Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

14 ζώα ποζάρουν με επισημότητα στον φακό του Randal Ford

Η σειρά "The Animal Kingdom" είναι η κορυφαία συλλογή του Αμερικανού φωτογράφου

Ο Randal Ford ξεκίνησε την καριέρα του στη φωτογράφιση ζώων στην περιοχή του Τέξας, όπου και συνήθιζε να φωτογραφίζει 10 αγελάδες σε μια κλασσική φάρμα. Μάλιστα, ο τότε πελάτης του ενθουσιάστηκε από τη δουλειά του και κάπως έτσι ο Ford δημιούργησε το πιο εντυπωσιακό του έργο έως τώρα με τίτλο The Animal Kingdom

 

Η σειρά αυτή αποτελεί το απόσταγμα της δημιουργίας του Ford των τελευταίων δύο χρόνων, αλλά πριν ακόμη προσεγγίσει έναν εκδότη για την ευρύτερη δημοσίευση αυτών των φωτογραφιών, ο Ford είχε θέσει ως στόχο να φωτογραφίσει περίπου 150 διαφορετικά ζώα σε ουδέτερα background μέσα σε ένα στούντιο. Μάλιστα, για ορισμένες από τις λήψεις του χρησιμοποίησε εκπαιδευμένα ζώα, έχοντας έρθει προηγουμένως σε συνεννόηση με εταιρίες, όπως το Hollywood Animals και το Cat Haven. Εκτός αυτού, ο φωτογράφος έκανε και μια εκτενή έρευνα στο Διαδίκτυο στην προσπάθειά του να βρει πιο "ασυνήθιστα" ζώα και κάπως έτσι ανακάλυψε μερικούς ιδιοκτήτες ιδιαίτερων κατοικίδιων με τους οποίους στη συνέχεια ήρθε σε επαφή. 

 

«Για να κάνω τη συγκεκριμένη σειρά, ρωτούσα τους ανθρώπους: “Μήπως ξέρετε κανέναν που να έχει βουβάλι;”», αναφέρει ο Ford. «Και μου απαντούσαν: “Όχι, αλλά αν θες, μπορώ να σε συστήσω με έναν τύπο που έχει αρμαντίλλο”». 

 

Λόγω του ότι η συμπεριφορά των ζώων είναι αρκετά απρόβλεπτη, ιδιαίτερα εκείνων που δεν είναι κατάλληλα εκπαιδευμένα, μία φωτογράφιση μπορεί να διαρκέσει από 10 λεπτά, όπως η φωτογράφιση με τη μαύρη αλεπού, μέχρι και δύο ώρες, όπως αυτή με την τίγρη. Βέβαια, ο Ford δηλώνει ότι πιο δύσκολο πράγμα στη συγκεκριμένη σειρά ήταν η δική του ανικανότητα να κατευθύνει κατάλληλα τα ζώα, έτσι ώστε να βγουν πιο γρήγορα οι λήψεις. 

 

"Το να δουλεύεις με ζώα είναι αρκετά διαφορετικό υπό την έννοια ότι αισθάνομαι τη δύναμη της τίγρη ή τη διαισθητική φύση ενός αλόγου", ισχυρίζεται ο Ford. H θεωρία του έχει ως εξής: "Τα συναισθήματα που τρέφουμε για αυτά τα ζώα είναι συναισθήματα που βρίσκονται βαθιά μέσα μας". Συνεχώς δίνουμε ανθρωπομορφικά χαρακτηριστικά στα ζώα θέλοντας έτσι να εξηγήσουμε τις βαθύτερες σκέψεις και τα συναισθήματά μας. Υπό αυτή τη συλλογιστική, λοιπόν, τα πορτρέτα του Ford ίσως να είναι και μια γυμνή ματιά στο πιο μυστηριώδες και αόριστη γένος από όλα - το ανθρώπινο. - Με στοιχεία απο το Wired

 

Για τη σειρά The Animal Kingdom, o φωτογράφος πορτρέτων Randal Ford χρειάστηκε να κάνει λήψεις σε 150 διαφορετικά ζώα. Η συλλογή αυτή αποτελεί το απαύγασμα δύο χρόνων δουλειάς./ Φώτο: Randal Ford
Για τη σειρά The Animal Kingdom, o φωτογράφος πορτρέτων Randal Ford χρειάστηκε να κάνει λήψεις σε 150 διαφορετικά ζώα. Η συλλογή αυτή αποτελεί το απαύγασμα δύο χρόνων δουλειάς./ Φώτο: Randal Ford

 

Πολλά από τα ζώα που φωτογράφησε ο Ford ήταν από το άσυλο Cat Haven, ένα άσυλο που βρίσκεται στην Καλιφόρνια./ Φώτο: Randal Ford
Πολλά από τα ζώα που φωτογράφησε ο Ford ήταν από το άσυλο Cat Haven, ένα άσυλο που βρίσκεται στην Καλιφόρνια./ Φώτο: Randal Ford

 

Η πρώτη επαφή του Ford με τα ζώα έγινε μέσα από πορτρέτα σε αγελάδες για την εταιρία Pentagram./ Φώτο: Randal Ford
Η πρώτη επαφή του Ford με τα ζώα έγινε μέσα από πορτρέτα σε αγελάδες για την εταιρία Pentagram./ Φώτο: Randal Ford

 

"Για να κάνω τη συγκεκριμένη σειρά, ρωτούσα τους ανθρώπους": «Μήπως ξέρετε κανέναν που να έχει βουβάλι;», αναφέρει ο Ford. "Και μου απαντούσαν": «Όχι, αλλά αν θες, μπορώ να σε συστήσω με έναν τύπο που έχει αρμαντίλλο»./ Φώτο: Randal Ford
"Για να κάνω τη συγκεκριμένη σειρά, ρωτούσα τους ανθρώπους": «Μήπως ξέρετε κανέναν που να έχει βουβάλι;», αναφέρει ο Ford. "Και μου απαντούσαν": «Όχι, αλλά αν θες, μπορώ να σε συστήσω με έναν τύπο που έχει αρμαντίλλο»./ Φώτο: Randal Ford

 

Η έμπνευση για τον Ford ήρθε από τη φωτογραφική σειρά του Richard Avedon με τίτλο "In The American West"./ Φώτο: Randal Ford
Η έμπνευση για τον Ford ήρθε από τη φωτογραφική σειρά του Richard Avedon με τίτλο "In The American West"./ Φώτο: Randal Ford

 

"Το να δουλεύεις με ζώα είναι αρκετά διαφορετικό υπό την έννοια ότι αισθάνομαι τη δύναμη της τίγρη ή τη διαισθητική φύση ενός αλόγου"./ Φώτο: Randal Ford
"Το να δουλεύεις με ζώα είναι αρκετά διαφορετικό υπό την έννοια ότι αισθάνομαι τη δύναμη της τίγρη ή τη διαισθητική φύση ενός αλόγου"./ Φώτο: Randal Ford

 

Οι λήψεις του Ford μπορεί να διαρκέσουν από λίγα λεπτά μέχρι και πολλές ώρες, ανάλογα βέβαια με το πόσο άνετα νιώθουν τα ζώα./ Φώτο:  Randal Ford
Οι λήψεις του Ford μπορεί να διαρκέσουν από λίγα λεπτά μέχρι και πολλές ώρες, ανάλογα βέβαια με το πόσο άνετα νιώθουν τα ζώα./ Φώτο: Randal Ford

 

Ο Ford φωτογράφησε κατά βάση τα ζώα σε ουδέτερα backgorunds, αλλά για τα πιο σκουρόχρωμα δημιούργησε και αντίστοιχα χρώματα στο βάθος./ Φώτο: Randal Ford
Ο Ford φωτογράφησε κατά βάση τα ζώα σε ουδέτερα backgorunds, αλλά για τα πιο σκουρόχρωμα δημιούργησε και αντίστοιχα χρώματα στο βάθος./ Φώτο: Randal Ford

 

Συνεχώς δίνουμε ανθρωπομορφικά χαρακτηριστικά στα ζώα θέλοντας έτσι να εξηγήσουμε τις βαθύτερες σκέψεις και τα συναισθήματά μας./ Φώτο: Randal Ford
Συνεχώς δίνουμε ανθρωπομορφικά χαρακτηριστικά στα ζώα θέλοντας έτσι να εξηγήσουμε τις βαθύτερες σκέψεις και τα συναισθήματά μας./ Φώτο: Randal Ford

 

O Ford είχε τουλάχιστον ένα με δύο βοηθούς μέσα στο set κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης και φυσικά ένα ακόμη άτομο που ασχολούνταν αποκλειστικά με το εκάστοτε ζώο./ Φώτο: Randal Ford
O Ford είχε τουλάχιστον ένα με δύο βοηθούς μέσα στο set κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης και φυσικά ένα ακόμη άτομο που ασχολούνταν αποκλειστικά με το εκάστοτε ζώο./ Φώτο: Randal Ford

 

Η φωτογράφιση της μαύρης αλεπούς δε διήρκεσε πάνω από δέκα λεπτά./ Φώτο: Randal Ford
Η φωτογράφιση της μαύρης αλεπούς δε διήρκεσε πάνω από δέκα λεπτά./ Φώτο: Randal Ford

 

"Τα υπέροχα κίτρινα μάτια της Poppy είναι κεντρικό στοιχείο στα πορτρέτα της", λέει ο Ford για την ολόλευκη κουκουβάγια./ Φώτο: Randal Ford
"Τα υπέροχα κίτρινα μάτια της Poppy είναι κεντρικό στοιχείο στα πορτρέτα της", λέει ο Ford για την ολόλευκη κουκουβάγια./ Φώτο: Randal Ford

 

Η Amelia είναι ένα ροζ κακατού και ασφαλώς δε θα μπορούσε να λείψει από τον φακό του Ford./ Φώτο: Randal Ford
Η Amelia είναι ένα ροζ κακατού και ασφαλώς δε θα μπορούσε να λείψει από τον φακό του Ford./ Φώτο: Randal Ford

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φωτογραφίζοντας τα πλάσματα που πολύ σύντομα μπορεί να εξαφανιστούν από τη Γη
Οι φωτογραφίες του Tim Flach προκαλούν ταυτόχρονα ένα αίσθημα θαυμασμού και θλίψης
Φροντίδα σε ζώα που πεθαίνουν
Υπάρχουν άνθρωποι σαν την Αλέξις Φλέμινγκ που πιστεύουν πως όλα τα ζώα αξίζουν να ζήσουν όμορφα τις τελευταίες μέρες της ζωής τους

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πόσο παράξενοι και μόνοι μοιάζουμε κοιτάζοντας το κινητό – ειδικά όταν δεν υπάρχει
Ο Αμερικανός φωτογράφος Eric Pickersgill έβαλε συγγενείς και φίλους να κοιτάζουν απορροφημένοι το κινητό στο χέρι τους και μετά τους το πήρε πριν τραβήξει τη φωτογραφία για να δείξει πόσο περίεργη και μοναχική είναι αυτή η πόζα
Νάνος Βαλαωρίτης: Στο σπίτι του δύο φορές
Ενα εμπνευσμένο και εμπνευστικό κείμενο του Νάνου Βαλαωρίτη (+ ανέκδοτες φωτογραφίες)
Διεθνές Φωτογραφικό Βραβείο MedPhoto 2019
Προθεσμία υποβολής συμμετοχών: 10 Οκτωβρίου 2019
Όλοι οι νικητές του διαγωνισμού ταξιδιωτικής φωτογραφίας National Geographic 2019
Οι υπέροχες εικόνες που μάγεψαν τους κριτές του διαγωνισμού
Τύφλα νά'χει ο Snoop Doggy Dogg: Σκύλοι φωγραφίζονται σαν ράπερς (και νοικοκυρές και αγρότες)
Το Being Human είναι ένα φωτογραφικό πρότζεκτ του William Wegman ― ίσως το κορυφαίο αρρωστάκι της κυνοφιλίας.
Robert Frank: "Δεν θέλω να εμπορευτούν το έργο μου μετά τον θανατό μου"
Μία σπάνια συνέντευξη που είναι και ένα πλήρες μάθημα φωτογραφίας
Ανάμεσα σε χάρτινους διαδρόμους που σχηματίζουν ένα πολύχρωμο "σύμπαν λέξεων"
To installation της Emmanuelle Moureaux με τα Ιαπωνικά σύμβολα που χαλαρώνουν τους επισκέπτες μέσα από τις χρωματικές κλίμακες
Ρόμπερτ Φρανκ: Ο μέγας ποιητής και μέγας δημοκράτης του φακού
«Ο Ρόμπερτ Φρανκ φωτογράφησε σκηνές που δεν έχουμε ξαναδεί ποτέ σε φιλμ…» είχε γράψει ο Τζακ Κέρουακ στην εισαγωγή του για το λεύκωμα «The Americans», το κορυφαίο έργο ενός από τους σημαντικότερους φωτογράφους όλων των εποχών που πέθανε χθες στα 94 του
Τρολάροντας την πόλη με φαντασία και στιλ
Ο Rich McMor βλέπει τα μνημεία που επισκέπτεται από μια δική του διαφορετική ματιά
Σπιάτζα
Δέκα λεπτά με τ' αμάξι μας περιμένει μια Νάπολη του '50 με έγχρωμες τηλεοράσεις!
 Πορτρέτα ενδόμυχης έντασης μιας γυναίκας στη μέση ηλικία
H εξαιρετική σειρά φωτογραφιών της Elinor Carucci με τίτλο “Midlife” θέμα την ίδια και τον οικογενειακό της περίγυρο
Η Αγγλία και ο Κολοκοτρώνης
Πύργος. Οι τουρίστες των κρουαζιερόπλοιων θαυμάζουν τα αξιοθέατα της πόλης.
Πίτερ Λίντμπεργκ (1944-2019): «Ο τρόπος που βλέπω και φωτογραφίζω είναι κατεξοχήν ευρωπαϊκός»
Όταν ο σπουδαίος φωτογράφος που πέθανε σήμερα είχε μιλήσει στη LiFO με αφορμή μια έκθεση της δουλειάς του στην Gallery Gagosian
Πως θα ήταν ο κόσμος αν οι γάτες ήταν πολύ - αλλά πολύ - μεγαλύτερες;
Ο Ρώσος καλλιτέχνης Andrey Scherbak οραματίζεται έναν διαφορετικό κόσμο με τα αγαπημένα μας κατοικίδια
Όλοι οι νικητές των Bird Photographer Awards 2019
Ανάμεσά τους και η πανέμορφη φωτογραφία του Πελεκάνου στη Λίμνη Κερκίνη

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή