Charles “Teenie” Harris
1908 – 1998
"Σίγουρα κάθε κόσμος πεθαίνει, αλλά κάθε κόσμος δεν πηγαίνει απαραίτητα στον παράδεισο της μνήμης.Ο Teenie Harris φρόντισε ώστε αυτό να συμβεί".
Stanley Crouch, Εισαγωγή στο φωτογραφικό άλμπουμ One Shot Harris.
Ο φακός του φωτογράφου "Teenie" Harris απαθανάτισε τις ζωές των μαύρων Αμερικανών στο Πίτσμπουργκ και γύρω από αυτό για τέσσερις δεκαετίες, στην περιοχή Hill, όπου ζούσε, και σε κλαμπ, στάδια, δρόμους και σοκάκια. Ο Harris υπήρξε κορυφαίος χρονικογράφος της μαύρης ιστορίας στα μέσα του εικοστού αιώνα. Στο στούντιό του και ως δημοσιογράφος για την Pittsburgh Courier, από το 1938 έως το 1975, δημιούργησε πάνω από 80.000 εικόνες, τις οποίες αγόρασε το Ινστιτούτο Carnegie το 2001 και, με επιχορήγηση 348.885 δολαρίων από το NEH το 2007, άρχισε να τις διατηρεί και να τις ψηφιοποιεί.
Το 2001, το Carnegie Museum of Art αγόρασε τα αρνητικά και όλα τα δικαιώματα από την οικογένεια του καλλιτέχνη και σχημάτισε μια αρχική συμβουλευτική επιτροπή από μέλη της οικογένειας του Harris, καθηγητές και προσωπικότητες της κοινότητας του Πίτσμπουργκ, οι οποίοι έκτοτε έχουν ενημερώσει για τον τρόπο με τον οποίο το μουσείο διαχειρίζεται το αρχείο. Εκτός από τις εξειδικευμένες γνώσεις αυτής της ομάδας, πολλοί περισσότεροι χρήστες του αρχείου και ενδιαφερόμενοι από μια σειρά βιωμάτων έχουν βοηθήσει στον εντοπισμό ανθρώπων, τόπων και γεγονότων που απεικονίζονται στις φωτογραφίες όλα αυτά τα χρόνια. Κρίσιμες λεπτομέρειες βασισμένες σε αφηγήσεις σε πρώτο πρόσωπο και πληροφορίες από λεζάντες που βρέθηκαν στην επαγγελματική εργασία του Harris’s professional work with Flash, ένα εβδομαδιαίο περιοδικό εικόνων με έδρα την Ουάσινγκτον, και το Pittsburgh Courier, διαμορφώνουν επίσης τις πληροφορίες καταλόγου του αρχείου.
Όπως συνηθιζόταν με τους φωτογράφους εφημερίδων, ο Harris δεν έδινε τίτλους σε μεμονωμένες εικόνες. Για σκοπούς καταλογογράφησης και ταυτοποίησης, το προσωπικό του μουσείου έχει αναθέσει περιγραφές με βάση το περιεχόμενο των φωτογραφιών. Από το 2005, οι αρχειονόμοι άρχισαν να συλλέγουν προφορικές ιστορίες από ανθρώπους των οποίων οι ζωές έχουν διασταυρωθεί με εκείνη του Harris ή των ανθρώπων που απεικονίζονται στις εικόνες του. Το αρχείο διαθέτει πλέον πάνω από 60 προφορικές ιστορίες. Αυτή η σημαντική πηγή έχει απαράμιλλη αξία για ιστορικούς, συγγραφείς, παραγωγούς κινηματογράφου, τηλεόρασης και θεάτρου, ντοκιμαντέρ, εκπαιδευτικούς, φοιτητές και, το πιο σημαντικό, για την αφροαμερικανική κοινότητα του Πίτσμπουργκ από την οποία προήλθε.
O ύποπτος Theodore Penn σκύβει πάνω από το περίγραμμα του σώματος του William Lee Jr., με τον βοηθό αρχηγό της αστυνομίας Joseph P. Devlin καθισμένο στα αριστερά, στο υπόγειο μπαρ του Burkett home, 1127 Washington Avenue, Braddock - 27 Σεπτεμβρίου 1955.
Άνδρες στέκονται γύρω από τη σκηνή του εγκλήματος με το περίγραμμα του πτώματος του William Lee Jr., στο υπόγειο μπαρ του σπιτιού Burkett home, 1127 Washington Avenue, Braddock - 27 Σεπτεμβρίου 1955.
Ο ύποπτος για φόνο Theodore Penn με ανοιχτόχρωμο κοστούμι στέκεται στα αριστερά του περιγράμματος από το σώμα του William Lee Jr., με έναν αστυνομικό στο βάθος, στο υπόγειο μπαρ του Burkett home, 1127 Washington Avenue, Braddock - 27 Σεπτεμβρίου 1955.
Ο ύποπτος για φόνο Theodore Penn στέκεται στα δεξιά του περιγράμματος από το σώμα του William Lee Jr., με τον βοηθό αρχηγό της αστυνομίας Joseph P. Devlin να στέκεται με τα χέρια στις τσέπες κοντά στο κέντρο, στο υπόγειο μπαρ του Burkett home, 1127 Washington Avenue, Braddock - 27 Σεπτεμβρίου 1955.
Ο ύποπτος για φόνο Theodore Penn στέκεται στα δεξιά του περιγράμματος από το σώμα του William Lee Jr., με τον βοηθό αρχηγό της αστυνομίας Joseph P. Devlin να στέκεται με τα χέρια στις τσέπες κοντά στο κέντρο, στο υπόγειο μπαρ του Burkett home, 1127 Washington Avenue, Braddock - 27 Σεπτεμβρίου 1955.
Σκηνή εγκλήματος σε υπόγειο με το περίγραμμα ενός γυναικείου σώματος με κιμωλία και τη σημείωση "λευκό περιτύλιγμα". Μπουρνούζι, παπούτσι και άλλα αντικείμενα.
"Belles américaines": classic, beautiful, and often iconic American cars, typically those from the mid-20th century, known for their distinctive styling and power. Μία ανεξακρίβωτη εμμονή του Charles “Teenie” Harris με τα πληγωμένα αυτοκίνητα της εποχής του, εκτός κι αν οφειλόταν σε λόγους καθαρά πρακτικούς (καταγραφή ζημιών για τις ασφαλιστικές π.χ.).
Τέσσερις γυναίκες κάθονται σε ένα καμπριολέ και χαιρετούν, με οδηγό έναν άνδρα στη λεωφόρο Λίνκολν. Υπάρχουν στο πλάι δύο προεκλογικές αφίσες των James S. και Clifford L.