Στα πρόθυρα του λουκέτου η Airtickets - Απολύθηκε το σύνολο των εργαζομένων της στην Αθήνα

Στα πρόθυρα του λουκέτου η Airtickets - Απολύθηκε το σύνολο των εργαζομένων της στην Αθήνα Facebook Twitter
1

Μεγάλα οικονομικά προβλήματα φέρεται να αντιμετωπίζει η Tripsta, (Travelplanet24, Airtickets και Trispta.com), οι οποίες φαίνεται να ωθούν τη γνωστή εταιρεία αγοράς αεροπορικών εισιτηρίων σε λουκέτο.

Οι υποχρεώσεις της μόνο απέναντι σε αεροπορικές εταιρείες, ανέρχονται κοντά στα 70 εκατομμύρια ευρώ σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, ποσό που μοιάζει πλέον μη διαχειρίσιμο.

Μετά σχεδόν δύο δεκαετίες, μια από τις πρώτες εταιρείες online κρατήσεων εισιτηρίων που συστάθηκε επί ελληνικού εδάφους αναγκάζεται να προβεί σε απολύσεις και αλλαγές στο εσωτερικό της.

Τα οικονομικά αυτά προβλήματα οδήγησαν στην απόλυση του συνόλου των εργαζομένων της.

Χθες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Φίλιππος Μπρίνκμανν, συγκέντρωσε το προσωπικό και τους ανακοίνωσε ότι θα έπρεπε να απολυθεί το σύνολο των εργαζομένων (περίπου 180 άτομα). 

Αφού καταβλήθηκε στους εργαζόμενους το ποσό της αποζημίωσής, ενημερώθηκαν ότι η κίνηση αυτή είναι επιβεβλημένη αφού δεν μπορεί να εξασφαλιστεί πρόσθετη πίστωση από τις συνεργαζόμενες εταιρείες.

Είχε προηγηθεί πριν από λίγες εβδομάδες η απόλυση του προσωπικού (80 ατόμων) στο Βουκουρέστι.

Οι υπάλληλοι που εργάζονται στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών ώστε να εξυπηρετούνται όσοι ήδη έχουν αγοράσει εισιτήρια από την πλατφόρμα της εταιρείας θα παραμείνουν στις θέσεις τους μέχρι το τέλος Ιουλίου, τόσο στην Αθήνα όσο και στο Βουκουρέστι.

Η είδηση της κατάρρευσης της Airtickets – Tripsta έπεσε σαν κεραυνός στην αγορά καθώς μέχρι και το τέλος του 2017 δεν υπήρχαν σημάδια που να έδειχναν την εξέλιξη αυτή. 

Η Tripsta αποτέλεσε ένα από τα ελληνικά success stories του επιχειρείν αφού ήταν η πρώτη που εντόπισε την τάση των online κρατήσεων και έδωσε στους επιβάτες την δυνατότητα να κάνουν διαδικτυακές κρατήσεις ακτοπλοϊκών εισιτηρίων.

Οικονομία
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Οικονομία / Έρχεται νέος φόρος σε καύσιμα και φυσικό αέριο – Πώς θα επηρεαστούν νοικοκυριά και επιχειρήσεις

Ο κανονισμός της ΕΕ για την απανθρακοποίηση φέρνει αυξήσεις σε βενζίνη, πετρέλαιο και μαζούτ – Αντιδράσεις για τον αντίκτυπο στην ανταγωνιστικότητα και την καθημερινότητα
LIFO NEWSROOM
ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οικονομία / ΑμεΑ: Πρόγραμμα 24 εκατ. ευρώ για «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» – Ωφελούμενοι 2.500 πολίτες

Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν εργασίες διαμόρφωσης, εγκατάσταση ραμπών και αναβατορίων, τοποθέτηση αυτοματισμών και ειδικού εξοπλισμού, καθώς και αμοιβές μηχανικών
LIFO NEWSROOM
Το αναποτελεσματικό Ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

LiFO politics / Το αναποτελεσματικό ελληνικό κράτος και οι ορατοί κίνδυνοι

«Ο κίνδυνος σήμερα δεν είναι η χρεοκοπία αλλά μια στασιμοκατάσταση, στην οποία η χώρα δεν θα αναπτύσσεται, και ένα μέρος της κοινωνίας αυτό το βιώνει ήδη»: Ο διευθυντής του BusinessDaily.gr Γιάννης Παπαδογιάννης μιλά στη Βασιλική Σιούτη και επισημαίνει ότι η χώρα απορροφά επιδοτήσεις, αλλά όχι δημιουργικά.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Οικονομία / Voucher 750 ευρώ για εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα – Ανοίγουν οι αιτήσεις, όλα όσα πρέπει να ξέρετε

Ξεκινά αύριο η διαδικασία υποβολής αιτήσεων για το νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ – Ποιες δεξιότητες καλύπτει, ποιοι είναι δικαιούχοι και πώς θα διασφαλίσετε τη συμμετοχή σας
LIFO NEWSROOM
Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Οικονομία / Έρχονται νέοι ευρωπαϊκοί πόροι ύψους €8 δισ. για έργα σε ενέργεια, στέγαση και συγκοινωνίες

Από το 2026 έως το 2032, θα ενισχυθούν δράσεις για την ενεργειακή αναβάθμιση κατοικιών, τη φοιτητική στέγαση, τις συγκοινωνίες, την προστασία του περιβάλλοντος, αλλά και τη στήριξη ευάλωτων νοικοκυριών και μικρών επιχειρήσεων
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Μπορεί τότε να ήταν πρωτότυπη ιδέα αλλά τελικά άλλη μία ελληναράδικη αρπαχτή ήταν. Και μην πει τώρα κανείς φταίει το κράτος, το περιβάλλον κτλπ διότι χρωστάει 70 εκατ.ευρώ (!!) σε αεροπορικές, άρα ένα μέρος των χρημάτων δεν τα απέδιδε. Κρίμα για τους 180 εργαζόμενους στην Ελλάδα και για τους 80 στο ΒουκουρέστιΗ ηγεσία της εταιρίας? Καμία λύπηση. Λογικά έχουν κάμποσα στην άκρη. Τουλάχιστον δώσανε τις νόμιμες αποζημιώσεις στο προσωπικό.