13ος πιο ισχυρός οικονομικός παράγων στον κόσμο ο Σαμαράς

13ος πιο ισχυρός οικονομικός παράγων στον κόσμο ο Σαμαράς Facebook Twitter
1

Ο 13ος ισχυρότερος παράγων της οικονομίας παγκοσμίως είναι ο Αντώνης Σαμαράς, σύμφωνα με τη λίστα με τους 100 ισχυρότερους του περιοδικού WORTH, για τις διεθνείς αγορές. Το περιοδικό (που αναφέρει στον τίτλο τον πρωθυπουργό ως Samaris)  αιτιολογεί αυτή την υψηλή θέση γράφοντας ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός προσπαθεί να πείσει την Γερμανίδα καγκελάριο να χαλαρώσει τους δανειακούς όρους προς την Ελλάδα και έτσι το μέλλον της χώρας, ίσως και το μέλλον του ευρώ είναι σε μια ισορροπία τρόμου. 

 

13ος πιο ισχυρός οικονομικός παράγων στον κόσμο ο Σαμαράς Facebook Twitter

Ακριβώς πάνω από τον Σαμαρά είναι ο Ραχόι ενώ στην κορυφή της λίστας βρίσκεται ο επικεφαλής της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι. Ο Σαμαράς αφήνει πάντως πίσω του. με αυτή την οικονομική "αδυναμία" της χώρας που εδώ προβάλλεται ως δύναμη,  προσωπικότητες όπως ο Μπάφετ, ο Κρούγκμαν και ο Σόρος.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια