» της βρετανικής τηλεόρασης ήταν όμορφο, ο φακός το λάτρευε, είχε αταξική αγγλική προφορά, ήταν η γυναίκα της διπλανής πόρτας για τους τηλεθεατές, είχε προσωπικότητα, χάρη και εξυπνάδα και μπορούσε να παρουσιάσει με ελκυστικό τρόπο ακόμα και τρομερά εγκλήματα, όπως έκανε στην εκπομπή που παρουσίαζε, ανάμεσα σε άλλα προγράμματα του BBC, τα Breakfast Time, Breakfast News, the BBC One O'Clock News, the Six O'Clock News, το ταξιδιωτικό πρόγραμμα Holiday, και το Crimewatch. Έμοιαζε πολύ στην Νταϊάνα, είχε λαμπερό, ζεστό χαμόγελο, το «σωστό» ξανθό στα μαλλιά της και το ίδιο κούρεμα με την αδικοχαμένη πριγκίπισσα – είχαν τον ίδιο κομμωτή, ο οποίος δηλώνει ότι η Τζιλ ήταν η πρώτη που έκανε το χαρακτηριστικό κούρεμα που αντέγραψαν εκατομμύρια γυναίκες.

Το 1999, όταν δολοφονήθηκε, ήταν η δημοσιογράφος με το υψηλότερο προφίλ ανάμεσα σε όλους όσοι εργάζονταν στο BBC, ένα πρότυπο για τις νέες γυναίκες που ξεκινούσαν την καριέρα τους στον ανδροκρατούμενο κόσμο της δημοσιογραφίας.

Η επαγγελματική ιστορία της Τζιλ Ντάντο ξεκινά από τη γενέτειρά της, το Weston-super-Mare, και από την τοπική εβδομαδιαία εφημερίδα Weston Mercury, όπου εργάζονταν ο πατέρας και ο αδελφός της – εκείνη απασχολούνταν ως ρεπόρτερ. Πέντε χρόνια αργότερα άρχισε να εργάζεται για το BBC και το 1986 μετακόμισε από την περιφερειακή στην εθνική τηλεόραση, και στο Λονδίνο, για να παρουσιάζει τις τηλεοπτικές ειδήσεις του BBC.

Το 1999, όταν δολοφονήθηκε, ήταν η δημοσιογράφος με το υψηλότερο προφίλ ανάμεσα σε όλους όσοι εργάζονταν στο BBC, ένα πρότυπο για τις νέες γυναίκες που ξεκινούσαν την καριέρα τους στον ανδροκρατούμενο κόσμο της δημοσιογραφίας, μια κορυφαία προσωπικότητα με εξώφυλλα σε περιοδικά και εμφανίσεις σε τηλεοπτικά σόου, ενώ δύο χρόνια νωρίτερα, το 1997, ήταν η προσωπικότητα της χρονιάς για το BBC. Ήταν μια γυναίκα επιτυχημένη και ευτυχισμένη, που εκείνη τη χρονιά επρόκειτο να παντρευτεί τον σύντροφό της και ετοίμαζε τη νέα τηλεοπτική σειρά Antiques Inspectors.

Η Τζιλ Ντάντο ζούσε από το 1994 στο Φούλαμ, μια ήσυχη και ακριβή περιοχή, αλλά μερικούς μήνες πριν από τη δολοφονία της είχε μετακομίσει στο σπίτι του συντρόφου της. Στο δικό της σπίτι πήγαινε σποραδικά, γεγονός που δημιουργεί απορίες ως προς το πώς ο δολοφόνος της ήξερε τις κινήσεις της, ενώ τα βίντεο που προβάλλονται στο ντοκιμαντέρ και δείχνουν τη δραστηριότητά της τη μέρα της δολοφονίας αποκαλύπτουν ότι δεν την παρακολουθούσε κανένας.

Το χρονικό της δολοφονίας

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Μία από τις τελευταίες εικόνες της Τζιλ Ντάντο από κάμερα ασφαλείας που τραβήχτηκε μόλις 40 λεπτά πριν δολοφονηθεί έξω από το σπίτι της στο Φούλαμ. CREDIT: Metropolitan Police

Η Τζιλ Ντάντο έφτασε στο κατώφλι του σπιτιού της, το οποίο σχεδίαζε να πουλήσει, στις 11:30 π.μ. στις 26 Απριλίου 1999. Ήταν έτοιμη να βάλει τα κλειδιά της στην κλειδαριά όταν κάποιος την άρπαξε, την έριξε στο έδαφος και πυροβόλησε στον αριστερό της κρόταφο, σκοτώνοντάς την ακαριαία. Η ιατροδικαστική μελέτη έδειξε ότι είχε πυροβοληθεί από σφαίρα από ημιαυτόματο πιστόλι διαμετρήματος 9 χιλιοστών. Ένας γείτονας είπε ότι είδε τον δολοφόνο, έναν λευκό άνδρα ηλικίας περίπου 40 ετών, που έφευγε από το σπίτι της Ντάντο.

Λίγο αργότερα, μια γυναίκα τηλεφώνησε στην αστυνομία για να πει ότι μια γυναίκα έχει καταρρεύσει έξω από την πόρτα του γειτονικού σπιτιού και δεν ανέπνεε. Ήταν η Τζιλ Ντάντο που είχε δολοφονηθεί με μια σφαίρα στο κεφάλι. Τα ΜΜΕ πήραν φωτιά, είχε δολοφονηθεί η πιο δημοφιλής δημοσιογραφική προσωπικότητα στη χώρα, ενώ η αστυνομία ξεκίνησε μια άνευ προηγουμένου έρευνα για να εξιχνιάσει τα γεγονότα. Μια μέρα αργότερα, ένας ανώνυμος τηλεφώνησε στο BBC λέγοντας ότι η δολοφονία της ήταν αντίποινα για την επίθεση του ΝΑΤΟ στη Σερβία, στο κτίριο της Σερβικής Ραδιο- Τηλεόρασης (RTS), που είχε ως αποτέλεσμα των θάνατο 16 εργαζομένων.

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Η αστυνομία στον χώρο του εγκλήματος. Courtesy of Netflix © 2023

Αυτή ήταν μια από τις πολλές θεωρίες που διατυπώθηκαν εκείνη την εποχή. Οι άλλες ήταν ότι είχε πέσει θύμα ενός εμμονικού διώκτη, ή ότι ήταν θύμα χτυπήματος από συμμορία εξαιτίας του περιεχομένου της εκπομπής της Crimewatch. 

Ο πυροβολισμός που δέχτηκε στο κεφάλι δεν θεωρήθηκε επαγγελματικό χτύπημα αρχικά. Κανένας στη γειτονιά δεν άκουσε τίποτα, υπήρξαν κάποιες καταθέσεις ότι ένας άντρας έτρεχε μετά το συμβάν, αυτό ήταν όλο.

Ωστόσο, οι ερευνητές εικάζουν ότι η δολοφονία έγινε με όπλο που είχε σιγαστήρα, κάτι που όπως τονίζουν, αντίθετα με όσα βλέπουμε στις ταινίες, είναι δύσκολο να προμηθευτεί κάποιος μη επαγγελματίας.

Ανακρίθηκαν όλοι. Ο πρώην σύντροφός της και αρχισυντάκτης του καναλιού Bob Wheaton. Ο μνηστήρας της γυναικολόγος και γιατρός της Βασίλισσας Ελισάβετ Alan Farthing από το σπίτι του οποίου έφυγε το μοιραίο πρωινό. Πολλοί συνάδελφοι και φίλοι της κατέθεσαν. Η Μητροπολιτική Αστυνομία ξεκίνησε την Επιχείρηση Όξμπορο, για πάνω από ένα χρόνο και τελικά αποδείχθηκε άκαρπη. Μέσα σε έξι μήνα οι αρχές μίλησαν με περισσότερα από 2.500 άτομα και πήραν περισσότερες από 1.000 καταθέσεις. 

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Πλάνο από την κηδεία της Τζιλ Ντάντο. Courtesy of Netflix © 2023

Μετά από ένα χρόνο συνέλαβαν τον Μπάρι Μπουλσάρα ή Μπάρι Τζορτζ, που ζούσε οκτακόσια μέτρα μακριά από το σπίτι της Ντάντο στην οδό Φούλαμ, κάτι που θεωρήθηκε γεγονός της χρονιάς. Ήταν μυθομανής, έλεγε ότι ήταν ξάδερφος του Φρέντι Μέρκιουρι, στο σπίτι του βρήκαν φωτογραφίες γυναικών τηλεπαρουσιαστριών. Είχε ιστορικό καταδίωξης γυναικών, σεξουαλικών αδικημάτων και είχε δείξει σημάδια ότι αναζητά την προσοχή και αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Αλλά επέμενε σταθερά ότι δεν σκότωσε την Τζιλ Ντάντο. Αυτό που τον καταδίκασε σε ισόβια, εκτός από το ότι ήταν ένας παράξενος μοναχικός τύπος, ήταν το γεγονός ότι στην τσέπη του οι επιστήμονες είχαν βρει ένα μικροσκοπικό κόκκο πυρίτιδας, κάτι που έδειχνε ότι είχε ρίξει τον μοιραίο πυροβολισμό. 

Ο Μάικλ Μάνφιλντ, ένας από τους πιο διάσημους βρετανούς δικηγόρους ανέλαβε την υπεράσπισή του. Δεν πίστεψε ποτέ ότι ο Τζορτζ ήταν ο δράστης. «Κάθε τόπος εγκλήματος περιέχει την απάντηση. Δε μπορεί να ήταν ένας μοναχικός ένοπλος» υποστηρίζει. «Ήταν κάποιος που γνώριζε πως θα δράσει». Ο δικηγόρος εννοεί ότι στα λίγα μέτρα από το αυτοκίνητό της μέχρι την εξώπορτα, η Ντάντο, αν είχε δει έναν άγνωστο θα αντιδρούσε. Και με δεδομένο ότι πήγαινε σποραδικά στο σπίτι της στο Φούλαμ ποιος μπορούσε να είναι αυτός που θα την περίμενε επί ώρες χωρίς να τον αντιληφθεί κανείς;

Ο κορυφαίος Βρετανός δικηγόρος πολιτικών ελευθεριών και ανθρωπίνων δικαιωμάτων στο ντοκιμαντέρ «δείχνει» τη Σερβία ως τόπο καταγωγής του δράστη, επισημαίνοντας τη δολοφονία ενός ακόμα δημοσιογράφου τον ίδιο μήνα του 1999, έξω από το σπίτι του στο Βελιγράδι, έντεκα ημέρες πριν τη δολοφονία της Ντάντο.

Τζιλ Ντάντο Facebook Twitter
Ο Μπάρι Τζορτζ είχε ιστορικό καταδίωξης γυναικών, σεξουαλικών αδικημάτων και είχε δείξει σημάδια ότι αναζητά την προσοχή και αντικοινωνικής συμπεριφοράς. Courtesy of Netflix © 2023

Ο Τζορτζ καταδικάστηκε και στο εφετείο, αλλά επέστρεψε στις αίθουσες το 2007 για να ξαναδικαστεί, γιατί είχαν εμφανιστεί νέα στοιχεία. Δεν υπήρχε καμία απόδειξη ότι ο κόκκος στο παλτό του είχε προέλθει από το φονικό όπλο ή ότι είχε πυροβολήσει. Κανένα φονικό όπλο δεν βρέθηκε ποτέ. Αθωώθηκε για κακοδικία και το μυστήριο γύρω από τη δολοφονία της Ντάντο πύκνωσε ξανά. Οι εφημερίδες που έγραψαν ότι αθωώθηκε ένας ένοχος τον αποζημίωσαν αδρά.

Ο ντετέκτιβ Χάμις Κάμπελ που ασχολήθηκε με την δολοφονία της Τζιλ Ντάντο, λέει ότι το μυστήριο της δολοφονίας της θα μείνει για πάντα άλυτο και δε θα μπορέσουν να βρουν ποτέ τον εκτελεστή της. 

Αν μέχρι σήμερα δεν υπάρχει τίποτα που να υποδηλώνει ότι ήταν δολοφόνος ο Τζορτζ Μπάρι, ποιος ήταν ο δολοφόνος;

Υπήρξαν θεωρίες ότι ένας ζηλιάρης πρώην φίλος ή ένας άγνωστος εραστής τη δολοφόνησε, αλλά γρήγορα απορρίφθηκαν. Ή ότι κάποιος προσέλαβε έναν δολοφόνο για να την εκδικηθεί επειδή οδηγήθηκε στη φυλακή εξαιτίας των αποκαλύψεων του Crimewatch. Και αυτό αποκλείστηκε. Μένει η θεωρία περί εκτέλεσης για πολιτικούς λόγους, που είχε απορριφθεί σχεδόν από την αρχή, ενώ το 2008 η αστυνομία κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η Ντάντο δολοφονήθηκε από έναν επαγγελματία δολοφόνο.

Βλέποντας το ντοκιμαντέρ κάποιος μπορεί να σκεφτεί ότι ο δολοφόνος μπορεί να είναι σήμερα θεατής της σειράς. Οι αρχές ειδικά μετά την αθώωση του Μπάρι Τζορτζ βρέθηκαν στο ίδιο πυκνό σκοτάδι, όπως στην αρχή. Η υπόθεση της δολοφονίας Τζιλ Ντάντο μάλλον θα μείνει μάλλον για πάντα ανεξιχνίαστη.  Ο Μάικλ Μάνσφιλντ είναι σαφής: «Η υπόθεση έπρεπε να είναι ανοιχτή». 

Who Killed Jill Dando? | Official Trailer | Netflix

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

«Κάποτε στην Βόρειο Ιρλανδία»: Ένα συνταρακτικό ντοκιμαντέρ για μια βαθιά πληγή

Daily / «Κάποτε στη Βόρεια Ιρλανδία»: Ένα συνταρακτικό ντοκιμαντέρ για μια βαθιά πληγή

25 χρόνια μετά την ιστορική Συμφωνία της Μεγάλης Παρασκευής, το πεντάωρο ντοκιμαντέρ του BBC ξετυλίγει, μέσα από προσωπικές ιστορίες, το χρονικό του αιματηρού αλληλοσπαραγμού που κράτησε για πάνω από τρεις δεκαετίες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Titi - Στο πέρασμα του κυκλώνα»: Στις Νύχτες Πρεμιέρας το ντοκιμαντέρ της Νατάσσας Μπλάτσιου σε συνεργασία με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα

Πολιτισμός / «Titi - Στο πέρασμα του κυκλώνα»: Ένα ντοκιμαντέρ για τις καταστροφικότερες συνέπειες της κλιματικής κρίσης

Το ντοκιμαντέρ της Νατάσσας Μπλάτσιου που γυρίστηκε στη Μαδαγασκάρη, σε συνεργασία με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, συμμετέχει στις Νύχτες Πρεμιέρας.
LIFO NEWSROOM
Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Οθόνες / Όλες οι τηλεοπτικές σειρές που κάνουν πρεμιέρα το φθινόπωρο

Από τις συναρπαστικές νέες αφίξεις έως όλες τις μεγάλες επιστροφές, η LiFO χαρτογραφεί τις καλύτερες ξένες και ελληνικές τηλεοπτικές σειρές που θα μας κρατήσουν κολλημένους στο σπίτι (και) φέτος.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Η αυγή και η δύση των Super Models 

Daily / Η αυγή και η δύση των Super Models 

Τo ντοκιμαντέρ για τις τέσσερις θεότητες που κυριάρχησαν στο πολιτισμικό τοπίο πριν από τρεις δεκαετίες αποτελεί μια νοσταλγική πανδαισία για όσους θυμούνται έναν κόσμο όπου τα πάντα άρχιζαν και τελείωναν στις σελίδες των glossy περιοδικών.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η μάστιγα του telemarketing πάει πιο βαθιά απ’ όσο νομίζεις

Daily / Η μάστιγα του telemarketing πάει πιο βαθιά απ’ όσο νομίζεις

Το ντοκιμαντέρ «Telemarketers» του HBO αποκαλύπτει με τον πιο ψυχαγωγικό τρόπο την απάτη του φιλανθρωπικού fundraising αλλά και το «άβατο» που απολαμβάνει η αστυνομία ακόμα κι όταν αποκαλύπτεται η διαφθορά στους κόλπους της.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

Οθόνες / Terence Stamp (1938-2025): Ο μάγκας του Λονδίνου που θα γινόταν Τζέιμς Μποντ

«Το άτακτο αγόρι του βρετανικού σινεμά βρήκε τον δρόμο του σε ώριμες επιλογές, είτε παίζοντας κάποιον αδυσώπητο κακό είτε αφήνοντας τα λακωνικά του διακριτικά σαν στάμπα, όνομα και πράγμα, σε σύντομες εμφανίσεις – εννοείται πως έχει υποδυθεί και τον διάβολο!»
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Οθόνες / The Karate Kid: Πώς η «ταινιούλα που δεν θα έβλεπε κανείς» εξελίχθηκε σε παγκόσμιο φαινόμενο

Η ταινία σημάδεψε μια γενιά εφήβων που φαντασιώνονταν ότι θα αντιστεκόντουσαν ηρωικά στους νταήδες που τους κακοποιούσαν καθημερινά. Και τώρα, ο μύθος επιστρέφει για έκτη φορά στην οθόνη, με πρωταγωνιστές τον Τζάκι Τσαν και τον Ραλφ Μάτσιο
THE LIFO TEAM
Ο άνθρωπος που έφερε την μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Daily / Ο άνθρωπος που έφερε τη μαύρη μουσική κουλτούρα στο σαλόνι εκατομμυρίων σπιτιών

Το ντοκιμαντέρ «Sunday Best: The untold story of Ed Sullivan» αναδεικνύει τη συμβολή του Εντ Σάλιβαν και της δημοφιλέστατης τηλεοπτικής εκπομπής του στην ανάδειξη τεράστιων μορφών της μαύρης μουσικής, από τη Nίνα Σιμόν και τον Τζέιμς Μπράουν μέχρι την Tίνα Τέρνερ και τον Στίβι Γουόντερ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Οθόνες / Έντουαρντ Νόρτον: Γεννημένος σε λάθος εποχή

Με αφορμή τα σημερινά του γενέθλια, ανατρέχουμε στην καριέρα ενός ηθοποιού με την ερμηνευτική στόφα των μεγάλων ονομάτων του New Hollywood, μα καταδικασμένου να εργάζεται σε καιρούς που η κινηματογραφική βιομηχανία δεν ξέρει τι να κάνει μαζί του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Οθόνες / Ana Kokkinos: «Αν ήμουν ένας στρέιτ, Άγγλος άντρας, η ζωή θα ήταν ευκολότερη»

Η ελληνικής καταγωγής Αυστραλή σκηνοθέτιδα πίσω από το «Ten Pound Poms» μιλά στη LiFO για τη στάση των Αυστραλών απέναντι στους μετανάστες, την ταινία της που εξόργισε την ομογένεια, και το πώς είναι να νιώθεις παρείσακτος ακόμη κι όταν το έργο σου έχει δει πολύς κόσμος.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ