Ηλεκτρονικό εισιτήριο και στους αρχαιολογικούς χώρους

Ηλεκτρονικό εισιτήριο και στους αρχαιολογικούς χώρους Facebook Twitter
Eπιτέλους!
2

Ολοκληρώθηκε η εγκατάσταση και ξεκίνησε η λειτουργία του νέου συστήματος ηλεκτρονικού εισιτηρίου (e-Ticketing) και ελέγχου πρόσβασης επισκεπτών (access control) στους προβλεπόμενους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της αρχικής φάσης του έργου (Ακρόπολη και αρχαιολογικοί χώροι του ιστορικού κέντρου της Αθήνας, Κνωσός και Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου, αρχαιολογικός χώρος και μουσείο Αρχαίας Μεσσήνης).

Για την παραπάνω εξέλιξη ενημέρωσε, με ανακοίνωσή του, το υπουργείο Πολιτισμού. «Μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα τεθεί σε λειτουργία και η υπηρεσία αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου μέσω διαδικτύου, για την οποία θα υπάρξει νεότερη ενημέρωση» σημειώνεται από το ΥΠΠΟ.

Το έργο υλοποιείται με δωρεά από την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με ενδιάμεσο φορέα υλοποίησης την Εταιρεία Μεσσηνιακών Αρχαιολογικών Σπουδών.

Culture
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

1 σχόλια
Ας ειναι καλα οι δωρητες, αν και ειμαι σιγουρος πως αντιστοιχα κονδυλια εχουν υπαρξει στο παρελθον για αυτο τον σκοπο, αλλα φαγωθηκαν στο ενδιαμεσο. Συγκλονιστικα καινοτομο οτι πλεον θα μπορεις να κλεισεις και online εισητηριο, ακομα καλυτερα θα ηταν αν το ειχαν ετοιμο πριν τα μεσα της τουριστικης σεζον, αλλα δε μπορουμε να τα εχουμε ολα...
Υποτίθεται οτι θα λειτουργούσε επι ολυμπιακών 2004. Από τότε πέρασαν 3 ολυμπιάδες αλλά τελικά κατάφεραν να το εγκαταστήσουν σε μουσεία που μετριούνται στα δάκτυλα του ενος χεριού.