Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Η κυρία του Μαξίμ» του Φεντό, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου από το Εθνικό Θέατρο. Φωτ.: Πάτροκλος Σκαφίδας

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand

0

Καθώς το δεύτερο κύμα της πανδημίας σαρώνει ολόκληρη την Ευρώπη και το δεύτερο lockdown μάς έχει κλείσει στο σπίτι, η πλειονότητα των Ευρωπαίων επέστρεψε στη συνθήκη της άνοιξης, δηλαδή στην παρακολούθηση παραστάσεων στο Διαδίκτυο. Τα περισσότερα θέατρα είναι κλειστά, παρ' όλα αυτά έχουν ανακοινώσει το ρεπερτόριό τους, ενώ πολλά βρίσκονται σε πρόβες, ευελπιστώντας να ανοίξουν, ενώ η πιθανότητα για μια σειρά από πρεμιέρες τον Δεκέμβρη δεν είναι μακρινή.

Όπως και να εξελιχθούν τα πράγματα, αυτήν τη στιγμή αρκετοί θεατρικοί οργανισμοί διεθνώς προβάλλουν, μέσω των επίσημων ιστοσελίδων τους, πετυχημένες βιντεοσκοπημένες παραστάσεις τους ή δείχνουν σε live streaming πρόσφατες παραγωγές ή ακόμα και πρεμιέρες. Αυτό ακριβώς κάνει στην Ελλάδα το Εθνικό Θέατρο, η Εθνική Λυρική Σκηνή, η Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Φεστιβάλ Αθηνών και το Θέατρο Πορεία.


Επισκεφθήκαμε τις ιστοσελίδες μερικών από αυτούς τους οργανισμούς και συλλέξαμε ενδιαφέρουσες παραστάσεις που οι θεατρόφιλοι μπορούν να παρακολουθήσουν διαδικτυακά. Ξεκινώντας από τη Μεγάλη Βρετανία και την πιο «θερμή» θεατρική πιάτσα του κόσμου, το Λονδίνο, διαπιστώσαμε ότι πράγματι η καλλιτεχνική της κοινότητα πλήττεται ιδιαίτερα. Το γεγονός της περιόδου είναι ότι το Old Vic ξεκινάει στις 12/12 την παράσταση Χριστουγεννιάτικα Κάλαντα του Κάρολου Ντίκενς σε διασκευή του Jack Thorne και σκηνοθεσία του Matthew Warchus, με πρωταγωνιστή τον Andrew Lincoln. Χωρίς κοινό, σε άδεια αίθουσα και σε μορφή live streaming, θα παίζεται μέχρι την παραμονή των Χριστουγέννων, 24/12. Το αντίτιμο (20, 30, 40, 55, 65 λίρες) εξαρτάται από το τι πιστεύει κάθε συνδρομητής ότι πρέπει να πληρώσει, λαμβάνοντας υπόψη πόσοι θα παρακολουθήσουν την παράσταση.

Τα περισσότερα θέατρα είναι κλειστά, παρ' όλα αυτά έχουν ανακοινώσει το ρεπερτόριό τους, ενώ πολλά βρίσκονται σε πρόβες, ευελπιστώντας να ανοίξουν, ενώ η πιθανότητα για μια σειρά από πρεμιέρες τον Δεκέμβρη δεν είναι μακρινή. 


Παράλληλα, κάποιες πρόσφατες βιντεοσκοπημένες επιτυχίες είναι αυτήν τη στιγμή online, όπως η βραβευμένη με 3 Ολίβιε φεμινιστική κωμωδία Emilia του Globe, που θα παίζεται μέχρι τις 2/12, με εισιτήριο που κυμαίνεται από 5 έως 100 λίρες (και εδώ ο θεατής πληρώνει κατά συνείδηση), και το γλυκόπικρο μιούζικαλ The last five years του δραστήριου Southwark Playhouse, που θα είναι διαθέσιμο μεταξύ 26 και 29/11 μέσω του stream.theatre, με το εισιτήριο στις 15 λίρες. Σε live streaming μπορεί κανείς να παρακολουθήσει και το Poltergeist του Φίλιπ Ρίντλεϊ, επίσης παραγωγή του Southwark Playhouse, για δύο παραστάσεις στις 21 και 22/11, με το εισιτήριο στις 15 λίρες.

Στις 29/11, στις 19:00 ώρα Βρετανίας, στη διαδικτυακή παράσταση One knight only θα πραγματοποιηθεί ένα live online Q&A μέσω Zoom ανάμεσα σε ιερά τέρατα όπως ο Ίαν Μακέλεν, ο Ντέρεκ Τζάκομπι, η Τζούντι Ντεντς και η Μάγκι Σμιθ. Ο Κένεθ Μπράνα θα αναλάβει τον ρόλο του συντονιστή. Το εισιτήριο, το οποίο πρέπει να κλείσει κανείς το αργότερο μία ώρα πριν ξεκινήσει η εκδήλωση, είναι φιξαρισμένο στις 45 λίρες και τα έσοδα θα διατεθούν για την ενίσχυση άπορων ηθοποιών. Κρατήσεις εδώ.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Η Τρικυμία» του Σαίξπηρ, με τον Κρίστοφερ Πλάμερ ως Πρόσπερο, στις 3 και 4/12.


Στις 3 και 4/12, το Stratford Festival YouTube Channel παρουσιάζει την Τρικυμία του Σαίξπηρ, με τον Κρίστοφερ Πλάμερ ως Πρόσπερο. Η παραγωγή είναι του Φεστιβάλ του Στράτφορντ, του 2010, και είναι δωρεάν. Από τις 22/11 έως τις 4/12 θα παίζει στο PBS.org το Πολύ κακό για το τίποτα, μια ελεύθερη μεταφορά του νεοϋορκέζικου Shakespeare in the Park από τον βραβευμένο με Τόνι σκηνοθέτη Κένι Λέον. Από την ίδια πλατφόρμα θα διατίθεται έως τις 4/12 το περίφημο Red με τον Άλφρεντ Μολίνα, σε μια παραγωγή του 2018 από το Wyndham's Theatre του Λονδίνου. Μια άλλη παράσταση, την οποία μπορεί κανείς να δει ελεύθερα στο CurveOnline.co.uk, είναι η μεταφορά της ταινίας Ωραίο μου πλυντήριο, βασισμένη στην ταινία των '80s, παραγωγής του Leicester's Curve Τheatre. Περισσότερες βιντεοσκοπημένες αγγλόφωνες παραγωγές μπορεί να αγοράσει κανείς εδώ.


Επειδή όλα τα θέατρα της Νέας Υόρκης είναι κλειστά, τόσο του Broadway όσο και του off Broadway, έως τις 30/5 του 2021, όσοι ενδιαφέρονται να ζήσουν τη μυσταγωγία των μιούζικαλ και του αμερικανικού θεάτρου η πλατφόρμα Broadway HD προσφέρει με μηνιαία ή ετήσια συνδρομή εκατοντάδες επιλογές από ένα πλούσιο αρχείο, το οποίο έχει δωρεάν δοκιμή επτά ημερών.


Εν τω μεταξύ, η Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης, η οποία έχει αναστείλει το πρόγραμμά της για τη χειμερινή σεζόν 2020-21, παρουσιάζει σε καθημερινή βάση, μέσω του προγράμματος «Nightly Met Opera Streams», κινηματογραφημένες παραστάσεις των τελευταίων 14 ετών. Η προβολή καθεμίας θα είναι διαθέσιμη για 23 ώρες. Η πρόσβαση γίνεται μέσω του Met Opera on Demand και apps της Apple και της Amazon, αλλά και από συσκευές Samsung Smart TV. Στις 20/11 θα παρουσιάσει το Dialogues des Carmélites του Πουλένκ, στις 21 την Tουραντότ του Πουτσίνι και στις 22 το Wozzeck του Berg.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Dialogues des Carmélites» του Πουλένκ στη Μετροπόλιταν Όπερα της Νέας Υόρκης στις 20/11. Φωτ.: Ken Howard / Met Opera


Όσον αφορά το γερμανικό θέατρο, η περίφημη Σάουμπινε του Βερολίνου διαθέτει δωρεάν για τρεις μέρες μια σειρά από παλιότερες παραστάσεις της. Μέχρι τις 20/11 θα παρουσιάζεται η αγγλόφωνη παραγωγή του 2017, Επιστροφή στη Ρεμ, βασισμένη στο βιβλίο του Ντιντιέ Εριμπόν, σε σκηνοθεσία Όστερμαϊερ. Την ίδια μέρα (και μέχρι και τις 23/11) θα παίζονται οι Βάκχες του Ευριπίδη, μια παραγωγή του 1974, από τις 24 έως τις 27/11 το Trust του Φαλκ Ρίχτερ, παραγωγής του 2009, και από τις 27 έως τις 30/11 το Ορλάντο της Βιρτζίνια Γουλφ, σε σκηνοθεσία της Κέιτι Μίτσελ, παραγωγής του 2019. Διαθέσιμα εδώ.


Το Maxim Gorki Theater, επίσης του Βερολίνου, παρουσιάζει το Und sicher ist mit mir die Welt verschwunden (Και σίγουρα ο κόσμος εξαφανίστηκε μαζί μου) της Σιμπίλε Μπεργκ, με αγγλικούς υπότιτλους και ένα συμβολικό εισιτήριο των 5 ή 3 ευρώ (20/11, 2 & 30/12) και στις 25 και 27/11 το Death Positive - States of Emergency του Γιάελ Ρόνεν. Αναζητήστε τα εδώ.


Το Deutsches Theater Berlin στις 20/11 κάνει μια live stream πρεμιέρα του Μαγικού Βουνού του Τόμας Μαν σε σκηνοθεσία του Σεμπάστιαν Χάρτμαν στο www.deutschestheater.de, ενώ η πλατφόρμα World Theatre in Sofia, τιμώντας τη μνήμη του σπουδαίου σκηνοθέτη βουλγαρικής καταγωγής Ντίμιτερ Γκότσεφ, ανεβάζει τη Μηχανή Άμλετ του Χάινερ Μίλερ, από τις 22 έως τις 25/11, με τον ίδιο στον κεντρικό ρόλο. Στα γερμανικά, με βουλγαρικούς υπότιτλους, εδώ.

Τέλος, για τους γαλλόφωνους, η πλατφόρμα του παριζιάνικου L'Officiel des spectacles προσφέρει μια μεγάλη γκάμα σημαντικών παραστάσεων κλασικού αλλά και σύγχρονου ρεπερτορίου από την Κομεντί Φρανσέζ και από άλλα σημαντικά θέατρα της Γαλλίας.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Το Θείο Τραγί» του Άρη Μπινιάρη. Φωτ.: Γιώργος Βιτσαρόπουλος

ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ το Εθνικό Θέατρο έχει ξεκινήσει ζωντανές μεταδόσεις παραστάσεων της τρέχουσας παραγωγής του χωρίς κοινό. Στις 21/11 θα είναι διαθέσιμο στη σελίδα livestream.n-t.gr, στις 20:30, το Σ' εσάς που με ακούτε της Λούλας Αναγνωστάκη από τη Σκηνή Νίκος Κούρκουλος, σε σκηνοθεσία Αλέξανδρου Αβρανά, με εισιτήριο 8 ευρώ. Ακολουθούν οι παραστάσεις Η κυρία του Μαξίμ του Φεντό, σε σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου, και το Φεγγάρι από χαρτί των Μιχάλη Ρέππα και Θανάση Παπαθανασίου, σε δική τους σκηνοθεσία – ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί οι ημερομηνίες.

Το Θέατρο Πορεία, που από την πρώτη στιγμή έχει δείξει μεγάλη δραστηριότητα με παραστάσεις real time live streaming, έχει ανακοινώσει την Ευρυδίκη της Σάρα Ρουλ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου (22/11), το Θείο Τραγί του Άρη Μπινιάρη (29/11) και τον Αρίστο του Γιώργου Παπαγεωργίου, εμπνευσμένο από τον Γύρο του θανάτου του Θωμά Κοροβίνη (29/11). Η ώρα έναρξης των προβολών είναι στις 21:00 και η τιμή του εισιτηρίου στα 7 ευρώ. 


Το Φεστιβάλ Αθηνών ξεκινάει τον Δεκέμβριο μια δική του πρωτοβουλία, ανασύροντας την παλιά συνθήκη του ραδιοφωνικού θεάτρου, με το «Radio Plays / Ραδιοφωνικό θέατρο με κομμένη την ανάσα». Πέντε σημαντικοί δημιουργοί, ο Γιάννης Χουβαρδάς, o Δημήτρης Καταλειφός, ο Αργύρης Ξάφης, η Μαρία Μαγκανάρη και ο Γιώργος Κουτλής, ανέλαβαν τη σκηνοθεσία ισάριθμων ραδιοφωνικών έργων, βασισμένων σε ελληνικά αστυνομικά διηγήματα, ενώ κορυφαίοι ερμηνευτές της ελληνικής τζαζ σκηνής συνθέτουν μουσική ειδικά γραμμένη για τα έργα αυτά. Η πρεμιέρα των έργων θα γίνει μέσα από τα podcasts της LiFO με δωρεάν ακρόαση για όλους. Τα έργα είναι ο Ξένος της Αθηνάς Κακούρη, σε σκηνοθεσία Μαρίας Μαγκανάρη, οι Κορυδαλλοί της πλατείας Αμερικής του Φίλιππου Φιλίππου, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καταλειφού, το Θα σε δω στην κόλαση, γλυκιά μου του Βασίλη Δανέλλη, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, το Μέλλον της ελληνικής αστυνομικής λογοτεχνίας του Νεοκλή Γαλανόπουλου, σε σκηνοθεσία Αργύρη Ξάφη, και η Ανθρώπινη Συμπύκνωση της Αμάντας Μιχαλοπούλου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κουτλή.


Εν τω μεταξύ, η Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκινάει μια νέα διαδικτυακή τηλεόραση με όπερα, μπαλέτο, μουσική και μουσικό θέατρο με την επωνυμία GNO TV. Η πρεμιέρα της έχει οριστεί για τις 25/11 με την πρώτη διαδικτυακή προβολή της πρόσφατης επιτυχημένης παραγωγής Μαντάμα Μπατερφλάι και τη σπουδαία υψίφωνο Ερμονέλα Γιάχο στον ομώνυμο ρόλο. Συνδεθείτε εδώ και παρακολουθήστε σπουδαίες παραστάσεις με εισιτήριο 10 ευρώ.

Θέατρο Online: διεθνείς και εγχώριες παραστάσεις σε live streaming και on demand Facebook Twitter
«Μαντάμα Μπατερφλάι» με τη σπουδαία υψίφωνο Ερμονέλα Γιάχο. Φωτ.: Valeria Isaeva/Εθνική Λυρική Σκηνή


To Mέγαρο Μουσικής Αθηνών, που είναι ιδιαίτερα δραστηριοποιημένο ψηφιακά σε ό,τι έχει να κάνει με μουσική, έχει εξασφαλίσει αποκλειστική συνεργασία με τη διάσημη ομάδα χορού Βatsheva Dance Company για την παγκόσμια πρεμιέρα του Υag - The Movie, του νέου έργου του χορογράφου Ohad Naharin. Μια παραγωγή ειδικά σχεδιασμένη για την οθόνη (one-time screening), όπου ο δημιουργός χρησιμοποιεί την κινηματογραφική γλώσσα, την οποία συνδυάζει με τον χορό. Το Μέγαρο προσφέρει με μειωμένο ηλεκτρονικό εισιτήριο των 10 ευρώ την online αναμετάδοση στις 21/11, στις 21:00. Συνδεθείτε στην ιστοσελίδα.


Φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει η πάντα δυναμική και δραστήρια Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, που, μέσω του καναλιού της στο YouTube, έχει αρχίζει να ανεβάζει από το προηγούμενο lockdown sold-out παραστάσεις, podcasts, εκπαιδευτικά προγράμματα, virtual κινηματογραφικές πρεμιέρες, online μαθήματα, συναυλίες. Καθημερινά προσφέρει καλλιτεχνικές δημιουργίες υψηλής αισθητικής, χωρίς αντίτιμο ή χρονικό περιορισμό. Οι πιο πρόσφατες παραγωγές που ανέβηκαν στο Διαδίκτυο είναι το Σώσε του Mάικλ Φρέιν, σε σκηνοθεσία Έκτορα Λυγίζου, και η Αντιγόνη-Lonely Planet της Λένας Κιτσοπούλου, ενώ αυτή την Κυριακή 22/11 κάνει πρεμιέρα η Αποκάλυψη του Ιωάννη, σε σκηνοθεσία Θάνου Παπακωνσταντίνου. Αναζητήστε το πλήρες πρόγραμμα εδώ.

To άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

Το νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημήτρης Λιγνάδης: «Αντί να χτίζω, προσπαθώ να δω τι δεν θα γκρεμιστεί»

Θέατρο / Δημήτρης Λιγνάδης: «Αντί να χτίζω, προσπαθώ να δω τι δεν θα γκρεμιστεί»

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Εθνικού Θεάτρου μιλά στη LiFO για τις επιπτώσεις της πανδημίας στον κλάδο του, τα επόμενα βήματα του Εθνικού και τη σημασία του θεάτρου στη ζωή μας.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βασίλης Παπαβασιλείου

Απώλειες / Βασίλης Παπαβασιλείου (1949-2025): Ένας σπουδαίος διανοητής του ελληνικού θεάτρου

«Αυτό, λοιπόν, το οφείλω στο θέατρο: τη σωτηρία από την κακομοιριά μου»: Ο σκηνοθέτης, μεταφραστής, ηθοποιός και δάσκαλος Βασίλης Παπαβασιλείου πέθανε σε ηλικία 76 ετών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Θέατρο / Δημήτρης Γκοτσόπουλος: «Ήμουν ένα αγρίμι που είχε κατέβει από τα βουνά»

Ο ταλαντούχος ηθοποιός φέτος ερμηνεύει τον Νεοπτόλεμο στον «Φιλοκτήτη» του Σοφοκλή. Πώς κατάφερε από ένα αγροτικό περιβάλλον να πρωταγωνιστήσει σε μεγάλες τηλεοπτικές επιτυχίες και γιατί πέρασε ένα ολόκληρο καλοκαίρι στην Πολύαιγο, διαβάζοντας «Βάκχες»;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Θέατρο / Γιάννης Χουβαρδάς: «Το κοινό που έρχεται να σε δει είναι ο καθρέφτης σου»

Ο κορυφαίος Έλληνας σκηνοθέτης διασκευάζει φέτος τις τραγωδίες του Οιδίποδα σε ένα ενιαίο έργο και μιλά στη LiFO, για το πώς η μοίρα είναι μια παρεξηγημένη έννοια, ενώ σχολιάζει το αφήγημα περί «καθαρότητας» της Επιδαύρου, καθώς και τις ακραίες αντιδράσεις που έχει δεχθεί από το κοινό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ