Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter
8

Είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο έγινε σε κόκκινο χαλί και υπήρξε τόσο μαζική συμμετοχή, αλλά υπήρξαν και τρεις παραφωνίες.

Όλες οι διάσημες σταρ, οι δημιουργοί και οι γυναίκες του χώρου της βιομηχανίας του κινηματογράφου εμφανίστηκαν χθες φορώντας μαύρα ρούχα δείχνοντας έτσι την συμπαράστασή τους στο κίνημα Time's Up.

Η πρωτοβουλία, που αποφασίστηκε σαν ένδειξη διαμαρτυρίας για τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις στο Χόλιγουντ και ως ένδειξη στήριξης στις γυναίκες που έχουν δεχθεί κακοποιήσεις και εκβιασμούς, προκάλεσε ωστόσο αρκετές συζητήσεις και για κάποιους ήταν από ανούσια έως απλά υποκριτική. 

Διατυπώθηκαν απόψεις που μεταξύ άλλων ανέφεραν πως όποιος επιθυμούσε πραγματικά να κάνει μια ηχηρή δήλωση, δεν θα έπρεπε να πάει καν στα βραβεία. 

Όμως κατά γενική ομολογία τα σχόλια και τα δημοσιεύματα ήταν υπέρ των διάσημων που εμφανίστηκαν μαυροφορεμένοι.

Και καθώς ακόμη και άντρες επέλεξαν χθες να φορέσουν ολόμαυρα ρούχα, οι τρεις κυρίες που δεν ακολούθησαν τον κανόνα, ξεχώρισαν  για τους εντελώς λάθος λόγους.

Το μοντέλο Barbara Meier, η Meher Tatna Πρόεδρος του Hollywood Foreign Press Association και η ηθοποιός Bianca Blanco δεν επέλεξαν μαύρο.

Οι τρεις κυρίες βρέθηκαν στο στόχαστρο του Τύπου καθώς δεν είχαν προηγουμένως δηλώσει πως δεν θα ακολουθήσουν τον «κανόνα» του μαύρου. Θα μπορούσαν να το έχουν κάνει ως αντίδραση και ως ξεχωριστή δήλωση σχετικά με το θέμα ή θα ήταν επίσης ελεύθερες να κάνουν την δική τους επιλογή. Αλλά το γεγονός πως οι σχετικές δηλώσεις έγιναν μετά και ενώ όλοι τις ξεχώριζαν, προκαλεί περαιτέρω αμηχανία.

«Φόρεσε το φόρεμα που επέλεξε με τη μητέρα της. Ως μέρος της ινδικής κουλτούρας, είναι συνηθισμένο να φοράει κανείς ένα γιορτινό χρώμα κατά τη διάρκεια ενός εορτασμού» αναφέρθηκε από μια πηγή σχετικά με το χρωματιστό φόρεμα της. Η ίδια πηγή υποστήριξε πως η Tatna στηρίζει απόλυτα το κίνημα Time's Up.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Η Meier με τη σειρά της επέλεξε το Instagram για να εξηγήσει την απόφασή της, υποστηρίζοντας ότι μετά από πολυετείς προσπάθειες για ελευθερία, οι γυναίκες πρέπει να μπορούν να φορούν ό, τι θέλουν. Ωστόσο, έγραψε πως επίσης στηρίζει το κίνημα.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Τελευταία και μάλλον χειρότερη επιλογή για έναν ακόμη λόγο ήταν αυτή της Bianca Blanco.

Οι άσχετες στις Χρυσές Σφαίρες - Οι μοναδικές που δεν φόρεσαν μαύρο και πόσο «φάουλ» ήταν τελικά αυτό Facebook Twitter

Η ηθοποιός όχι απλά δεν φόρεσε μαύρα, αλλά επέλεξε ένα κατακόκκινο φόρεμα το οποίο επιπλέον ήταν και τολμηρό - και φυσικά συγκέντρωσε τα περισσότερα και χειρότερα σχόλια.

Το για πολλούς εντελώς ακατάλληλο με τη συγκυρία φόρεμα βρίσκεται σήμερα στα πρωτοσέλιδα των ταμπλόιντς δίπλα σε δηλητηριώδεις τίτλους.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Να ποια είναι τελικά η Blanca Blanco και να ποιος στην ευχή την κάλεσε στις Χρυσές Σφαίρες

Oscars News
8

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ