Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ
 

Τα φίνα ακρογιάλια του Massimo Vitali

Άραγμα, χάυνωση απάθεια και ηδονισμός βρίσκουν τη θέση τους κάτω από τον καυτό ήλιο

 

Κάτω από μπλε ουρανούς και δίπλα σε γαλάζιες θάλασσες ο Massimo Vitali φωτογραφίζει σύμφωνα με τα λόγια του "το εξωραϊσμένο ψέμα, τα σεξουαλικά υπονοούμενα, την εμπορευματοποίηση της αναψυχής, την παραπλανημένη αίσθηση της ευημερίας και τον άκαμπτο κομφορμισμό."

 

Cala Mariolu, Σαρδηνία 2014. ©Massimo Vitali
Cala Mariolu, Σαρδηνία 2014. ©Massimo Vitali

Cala Mariolu, Σαρδηνία 2014. ©Massimo Vitali

Catania, κάτω από το ηφαίστειο, Σικελία 2007. "Το 1995 ξεκίνησε το πρότζεκτ του Beach Series. Ο Μπερλουσκόνι μόλις είχε κερδίσει τις εκλογές", εξηγούσε στο περιοδικό  W. " Ήμουν περίεργος για τους Ιταλούς που τον είχαν ψηφίσει και έτσι δοκιμάζοντας την μηχανή μου αποφάσισα να στραφώ προς τη θάλασσα και να κοιτάξω τους ανθρώπους". ©Massimo Vitali
Catania, κάτω από το ηφαίστειο, Σικελία 2007. "Το 1995 ξεκίνησε το πρότζεκτ του Beach Series. Ο Μπερλουσκόνι μόλις είχε κερδίσει τις εκλογές", εξηγούσε στο περιοδικό W. " Ήμουν περίεργος για τους Ιταλούς που τον είχαν ψηφίσει και έτσι δοκιμάζοντας την μηχανή μου αποφάσισα να στραφώ προς τη θάλασσα και να κοιτάξω τους ανθρώπους". ©Massimo Vitali

Catania, κάτω από το ηφαίστειο, Σικελία 2007. "Το 1995 ξεκίνησε το πρότζεκτ του Beach Series. Ο Μπερλουσκόνι μόλις είχε κερδίσει τις εκλογές", εξηγούσε στο περιοδικό W. " Ήμουν περίεργος για τους Ιταλούς που τον είχαν ψηφίσει και έτσι δοκιμάζοντας την μηχανή μου αποφάσισα να στραφώ προς τη θάλασσα και να κοιτάξω τους ανθρώπους". ©Massimo Vitali

 

Spargi Cala, Κορσική 2013. Ο φωτογράφος γεννήθηκε στο Como το 1944 και εργάστηκε ως φωτορεπόρτερ στο Λονδίνο μέχρι που κάποια στιγμή έχασε το ενδιαφέρον του. "Γιατί να είναι μια αυτο-επιλεγμένη ομάδα ανθρώπων η μόνη που είναι σε θέση να μεταδώσει την πραγματικότητα;" είχε πει στο περιοδικό Fotographia. "Με την έλευση της ψηφιακής φωτογραφίας, ο καθένας μπορεί να γίνει φωτορεπόρτερ, και για μένα αυτός είναι ένα πολύ πιο σωστός τρόπος προσέγγισης της πραγματικότητας". ©Massimo Vitali
Spargi Cala, Κορσική 2013. Ο φωτογράφος γεννήθηκε στο Como το 1944 και εργάστηκε ως φωτορεπόρτερ στο Λονδίνο μέχρι που κάποια στιγμή έχασε το ενδιαφέρον του. "Γιατί να είναι μια αυτο-επιλεγμένη ομάδα ανθρώπων η μόνη που είναι σε θέση να μεταδώσει την πραγματικότητα;" είχε πει στο περιοδικό Fotographia. "Με την έλευση της ψηφιακής φωτογραφίας, ο καθένας μπορεί να γίνει φωτορεπόρτερ, και για μένα αυτός είναι ένα πολύ πιο σωστός τρόπος προσέγγισης της πραγματικότητας". ©Massimo Vitali

Spargi Cala, Κορσική 2013. Ο φωτογράφος γεννήθηκε στο Como το 1944 και εργάστηκε ως φωτορεπόρτερ στο Λονδίνο μέχρι που κάποια στιγμή έχασε το ενδιαφέρον του. "Γιατί να είναι μια αυτο-επιλεγμένη ομάδα ανθρώπων η μόνη που είναι σε θέση να μεταδώσει την πραγματικότητα;" είχε πει στο περιοδικό Fotographia. "Με την έλευση της ψηφιακής φωτογραφίας, ο καθένας μπορεί να γίνει φωτορεπόρτερ, και για μένα αυτός είναι ένα πολύ πιο σωστός τρόπος προσέγγισης της πραγματικότητας". ©Massimo Vitali

 

Ο φωτογράφος χρησιμοποιώντας μια κάμερα μεγάλου φορμά φωτογραφίζει από απόσταση το κύριο θέμα του: τις ιταλικές παραλίες που στις απεικονίσεις του ξεχειλίζουν από βαρεμάρα, χάυνωση και ηδονοβλεπτική διάθεση.

 

Sacred Russian Pool, Τουρκία 2009. "Η παραλία είναι ένα συνηθισμένο μέρος όπου το καλύτερο και το χειρότερο, το κοινότυπο και το τετριμμένο συγχωνεύονται. Στην παραλία οι Ιταλοί παραδόξως αντιπροσωπευουν μια αθώα γυμνότητα, μια συμφιλίωση με τη φύση σε συνδυασμό με έναν αξιολύπητο ηδονισμό". ©Massimo Vitali
Sacred Russian Pool, Τουρκία 2009. "Η παραλία είναι ένα συνηθισμένο μέρος όπου το καλύτερο και το χειρότερο, το κοινότυπο και το τετριμμένο συγχωνεύονται. Στην παραλία οι Ιταλοί παραδόξως αντιπροσωπευουν μια αθώα γυμνότητα, μια συμφιλίωση με τη φύση σε συνδυασμό με έναν αξιολύπητο ηδονισμό". ©Massimo Vitali

 

Gulpiyuri, 2011. Ο Vitali ισχυρίζεται ότι με τις φωτογραφίες του απεικονίζει την αυτάρεσκη άποψη της ιταλικής κανονικότητας αναδεικνύοντας "την ωραιοποιημένη πλαστότητα, τα σεξουαλικά υπονοούμενα, την εμπορευματοποίηση της αναψυχής, την παραπλανημένη αίσθηση της ευημερίας και τον άκαμπτο κομφορμισμό."
Gulpiyuri, 2011. Ο Vitali ισχυρίζεται ότι με τις φωτογραφίες του απεικονίζει την αυτάρεσκη άποψη της ιταλικής κανονικότητας αναδεικνύοντας "την ωραιοποιημένη πλαστότητα, τα σεξουαλικά υπονοούμενα, την εμπορευματοποίηση της αναψυχής, την παραπλανημένη αίσθηση της ευημερίας και τον άκαμπτο κομφορμισμό."

Gulpiyuri, 2011. Ο Vitali ισχυρίζεται ότι με τις φωτογραφίες του απεικονίζει την αυτάρεσκη άποψη της ιταλικής κανονικότητας αναδεικνύοντας "το εξωραϊσμένο ψέμα, τα σεξουαλικά υπονοούμενα, την εμπορευματοποίηση της αναψυχής, την παραπλανημένη αίσθηση της ευημερίας και τον άκαμπτο κομφορμισμό."

 

©Massimo Vitali
©Massimo Vitali

©Massimo Vitali

Marina di Pietrasanta, Ιταλία 1994.  "Φυσικά και χρησιμοποίησα ανθρώπους που είχα ήδη φωτογραφίσει για να βγάλω κάτι που μου αρέσει". είχε πει στο Sotheby’s". ©Massimo Vitali
Marina di Pietrasanta, Ιταλία 1994. "Φυσικά και χρησιμοποίησα ανθρώπους που είχα ήδη φωτογραφίσει για να βγάλω κάτι που μου αρέσει". είχε πει στο Sotheby’s". ©Massimo Vitali

Marina di Pietrasanta, Ιταλία 1994. "Φυσικά και χρησιμοποίησα ανθρώπους που είχα ήδη φωτογραφίσει για να βγάλω κάτι που μου αρέσει". είχε πει στο Sotheby's". ©Massimo Vitali

 

Άραγμα, χάυνωση απάθεια και ηδονισμός βρίσκουν τη θέση τους κάτω από τον καυτό ήλιο

 

Porto Miggiano, Ιταλία 2011. "Αυτό που πραγματικά χαρακτηρίζει τις φωτογραφίες μου είναι μία συμπονετική σύγχυση και αυτό συνοψίζει τη χώρα μου, τους ανθρώπους της, το τοπίο της και τον χαρακτήρα της". ©Massimo Vitali
Porto Miggiano, Ιταλία 2011. "Αυτό που πραγματικά χαρακτηρίζει τις φωτογραφίες μου είναι μία συμπονετική σύγχυση και αυτό συνοψίζει τη χώρα μου, τους ανθρώπους της, το τοπίο της και τον χαρακτήρα της". ©Massimo Vitali

Porto Miggiano, Ιταλία 2011. "Αυτό που πραγματικά χαρακτηρίζει τις φωτογραφίες μου είναι μία συμπονετική σύγχυση και αυτό συνοψίζει τη χώρα μου, τους ανθρώπους της, το τοπίο της και τον χαρακτήρα της". ©Massimo Vitali

 

Malbacco, Τοσκάνη, Ιταλία 2014. Όλο και περισσότερο όμως καθώς περνάει ο καιρός, το τοπίο γίνεται εξίσου σημαντικό όσο και οι άνθρωποι  που βρίσκονται σ' αυτό: "Τα τελευταία δύο χρόνια, το τοπίο έχει παίξει πολύ σημαντικότερο ρόλο από ότι στο παρελθόν, γεγονός που αντανακλά την πολύπλοκη σχέση και ισορροπία μεταξύ των ανθρώπων και του φυσικού κόσμου". ©Massimo Vitali
Malbacco, Τοσκάνη, Ιταλία 2014. Όλο και περισσότερο όμως καθώς περνάει ο καιρός, το τοπίο γίνεται εξίσου σημαντικό όσο και οι άνθρωποι που βρίσκονται σ' αυτό: "Τα τελευταία δύο χρόνια, το τοπίο έχει παίξει πολύ σημαντικότερο ρόλο από ότι στο παρελθόν, γεγονός που αντανακλά την πολύπλοκη σχέση και ισορροπία μεταξύ των ανθρώπων και του φυσικού κόσμου". ©Massimo Vitali

Malbacco, Τοσκάνη, Ιταλία 2014. Όλο και περισσότερο όμως καθώς περνάει ο καιρός, το τοπίο γίνεται εξίσου σημαντικό όσο και οι άνθρωποι που βρίσκονται σ' αυτό: "Τα τελευταία δύο χρόνια, το τοπίο έχει παίξει πολύ σημαντικότερο ρόλο από ότι στο παρελθόν, γεγονός που αντανακλά την πολύπλοκη σχέση και ισορροπία μεταξύ των ανθρώπων και του φυσικού κόσμου". ©Massimo Vitali

 

Lençois Lagoa do Peixe, Βραζιλία 2013. Τα τελευταία χρόνια ο φωτογράφος έχει διευρύνει το πρότζεκτ του και εκτός Ιταλίας. ©Massimo Vitali
Lençois Lagoa do Peixe, Βραζιλία 2013. Τα τελευταία χρόνια ο φωτογράφος έχει διευρύνει το πρότζεκτ του και εκτός Ιταλίας. ©Massimo Vitali

Lençois Lagoa do Peixe, Βραζιλία 2013. Τα τελευταία χρόνια ο φωτογράφος έχει διευρύνει το πρότζεκτ του και εκτός Ιταλίας. ©Massimo Vitali

Lençois Laguna do Peixe, Βραζιλία 2013. Ο ίδιος αναφέρει ότι ο Gerhard Richter και οι ζωγράφοι της σχολής του Ντύσελντοφ υπήρξαν οι μεγαλύτερες επιρροές του όπως επίσης και οι μεγάλοι φωτογραφικοί καμβάδες του Andreas Gursky. ©Massimo Vitali
Lençois Laguna do Peixe, Βραζιλία 2013. Ο ίδιος αναφέρει ότι ο Gerhard Richter και οι ζωγράφοι της σχολής του Ντύσελντοφ υπήρξαν οι μεγαλύτερες επιρροές του όπως επίσης και οι μεγάλοι φωτογραφικοί καμβάδες του Andreas Gursky. ©Massimo Vitali

Lençois Laguna do Peixe, Βραζιλία 2013. Ο ίδιος αναφέρει ότι ο Gerhard Richter και οι ζωγράφοι της σχολής του Ντύσελντοφ υπήρξαν οι μεγαλύτερες επιρροές του όπως επίσης και οι μεγάλοι φωτογραφικοί καμβάδες του Andreas Gursky. ©Massimo Vitali

Cefalù Orange Yellow Blue, 2008. "Όταν κοιτάς ένα κλασικό πίνακα παρατηρείς ότι στον καμβά υπάρχουν διάφορα επίπεδα από ανθρώπους, στρατιώτες, βασιλιάδες, αγγέλους και στο τέλος τον Θεό με μερικά κομμάτια τοπίου εδώ και κει. Η ιδέα μου έχοντας μεγαλώσει μ' αυτό το πρότυπο ήταν να κάνω φωτογραφίες με ελάχιστα κενά. ©Massimo Vitali
Cefalù Orange Yellow Blue, 2008. "Όταν κοιτάς ένα κλασικό πίνακα παρατηρείς ότι στον καμβά υπάρχουν διάφορα επίπεδα από ανθρώπους, στρατιώτες, βασιλιάδες, αγγέλους και στο τέλος τον Θεό με μερικά κομμάτια τοπίου εδώ και κει. Η ιδέα μου έχοντας μεγαλώσει μ' αυτό το πρότυπο ήταν να κάνω φωτογραφίες με ελάχιστα κενά. ©Massimo Vitali

 

Lampedusa, Ιταλία 2012. Κάποιες εικόνες του αποτυπώνονται σε μαγιό του ακριβού εμπορικού σήματος Vilebrequin. ©Massimo Vitali
Lampedusa, Ιταλία 2012. Κάποιες εικόνες του αποτυπώνονται σε μαγιό του ακριβού εμπορικού σήματος Vilebrequin. ©Massimo Vitali

Lampedusa, Ιταλία 2012. Κάποιες εικόνες του αποτυπώνονται σε μαγιό του ακριβού εμπορικού σήματος Vilebrequin. ©Massimo Vitali

 

Piscinão de Ramos, Βραζιλία 2013. "Προσπαθώ αν και δεν τα καταφέρνω 100%, να διατηρηθεί η ατομικότητα σε σχέση με τις μάζες ακόμα και όταν οι άνθρωποι στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλον. Πρέπει να κάνουμε μία διάκριση. Κοιτάζοντας στο παρελθόν καταλαβαίνω ότι προσπάθησα να μην εστιάσω στις κοινές συμπεριφορές όπως π.χ. συμβαίνει σ' ένα ποδοσφαιρικό αγώνα. Προσπαθώ να φωτογραφίζω τη στιγμή όπου οι άνθρωποι εκφράζουν ελεύθερα την προσωπικότητα και ατομικότητά τους. ©Massimo Vitali
Piscinão de Ramos, Βραζιλία 2013. "Προσπαθώ αν και δεν τα καταφέρνω 100%, να διατηρηθεί η ατομικότητα σε σχέση με τις μάζες ακόμα και όταν οι άνθρωποι στέκονται ο ένας δίπλα στον άλλον. Πρέπει να κάνουμε μία διάκριση. Κοιτάζοντας στο παρελθόν καταλαβαίνω ότι προσπάθησα να μην εστιάσω στις κοινές συμπεριφορές όπως π.χ. συμβαίνει σ' ένα ποδοσφαιρικό αγώνα. Προσπαθώ να φωτογραφίζω τη στιγμή όπου οι άνθρωποι εκφράζουν ελεύθερα την προσωπικότητα και ατομικότητά τους. ©Massimo Vitali

 

Lencois Achrome, Βραζιλία 2012. Παρ 'όλα αυτά, μερικές από τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες του είναι από λίγο ώς  εξ' ολοκλήρου ανθρωποελλειπτικές.  Ίσως για να προκαταλάβει τη χρονική στιγμή που λόγω της  περιβαλλοντικής κακοδιαχείρισης, οι άνθρωποι δεν είναι πλέον μέρος της φύσης. ©Massimo Vitali
Lencois Achrome, Βραζιλία 2012. Παρ 'όλα αυτά, μερικές από τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες του είναι από λίγο ώς εξ' ολοκλήρου ανθρωποελλειπτικές. Ίσως για να προκαταλάβει τη χρονική στιγμή που λόγω της περιβαλλοντικής κακοδιαχείρισης, οι άνθρωποι δεν είναι πλέον μέρος της φύσης. ©Massimo Vitali

Lencois Achrome, Βραζιλία 2012. Παρ΄ όλα αυτά, μερικές από τις πιο πρόσφατες φωτογραφίες του είναι από λίγο ώς εξ ολοκλήρου χωρίς ανθρώπους. Ίσως για να προκαταλάβει τη χρονική στιγμή που λόγω της περιβαλλοντικής κακοδιαχείρισης, οι άνθρωποι δεν θα είναι πλέον μέρος της φύσης. ©Massimo Vitali

1 σχόλιο
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Jonathan R. Mayers Jonathan R. Mayers 3.7.2017 | 12:38
60 εκατομύρια κόσμος να χωρέσουν σε ακτές το 1/10 της Ελλάδας.
Και αν δεν ήταν η Σικελία και η Σαρδηνία ούτε το 1/100.
Πραγματικά άτυχοι οι Ιταλοί.
Απίστευτα τυχεροί εμείς.
Προηγούμενα 1 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή