Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter
5

[Επιμέλεια: Αλέξανδρος Διακοσάββας]

 

Γλύπτης, κινηματογραφιστής, performer, αβάν-γκαρντ παραμυθάς, σύντροφος της Μπιορκ... Ο Μάθιου Μπάρνι έγινε χθες 46 χρονών. Σκόπευε να σπουδάσει πλαστική χειρουργική, τον κέρδισε όμως ο κόσμος της τέχνης. Αφού εργάστηκε ως μοντέλο, έκανε σε ηλικία μόλις 24 ετών προσωπική έκθεση στο MoMA του Σαν Φρανσίσκο.

Είναι ιδιαίτερα γνωστός για το πρότζεκτ ταινιών «CREMASTER» (1994-2002), που έχει χαρακτηριστεί από τον Guardian ως «ένα από τα πιο ευφάνταστα και θαυμαστά επιτεύγματα στην ιστορία του αβάν-γκαρντ κινηματογράφου». Στη δουλειά του συνδυάζει επιστημονικά στοιχεία με διάχυτη σεξουαλικότητα και φαντασία.

Η νέα του έκθεση «Subliming Vessel: The Drawings of Matthew Barney» εγκαινιάζεται στις 10 Μαΐου στη νεοϋορκέζικη Morgan Library και θα διαρκέσει έως τις 2 Σεπτεμβρίου.

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

 

Ο Μάθιου Μπάρνι είναι 46 ετών Facebook Twitter

[Πηγή εικόνων: Alamy]

 

To μικρού μήκους φιλμ «Hoist» σε σκηνοθεσία Μάθιου Μπάρνι, ένα από τα μέρη του ενιαίου πρότζεκτ «Destricted» (2006). Η ταινία περιλαμβάνει μικρού μήκους δημιουργίες από τους Λάρι Κλαρκ, Γκασπάρ Νοέ, Μαρίνα Αμπράμοβιτς, Σαμ Τέιλορ Γουντ και άλλους και εξερευνά τα όρια μεταξύ τέχνης και πορνογραφίας.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Το φιλμ είναι ακατάλληλο για παιδιά.

 

Αρχείο
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αριστοκρατικά φτωχοί, Ελευθεροτυπία, 1991

Ημερολόγιο / Αριστοκρατικά φτωχοί. Του Στάθη Τσαγκαρουσιάνου

Ελάχιστοι κατέχουν το μυστικό να χρησιμοποιούν το χρήμα επ’ αγαθώ, να το σκορπίζουν απαλά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη αλλά ούτε και περιφρόνηση, να το σκορπίζουν όπου θέλουνε αυτοί κι όχι η μόδα
ΣΤΑΘΗΣ ΤΣΑΓΚΑΡΟΥΣΙΑΝΟΣ
«Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Σωτήρης Ντάλης / «Μετά την πανδημία του κορωνοϊού, η ανισότητα θα αυξηθεί»

Ο αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου και επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας για την Ευρωπαϊκή και Διεθνή Πολιτική σχολιάζει τον αντίκτυπο της πανδημίας και της εκλογής Μπάιντεν στην Ευρώπη.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
«Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Σωτήριος Σέρμπος / «Επί Τραμπ οι μειοψηφίες κατέστησαν πλειοψηφίες»

Τι σηματοδοτεί η εποχή Μπάιντεν και τι αφήνει πίσω του ο απερχόμενος Πρόεδρος; Απαντά στη LiFO ο Σωτήριος Σέρμπος, αναπληρωτής καθηγητής Διεθνούς Πολιτικής στο Δημοκρίτειο Παν/μιο Θράκης και Ερευνητής στο ΕΛΙΑΜΕΠ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ελλάδα / Θεοκλής Ζαούτης: «Είναι αρκετά πιθανόν να έχουμε τρίτο κύμα πανδημίας»

Ο καθηγητής Παιδιατρικής και Επιδημιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Πενσιλβάνια και μέλος της Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων του υπουργείου Υγείας μιλά για τα τελευταία δεδομένα της πανδημίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Νικόλας Σεβαστάκης / Ο γυμνός βασιλιάς, το Καπιτώλιο και η επόμενη μέρα

Ο Ντόναλντ Τραμπ δεν είναι ένας Γουίλι Σταρκ της εποχής μας. Υπάρχει κάτι σημαντικό που χωρίζει τη λαϊκιστική φαντασία των χρόνων του Μεσοπολέμου –όπως την αναπλάθει το μυθιστόρημα του Γουόρεν– από τα πλήθη που είδαμε να βγαίνουν από τα μεσαιωνικά σπήλαια των social media για να ορμήσουν προς το Καπιτώλιο.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ελλάδα / Ευάγγελος Μανωλόπουλος: «Να μάθουμε να ζούμε με τις μάσκες, γιατί θα αργήσουμε να τις βγάλουμε»

Ο καθηγητής Φαρμακολογίας, Φαρμακογονιδιωματικής και Ιατρικής Ακριβείας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Φαρμακολογίας, Ευάγγελος Μανωλόπουλος, μιλά στη LiFO για τα εμβόλια και τις φαρμακευτικές αγωγές που εξετάζονται. Απαντά για το δεύτερο κύμα της πανδημίας, εξηγεί ποια είναι η αλήθεια για τις ΜΕΘ, πότε θα αποχωριστούμε τις μάσκες αλλά και πότε προβλέπεται η επάνοδος στην κανονικότητα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τech & Science / Γιατί η ασφάλεια του εμβολίου είναι υψηλού βαθμού; Ο καθηγητής της Οξφόρδης Πέτρος Λιγοξυγκάκης εξηγεί

Τι θα σημάνει η γενική χρήση των εμβολίων; Θα εφαρμοστούν νέοι κανόνες σχετικά με τον εμβολιασμό; Πότε προσδιορίζεται η έναρξή του; Και τι γίνεται με τους αρνητές;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Νικόλας Σεβαστάκης / Η ενδοχώρα της άρνησης και το εμβόλιο

Η όποια στρατηγική για τον εμβολιασμό χρειάζεται να είναι σκληρή με τον νεοφασισμό των fake news και της ωμής παραπλάνησης. Την ίδια στιγμή, όμως, πρέπει να εντάξει τις ανησυχίες, τις αντιρρήσεις και τις δεύτερες σκέψεις πολλών ανθρώπων.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ

σχόλια

5 σχόλια
Παλι καλα που δεν σπουδασε πλαστικη χειρουργικη,μπορειτε να δειτε τα αποτελεσματα στην φωτο οπου χτενιζεται :)Αρκετα ελκυστικη η τεχνη του παντως,εχει ατμοσφαιρα και ειναι επιβλητικη.
Καταπληκτικο το video του Matthew Barney. Ειχα αγορασει το "destricted" απο το Palais de Tokyo στο Παρισι αρκετα χρονια πριν. Μονο και μονο για τον τίτλο…Μερικα χρονια αργοτερα το αναπαρηγαγα κατα τη διαρκεια των γεννεθλιων μου, το 2011. Το καμματι του Barney ειναι το πρωτο στη σειρα του dvd. Μας πηρε λιγη ωρα για να καταλαβουμε τι ηταν αυτο το "μαυρο" που μεγαλωνει! Εκτοτε, ειναι ενα αγαπημενο μου quiz για φιλους...Αξιζει να παρακολουθησει καποιος και το κομματι της Μαρινα Αμπραμοβιτς, παντως.
Εχω δει αυτουνού μια έκθεση/εγκατάσταση/project ή ό,τι ήταν τελος πάντων σε μουσείο του εξωτερικού. Είναι λίγο κουλός όντως.Κι αν δεν έχεις και μεγάλη ιδέα από σύγχρονη τέχνη...