ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

Πιστεύω στη συνταγματική ετεροφυλία

Πιστεύω στη συνταγματική ετεροφυλία Facebook Twitter
0

Στπ Raspberry Reich λάτρεψα τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποίησες σε όλη τη διάρκεια της ταινίας σεξουαλικά pop είδωλα. Πώς επιλέγεις τη φόρμα και το περιεχόμενο;

Κοίτα, αν είναι να κάνεις μια ταινία που αφορά τη σεξουαλική επανάσταση θα «πρέπει να βάλεις το μαρξισμό στο στόμα», όπως έλεγε και η Γκέρτρουντ στην ταινία και θα πρέπει να μπορείς να υποστηρίξεις το περιεχόμενο. Για μένα έχει νόημα να το κάνεις με σκληρό σεξ. Μ’ αυτό τον τρόπο προβάλλεται ένα επιχείρημα πιο στέρεο για τη σεξουαλική επανάσταση. Είχε μεγάλο ενδιαφέρον ο τρόπος που η Susanne Sachsse (Γκέρτρουντ), που είναι μια θεατρική ηθοποιός, ερμήνευε αυτές τις σκληρές σκηνές. Για μένα ήταν ένα είδος εξάσκησης των πιστεύω μου. Είναι αυτό που πολλοί τύποι, που το παίζουν ακαδημαϊκοί, δεν μπαίνουν πότε στον κόπο να κάνουν.

Έχω βάλει στο desktop μου την ατάκα από την ταινία που λέει ότι «το ετεροφυλικό σεξ είναι αντι-επαναστατικό».

Τι; Α, θα εννοείς αυτή που λέει ότι «το ετεροφυλικό σεξ είναι το όπιο για τις μάζες». Κοίτα, είμαι κάπως φροϊδικός και πιστεύω στη συνταγματική ετεροφυλία. Όλοι έχουν τη δυνατότητα να είναι ετερόφυλοι όταν γεννιούνται και το γεγονός ότι όλη η κουλτούρα μας κλίνει προς την ετεροφυλία είναι τελικά μια ιδεολογία που μας επιβάλλεται. Έτσι λοιπόν, για να μπορέσεις να βιώσεις τη σεξουαλική απελευθέρωση, θα πρέπει να είσαι πιο ανοιχτόμυαλος, να πειραματιστείς με τη σεξουαλικότητά σου. Δυστυχώς, σε αυτό το σημείο, κι εγώ δεν εφαρμόζω αυτό που κηρύσσω, διότι είμαι τελείως ομοφυλόφιλος και δεν πειραματίζομαι.

Έχουμε διαβάσει ότι η νέα σου ταινία Otto; Οr up with Dead People έχει να κάνει με ζόμπι. Να υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείς το αίμα αντί για το σεξ;

Γενικώς, χρησιμοποιώ πολύ το αίμα. Πρόσφατα έκανα μια έκθεση στη Βαρκελώνη όπου χρησιμοποίησα το αίμα ως μοτίβο. Επίσης, κάνω πολλές ζωντανές περφόρμανς όπου οι άνθρωποι που έρχονται για να δουν το σόου πιτσιλίζονται με αίμα. Έχω τρεις άντρες μοντέλα ντυμένους επαναστάτες-ζόμπι. Είναι ντυμένοι με στρατιωτικά, αλλά είναι ζόμπι και υπάρχουν οι θεατές που φωνάζουν «γδυθείτε», οπότε τα ζόμπι τους πετάνε αίμα μπροστά στη σημαία της Καταλονίας, που επίσης γεμίζει με αίμα. Κατά κάποιο τρόπο αυτό δρα απελευθερωτικά για τους ανθρώπους. Το αίμα είναι ένα πολύ δυνατό σύμβολο, είναι η ουσία της ζωής. Είναι κάτι που όλοι έχουμε μέσα μας και είναι τόσο κοντά στην επιφάνεια, αλλά κάπως καταπιεσμένο. Είναι μια ανακούφιση για τους ανθρώπους η εικόνα του αίματος. Αλλά το να συμμετέχεις σε μια τελετουργία όπου νιώθεις το αίμα στο δέρμα σου λειτουργεί τελικά ως απομυθοποίηση της βίας.

Μπορείς να θυμηθείς κάποιο σχόλιο θεατή που έδωσε άλλη προοπτική στη δουλειά σου;

Πολλοί μου είπαν ότι ήταν μια έκπληξη γι’ αυτούς να βλέπουν μια συναισθηματική ταινία από μένα. Αυτό ήταν κάτι που δεν περίμενα να ακούσω, διότι πιστεύω ότι όλες μου οι ταινίες ήταν συναισθηματικές. Πολλοί άνθρωποι μπορούν να δουν μόνο το προφανές: τα θέματα με τα οποία συνήθως ασχολούμαι, που είναι ακραία και σκληρά όπως οι υποκουλτούρες, τα φετίχ, οι νεοναζί, το αίμα. Δεν λέω πως δεν υπάρχουν όλα αυτά, είναι όμως μόνο η επιφάνεια. Μια κριτική που πήρα από ένα γαλλικό έντυπο έλεγε πως σε έναν κόσμο γεμάτο με τα πιο σκληρά και βάναυσα φετίχ και με βία, το μόνο ταμπού που μένει είναι η τρυφερότητα.

Πώς επιλέγεις ηθοποιούς;

Όταν ξεκίνησα να κάνω ταινίες που είχαν και πορνογραφικό περιεχόμενο είχα πάντα μια αρχή: να μη ζητήσω από κανέναν να κάνει κάτι που δεν θα έκανα εγώ σε μια ταινία. Γι’ αυτό και εμφανίστηκα κι εγώ στις τρεις πρώτες μου ταινίες. Γι’ αυτό και έκανα κι εγώ σεξ στις ταινίες. Γιατί πίστευα ότι δεν θα ήταν δίκαιο να ζητάω από άλλους ανθρώπους να κάνουν σεξ - κάτι που είναι ταμπού στην κουλτούρα μας. Έτσι, αν αυτοί ήταν πρόθυμοι να το κάνουν για τις ταινίες μου, θα έπρεπε να το κάνω κι εγώ. Mε τη Susanne Sachsse, στο Raspberry Reich για παράδειγμα, η απόφαση ήταν όλη δική της. Το ότι θέλησε να κάνει σκηνές σκληρού σεξ ήταν δικό της θέμα, δεν ήταν όρος στο συμβόλαιο. Το ίδιο και με τον Jey Crisfar που ενσαρκώνει τον Otto στην τελευταία μου ταινία. Στην αρχή ήταν σύμφωνος να γυρίσουμε τέτοιες σκηνές, αλλά όταν ξεκίνησαν τα γυρίσματα ξαφνικά δεν ένιωθε άνετα να το κάνει μπροστά σε ένα μεγάλο συνεργείο. Το σεξ δεν αποτέλεσε ποτέ όρο για να πάρει το ρόλο. Φυσικά υπάρχουν κι άλλοι χαρακτήρες στο έργο που είχαν ξανακάνει πορνό και δεν είχαν πρόβλημα.

Γιατί χρησιμοποιείς το Βερολίνο στις τελευταίες σου ταινίες;

Η Γερμανία έχει μια πιο χαλαρή στάση απέναντι στο σεξ και στο γυμνό γενικότερα. Υπάρχει δημόσια γύμνια στα πάρκα για παράδειγμα, κάτι που δεν θα βρεις στη Βόρεια Αμερική. Γενικά στην Ευρώπη οι άνθρωποι που συμμετέχουν στην πορνογραφία φαίνονται να το ευχαριστιούνται. Συνήθως εξασκούν άλλα επαγγέλματα, αλλά συμμετέχουν και σε πορνό ταινίες, επειδή τους αρέσει και επειδή βλέπουν το όλο θέμα χαλαρά. Στην Καλιφόρνια, όμως, όπου παράγεται το 90% της παγκόσμιας πορνογραφίας, συναντάς σταρ του πορνό. Προτιμώ να εργάζομαι στην Ευρώπη, όπου οι άνθρωποι έχουν μια πιο ώριμη στάση.

0

ΑΝΤΙΟ ΔΙΟΝΥΣΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM