Μπαλτάς: Αύξηση εισιτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους ως ισοδύναμο για τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση

Μπαλτάς: Αύξηση εισιτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους ως ισοδύναμο για τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση Facebook Twitter
Alexandros Michailidis / SOOC
6

Την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στους αρχαιολογικούς χώρους ως ισοδύναμο ώστε να μην αυξηθεί ο ΦΠΑ στην ιδιωτική εκπαίδευση στο 23% πρότεινε ο υπουργός Πολιτισμού Α. Μπαλτάς, κατά την ομιλία του χθες στη Βουλή.

Εν τω μεταξύ η κυβέρνηση πρέπει να βιαστεί για την ψήφιση των προαπαιτουμένων καθώς, σύμφωνα με το Ρόιτερς  που επικαλείται υψηλόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος, το κλιμάκιο των Θεσμών πρόκειται να φτάσει για την πρώτη αξιολόγηση στα τέλη Οκτωβρίου.

Όπως σημειώνει το πρακτορείο, εάν η πρώτη αξιολόγηση ολοκληρωθεί επιτυχώς, τότε η Αθήνα θα λάβει 3 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2015, ενώ παράλληλα θα προχωρήσει η διαδικασία της ανακεφαλαιοποίησης των ελληνικών τραπεζών και η συζήτηση για την αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM